Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Офісне устаткування та приладдя різне» код 30190000-7 за ДК 021:2015 (папір)
Очікувана вартість
1 224 817,46 UAH
UA-2019-10-18-003652-b ● bd457e3146ce425d91ee3ed55e00e3b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Тисмінецька +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 14:46 |
Очікувана вартість: | 1 224 817,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
«Офісне устаткування та приладдя різне» код 30190000-7 за ДК 021:2015 (папір) (джерело фінансування – власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 16:13 |
ТД Папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо заміни розфасовки
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:43
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:01
Шановний Замовнику, чи можливо у відношенні п.4 «Папір А5 White, 80 g/m², (пачка 500 аркушів) шт. 252» пропонувати іншу розфасовку з відповідним перерахуванням кількості, а саме «Папір А5 White, 80 g/m², (пачка 1000 аркушів) шт. 126».
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання.
Фасування предмету закупівлі повинно повністю відповідати технічним вимогам, зазначеним в додатку 5 до тендерної документації.
Фасування предмету закупівлі повинно повністю відповідати технічним вимогам, зазначеним в додатку 5 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-18-003652-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:48
Внесення уточнень до технічних параметрів визначених в Додатку 5 Тендерної документації Замовника "Технічна специфікація"
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому аукціоні UA-2019-10-18-003652-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» код 30190000-7 за ДК 021:2015 (папір) (джерело фінансування – власні кошти підприємства)», де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2019-10-18-003652-b нами було встановлено, що технічні вимоги до параметру щільності паперу офісного форматів А3,А4та А5 були встановлені для марок паперу, які виробляються тільки одним виробником – компанією Стора Енсо, який в свої сертифікатах просто не зазначає технологічні допуски за міжнародними стандартами ISO. Будь-які інші сертифікати якості на торгівельні марки інших виробників містять в собі посилання на технологічні допуски щодо кожного параметру за міжнародними стандартами ISO. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати параметру щільності – 80г/м2, бо цей показник в сертифікатах різних виробників визначає технологічний допуск - 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536). Надати аналог згідно встановлених Вами параметрів – неможливо.
Просимо Вас внести зміни до технічних вимог щодо показнику щільності Паперу А4 і викласти його в наступній редакції: щільність 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас внести зміни до технічних вимог щодо показнику щільності Паперу А4 і викласти його в наступній редакції: щільність 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 14:41
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
911 859,72
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 16:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 17:21
|
52.19-576.pdf | укладений |
04 грудня 2019 17:20
|