Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and lists of works »Services for the current average repair of public roads of state importance H-20 Slavyansk-Donetsk-Mariupol on the section km 188 + 004 - km 208 + 666
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 747 528 287,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 740 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3737641.44 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Publication date: | 23 лютого 2021 15:09 |
Enquiries until: | 20 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 квітня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 747 528 287 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 740 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін). Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Виконавцем суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов’язання Виконавцем. Попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати подання заявки. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт ф. КБ-2в, ф.КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в) протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг проводиться поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 11:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 11:47 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
22 квітня 2021 11:47 |
Перелік змін 22.04.2021.docx | |
25 березня 2021 15:12 |
Перелік змін 25.03.2021.docx | |
15 березня 2021 15:00 |
Перелік змін.docx | |
23 лютого 2021 15:06 |
Відомість обсягів послуг.docx | |
23 лютого 2021 15:06 |
Проект договору.docx |
22 квітня 2021 11:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 квітня 2021 11:47 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
22 квітня 2021 11:47 |
Перелік змін 22.04.2021.docx
|
|||||||||
25 березня 2021 15:12 |
Перелік змін 25.03.2021.docx
|
|||||||||
15 березня 2021 15:00 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
23 лютого 2021 15:06 |
Відомість обсягів послуг.docx
|
|||||||||
23 лютого 2021 15:06 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У випадку виникнення інших питань можна звертатися до посадових осіб Замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками відповідно до пункту 2.3 розділу 1 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 22 березня 2021 10:50
Дата подання: 24 березня 2021 17:50
Дата подання: 02 червня 2021 19:05
Дата подання: 20 липня 2021 18:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000087 ● 6b8cd1bd4b9544f89001bed95ae3958f
- Статус: завершено ● Дата: 09 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2021-02-23-002060-c 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-14 08:50:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ-Донецьк-Маріуполь на ділянці км 188+004 – км 208+666 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-002060-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Який стан виконання робіт за договором підряду від 20.08.2021 № 2-82? Зазначити інформацію з документальним підтвердженням про обсяг виконаних робіт та здійснену оплату за цим договором.
4. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставини для укладання додаткової угоди від 11.04.2022 до договору підряду від 20.08.2021 № 2-82.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо членів тендерного комітету, які приймали рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» та відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-19 12:22:11
Служба автомобільних доріг у Донецький області розглянула запит від Державної аудиторської служби України по закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ-Донецьк-Маріуполь на ділянці км 188+004 – км 208+666 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-002060-c) та надає наступні пояснення:
1. Закупівля «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ-Донецьк-Маріуполь на ділянці км 188+004 – км 208+666 (UA-2021-02-23-002060-c ) була оголошена 23.02.2021р. на підставі проектної документації, розробленої на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецький області ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ".
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до проектної документації кошторисна частина якої була розглянута експертною організацією ДП «Жилком», що підтверджена експертною оцінкою №670-ЕО-20/В від 17.12.2020р. та затверджена в установленому порядку наказом Служби автомобільних доріг у Донецький області від 19.02.2021р. №12/1.
Загальна кошторисна вартість проекту складає 766 504 606,00 грн.
Очікувана вартість визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком за виключенням робіт та витрат, що не відносяться до діяльності виконавця робіт при реалізації проекту.
Очікувана вартість закупівлі: 747 528 287,00 грн.
Додатки: наказ від 19.02.2021р№ 12/1 (1 аркуш).
-експертна оцінка №670-ЕО-20/В від 17.12.2020р. (3 аркуша).
-зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктів будівництва (4 аркуша).
2. 25.02.2021 року на веб-сайту dn.ukravtodor.gov.ua Служби автомобільних доріг у Донецькій області, було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 24 лютого 2022 року офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України, у тому числі Служби автомобільних доріг у Донецькій області піддався хакерській атаці. Інформація за 2020-2022 р.р. не збереглась. Тривають відновлювальні роботи.
Додаток: Інформація що була розміщена на сайті (3 аркуша).
3. На теперішній час обсяг виконаних робіт за укладеним договором від 20.08.2021р. №2-82 з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» по закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ-Донецьк-Маріуполь на ділянці км 188+004 – км 208+666 складає 157 865 649,46 грн. Оплата за виконані роботи складає 149 393 649,46 грн.
Додатки: Довідка (1 аркуш).
4. 20.08.2021 між Службою автомобільних доріг у Донецькій області та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» було укладено договір № 2-82. Строк дії цього договору – 31.12.2022р.
05.04.2022 на адресу Служби автомобільних доріг у Донецькій області звернулось ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» з листом (вих. №1/1 від 05.04.2022р.), в якому зазначило про обставини непереборної сили, які настали для ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, та просило тимчасово, на період дії воєнного стану, звільнити товариство від зобов’язань згідно відповідних гарантій виконання.
Також, в додаток до листа від 05.04.2022р., ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надало Службі автодоріг Гарантійний лист від 07.04.2022р. №1/2. Зі змісту зазначеного листа вбачається, що ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» гарантує, після закінчення військового стану в Україні, повторно надати грошове забезпечення до відповідних договорів.
Уважно розглянувши зазначене звернення, Сторони дійшли згоди про укладення додаткової угоди до Договору № 2-82 від 20.08.2021, проаналізувавши та з урахуванням наступного:
- Відповідно до умов ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно зі статтею 638 Цивільного Кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
- Відповідно до ст. 180 ГК України (Істотні умови господарського договору) при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
- Фактично у законодавстві немає визначення неістотних умов договору. Втім, неістотними умовами можна вважати все те, що не було визнано законодавцем істотними. Тобто замовник та виконавець можуть погодити певні умови договору важливими, або такими, що не впливають на укладення договору.
- Загальновідомим фактом в Україні є збройна агресія російської федерації проти України. У зв’язку з цим Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 на території України введено воєнний стан із 24.02.2022 р.
- 28 лютого 2022 року ТПП видала документ під № 2024/02.0-7.1, який адресувала всім, кого це стосується, і яким підтвердила існування форс-мажорної обставини військової агресії Російської Федерації проти України та введення воєнного стану в Україні (розміщене на офіційній веб сторінці за посиланням: https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf).
- п. 19.2. Договору № 2-82 від 20.08.2021 передбачено, що сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, зобов’язана у триденний строк з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
- Наявність обставин непереборної сили та строк їх дії підтверджується відповідними документами, які видаються Торгово-промисловою палатою або її територіальними органами.
- На період дії воєнного стану в Україні, Служба, як Замовник за Договором № 2-82, також є стороною, для якої настали обставини непереборної сили, у зв’язку з чим виконання цього Договору обома Сторонами є неможливим з об’єктивних обставин, принаймні до моменту закінчення воєнного стану в Україні, або в окремих її частинах території – Донецькій області.
- Зазначені обставини підтверджуються компетентним органом - ТПП України, та Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Президент України, та Уряд, офіційно закликають до відновлення економіки в країні, в тому числі шляхом найскорішого запуску виробництва, тощо. Підприємства та організації, що в мирний час виконували роботи/надавали послуги в якості належних та добросовісних підрядників для Служби автодоріг, на сьогоднішній день, як і сама Служба, зазнали великих втрат у зв’язку з військовою агресією рф проти України (постійні обстріли, втрата активів, майна, працівників, тощо). Водночас, сплата податків та заробітної плати працівникам такими особами вкрай важлива для економіки України, та кошти, які виступають гарантійним зобов’язанням за діючими, але на сьогодні фактично призупиненими договорами, можуть бути направлені на такі цілі, без завдання збитків та шкоди Службі автодоріг.
Тому, з метою можливості реалізації такої процедури, Службою було закріплено умови тимчасового повернення забезпечення виконання Договору, виключно на період дії воєнного стану та фактичного призупинення дії Договору від 20.08.2021р.№ 2-82.
Додатки:
-лист Торгово-промислова палата України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1;
-лист ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» від 05.04.2022р №1/1;
-гарантійний лист ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» від 07.04.2022р. №1/2.
Щодо надання інформації та документального підтвердження щодо членів тендерного комітету, які приймали рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників повідомляємо наступне.
З 24 лютого 2022 року, у зв’язку з загостренням військової агресії російської федерації проти України, задля безпеки працівників, в Службі було запроваджено дистанційну роботу. Служба, як роботодавець, не могла забезпечити безпечні умови праці на робочих місцях в офісному приміщенні в м. Краматорськ, що, в подальшому обумовило проведення евакуації працівників Служби в більш безпечні місця. Так, в тому числі, 8 квітня у м. Краматорськ Донецької області, органами місцевого самоврядування було оголошено екстрену евакуацію населення.
Загальновідомим фактом є постійні ворожі обстріли населених пунктів Донецької області. Під час евакуації, значна частина первинної та іншої документації залишилась в м. Краматорськ. Як і багато інших державних підприємств та служб, будівля, де була розміщена Служба автомобільних доріг у Донецькій області, була і залишається під прицілом агресора. Таким чином, безпечного доступу до офісного приміщення Служби наразі немає. На сьогоднішній день працівники Служби продовжують виконання своїх посадових обов’язків дистанційно. Воєнний стан, оголошений Президентом, не припинено, активні бойові дії, в тому числі на сході України, продовжуються.
У зв’язку з викладеним, враховуючи об’єктивно поважні причини, на сьогоднішній день, документальне підтвердження щодо членів тендерного комітету, які приймали рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» та які були відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю, надати не представляється можливим.
- гарантійний лист ТОВ ДС ПРОМ ГРУП від 07.04.2022 № 1-2.pdf
- довідка.pdf
- експертна оцінка №670-ео-20в від 17.12.2020.pdf
- зведений кошторисний розрахунок вартості об'єктів будівництва.pdf
- інформація, що була розміщена на сайті.pdf
- лист ТОВ ДС ПРОМ ГРУП від 05.04.2022 № 1-1.pdf
- лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024-02.0-7.1.pdf
- Наказ від 19.02.2021р№12-1.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 11:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2021 11:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2021 14:51
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 11:04
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
740 000 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
650 004 000,00
UAH з ПДВ
|
650 004 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
721 364 797,00
UAH з ПДВ
|
721 364 797,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
745 000 000,00
UAH з ПДВ
|
745 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
650 000 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 16:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 11:13
|
ДУ від 23.05.2024 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 14:11
|
ДУ від 17.04.2023 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:52
|
ДУ від 26.12.2022 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2022 13:19
|
ДУ від 17.08.2022 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2022 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:59
|
ДУ від 02.08.2022 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 14:30
|
ДУ від 11.04.2022 до договору №2-82 від 11.02.2022.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 16:45
|
ДУ від 11.02.2022 до договору №2-82 від 11.02.2022.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:58
|
ДУ від 22.12.2021 до дог 2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:13
|
ДУ від 17.12.2021 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:46
|
ДУ від 10.12.2021 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:53
|
ДУ від 24.11.2021 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 13:44
|
ДУ від 19.11.2021 до договору №2-82 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 11:03
|
Договір №2-82 від 20.08.2021.pdf | укладений |
20 серпня 2021 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України в"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |