Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
17 360,00 UAH
UA-2020-06-22-002498-c bddf977c491a4823ae47796f9f38dbda
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванівна Шевченко

+380680174081
+380985087994
+380974274099
vnrc_vdn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Верхньодніпровська спеціальна школа" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20198381
Вебсайт: http://vdnnrc.klasna.com/uk/site/derzhavni-zakupivli.html
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район, місто Верхньодніпровськ, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 14
Контактна особа: Світлана Іванівна Шевченко
+380680174081,+380985087994,+380974274099
vnrc_vdn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 11:30
Очікувана вартість: 17 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Сучасні меблі (парта+стілець) для учнів початкових класів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Сучасні меблі для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, верхньодніпровськ, вул. Гагаріна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020  —  27 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 роб.днів з дня поставки товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 11:33
оголошення шкільні меблі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 17 000,00
UAH з ПДВ
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 23:51
Електронний підпис
03 липня 2020 23:48
ПАСПОРТ ВИРОБУ
03 липня 2020 23:48
цп
03 липня 2020 23:48
сес
03 липня 2020 23:48
ТУ
03 липня 2020 00:06
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
03 липня 2020 00:06
ИНН Кутенкова ОО.jpg
03 липня 2020 00:06
довідка корупціі.pdf
03 липня 2020 00:06
Витяг платника.pdf
03 липня 2020 00:06
Витяг платника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Переможець 17 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 09:17

Документи

06 липня 2020 09:17
Електронний підпис
06 липня 2020 09:16
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2020 09:17
Електронний підпис
06 липня 2020 09:16
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:44
дод.угода № 5.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:15
дод.угода № 4.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 10:26
дод.угода № 3.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 09:22
Дод.угода № 2.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 11:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:47
Договір.pdf укладений
13 липня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додаткової угоди № 3 від 26.10.2020
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 000,00
UAH