Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 19426807 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19 |
Контактна особа: |
Грищенко Світлана Володимирівна 380459746387 10198@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Очікувана вартість додаткових робіт складає 7 833 010,34 грн. що не перевищує 50 відсотків вартості основного договору.
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Отже, Дитячий спеціалізований санаторій «Орлятко» може здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника (ТОВ «ВБК «Містобуд») за переговорною процедурою закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Звіт про результати проведення процедури закупівлі - UA-2020-10-05-005006-с, дата формування звіту про результати проведення процедури закупівлі 18.11.2020 р., Договір підряду № 158 від 17.11.2020 р., укладений між дитячим спеціалізованим санаторієм «Орлятко» та ТОВ «ВБК «Містобуд».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 18:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
23 квітня 2021 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000084 ● 1c232d70861a46f0a80801d5a5253d85
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-04-23-005329-c 23.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 14:34:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень спального корпусу триповерхового дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» у смт. Ворзель Київської області, вул. Курортна, 19 (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-23-005329-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-12 14:31:35
Пояснення Замовника щодо моніторингу UA-M-2021-07-02-000084.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в Робочому проекті 103/30-08/19/2021К-АІ «Капітальний ремонт приміщень спального корпусу триповерхового. Дитячий спеціалізований санаторій «Орлятко» у смт Ворзель Київської області, вул. Курортна, 19» (коригування). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначені на підставі дефектних актів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт від 02.04.2021 № 02/53-04/21/А) та з урахуванням вже укладених договорів.
Відповідно до п. 4/1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 (зі змінами від 16.12.2020), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на веб-сайті головного розпорядника коштів – Територіального медичного об’єднання «Санаторного лікування» у місті Києві за посиланням https://tmo-sanatorium.org/zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 14:57:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень спального корпусу триповерхового дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» у смт. Ворзель Київської області, вул. Курортна, 19 (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-23-005329-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно частини п’ятої статті 40 Закону з ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІСТОБУД" (необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника).
2. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-12 14:29:38
Пояснення Замовника щодо моніторингу UA-M-2021-07-02-000084.
1. Дитячим спеціалізованим санаторієм «Орлятко» за результатами проведення процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-05-005006-с) було укладено договір № 158 від 17.11.2020 р. з ТОВ «ВБК «Містобуд» на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень спального корпусу триповерхового. Дитячий спеціалізований санаторій «Орлятко» у смт. Ворзель Київської області, вул. Курортна, 19» на суму 15 776 000,00 грн (далі – Основний договір). Під час виконання цього договору виникла необхідність у виконанні робіт, які не були передбачені початковим проєктом, але які є технологічно пов’язаними з роботами, що вже виконані або виконуються в рамках Основного договору, а саме:
• заміна старих чавунних радіаторів на нові сталеві та біметалеві;
• заміни покриття підлоги на ламінат у кімнатах для проживання та на керамічну плитку в коридорах (початковим проєктом була передбачена реставрація старого паркетного покриття);
• здійснення ремонтних робіт на сходових клітинах (оздоблювальні роботи);
• уточнення обсягів і видів робіт по ремонту електричних мереж, мереж водовідведення, заміні міжкімнатних дверей, оздобленню стін.
Відповідно до чинного законодавства було виконано коригування робочого проєкту по даному об’єкту, проведена експертиза Товариством з обмеженою відповідальністю «Перша приватна експертиза» та отримано позитивний експертний звіт від 02.04.2021 № 02/53-04/21/А
Додаткові роботи є аналогічними до тих робіт, які вже виконуються підрядником ТОВ «ВБК «Містобуд», становлять складову частину у загальному обсязі робіт із капітального ремонту у відповідності до позитивного експертного звіту від 02.04.2021 № 02/53-04/21/А та є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт. Виконання робіт однією підрядною організацією є економічно вигідним, адже зменшує обсяги супутніх будівельних робіт та відповідно розмір запланованих кошторисних витрат. Необхідні додаткові обсяги робіт будуть здійснюватися в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, що і роботи по Основному договору. Заміна підрядної організації могла призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними, а також негативно позначитись на дотриманні будівельних стандартів та строків виконання робіт. Окрім того, ТОВ «ВБК «Містобуд» відповідно до Договору підряду від 17.11.2020 року №158 несе гарантійні зобов’язання за виконані роботи, використані матеріали та технологію виконання робіт та зобов’язується усувати за власний рахунок виявлені дефекти і недоліки протягом п’яти років з моменту прийняття виконаних робіт. Проте, у випадку залучення різних організацій до виконання робіт на Об’єкті, ТОВ «ВБК «Містобуд» не матиме можливості виконувати гарантійні зобов’язання згідно із Державними будівельними нормами по якості здійснених робіт, оскільки неможливо буде встановити істину причину виникнення виявлених пізніше дефектів або недоліків – дії ТОВ «ВБК «Містобуд», як підрядника, чи дії інших організацій, які проводили роботи на цьому ж Об’єкті. Враховуючи, що додаткові роботи технологічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ВБК «Містобуд», закупівля додаткових робіт здійснюється протягом трьох років з моменту укладання Основного договору, а також те, що очікувана вартість додаткових аналогічних робіт складає 7 833 010,34 грн. що не перевищує 50 відсотків вартості Основного договору тендерним комітетом дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)/ Обґрунтування застосування замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону зазначено у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), яке оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-23-005329-c
Також, на підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно частини п’ятої статті 40 надаємо копію експертного звіту ТОВ «Перша приватна експертиза» від 02.04.2021 № 02/53-04/21/А та копію зведеного кошторисного розрахунку.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в Робочому проекті 103/30-08/19/2021К-АІ «Капітальний ремонт приміщень спального корпусу триповерхового. Дитячий спеціалізований санаторій «Орлятко» у смт Ворзель Київської області, вул. Курортна, 19» (коригування). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначені на підставі дефектних актів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт від 02.04.2021 № 02/53-04/21/А) та з урахуванням вже укладених договорів.
Відповідно до п. 4/1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 (зі змінами від 16.12.2020), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на веб-сайті головного розпорядника коштів – Територіального медичного об’єднання «Санаторного лікування» у місті Києві за посиланням https://tmo-sanatorium.org/zakupivli/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІСТОБУД" #42330792 |
Переможець |
7 833 010,34
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2024 19:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 11:59
|
№70_ДУ№5_КР при. сп. корпусу_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:17
|
№70_Ду 4_КР _МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 19:57
|
№70_ДУ3_КР приміщень спального корпусу_ТОВ ВК МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 19:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 16:53
|
№70_ДУ2_КР прим. сп. корпусу (дод. роботи)_ МІСТОБУД.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 15:02
|
№70_ДУ1_КР прим. сп. корп._МІСТОБУД _26.05.2021.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 16:10
|
№70_КР сп. корпусу (дод.роботи)_ТОВ ВБК МІСТОБУД.pdf | укладений |
06 травня 2021 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення зобовязань підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування та календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |