Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Acquisition of a bulldozer for leveling and compaction of solid household waste on the territory of solid waste, Rubizhne, Luhansk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Шляхово-експлуатаційне підприємство" Рубіжанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13395773 |
Місцезнаходження: | 93010, Україна , Луганська область обл., місто Рубіжне, вулиця Миру,46 |
Контактна особа: |
Жуков Володимир Майович +380645371239 kpdep@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кліменко Анастасія Ігоревна +380956413872 kpdep@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Communal enterprise "Road maintenance enterprise" of Rubizhne city council |
National ID: | 13395773 |
Contact point: |
Zhukov Volodymyr +380645371239 kpdep@ukr.net |
Additional contacts: |
Жуков Володимир Майович +380956413872 kpdep@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 20:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 листопада 2021 20:03 |
Enquiries until: | 30 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2021 20:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2021 20:03 |
ДОДАТОК 4 - ПРОЄТК ДОГОВОРУ.docx | |
09 листопада 2021 20:03 |
ТД - БУЛЬДОЗЕР.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
16.12.2021 року о 19-17 Вами опубліковано Протокол №16 щодо прийняття рішення уповноваженною особою від 16.12.2021 року, згідно якого Уповноважена особа М. О. Павленко прийняла рішення про відхилення пропозиції переможця аукціону ТОВ «ТД «Альфатех» процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, оголошення щодо проведення якої опубліковано відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації ДО ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Зазначений протокол розгляду тендерних пропозицій опубліковано Замовником 10.12.2021 року згідно я яким тендерна пропозиція ТОВ «ТД «Альфатех» ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документації та допущена Замовником до аукціону.
Наразі Закон не передбачає можливості Замовника повторно, після проведення аукціону здійснювати розгляд тендерних пропозицій, в тому числі й встановлювати факти відповідності/не відповідності поданої учасником інформації. Замовнику лише надається право оцінити пропозиції за результатами аукціону.
Вважаємо такі дії Замовника незаконними та такими що дискримінують ТОВ «ТД «Альфатех» як учасника процедура закупівлі.
Додатково повідомляємо, що вся інформація, надана учасником ТОВ «ТД «Альфатех» у складі тендерної пропозиції є достовірною та повністю відповідає умовам тендерної документації. В підтвердження своєї тендерної пропозиції готові надати відповідні документи від заводу-виробника запропонованого Товару(у випадку розгляду даного спору в АМКУ).
Враховуючи вищевикладене, з метою припинення порушення принципів публічних закупівель, а також прав ТОВ «ТД «Альфатех» як учасника торгів, просимо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції переможця аукціону ТОВ «ТД «Альфатех».
У випадку не задоволення даної вимоги у встановлені законодавством строки, вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав.
На етапі прекваліфікації учасника ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" було допущено до аукціону у зв’язку із відсутністю технічної можливості для отримання додаткової інформації про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та враховуючи мінімально можливі строки розгляду тендерних пропозицій які були у Замовника у зв’язку із закінченням бюджетного року.
Разом з цим після проведення електронного аукціону встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" за результатами електронного аукціону визначена як найбільш економічно вигідна, та за відсутності будь-яких невідповідностей Замовник мав би визначити Учасника переможцем закупівлі.
Учасник акцентує на цьому увагу, що начебто, відсутні положення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника після етапу прекваліфікації якщо його було допущено до електронного аукціону.
Натомість враховуючи положення абзацу 3 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: "У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.", а також маючи достатньо часу для ознайомлення з інформацією із відкритих джерел, а саме з офіційного сайту Учасника про предмет закупівлі, під час очікування завершення періоду оскарження на етапі прекваліфікації (5 днів) та маючи на той час технічну можливість Замовник застосовує положення абзацу 3 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи інтереси громади на отримання достовірної інформації про предмет закупівлі який закуповується за бюджетні кошти, та відхилив тендерну пропозицію такого Учасника відповідно до абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуючись принципів публічних закупівель на всіх етапах закупівлі.
У зв’язку і з цим є потреба у відхиленні вимоги Учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 грудня 2021 16:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-22-000013 ● 1b718d2ffbcb43ef80ac9738af678b6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 557
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 557
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-09-006702-c 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Про виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатом проведення моніторингу UA-M-2021-12-22-000013 затверджений Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.12.2021 № 557 щодо процедури закупівлі UA-2021-11-09-006702-a за предметом закупівлі Придбання бульдозеру для розрівнювання та ущільнення твердих побудових відходів на території ТПВ, м. Рубіжне, Луганська область, який визначений за кодом ДК 021:2015: 43212000-2 Бульдозери з поворотним відвалом Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) . РОЗГЛЯНУТО: ЩОДО ПИТАННЯ ПЕРШОГО, на виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатом проведення моніторингу UA-M-2021-12-22-000013 затверджений Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.12.2021 № 557 щодо процедури закупівлі UA-2021-11-09-006702-a за предметом закупівлі Придбання бульдозеру для розрівнювання та ущільнення твердих побудових відходів на території ТПВ, м. Рубіжне, Луганська область, який визначений за кодом ДК 021:2015: 43212000-2 Бульдозери з поворотним відвалом Єдиного закупівельного словника, є потреба у виконанні зобов’язань щодо усунення порушень. ВИРІШЕНО: 1. Усунути порушення які викладені у зобов’язані щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатом проведення моніторингу UA-M-2021-12-22-000013 затверджений Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.12.2021 № 557 щодо процедури закупівлі UA-2021-11-09-006702-a за предметом закупівлі Придбання бульдозеру для розрівнювання та ущільнення твердих побудових відходів на території ТПВ, м. Рубіжне, Луганська область, який визначений за кодом ДК 021:2015: 43212000-2 Бульдозери з поворотним відвалом Єдиного закупівельного словника, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та економічних навчань у сфері публічних закупівель уповноваженими особами. На майбутнє зобов’язуємось не допускати у подальшому порушень вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 при складанні тендерної документації. 2. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель протягом одного дня з моменту прийняття цього рішення.
2022-01-19 17:47:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Шляхово-експлуатаційне підприємство" Рубіжанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13395773 |
Місцезнаходження: | 93010, Україна, Луганська область обл., місто Рубіжне, вулиця Миру,46 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" |
4 312 000,00
UAH з ПДВ
|
4 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" |
4 389 000,00
UAH з ПДВ
|
4 302 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
4 394 000,00
UAH з ПДВ
|
4 394 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" #40396264 |
Рішення скасоване |
4 302 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 16:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" #40396264 |
Рішення скасоване |
4 302 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 16:36
|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" #37383046 |
Рішення скасоване |
4 290 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 16:40
|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" #37383046 |
Очікує рішення |
4 290 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 16:40
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 16:38 |
Кінець періоду оскарження: | 05 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 січня 2022 16:38 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити Закупівлю керуючись п.1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в предметі закупівлі та на підставі ремонту наявного обладнання (бульдозеру)(акт ремонту додається). 2. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель протягом одного дня з моменту прийняття цього рішення. |
25 січня 2022 16:38
|
Електронний підпис |
25 січня 2022 16:36
|
Протокол № 3 відміна Бульдозер |
25 січня 2022 16:36
|
Акт ремонту бульдозеру |