Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU BD.1.1-1: 2013 – «Construction of stormwater collector on the street Kniazia Volodymyra Velykoho, on the road from the street Yevropeiska to street Mykhaila Kotsiubynskoho in c. Dnipro»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Яна Борисівна Альтшулер +380955294936 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT KAPITALNOGO BUDIVNYTSTVA DNIPROVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 44053418 |
Contact point: |
Altshuler Yana +380955294936 dkb_dmr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 373 724 942,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом/удосконаленим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1500000 UAH |
Publication date: | 24 вересня 2021 15:58 |
Enquiries until: | 18 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 жовтня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 373 724 942 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 900 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13 | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 15:58 |
Тендерна документація.docx | |
24 вересня 2021 15:58 |
Технічна специфікація до додатку 8 тендерної документації.rar |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-17-000035 ● 0b334fffa3ff4e95ad48e63879329cca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2022 15:00 |
14.01.2022 № 22
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Олена УС
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 22
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22
UA-2021-09-24-010760-b
24.09.2021 Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 44053418) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування , про наявність порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-18 12:41:13
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Будівництво зливового колектору по вул. Князя Володимира Великого, на ділянці від вул. Європейської до вул. Михайла Коцюбинського у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-010760-b), яку провів Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44053418/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-21 18:59:07
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Будівництво зливового колектору по вул. Князя Володимира Великого, на ділянці від вул. Європейської до вул. Михайла Коцюбинського у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-010760-b), (ID моніторингу: UA-M-2022-01-17-000035). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення та документи, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої генеральним проектувальником – ФОП Семенко О.П., яка отримала позитивний експертний звіт ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 10 вересня 2021 року
№ 1045/е/21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме:
І черга: Глава 1-9: 149 182 762,00 грн. Прибуток: 4 620 190,00 грн. Адміністративні: 459 149,00 грн. Ризики: 2 983 655,00 грн. Інфляція: 7 630 563,00 грн. ПДВ: 32 975 263,80 грн. Всього: 197 851 582,80 грн.
ІІ черга: Глава 1-9: 99 523 778,00 грн. Прибуток: 3 818 028,00 грн. Адміністративні: 379 431,00 грн. Ризики: 1 990 476,00 грн. Інфляція: 3 720 495,00 грн. ПДВ: 21 886 441,60 грн. Всього: 131 318 649,60 грн.
ІІІ черга: Глава 1-9: 34 249 997,00 грн. Прибуток: 1 129 288,00 грн. Адміністративні: 112 227,00 грн. Ризики: 685 000,00 грн. Інфляція: 952 413,00 грн. ПДВ: 7 425 785,00 грн. Всього: 44 554 710,00 грн.
Разом: 373 724 924,40 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі Рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021рік", зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн.
(декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 1000,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 17:26:01
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Будівництво зливового колектору по вул. Князя Володимира Великого, на ділянці від вул. Європейської до вул. Михайла Коцюбинського у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-010760-b), яку провів Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1.Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника на підтвердження інформації необхідно надати копії/оригінали аналогічних договорів з додатками (якщо такі зазначені у договорі), а також копії/оригінали документів, які підтверджують виконання договорів, такі як акти виконаних робіт (загальна вартість актів виконаних робіт до кожного з наданих договорів у складі пропозиції учасника повинна дорівнювати не менше ніж 95 % від суми договору).
В складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ підприємство "Дніпроремонт" завантажена довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 20.10.2021 №2010/26, в якій зазначений Договір від 01.10.2019року №1 з ТОВ ВКП «Рубікс Сервіс». При цьому, у пункті 13.6 Договору від 01.10.2019року №1 визначені Додатки до договору, зокрема Додаток 1 «Договірна ціна Перевлаштування та винесення з-під плям забудови мереж гос-побутової каналізації».
Просимо надати інформацію щодо назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ підприємство "Дніпроремонт", який містить Додаток 1 до Договору від 01.10.2019року №1 «Договірна ціна Перевлаштування та винесення з-під плям забудови мереж гос-побутової каналізації».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 22:19:04
Пояснення
На поставлені питання повідомляю наступне:
1. 7. Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ч 117-123_pagenumber.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ підприємство "Дніпроремонт" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ підприємство "Дніпроремонт" |
373 682 622,53
UAH з ПДВ
|
373 682 622,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
373 714 950,00
UAH з ПДВ
|
373 714 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ підприємство "Дніпроремонт" #21869676 |
Переможець |
373 682 622,53
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:26
|
Ду 6 до 24-11-1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2022 15:27
|
Ду 5 до 24-11-1.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2022 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 10:25
|
Ду 4 до 24-11-1.pdf | зміни до договору |
03 травня 2022 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 13:19
|
Ду3 до 24-11-1.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 13:18
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 12:49
|
Ду 8 до 16-08-5.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 11:37
|
Ду 2 до 24-11-1.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 14:28
|
Ду 1 24.11-1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 18:09
|
Договір 24-11-1.pdf | укладений |
24 листопада 2021 17:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 24/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме внесення змін у реквізити договору. |
Номер договору про закупівлю: | 24/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення капітальних вкладень на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |