Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 40270150 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
Контактна особа: |
Вовчук Віталій Юрійович 380958573950 KPMDK@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 331 894,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 659,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту наданих послуг. Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг. Допускається відстрочка платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 14:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 13:59 |
Додаток 3 (інші вимоги та документи).docx | |
27 березня 2024 13:59 |
Оголошення.docx | |
27 березня 2024 13:59 |
ТД Механізоване прибирання.docx | |
27 березня 2024 13:59 |
Додаток 6 (проєкт договору).docx | |
27 березня 2024 13:59 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
27 березня 2024 13:59 |
Додаток 2 (вимоги п. 47 Особливостей, затвердж. Постановою 1178).docx | |
27 березня 2024 13:59 |
Додаток 5 (форма тендерна пропозиція).docx | |
27 березня 2024 13:59 |
Додаток 4 (технічні вимоги).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000017 ● 9c11d55fd5634654a461bd318916b84b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 №26-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.04.2024 №26-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-27-006712-a 27.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 14:04:42
Запит замовнику про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 13:23:11
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення (дата запиту: 2024-04-09 14:04:42)
Надаємо пояснення на отриманий 09 квітня 2024 року 14:04:42 Запит замовнику на пояснення (Запит замовнику про надання пояснення) наступного змісту:
1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Механізоване прибирання доріг та тротуарів) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
У зв’язку з тим, що неможливо отримати достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін на послуги що закупляються, Замовник вирішив за доцільне, з метою розрахунку очікуваної вартості Закупівлі, використати ціни попередніх власних закупівель у 2022-2023 роках.
Так, згідно Договору № ПТ-56/22 про закупівлю послуг від 30 травня 2022 р., за предметом код за ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Механізоване прибирання доріг та тротуарів), укладеного за результатами переговорної процедури (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-19-002507-a) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-05-19-002507-a), ціна на механізоване прибирання доріг і тротуарів наступна:
- механізованого прибирання доріг - 0,23 грн. з ПДВ за 1 м погонний;
- механізованого прибирання тротуарів - 0,17 грн. з ПДВ за 1 метр квадратний.
Також, згідно Договору № Т-35/23 про закупівлю послуг від 15 березня 2023 р., за предметом код за ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Механізоване прибирання доріг та тротуарів), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі – Відкриті торги з особливостями (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-24-001002-a) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001002-a), ціна на механізоване прибирання доріг і тротуарів наступна:
- механізованого прибирання доріг - 0,23 грн. з ПДВ за 1 м погонний;
- механізованого прибирання тротуарів - 0,17 грн. з ПДВ за 1 метр квадратний.
З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовується коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулий період; коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості.
Згідно індексу споживчих цін на товари та послуги розміщеному на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України немає послуг з механізованого прибирання доріг та тротуарів, але за аналогією замовником взято транспортні послуги по яких є розміщений на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України індекс інфляції.
Зокрема, згідно індексу споживчих цін на товари та послуги у 2023 р. розміщеному на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України, за період квітень 2023 р. індекс інфляції на транспортні послуги становив 100,8, а згідно індексу споживчих цін на товари та послуги у 2024 р. індекс інфляції на транспортні послуги становить 100,7, тобто коефіцієнт індексації склав - 0,1%.
Отже, вирахувано очікувану вартість Закупівлі, на підставі цін попередніх періодів:
1) щодо механізованого прибирання доріг:
1 666 103,33 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 7 238 430 м погонних (обсяг послуг, що закуповується) * 0,23 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду) × 0,1% (коефіцієнт інфляції);
2) щодо механізованого прибирання тротуарів:
2 669 722,26 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 15 688 560 м2 (обсяг послуг, що закуповується) * 0,17 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду) × 0,1% (коефіцієнт інфляції).
1 666 103,33 грн. з ПДВ + 2 669 722,26 грн. з ПДВ = 4 335 825,59 грн. з ПДВ.
Згідно розрахунків встановлена очікувана вартість Закупівлі - 4 335 825,59 грн. з ПДВ.
Проте, замовником вирішено розрахувати остаточну очікувану вартість Закупівлі з урахуванням суто ціни попередніх власних закупівель у 2022-2023 роках, а саме:
1) щодо механізованого прибирання доріг:
1 664 838,90 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 7 238 430 м погонних (обсяг послуг, що закуповується) * 0,23 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду);
2) щодо механізованого прибирання тротуарів:
2 667 055,20 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 15 688 560 м2 (обсяг послуг, що закуповується) * 0,17 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду).
1 664 838,90 грн. з ПДВ + 2 667 055,20 грн. з ПДВ = 4 331 894,10 грн. з ПДВ.
Таким чином, очікувана вартість Закупівлі - 4 331 894,10 грн. з ПДВ.
1.2. Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника на 2024 рік у механізованому прибиранні дорожнього покриття від наносів ґрунту, піску (після посипки в зимовий період) вздовж прибордюрної частини доріг, та механізованому прибиранні тротуарів від ґрунту, піску та сміття, з врахуванням безперервного характеру виконання послуг (виконавець зобов’язаний виконувати послуги в робочі, святкові, вихідні і інші не робочі дні, у вечірній та нічний час доби згідно розроблених замовником маршрутів та графіків прибирання, або листів – доручень замовника), відповідно до вимог Правил благоустрою м. Івано-Франківська.
Обсяг необхідних послуг доводиться до відома першим заступником директора службовою запискою, яку директор підприємства із своїм підписом направляє уповноваженій особі для проведення процедури закупівлі (першим заступником директора Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» Юсипівим В.П. на ім’я директора підприємства Бурка В.М. написано службову записку від 26.03.2024 р. в якій доводить до відома, що для механізованого прибирання та очищення вулиць та тротуарів після посипки в зимовий період та впродовж 2024 року потрібно закупити послуги з механізованого прибирання дорожнього покриття від наносів ґрунту, піску (після посипки в зимовий період) вздовж прибордюрної частини доріг та послуги з механізованого прибирання тротуарів у зв’язку з тим, що наявна на підприємстві техніка, яка призначена для цієї роботи не покриває усю територію, яку потрібно очищати протягом 2024 року. З розроблених і затверджених маршрутів, для очищення неохопленої силами нашого підприємства площі доріг пропоную на 2024 рік залучити підрядну техніку, для якої встановити наступне завдання: загальна площа прибирання доріг, з орієнтовною кількістю днів прибирання: 15 днів у місяць; та орієнтовною кількістю місяців для прибирання в році: 8,5 місяців – 7 238 430 м. погонних. Тому пропоную закупити послу з механізованого прибирання дорожнього покриття від наносів ґрунту, піску (після посипки в зимовий період) вздовж прибордюрної частини доріг. У технічному завданні зазначити, що прибирання механізованим способом повинно здійснюється вздовж прибордюрної частини доріг, підмітально-прибиральними машинами елеваторного типу з основною вимогою: розбивання твердих утворень на поверхні дороги (злежаних наносів ґрунту та піску). Також для прибирання тротуарів м. Івано-Франківська підприємством задіяно 104 працівники з благоустрою та прибиральна машина. Однак, наявні на підприємстві працівники та техніка не можуть повністю покрити потреби у прибиранні площ тротуарів міста. Тому для очищення неохопленої силами нашого підприємства площі доріг пропоную на 2024 рік залучити підрядну техніку, для якої встановити наступне завдання: загальна площа прибирання тротуарів, з орієнтовною кількістю днів прибирання: 30 днів у місяць; та орієнтовною кількістю місяців для прибирання в році: 8 місяців – 15 688 560 м2. Під час проведення розрахунку вартості ціни за одиницю наданої послуги прийняти до уваги ціни, які були у 2022-2023 роках та врахувати зростання заробітної плати, цін на паливно-мастильні матеріали, індекс інфляції. Просив провести закупівлю послуг: Механізоване прибирання доріг та тротуарів. До службової записки додано розрахунок планових обсягів по механізованому прибиранню вулично-дорожньої мережі м. Івано-Франківськ на 2024 рік – прибирання проїзджої частини вулично-дорожньої мережі прибиральною машиною елеваторного типу; розрахунок планових обсягів по механізованому прибиранню вулично-дорожньої мережі м. Івано-Франківськ на 2024 рік – прибирання тротуарів вулиць міста вакуумною прибиральною машиною. Директором підприємства Бурком В.М. із своїм підписом зазначену вище службову записку направлено уповноваженій особі для проведення закупівлі.).
1.3. Веб-сайт КП «Муніципальна дорожня компанія» з назвою https://www.mdk.if.ua/ уже більше двох років не підтримується та не обслуговується і до нього немає доступу. Даний веб-сайт розроблений та обслуговувався сторонньою організацією за рахунок бюджетних кошів. З метою економії бюджетних коштів та через воєнний стан в Україні, керівництво замовника вирішило не підтримувати та не обслуговувати власний веб-сайт. Тому, з усією повагою, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі, з незалежних від неї причин, не може надати конкретне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник для проведення процедур закупівель користується офіційним електронним торговельним майданчиком ProZorro – «SmartTender». При оголошенні процедур закупівлі на зазначеному майданчику, уповноважена особа обов’язково зазначає обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження того, що уповноваженою особою замовника у даній закупівлі зазначено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, надаємо копію роздруківки із дзеркала торгів майданчика SmartTender по проведеній замовником закупівлі Механізованого прибирання доріг та тротуарів (ID: UA-2024-03-27-006712-a) (https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=22685).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
4 331 894,10
UAH з ПДВ
|
4 331 894,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
4 331 894,10
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 11:19
|
ДУ № 1 -зменшення обсягів закупівлі (Механізоване прибирання).pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 09:40
|
Договір з ТОВ АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ (Механізоване прибирання).pdf | укладений |
11 квітня 2024 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг, у зв’язку з чим ціна Договору зменшується відносно зміни (зменшення) обсягу закупівлі послуг. |
Номер договору про закупівлю: | Т-59/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |