Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2020-06-01-001331-a ● bd652b94d6f0480786cf14a85b6511a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Баранівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41067449 |
Місцезнаходження: | 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20 |
Контактна особа: |
Старушко Олена Броніславівна +380414442302 baranivkaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2020 15:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 15:26 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 т
Вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, на підставі рахунків та/або видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дня їх підписання. Джерело фінансування – місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 10:34 |
Перелік змін вугілля.docx | |
09 червня 2020 10:34 |
ТД вугілля ОНОВЛЕНА.docx | |
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 5.docx | |
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 4.docx | |
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 3.docx | |
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 2.docx | |
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 1.docx |
09 червня 2020 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2020 10:34 |
Перелік змін вугілля.docx
|
|||
09 червня 2020 10:34 |
ТД вугілля ОНОВЛЕНА.docx
|
|||
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 5.docx
|
|||
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 4.docx
|
|||
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 3.docx
|
|||
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 2.docx
|
|||
01 червня 2020 15:21 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 02 червня 2020 11:48
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:55
просимо на виконання вимог абзацу 3 пункту 6 розділу ІІІ документації конкурсних торгів вказати сферу застосування сертифікату ISO 9001:2015, так як нам не зрозуміло на яку сферу він повинен розповсюджуватися та яке саме сертифікат ми повинни надати
Відповідь: Щодо надання учасниками процедури закупівлі: сертифікату ISO 9001- це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Стандарту ISO 9001 відповідає національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 " Система управління якості", який установлює вимоги щодо запровадження системи управління якістю як стратегічного рішення організації, спрямованого, зокрема, на здатність постій но постачати товар, який задовольняє вимоги замовників.
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організаціяa) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)Системи управління якістю. ВИМОГИ. Видання офіційне, Київ, ДП «УкрНДНЦ», 2016 р.)
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організаціяa) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)Системи управління якістю. ВИМОГИ. Видання офіційне, Київ, ДП «УкрНДНЦ», 2016 р.)
незрозуміла вимога
Дата подання: 02 червня 2020 12:28
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:55
просимо повідомити, яким конкретно органом сертифікації повинен бути виданий сертифікат ISO 9001:2015
Відповідь: Повідомляємо, що вичерпну відповідь на Ваше питання надано у листі Мінекономрозвитку від 15.01.2018 року за посиланням:
http://www.certatom.kiev.ua/images/files/15.01.18.pdf
http://www.certatom.kiev.ua/images/files/15.01.18.pdf
внесення змін до документації
Дата подання: 02 червня 2020 12:41
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:41
4.Учасник повинен підтвердити гарантійним листом у довільній формі те, що у нього є в наявності вугілля кам’яне ДГ (13-100) в обсязі 150 т, яке зберігається на складі (території) для зберігання вугілля кам’яного та/або брикетів торфових .
Вразі, якщо Замовником буде виявлено, що в Учасника на складі (території) для зберігання вугілля кам’яного та/або брикетів торфових відсутнє вугілля кам’яне ДГ (13-100) в кількості 150 т - то така пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Замовником вимагається придбання вугілля камяного ДГ 13-100 в кількості 200 тон
При чому тут брикет торфяний та 150 тон вугілля незрозуміло
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до тендерної документації . Дякуємо за зауваження.
внесення змін до документації
Дата подання: 02 червня 2020 13:03
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:46
З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2019 рік).
а якщо обладнання та склади взяти учасником в оренду, як тоді бути
тобто якщо у мене як учасника не має на балансі транспортних засобів, вагів, складських приміщень це є підстава для мово відхилення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі якщо обладнання та склади учасника знаходяться в оренді надається довідка в довільній формі про наявність орендованих засобів, приміщень з документально підтвердженими копіями договорів оренди чинними на період постачання товару.
внесення змін до документації
Дата подання: 02 червня 2020 13:09
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:42
1. Вугілля кам’яне ДГ (13-100)- 200т
Розмір кусків в мм згідно ГОСТ 19242 – 13-100 мм,
Доводимо до вашого відома, що ГОСТ 19242 відмінено
пояснить будь ласка, в звязку з чим ви внесли його до документації конкурсних торгів
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до тендерної документації . Дякуємо за зауваження.
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 02 червня 2020 13:16
Дата відповіді: 04 червня 2020 14:04
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
просимо надати пояснення яким нормативно-правовим актом для вугілля камяногоь встановлено виготовлення та надання технічного паспорту на вугілля камяне, ияким чином він виглядає та хто та як його оформлює.
просимо також вказати назву конкретної організації, яка видає такий документ на предмет закупівлі, який вами оголошено
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання взято до уваги. Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 03 червня 2020 08:15
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:50
Вразі, якщо Замовником буде виявлено, що в Учасника на складі (території) для зберігання вугілля кам’яного та/або брикетів торфових відсутнє вугілля кам’яне ДГ (13-100) в кількості 150 т - то така пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо надати пояснення з приводу того, яким чином замовник буде зважувати або встановлювати масу вугілля на складі учасника, який період часу для цього потрібен.
В який період проведення торгів це буде застосовуваться.
За чий рахунок це буде відбуватися.
Яким документом чи нормою закону регламентовано дане дійство на складі учасника.
Яким чином замовник буде встановлювати марку вугілля, яка знаходиться на складі (території) учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зверніть увагу на підпункті 1 пункту 5 розділу III "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції".
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 04 червня 2020 11:43
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:34
нами вимагалося вказати що повинно бути зазначено безпосередньо в бланку самого сертифікату, яка формуліровка там повинна бути, так як ми не є виробником продукції та не є надавачем послуг на постійній основі, а є посередниками на ринку продажу вугілля камяного(в даному випадку це одноразова взаємодія а не на постійній основі) тому ми при отриманні даного сертифікату, враховуючи його вартість 30 000 грн повинни бути впевнені в тому, що кошти нами будуть витрачені за цільовим призначенням а ви як замовник дійсно бачили даний сертифікат та можете нам допомогти в цьому питанні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат якості є гарантією якості товару, що виробляється/реалізується, свідченням дотримання зазначених стандартів та вимог до процесу виробництва.
У випадку, якщо ви є посередником, а не безпосереднім виробником, то відповідна сертифікація має бути підтверджена безпосередньо виробником під час здійснення закупівлі товару, що реалізується вами як посередником, що бере участь у торгах, і є прерогативою сторони, що закуповує, встановлювати умови підтвердження сертифікації. Тобто, враховуючи характер підприємництва як господарської діяльності, потреба у підтвердженні сертифікації виробником, роз'ясненні її характерних процедурних особливостей не є завданням Замовника, а випливає із правовідносин Учасника торгів та безпосереднього виробника предмета закупівлі.
У випадку, якщо ви є посередником, а не безпосереднім виробником, то відповідна сертифікація має бути підтверджена безпосередньо виробником під час здійснення закупівлі товару, що реалізується вами як посередником, що бере участь у торгах, і є прерогативою сторони, що закуповує, встановлювати умови підтвердження сертифікації. Тобто, враховуючи характер підприємництва як господарської діяльності, потреба у підтвердженні сертифікації виробником, роз'ясненні її характерних процедурних особливостей не є завданням Замовника, а випливає із правовідносин Учасника торгів та безпосереднього виробника предмета закупівлі.
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 04 червня 2020 11:47
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:44
нами вимагалося вказати що повинно бути зазначено безпосередньо в бланку самого сертифікату, яка формуліровка там повинна бути, так як ми не є виробником продукції та не є надавачем послуг на постійній основі, а є посередниками на ринку продажу вугілля камяного(в даному випадку це одноразова взаємодія а не на постійній основі) тому ми при отриманні даного сертифікату, враховуючи його вартість 30 000 грн повинни бути впевнені в тому, що кошти нами будуть витрачені за цільовим призначенням а ви як замовник дійсно бачили даний сертифікат та можете нам допомогти в цьому питанні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідь від 04.06.2020 року, о 11:43.
безпідставне відхилення
Дата подання: 04 червня 2020 12:29
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:46
Нами уважно вивчено лист Мінекономрозвитку № 3433-06/1382-07 від 12.01.2018 року на який ви послалися у своїй відповіді на наше питання.
На жаль, в даному листі відсутні відповіді на поставлене нами питання. З даного листа зрозуміло, що документи, видані призначеними органами із сертифікації в державній системі сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.2019 року.
Також у листі зазначено, що протягом терміну дії документів, виданих органами із сертифікації, здійснюється технічний нагляд, проведення якого передбачено цими документами, шляхом нагляду за стабільністю показників, що підтверджені цими документами під час виготовлення продукції (надання послуг) за відповідністю системи управління щодо виробництва продукції вимогам нормативних документів та за відповідністю технічних можливостей підприємства-виробника щодо забезпечення стабільного випуску продукції, яка відповідає вимогам нормативних документів.
З нього нам зрозуміло, що у разі якщо ми не є виробниками продукції, не є надавачами послуг та нами не отримано сертифікат ISO 9001:2015 в період до 01.01.2018 року, то ми можемо надати відповідний лист-пояснення згідно вимог документації конкурсних торгів та це не буде розцінено тендерним комітетом як порушення вимог ДКТ в частині надання сертифікату ISO 9001:2015
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання (?) сформульовано некорректно.
Ви, як Учасник, застосували тег для запитання "безпіставне відхилення", у той час як лише триває період подання пропозицій.
Зі змісту зверення неможливо встановити характер та потребу у зверненні.
Ви, як Учасник, застосували тег для запитання "безпіставне відхилення", у той час як лише триває період подання пропозицій.
Зі змісту зверення неможливо встановити характер та потребу у зверненні.
вдосконалення документації конкурсних торгів
Дата подання: 04 червня 2020 12:53
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:42
ISO 9001:2015 не охоплює вимоги, специфічні для інших систем управління, наприклад вимоги щодо екологічного управління, управління охороною праці чи управління фінансами.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Даний стандарт застосовується при виробництві та надання послуг.
Тобто стосується виробників продукції та надавачів послуг. А яким чином він стосується посередників при продажу товару (одноразового) не на постійній основі нам не зрозуміло.
Тому, враховуючи вищевикладене та бажання замовника отримати у складі тендерної документації сертифікат ISO 9001:2015, пропонуємо з метою комплексної та неупередженої оцінки учасників добавити до документації конкурсних торгів пункт з наступною вимогою: витребування у учасників торгів наступних сертифікатів:
ISO 10001
ISO 10002
ISO 10003
ISO 10004
ISO 10005
ISO 10006
ISO 10007
ISO 10008
ISO 10014
ISO 10015
ISO10018
ISO 14001:2015
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваша пропозиція буде передана на розгляд уповноваженої особи Замовника та керівництва безпосередньо. Дякуємо за пропозицію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 04 червня 2020 15:42
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Сертифікат якості є гарантією якості товару, що виробляється/реалізується, свідченням дотримання зазначених стандартів та вимог до процесу виробництва. У випадку, якщо ви є посередником, а не безпосереднім виробником, то відповідна сертифікація має бути підтверджена безпосередньо виробником під час здійснення закупівлі товару, що реалізується вами як посередником, що бере участь у торгах, і є прерогативою сторони, що закуповує, встановлювати умови підтвердження сертифікації. Тобто, враховуючи характер підприємництва як господарської діяльності, потреба у підтвердженні сертифікації виробником, роз'ясненні її характерних процедурних особливостей не є завданням Замовника, а випливає із правовідносин Учасника торгів та безпосереднього виробника предмета закупівлі.
Сама відповідь дана некоректно, тому що запитання було не стосовно сертифікату якості на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, а стосовно сертифікату ISO 9001:2015 щодо використання учасником системи управління якості-це зовсім різні речі як з правової точки зору так і з професійної.
Просимо давати коректні відповіді на наші питання та не перекручувати поняття.
Враховуючи таку вашу відповідь у нас є підстави вважати та стверджувати про те, що ви навмисно значно звужуєте коло можливих учасників торгів, що за таких умов взяти участь зможуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають сертифікат ISO 9001:2015, який виданий на виробника вугільної продукції – лише виробники, тому ми вважаємо про те, що дії замовника в частині встановлених вище вимог, у спосіб, наведений вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено недискримінація учасників та принцип не дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто документація конкурсних торгів прописана лише під конкретного виробника вугілля, який має такий сертифікат та не має з вами постійних відносин або його офіційного представника.
А в самій документації конкурсних торгів дана вимога викладена таким чином, що ми можемо оформити на себе сертифікат ISO 9001:2015, а враховуючи вашу відповідь, у нас є всі підстави вважати про те, що у разі перевірки замовником поданої нами пропозиції це буде підставою для її відхилення з боку замовника, так як сертифікат ISO 9001:2015 буде оформлений на наше підприємство. Це досить непорядно з вашого боку.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України
Розгорнути
Згорнути
Сама відповідь дана некоректно, тому що запитання було не стосовно сертифікату якості на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, а стосовно сертифікату ISO 9001:2015 щодо використання учасником системи управління якості-це зовсім різні речі як з правової точки зору так і з професійної.
Просимо давати коректні відповіді на наші питання та не перекручувати поняття.
Враховуючи таку вашу відповідь у нас є підстави вважати та стверджувати про те, що ви навмисно значно звужуєте коло можливих учасників торгів, що за таких умов взяти участь зможуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають сертифікат ISO 9001:2015, який виданий на виробника вугільної продукції – лише виробники, тому ми вважаємо про те, що дії замовника в частині встановлених вище вимог, у спосіб, наведений вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено недискримінація учасників та принцип не дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто документація конкурсних торгів прописана лише під конкретного виробника вугілля, який має такий сертифікат та не має з вами постійних відносин або його офіційного представника.
А в самій документації конкурсних торгів дана вимога викладена таким чином, що ми можемо оформити на себе сертифікат ISO 9001:2015, а враховуючи вашу відповідь, у нас є всі підстави вважати про те, що у разі перевірки замовником поданої нами пропозиції це буде підставою для її відхилення з боку замовника, так як сертифікат ISO 9001:2015 буде оформлений на наше підприємство. Це досить непорядно з вашого боку.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 10:28
Детально ознайомившись із змістом Вашої вимоги (скарги), повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). Зауважуємо, що аналогічну думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 р. та № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 р.).
Доводимо до Вашого відома, що предмет закупівлі - вугілля кам'яне - закуповується для забезпечення освітнього процесу у період опалювального сезону, де важливою складовою є дотримання безпечності та якості предмета закупівлі та мінімізація негативного впливу на життя та здоров'я учасників освітнього процесу.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). Зауважуємо, що аналогічну думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 р. та № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 р.).
Доводимо до Вашого відома, що предмет закупівлі - вугілля кам'яне - закуповується для забезпечення освітнього процесу у період опалювального сезону, де важливою складовою є дотримання безпечності та якості предмета закупівлі та мінімізація негативного впливу на життя та здоров'я учасників освітнього процесу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 05 червня 2020 10:40
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Нами уважно вивчено надану відповідь на нашу вимогу. Нажаль ви не надали відповіді на нашу вимогу та не виконали її. Враховуючи таку вашу відповідь у нас є підстави вважати та стверджувати про те, що ви навмисно значно звужуєте коло можливих учасників торгів, що за таких умов взяти участь зможуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають сертифікат ISO 9001:2015, який виданий на виробника вугільної продукції – лише виробники, тому ми вважаємо про те, що дії замовника в частині встановлених вище вимог, у спосіб, наведений вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено недискримінація учасників та принцип не дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто документація конкурсних торгів прописана вами під конкретного виробника вугілля, який має такий сертифікат. А в самій документації конкурсних торгів дана вимога викладена таким чином, що ми можемо оформити на себе сертифікат ISO 9001:2015, а враховуючи вашу відповідь, у нас є всі підстави вважати про те, що у разі перевірки замовником поданої нами пропозиції це буде підставою для її відхилення з боку замовника, так як сертифікат ISO 9001:2015 буде оформлений на наше підприємство. Це досить непорядно з вашого боку. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України. Враховуючи сашу відписку на нашу попередню вимогу та бажання за будь-яку ціну утримати дану незаконну вимогу у складі документації конкурсних торгів, у нас вже є підстави вважати про порушення з вашого боку вимог пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому повторно звертаємось до вас з вимогою або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 08:30
Детально проаналізувавши п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", зауважуємо, що диспозиція норми окреслює коло обов'язків Замовника за умови існування певного девіантного стану поведінки Учасника.
Право звернутись за захистом своїх законних інтересів гарантоване законодавством України про публічні закупівлі.
Повідомляємо, що ресурс створений для покращення процедури закупівлі у технічному та якісному сенсі, а не для безпідставних суперечок та звинувачень, а також консультацій з приводу закупівель. Питання, що дублюються (так званий "спам") не будуть розглядатись.
Право звернутись за захистом своїх законних інтересів гарантоване законодавством України про публічні закупівлі.
Повідомляємо, що ресурс створений для покращення процедури закупівлі у технічному та якісному сенсі, а не для безпідставних суперечок та звинувачень, а також консультацій з приводу закупівель. Питання, що дублюються (так званий "спам") не будуть розглядатись.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 05 червня 2020 10:58
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
ISO 9001:2015 не охоплює вимоги, специфічні для інших систем управління, наприклад вимоги щодо екологічного управління, управління охороною праці чи управління фінансами. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Даний стандарт застосовується при виробництві та надання послуг.
Враховуючи вашу відповідь на нашу вимогу та зміст ISO 9001:2015, що – цитуємо: Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля), ми можемо зробити висновок про те, що ви не володієте основами
Тобто, враховуючі зміст ISO 9001:2015 та вашу відповідь, де ви обґрунтовуєте необхідність надання даного сертифікат вимагаємо надати ґрунтовне пояснення з приводу вашої відповіді або внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити дану вимогу, так як ви вимагаєте документ, не розуміючи сфери його дії та необхідності його надання за даним предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вашу відповідь на нашу вимогу та зміст ISO 9001:2015, що – цитуємо: Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля), ми можемо зробити висновок про те, що ви не володієте основами
Тобто, враховуючі зміст ISO 9001:2015 та вашу відповідь, де ви обґрунтовуєте необхідність надання даного сертифікат вимагаємо надати ґрунтовне пояснення з приводу вашої відповіді або внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити дану вимогу, так як ви вимагаєте документ, не розуміючи сфери його дії та необхідності його надання за даним предметом закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 16:31
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація Замовника встановлює критерії, які спрямовані на обрання найбільш ефективної та економічно вигідної пропозиції. Згідно рекомендаційних листів/зверень/відповідей на зверенння Уповноваженого органу, базовим елементом закупівлі є найбільш економічно доцільна ціна (пропозиція) предмета закупівлі. Поєднання економічної ефективності та належної якості є ідеальним результатом закупівлі. Зверніть увагу на той факт, що існуюче становище жодним чином не пов'язане із "дискримінаційними вимогами", адже мета Замовника - дешевий та якісний товар/послуга, а Учасника - комерційний дохід.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.a7
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 07 липня 2020 12:30
вимога
вимога
Скасована
Дата: 07 липня 2020 12:32
Причина: уточнення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 07 липня 2020 12:33
вимога
вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 10:12
Поданий Вами договір № 3/01/20 – 01 ТР від 03 січня 2020 року, являється підтвердженням кваліфікаційного критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Договір про перевезення вантажів територією України та надання послуг із навантаження та розвантаження вантажів. Предметом договору є надання послуг по перевезенню, навантаженню та розвантаженню товарів.
При подачі копії договору необхідно надавати усі складові договору, тобто як скан- копії технічного паспорту вантажного автомобіля (перевезення вантажів) так і скан- копію свідоцтва про реєстрацію на навантажувач (навантаження і вивантаження товару).
Ви у своїй пропозиції так і зробили - надали завірені скан- копії свідоцтва про реєстрацію на автомобіль і навантажувач. Але скан-копія свідоцтва про реєстрацію на навантажувач подана у вигляді не придатному до машинозчитування, повністю затемненим текстом який не дає можливості підтвердити інформацію наведену в ній. Зміст та вигляд поданого документу не відповідає оригіналу, тобто учасник завантажив документ , що суперечить вимогам тендерної документації( п. 3.1.3 ТД).
Відповідно до вимог абз. 2, п. 1, ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому своє рішення, прийняте згідно з протоколу № 94 від 24.07.2020 року ми вважаємо таким, що відповідає вимогам закону України « Про публічні закупівлі».
При подачі копії договору необхідно надавати усі складові договору, тобто як скан- копії технічного паспорту вантажного автомобіля (перевезення вантажів) так і скан- копію свідоцтва про реєстрацію на навантажувач (навантаження і вивантаження товару).
Ви у своїй пропозиції так і зробили - надали завірені скан- копії свідоцтва про реєстрацію на автомобіль і навантажувач. Але скан-копія свідоцтва про реєстрацію на навантажувач подана у вигляді не придатному до машинозчитування, повністю затемненим текстом який не дає можливості підтвердити інформацію наведену в ній. Зміст та вигляд поданого документу не відповідає оригіналу, тобто учасник завантажив документ , що суперечить вимогам тендерної документації( п. 3.1.3 ТД).
Відповідно до вимог абз. 2, п. 1, ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому своє рішення, прийняте згідно з протоколу № 94 від 24.07.2020 року ми вважаємо таким, що відповідає вимогам закону України « Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.c9
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Вугілля Спец пром, Код ЄДРПОУ:39912334
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
СКАРГА НА НЕ ПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.c10
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Вугілля Спец пром, Код ЄДРПОУ:39912334
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.b11
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Вугілля Спец пром, Код ЄДРПОУ:39912334
Дата подання: 09 липня 2020 10:51
Дата подання: 09 липня 2020 10:51
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 18:55
рішення від 13.07.2020 № 13448 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 18:54
інформація про перенесення розгляду скарги № 10794.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 21:14
інформація про перенесення розгляду скарги № 10928.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 10:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2020 № 14470.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 19:04
рішення від 27.07.2020 № 14470.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:51
Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.c12
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 10 липня 2020 13:39
Дата подання: 10 липня 2020 13:39
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 12:05
Рішення від 14.07.2020 №13544.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 12:04
Інформація про перенесення розгляду скарги №10936 .pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 10:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2020 №14469 .pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 14:16
рішення від 27.07.2020 №14469 .pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
618 000,00
UAH з ПДВ
|
489 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
682 400,00
UAH з ПДВ
|
489 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вугілля Спец пром |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
501 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
788 000,00
UAH з ПДВ
|
509 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
606 000,00
UAH з ПДВ
|
571 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
626 400,00
UAH з ПДВ
|
571 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
591 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" |
728 000,00
UAH з ПДВ
|
599 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Відхилено |
489 200,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 14:40
|
|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Переможець |
489 400,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 15:06
|
159.PDF | укладений |
07 серпня 2020 11:48
|