Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 15:20 |
Очікувана вартість: | 7 931 233,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 656,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2023 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2023 15:16 |
проєкт договору поточний ремонт тротуарів ДР ЗР.doc | |
03 липня 2023 15:16 |
ТД-поточний ремонт тротуарів ДР ЗР 2023.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000035 ● eaa0ef2e1fe4487ea655865612d7b855
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2023 №30-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 18 серпня 2023 року № 30-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-07-03-007841-а від 03.07.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-21 14:41:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності):поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-007841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-22 16:03:16
Пояснення
На Ваш запит щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2023-07-03-007841-а, (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію.
1. Щодо підстав обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунку його очікуваної вартість.
Підставою здійснення закупівлі є потреба в утриманні вулично-шляхової мережі міста Запоріжжя, визначеної Програмою комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) (інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https:// https://zp.gov.ua/). Види, обсяги та вартість послуг розраховано з урахуванням вимог Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ), враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2023 році на поточний ремонт тротуарів міста Запоріжжя, використовуючи інформацію про усереднені ціни, що склалися в розрізі регіонів України, які доведені ТОВ «НВФ «Інпроект» і зазначені в банку даних програмних кошторисних комплексів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 7 931 233,40 грн. (сім мільйонів дев’ятсот тридцять одна тисяча двісті тридцять три грн. 40 коп.) з ПДВ, що не перевищує розмір бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», не перевищує видатків, які передбачені на надання послуг по поточному ремонту тротуарів міста Запоріжжя на 2023 рік в межах Програмою комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) та відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту муніципального управління Запорізької міської ради на 2023 рік (загальний фонд) за КПКВК 1417461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначено згідно з вимогами Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, який затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 23.09.2003 №154 (із змінами) (далі - Порядок №154), Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 14.02.2012 №54 (із змінами) (далі - Правила №54).
Види та обсяги послуг визначаються з урахуванням наданих послуг по поточному ремонту тротуарів за попередні роки та враховуючи перелік об'єктів з поточного ремонту тротуарів, який зазначено у технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), відповідно до наданих районними адміністраціями Запорізької міської ради переліків площ ремонту. У технічному завданні на закупівлю «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» зазначено перелік місць надання послуг, який оформляється окремим додатком до договору. Під час надання послуг, у зв’язку з погодними умовами, технічним станом, враховуючи експлуатаційно-ремонтні періоди та інтенсивність руху, керуючись Порядком №154, Правилами №54, місця надання послуг можуть коригуватися без зміни розцінки за одиницю складової кошторису та без зміни загальної суми договору у бік збільшення. Оформлення таких змін відбуватиметься шляхом укладання додаткової угоди до договору із викладенням переліку місць надання послуг у новій редакції.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації.
Також слід зазначити, що відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) відносини, пов`язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню. Так, до інформації що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі.
Таким чином, постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) не належить до законодавства про закупівлі, відповідальність за її порушення в рамках Закону не настає. (Аналогічна правова позиція викладена у постанові Третього Апеляційного Адміністративного Суду від 06.09.2022 у справі №280/7700/21)
Додаток: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-23 10:00:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності):поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-007841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АП-МАГІСТРАЛЬ» (далі – ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ») виконав вимоги пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених у довідці, а саме: по орендованому або залученому обладнанню, транспортним засобам, машинам та механізмам Учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації)? ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначив про наявність екскаватора-навантажувача JSB 4 CX SITEMASTER, який буде використовуватись за договором надання послуг, проте не надав копію свідоцтва про його реєстрацію.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 15:20:46
Пояснення
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АП-МАГІСТРАЛЬ» (далі – ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ») надав довідку від 07.07.2023 № 4 про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій в якій зазначив про наявність екскаватора-навантажувача JSB 4 CX SITEMASTER, номерний знак Т 09593 АР, який буде використовуватись за договором надання послуг. На підтвердження наявності екскаватора-навантажувача JSB 4 CX SITEMASTER ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» надав договір надання послуг від 21.12.2022 № 21-2022/12, укладений з ПРаТ «Запорізькій асфальтобетонний завод», в якому зазначений екскаватор-навантажувач JSB 4 CX SITEMASTER та надав свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ (JSB 4 CX SITEMASTER) серія АР № 009125. Зазначені документи завантажені учасником ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» у тендерній пропозиції,у папці спроможність.rar
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 14:47:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності):поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-007841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АП-МАГІСТРАЛЬ» (далі – ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ») виконав вимоги пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації щодо підтвердження технічного стану транспортних засобів, а саме: надати необхідні документи у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу від 30 січня 2012 року № 137, чинні на момент подання тендерної пропозиції? ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначив про наявність екскаватора-навантажувача JSB 4 CX SITEMASTER, який буде використовуватись за договором надання послуг, проте не надав документів щодо підтвердження його технічного стану.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 16:09:07
Пояснення
На Ваш запит від 28.08.2023 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»,UA-2023-07-03-007841-а, (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію.
1. Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АП-МАГІСТРАЛЬ» (далі – ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ») виконав вимоги пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації щодо підтвердження технічного стану транспортних засобів, а саме: надати необхідні документи у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу від 30 січня 2012 року № 137, чинні на момент подання тендерної пропозиції? ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначив про наявність екскаватора-навантажувача JSB 4 CX SITEMASTER, який буде використовуватись за договором надання послуг, проте не надав документів щодо підтвердження його технічного стану.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу від 30 січня 2012 року № 137 (далі – Постанова) затверджений порядок, згідно з яким проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС.
Відповідно до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» обов'язковому технічному контролю не підлягають:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
3) технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України
Відповідно до Закону України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу - машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі;
Екскаватор-навантажувач JSB 4 CX SITEMASTER, зареєстрований в Управлінні Держпраці у Запорізькій області від 16.03.2020 (свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ (JSB 4 CX SITEMASTER) серія АР № 009125), попереднє свідоцтво про реєстрацію серія ОМ №018879 від 08.01.2020, видане ГУ Держспоживслужби в м. Києві. Зазначене свідоцтво про реєстрацію екскаватора-навантажувача JSB 4 CX SITEMASTER завантажено учасником ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» у тендерній пропозиції,у папці спроможність.rar
Екскаватор-навантажувач JSB 4 CX SITEMASTER відноситься до технічних засобів для агропромислового комплексу тому, не зареєстрований уповноваженими органами МВС та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу від 30 січня 2012 року № 137» не підлягає обов'язковому технічному контролю. Тому документи для підтвердження його технічного стану не надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ». Вимога щодо пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації щодо підтвердження технічного стану транспортних засобів, а саме: надати необхідні документи у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу від 30 січня 2012 року № 137, чинні на момент подання тендерної пропозиції, до екскаватора-навантажувача JSB 4 CX SITEMASTER не застосовується.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 16:52:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності):поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-007841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надати інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 15:49:36
Пояснення
На Ваш запит від 29.08.2023 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»,UA-2023-07-03-007841-а, (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію.
1. Надати інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком?
На виконання пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком, учасник-переможець ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надав банківську гарантію АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» від 17.07.2023 № BGV/U/03-2-04341, довіреність від 27.01.2023 № 70 та банківську ліцензію від 15.11.2011 № 213 АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», завірені банком (додаються)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та висновку від 01.09.2023 про результати моніторингу № UA-M-2023-08-18-000035 від 18.08.2023 (далі – Висновок) щодо проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт тротуарів по Дніпровському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2023-07-03-007841-а (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо)» Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищезазначене повідомляємо, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2023-08-18-000035 Закупівлі, проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 в майбутніх закупівлях, виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2023-09-07 14:39:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АП-МАГІСТРАЛЬ" |
7 928 300,00
UAH з ПДВ
|
7 928 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АП-МАГІСТРАЛЬ" #44135558 |
Переможець |
7 928 300,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 14:09
|
Договір | укладений |
20 липня 2023 14:08
|