Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 64 628 554,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 323 142,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 323142.77 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 10:33 |
Протокол від 29.11.2021 № 97-3-2021.pdf | |
29 листопада 2021 10:32 |
Перелік змін 29.11.2021 Створення ЦОІ.docx | |
29 листопада 2021 10:32 |
Нова редакція відомість ресурсів ЦОІ.rtf | |
29 листопада 2021 10:32 |
Нова редакція ТД на Створення ЦОІ.docx | |
29 листопада 2021 10:32 |
Нова редакція Додаток № 5 Проект Договору.doc |
29 листопада 2021 10:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2021 10:33 |
Протокол від 29.11.2021 № 97-3-2021.pdf
|
|||
29 листопада 2021 10:32 |
Перелік змін 29.11.2021 Створення ЦОІ.docx
|
|||
29 листопада 2021 10:32 |
Нова редакція відомість ресурсів ЦОІ.rtf
|
|||
29 листопада 2021 10:32 |
Нова редакція ТД на Створення ЦОІ.docx
|
|||
29 листопада 2021 10:32 |
Нова редакція Додаток № 5 Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-08-000006 ● 3a185747e04a45d9953121657950759f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 21:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2022 № 137
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2022 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2021-11-26-003156-c Служба автомобільних доріг у Київській області Створення Центру обробки даних у складі програмно-апаратного комплексу Єдиного диспетчерського центру моніторингу роботи транспорту та збору інформації Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор» (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) 64 628 554,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 16:36:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі створення Центру обробки даних у складі програмно-апаратного комплексу Єдиного диспетчерського центру моніторингу роботи транспорту та збору інформації Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор» (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-26-003156-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 14:48:58
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт зі створення Центру обробки даних у складі програмно-апаратного комплексу Єдиного диспетчерського центру моніторингу роботи транспорту та збору інформації Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор» (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-26-003156-c) та надає наступні пояснення:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надаємо наступне пояснення:
З метою забезпечення безперебійних та захищених процесів з інформацією у платформі для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем «E-Road», в тому числі, обробки даних з систем відеоспостереження, метеостанцій, системи зважування в русі WIM та у зв’язку з побудовою автоматичної системи керування дорожнім рухом на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на –Дону) на ділянці км 18+000-км 34+950 необхідно створити Центр обробки даних у складі програмно-апаратного комплексу Єдиного диспетчерського центру моніторингу роботи транспорту та збору інформації Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор».
Очікувана вартість закупівлі в сумі 64 628 554,00 грн визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проекту «Створення Центру обробки даних у складі програмно-апаратного комплексу Єдиного диспетчерського центру моніторингу роботи транспорту та збору інформації Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор», який пройшов державну експертизу (Експертний звіт № 01-0100-21/КД від 12.07.2021 року) та затверджений в установленому порядку.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування створення Центру обробки даних у складі програмно-апаратного комплексу Єдиного диспетчерського центру моніторингу роботи транспорту та збору інформації Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 року № 382 «Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо наступне пояснення:
24 лютого офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України, в тому числі Служби автомобільних доріг у Київській області піддався хакерській атаці. З того часу тривають відновлювальні роботи. Найближчим часом сайт відновить свою роботу, але інформація за 2020-2022 р.р. не збереглась. Вся необхідна інформація буде поступово відновлюватись.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
64 546 000,00
UAH з ПДВ
|
64 546 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕВРО" |
64 616 500,00
UAH з ПДВ
|
64 616 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
64 546 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2021 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:39
|
ДУ № 2 від 30.12.22р. розірв.pdf | укладений |
04 січня 2023 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 11:31
|
ДУ №1 від 23.05.2022.pdf | зміни до договору |
23 травня 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:51
|
Договір від 06.01.2022 № 61-22.pdf | укладений |
10 січня 2022 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п.2.1 та п.17.5 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та абз.1 п. 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 61-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. На підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та відповідно до п. 17.6 Договору Сторони домовились розірвати Договір за взаємною згодою Сторін. 2. Замовник не має жодних претензій до Підрядника щодо виконання умов Договору та стверджує, що Підрядник не має жодних заборгованостей в тому числі і матеріальних. 3. Підрядник не має жодних претензій до Замовника щодо виконання умов Договору та стверджує, що Замовник не має жодних заборгованостей перед Підрядником, в тому числі і матеріальних. 4. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договору. 5. Сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за Договором, до моменту його розірвання. |