Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Механізоване прибирання доріг та тротуарів
Очікувана вартість
4 331 894,10 UAH
UA-2024-03-27-006712-a be0eb08a12dc4821b76b8a5b872413d0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовчук Віталій Юрійович

380958573950 KPMDK@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Код ЄДРПОУ: 40270150
Місцезнаходження: 76006, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13,
Контактна особа: Вовчук Віталій Юрійович
380958573950
KPMDK@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2024 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 4 331 894,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 659,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Дислокація місць прибирання на території м. Івано-Франківська (дороги та тротуари міста Івано-Франківськ) визначається Замовником згідно розроблених Замовником маршрутів та графіків прибирання, або листів – доручень Замовника в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості та кількості опадів. Враховуючи безперервний характер виконання послуг Виконавець зобов’язаний виконувати послуги в робочі, святкові, вихідні і інші не робочі дні, у вечірній та нічний час доби згідно розроблених Замовником маршрутів та графіків прибирання, або листів – доручень Замовника. Надання послуг відповідає вимогам Правил благоустрою м. Івано-Франківська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7238430 погонний метр
Механізоване прибирання доріг (ДК 021:2015: 90611000-3 – Послуги з прибирання вулиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, дороги міста Івано-Франківськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
15688560 метр квадратний
Механізоване прибирання тротуарів (ДК 021:2015: 90611000-3 – Послуги з прибирання вулиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, тротуари міста Івано-Франківськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту наданих послуг. Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг. Допускається відстрочка платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 13:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-08-000017 ● 9c11d55fd5634654a461bd318916b84b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024 12:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.04.2024 №26-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Марія СТОРОЩУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.04.2024 №26-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-27-006712-a 27.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-09 14:04:42

Запит замовнику про надання пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-10 13:23:11

Відповідь Замовника на запит про надання пояснення (дата запиту: 2024-04-09 14:04:42)

Надаємо пояснення на отриманий 09 квітня 2024 року 14:04:42 Запит замовнику на пояснення (Запит замовнику про надання пояснення) наступного змісту:
1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Механізоване прибирання доріг та тротуарів) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
У зв’язку з тим, що неможливо отримати достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін на послуги що закупляються, Замовник вирішив за доцільне, з метою розрахунку очікуваної вартості Закупівлі, використати ціни попередніх власних закупівель у 2022-2023 роках.
Так, згідно Договору № ПТ-56/22 про закупівлю послуг від 30 травня 2022 р., за предметом код за ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Механізоване прибирання доріг та тротуарів), укладеного за результатами переговорної процедури (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-19-002507-a) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-05-19-002507-a), ціна на механізоване прибирання доріг і тротуарів наступна:
- механізованого прибирання доріг - 0,23 грн. з ПДВ за 1 м погонний;
- механізованого прибирання тротуарів - 0,17 грн. з ПДВ за 1 метр квадратний.
Також, згідно Договору № Т-35/23 про закупівлю послуг від 15 березня 2023 р., за предметом код за ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Механізоване прибирання доріг та тротуарів), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі – Відкриті торги з особливостями (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-24-001002-a) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001002-a), ціна на механізоване прибирання доріг і тротуарів наступна:
- механізованого прибирання доріг - 0,23 грн. з ПДВ за 1 м погонний;
- механізованого прибирання тротуарів - 0,17 грн. з ПДВ за 1 метр квадратний.
З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовується коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулий період; коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості.
Згідно індексу споживчих цін на товари та послуги розміщеному на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України немає послуг з механізованого прибирання доріг та тротуарів, але за аналогією замовником взято транспортні послуги по яких є розміщений на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України індекс інфляції.
Зокрема, згідно індексу споживчих цін на товари та послуги у 2023 р. розміщеному на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України, за період квітень 2023 р. індекс інфляції на транспортні послуги становив 100,8, а згідно індексу споживчих цін на товари та послуги у 2024 р. індекс інфляції на транспортні послуги становить 100,7, тобто коефіцієнт індексації склав - 0,1%.
Отже, вирахувано очікувану вартість Закупівлі, на підставі цін попередніх періодів:
1) щодо механізованого прибирання доріг:
1 666 103,33 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 7 238 430 м погонних (обсяг послуг, що закуповується) * 0,23 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду) × 0,1% (коефіцієнт інфляції);
2) щодо механізованого прибирання тротуарів:
2 669 722,26 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 15 688 560 м2 (обсяг послуг, що закуповується) * 0,17 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду) × 0,1% (коефіцієнт інфляції).
1 666 103,33 грн. з ПДВ + 2 669 722,26 грн. з ПДВ = 4 335 825,59 грн. з ПДВ.
Згідно розрахунків встановлена очікувана вартість Закупівлі - 4 335 825,59 грн. з ПДВ.
Проте, замовником вирішено розрахувати остаточну очікувану вартість Закупівлі з урахуванням суто ціни попередніх власних закупівель у 2022-2023 роках, а саме:
1) щодо механізованого прибирання доріг:
1 664 838,90 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 7 238 430 м погонних (обсяг послуг, що закуповується) * 0,23 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду);
2) щодо механізованого прибирання тротуарів:
2 667 055,20 грн. з ПДВ (очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів) = 15 688 560 м2 (обсяг послуг, що закуповується) * 0,17 грн. з ПДВ (ціна минулого періоду).
1 664 838,90 грн. з ПДВ + 2 667 055,20 грн. з ПДВ = 4 331 894,10 грн. з ПДВ.
Таким чином, очікувана вартість Закупівлі - 4 331 894,10 грн. з ПДВ.

1.2. Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника на 2024 рік у механізованому прибиранні дорожнього покриття від наносів ґрунту, піску (після посипки в зимовий період) вздовж прибордюрної частини доріг, та механізованому прибиранні тротуарів від ґрунту, піску та сміття, з врахуванням безперервного характеру виконання послуг (виконавець зобов’язаний виконувати послуги в робочі, святкові, вихідні і інші не робочі дні, у вечірній та нічний час доби згідно розроблених замовником маршрутів та графіків прибирання, або листів – доручень замовника), відповідно до вимог Правил благоустрою м. Івано-Франківська.
Обсяг необхідних послуг доводиться до відома першим заступником директора службовою запискою, яку директор підприємства із своїм підписом направляє уповноваженій особі для проведення процедури закупівлі (першим заступником директора Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» Юсипівим В.П. на ім’я директора підприємства Бурка В.М. написано службову записку від 26.03.2024 р. в якій доводить до відома, що для механізованого прибирання та очищення вулиць та тротуарів після посипки в зимовий період та впродовж 2024 року потрібно закупити послуги з механізованого прибирання дорожнього покриття від наносів ґрунту, піску (після посипки в зимовий період) вздовж прибордюрної частини доріг та послуги з механізованого прибирання тротуарів у зв’язку з тим, що наявна на підприємстві техніка, яка призначена для цієї роботи не покриває усю територію, яку потрібно очищати протягом 2024 року. З розроблених і затверджених маршрутів, для очищення неохопленої силами нашого підприємства площі доріг пропоную на 2024 рік залучити підрядну техніку, для якої встановити наступне завдання: загальна площа прибирання доріг, з орієнтовною кількістю днів прибирання: 15 днів у місяць; та орієнтовною кількістю місяців для прибирання в році: 8,5 місяців – 7 238 430 м. погонних. Тому пропоную закупити послу з механізованого прибирання дорожнього покриття від наносів ґрунту, піску (після посипки в зимовий період) вздовж прибордюрної частини доріг. У технічному завданні зазначити, що прибирання механізованим способом повинно здійснюється вздовж прибордюрної частини доріг, підмітально-прибиральними машинами елеваторного типу з основною вимогою: розбивання твердих утворень на поверхні дороги (злежаних наносів ґрунту та піску). Також для прибирання тротуарів м. Івано-Франківська підприємством задіяно 104 працівники з благоустрою та прибиральна машина. Однак, наявні на підприємстві працівники та техніка не можуть повністю покрити потреби у прибиранні площ тротуарів міста. Тому для очищення неохопленої силами нашого підприємства площі доріг пропоную на 2024 рік залучити підрядну техніку, для якої встановити наступне завдання: загальна площа прибирання тротуарів, з орієнтовною кількістю днів прибирання: 30 днів у місяць; та орієнтовною кількістю місяців для прибирання в році: 8 місяців – 15 688 560 м2. Під час проведення розрахунку вартості ціни за одиницю наданої послуги прийняти до уваги ціни, які були у 2022-2023 роках та врахувати зростання заробітної плати, цін на паливно-мастильні матеріали, індекс інфляції. Просив провести закупівлю послуг: Механізоване прибирання доріг та тротуарів. До службової записки додано розрахунок планових обсягів по механізованому прибиранню вулично-дорожньої мережі м. Івано-Франківськ на 2024 рік – прибирання проїзджої частини вулично-дорожньої мережі прибиральною машиною елеваторного типу; розрахунок планових обсягів по механізованому прибиранню вулично-дорожньої мережі м. Івано-Франківськ на 2024 рік – прибирання тротуарів вулиць міста вакуумною прибиральною машиною. Директором підприємства Бурком В.М. із своїм підписом зазначену вище службову записку направлено уповноваженій особі для проведення закупівлі.).

1.3. Веб-сайт КП «Муніципальна дорожня компанія» з назвою https://www.mdk.if.ua/ уже більше двох років не підтримується та не обслуговується і до нього немає доступу. Даний веб-сайт розроблений та обслуговувався сторонньою організацією за рахунок бюджетних кошів. З метою економії бюджетних коштів та через воєнний стан в Україні, керівництво замовника вирішило не підтримувати та не обслуговувати власний веб-сайт. Тому, з усією повагою, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі, з незалежних від неї причин, не може надати конкретне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник для проведення процедур закупівель користується офіційним електронним торговельним майданчиком ProZorro – «SmartTender». При оголошенні процедур закупівлі на зазначеному майданчику, уповноважена особа обов’язково зазначає обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження того, що уповноваженою особою замовника у даній закупівлі зазначено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, надаємо копію роздруківки із дзеркала торгів майданчика SmartTender по проведеній замовником закупівлі Механізованого прибирання доріг та тротуарів (ID: UA-2024-03-27-006712-a) (https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=22685).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" 4 331 894,10
UAH з ПДВ
4 331 894,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2024 16:53
Електронний підпис
05 квітня 2024 16:46
Довідка.zip
05 квітня 2024 16:46
Довідка (1).zip
04 квітня 2024 16:10
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:14
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:12
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:09
09 Додаток 5 Пропозиція.pdf
03 квітня 2024 17:09
16 Гарантійний лист №1.pdf
03 квітня 2024 17:09
18 Гарантійний лист №3.pdf
03 квітня 2024 17:09
13 Лист-пояcнення.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:09
17 Гарантійний лист №2.pdf
03 квітня 2024 17:09
13 Лист-пояcнення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
Переможець 4 331 894,10
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 14:41

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації;. Згідно пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі») – учасник має надати: 2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за встановленою формою – зазначена нижче таблиця), яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг. Учасник виконав вимоги пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку № 1 до Тендерної документації, надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблицю за встановленою формою), та всі необхідні документи, тобто підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям. Проте, Учасник не назвав довідку над таблицею, що це Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Тому, Учаснику необхідно переробити та надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням над таблицею - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» невідповідностей, шляхом: 1) перероблення та надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням над таблицею - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;, в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
4 331 894,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2024 11:19
ДУ № 1 -зменшення обсягів закупівлі (Механізоване прибирання).pdf зміни до договору
15 жовтня 2024 11:19
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 09:40
Договір з ТОВ АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ (Механізоване прибирання).pdf укладений
11 квітня 2024 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг, у зв’язку з чим ціна Договору зменшується відносно зміни (зменшення) обсягу закупівлі послуг.
Номер договору про закупівлю: Т-59/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML