Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво Базової станції «Зміїний» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: с. Біле, о. Зміїний, Вилківської міської ради Кілійського району, Одеської області
Очікувана вартість
68 265 872,80 UAH
UA-2020-11-02-005037-b bdd6edac15ba41ddaeb7c22e7547c583
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 14:51
Очікувана вартість: 68 265 872,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 341325 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Більш детальна інформація (в т.ч. про місце, строк та обсяг виконання робіт, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій) зазначена в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво Базової станції «Зміїний» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: с. Біле, о. Зміїний, Вилківської міської ради Кілійського району, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68315, Україна, Одеська область, Кілійський район, Вилківська міська рада, с. Біле, о. Зміїний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі _________% (на стадії укладання Договору за пропозицією учасника-переможця, вказати цифрами та прописом, але не більше 15(п’ятнадцять) відсотків від загальної вартості Робіт) відповідно до плану фінансування Робіт, що складає _________ грн. (за пропозицією учасника-переможця, вказати цифрами та прописом) від загальної вартості Робіт визначеної в п. 2.1 цього Договору протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати отримання від Підрядника оригіналу рахунку з урахуванням п. 2.13 та п.2.4.1. Договору. Аванс 15 Банківські 15
Виконання робіт Розрахунок за кожним виконаним Підрядником етапом / видом Робіт, передбаченим календарним графіком виконання робіт (Додаток № 5 до Договору), здійснюється Замовником відповідно до Плану фінансування Робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3), та отримання від Підрядника оригіналу рахунку, складених відповідно до умов Договору та чинного законодавства України для кожного виконаного Підрядником етапу / виду Робіт з урахуванням авансу, з урахуванням п.2.13. Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок у розмірі не менш 20% (двадцять) від загальної вартості Робіт відповідно до Плану фінансування Робіт, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після виконання і приймання за Актом всіх передбачених Договором робіт та реєстрації дозвільного документа про готовність до експлуатації Об’єкта в органі державної архітектурно-будівельної інспекції (далі-ДАБІ), на підставі оригіналу рахунку, з урахуванням п.2.13. Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 17:20
Додаток 5. Проект договору.docx
02 листопада 2020 17:19
ТД на зак.робіт БС Зміїний - ред. 02.11.2020 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектні рішення
Дата подання: 04 листопада 2020 18:08
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:07
Просимо завантажити проектні рішення та кошторис з нульовими цінами у форматі АВК-5
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. Відповідно до п. 6.2.2. Розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовник надає Підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Замовником для розрахунку цін пропозицій, у Додатку 4 до тендерної документації, надано перелік устаткування та відомість обсягів робіт. Таким чином, Замовником надано усі документи необхідні для визначення вартісті пропозицій учасниками закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000182 ● 531c03011f6c4ed18063c7e80d73e541
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 22:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2020-11-02-005037-b 02.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-06-30 17:14:48

Звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку

Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Вас надати роз'яснення до змісту Висновку про результати проведеного моніторингу №UA-M-2021-06-10-000182. Звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку викладено в листі, що додається.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2021-06-10-000182) надаємо аргументовані заперечення, які викладені в листі що додається.

2021-07-02 15:52:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто

2021-07-05 16:11:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД" 68 200 000,00
UAH з ПДВ
67 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ" 68 265 872,80
UAH з ПДВ
67 924 542,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 23:09
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:47
Банковская гарантия.rar
18 листопада 2020 10:47
Дод.2 п.10 Лист-згода.pdf
18 листопада 2020 10:47
Дод.2 п.6 Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2020 10:47
Дод.2 п.3 Технічне завдання.pdf
18 листопада 2020 10:47
Дод.2 п.2 Довідка ст.17 Закону.pdf
18 листопада 2020 10:47
Дод.1 п.3 Досвід.rar
18 листопада 2020 10:47
Дод.1 п.2 Працівники.rar
18 листопада 2020 10:47
Дод.1 п.1_МТБ.rar

Публічні документи

18 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:45
Працівники.zip
18 листопада 2020 09:45
Повноваження ПО.zip
18 листопада 2020 09:45
Обладнання та МТБ.zip
18 листопада 2020 09:45
Ліцензії, декларації.zip
18 листопада 2020 09:45
Інші документи 2.zip
18 листопада 2020 09:45
Інші документи 1.zip
18 листопада 2020 09:45
Досвід.zip
18 листопада 2020 09:45
Антикорупційна програма.zip
18 листопада 2020 09:45
Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД"
#38509391
Переможець 67 858 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 17:16

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Невідповідність в інформації та документах Учасника які подані ним на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку №12.11/2020-08 від 12.11.2020 «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі», де серед іншого зазначено інформацію про залучену спецтехніку (поз. 87-95) на підставі договору №18.10/20-1 від 18.10.2020 «про надання послуг спецтехніки». З документального підтвердження неможливо встановити фактичну наявність заявленої Учасником кількості спецтехніки у «Виконавця» за договором №18.10/20-1 від 18.10.2020 «про надання послуг спецтехніки».; п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Учасник подає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за формою що визначена Замовником. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначено у довідці Учасником: - Стосовного власного майна надається перелік та кількість основних засобів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, які перебувають на обліку підприємства, у вигляді виписки з балансу станом на дату складання, за підписом головного бухгалтера та керівника підприємства;- У разі використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі на договірних умовах надаються копії договорів управління/оренди/суборенди майна, обладнання тощо.; Документально підтвердити фактичну наявність у «Виконавця» за Договором №18.10/20-1 від 18.10.2020 «про надання послуг спецтехніки» необхідної кількості спецтехніки, що відповідатиме інформації зазначеній Учасником в Довідці №12.11/2020-08 від 12.11.2020 «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі». Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВС "КОНЦЕПТ БУД"
#38509391
67 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:12
Додаткова угода №4 від 26.12.2023 до Договору № 179-В-20 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:26
ДУ №2 179-в-20 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 14:25
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 17:06
Додаткова угода №1 до Договору №179-В-20 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 09:46
Додатки 3,5,6 до договору №179-В-20_БС Зміїний.pdf зміни до договору
26 березня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:37
Договір №179-В-20 від 15.12.2020 р..pdf укладений
15 грудня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація додатків до договору, які складаються сторонами після укладання договору.
Номер договору про закупівлю: 179-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки 3, 5, 6 до Договору № 179-В-20 від 15.12.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.3. Договору, на підставі листа від ТОВ "НВС "Концептбуд" №15.11/2021-01 від 15.11.2021 р. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки №5, 6 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 179-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №179-В-20 від 15.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.5., п. 17.1. та п. 20.4.4. Договору, у зв'язку з настанням форс-мажорних обставин, що унеможливлює доступ на будіельний майданчик, на підставі Акту призупинення від 07.07.2022, сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 179-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.5., п. 20.4.4. Договору, у зв'язку з настанням форс-мажорних обставин спрричинених війсковою агресією рф проти України та продовженням воєнного стану введеного Указом президента України №64/2022 від 24.02.2022, що унеможливлює доступ на будіельний майданчик на о. Зміїний, на підставі Акту призупинення від 07.07.2022, сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 179-В-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML