Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43446648 |
Місцезнаходження: | 08460, Україна , Київська обл., село Ташань, вулиця Центральна 7 А |
Контактна особа: |
Степанчук Катерина Сергіївна +380988748404 tashanzakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 507 732,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 538,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник відповідно до п.2 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 та п.15-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 може перераховувати аванс в розмірі 30 % вартості обсягу послуг. Аванс перераховується Виконавцю протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Виконавець зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання послуг матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох тижнів після одержання авансу. По закінченні цього терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 16:33 |
Тендерна документацiя.doc | |
06 березня 2023 16:33 |
Додаток 6 Проект Договору.doc | |
06 березня 2023 16:33 |
Додаток 5 Форма довiдки персональнi данi.docx | |
06 березня 2023 16:33 |
Додаток 4 Форма довiдки ст. 17 об_єднання учасникiв.docx | |
06 березня 2023 16:33 |
Додаток 3 Форма довiдки ч. 2 ст. 17.docx | |
06 березня 2023 16:33 |
Додаток 2 Форма тендерна пропозицiя.docx | |
06 березня 2023 16:33 |
Додаток 1 Вимоги до предмету закупiвлi.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-23-000018 ● 279c1003cd014d06b0dea7568291e5dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2023 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-03-06-010786-a 06.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-24 10:29:23
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 10:54:30
про надання інформації
Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області проводилися відкриті торги з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень, проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» в сумі 10902,541 тис. грн (у тому числі будівельні роботи – 8742,030 тис.грн.; інші витрати 2160,511 тис.грн.) за робочим проєктом ТОВ «Інжинірингова компанія «Аркон», експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» від 15.12.2022 року № 582/е/22.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Ташанської ОТГ за посиланням https://tashanska-gromada.gov.ua/zakupivli-10-16-13-08-03-2023/ .
Додаток: експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» від 15.12.2022 року № 582/е/22.
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-13 14:49:16
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Виконавчий комітет Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області просить роз’яснити висновок Північного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 року за результатами моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація), а саме:
Відповідно до пункту 7 Розділу 1 тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 06.03.2023 № 18 (далі – ТД), усі документи, що вимагаються цією тендерною документацією, мають бути складені українською мовою. Окрім того, наведено вичерпний перелік щодо типів документів, які підлягають обов’язковому перегляду - у разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Замовник не вимагає перекладених скан-копій оригіналів трудових книжок із даними працівників, з огляду на діюче законодавство.
Відповідно до п.1.2. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 1993 р. № 58 (далі – Інструкція) трудові книжки раніше встановленого зразка обміну не підлягають. Відповідно до п.2.1. Інструкції трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами. Отже, враховуючи вищевикладене, діючим законодавством передбачено двомовність трудових книжок.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки» затверджено нові бланки трудової книжки і вкладиша до неї, але, разом з тим, п.1. цієї Постанови визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають. Тому трудові книжки, оформлені російською мовою до 27 квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. Замінювати їх на трудові книжки зразка 1993 року не потрібно. Чинним законодавством не передбачено перекладу трудових книжок старого зразка.
Відповідно до Розділу 3 ТД учасники повинні надати довідку в довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність кваліфікованого персоналу з офіційним працевлаштуванням із зазначенням ПІБ, посади, освіти, найменування учбового закладу та спеціальності, стажу роботи на займаній посаді. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 5 Розділу 3 ТД на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці згідно з підпунктом 3.1, необхідно у складі пропозиції надати на кожну особу зазначену в довідці копії/оригінали трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії/оригінал наказів про призначення на посаду, або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору. На виконання підпункту 3.2 пункту 5 розділу 3 ТД Переможцем надано кольорові скан-копії оригіналів трудових книжок із даними працівників та сторінки із зазначенням працевлаштування працівників, вказаних у довідці.
Однак, як встановлено моніторингом, трудові книжки Гончаренка О. М., Левченка В. С., Власкіної Л. Ю., Столяренка О. М., Гончаренка М.М, Казди В. А., Гриценка С. С., Пероцької О. В., Демен О. Д., Ткаченка О. М., Карася Ю. В., Макаренка Л. І., Ємця О.М., Бурчика Г. В., Андрієнка В. П., Мазура С. М., Коркача О. Г., Коноваленка В.Г, Приходька М. А., Шевченка А. М., Зінченка В. М., Безуглого С.В., Зарубіцького В. П., Тарана В. І., Білозуба С. С., Пищика М. І., Сліпця А. М., Криворучка В. І., Грушецького О. С., Дем'яненка О. І., Боярка Ю. А., Савенка В. М., Неткача І. А., Розовика І.Л. не містять перекладу українською мовою, хоча цього й не вимагалося Замовником. Між тим, записи про прийняття на роботу у ТОВ «Агрошляхбуд» зроблені на українській мові, а також вказані номери та дати відповідних наказів, за якими вищевказаних працівників було прийнято на роботу, що дає змогу Замовнику кваліфікувати учасника процедури, як такого, що відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим у ТД - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Прошу Вас роз’яснити висновок Північного офісу Держаудитслужби:
1) Чому здійснювався розгляд документів, стосовно яких не вимагалося обов’язкового перекладу?
2) Чому застосовано виключний захід - припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням?
3) Як виконати вимогу моніторингу, якщо технічно в системі електронних закупівель та в умовах договору № 13 від 20.03.2023 року між Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради та ТОВ «Агрошляхбуд» відсутня можливість розірвання договору в односторонньому порядку за рішенням Держаудитслужби?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання вимоги Північного офісу Держаудитслужби за результатами здійсненого моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація), дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду про дострокове припинення договору.
2023-04-17 10:12:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-04-18 14:33:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" |
7 276 676,26
UAH з ПДВ
|
7 276 676,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" #03580647 |
Переможець |
7 276 676,26
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 10:10
|
Доп_угода_Шевченкове.pdf | укладений |
17 квітня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 14:03
|
Додатки Шевченкове.pdf | укладений |
20 березня 2023 14:01
|
Договір Шевченкове.pdf | укладений |
20 березня 2023 14:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | на виконання вимоги Північного офісу Держаудитслужби за результатами здійсненого моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація) |