Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, Послуги з прання,сушіння та прасування білизни.
Очікувана вартість
456 000,00 UAH
UA-2024-04-18-012420-a ● bd093d3231f14cb99c6cf14ce525e42b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Вебсайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Контактна особа: |
Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 456 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Послуги з прання,сушіння та прасування білизни.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2024
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 15:50 |
ТД пральня 2024 ЗМІНИ.docx | |
19 квітня 2024 15:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток№5ВТ пральня ЗМІНИ.docx | |
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №6 ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.doc | |
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №4 ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.doc | |
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №3ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.doc | |
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №2 ВТ прання 2024 ЗМІНИ.doc | |
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №1ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.docx | |
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №4 ВТ пральня 2024.doc | |
18 квітня 2024 16:51 |
ТД пральня 2024.docx | |
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №6 ВТ пральня 2024.doc | |
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток№5ВТ пральня.docx | |
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №3ВТ пральня 2024.doc | |
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №2 ВТ прання 2024.doc | |
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №1ВТ пральня 2024.docx |
19 квітня 2024 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
ТД пральня 2024 ЗМІНИ.docx
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток№5ВТ пральня ЗМІНИ.docx
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №6 ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.doc
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №4 ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.doc
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №3ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.doc
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №2 ВТ прання 2024 ЗМІНИ.doc
|
|||
19 квітня 2024 15:50 |
Додаток №1ВТ пральня 2024 ЗМІНИ.docx
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №4 ВТ пральня 2024.doc
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
ТД пральня 2024.docx
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №6 ВТ пральня 2024.doc
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток№5ВТ пральня.docx
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №3ВТ пральня 2024.doc
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №2 ВТ прання 2024.doc
|
|||
18 квітня 2024 16:51 |
Додаток №1ВТ пральня 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду
Дата подання: 19 квітня 2024 12:22
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:46
Шановний замовнику, згідно вимог Тендерною документації, Учасники мають підтвердити наявність досвіду надання аналогічниз послуг шляхом надання Завіреної копії документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого договору: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного** виконання його умов учасником. Наша компанія має успішний досвід надання таких послуг за аналогічним договором, та відповідні акти, накладні та лист-відгук, що підтверджує якісне надання таких послуг. Проте такий договір є діючим. З огляду на це, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо повного виконання договору, та надати Учасникам можливість підтвердити наявність досвіду договором, що виконується та документами, що підтверджують факт надання таких послуг (акти та/або накладні та/або листи-відгуки).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Згідно Закону та з урахуванням Особливостей Замовник встановив вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Саме виконаних аналогічних договорів, а не діючих. Договір вважається виконаним після того як сторони повністю виконали свої права та обов'язки. Тобто, був поставлений весь товар/роботи/послуги та за них була здійснена оплата. Тому вважаємо що данна вимога не є дискримінваційною.
Стосовно відображенням певного коду, відповідні зміни будуть внесені.
Стосовно
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Згідно Закону та з урахуванням Особливостей Замовник встановив вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Саме виконаних аналогічних договорів, а не діючих. Договір вважається виконаним після того як сторони повністю виконали свої права та обов'язки. Тобто, був поставлений весь товар/роботи/послуги та за них була здійснена оплата. Тому вважаємо що данна вимога не є дискримінваційною.
Стосовно відображенням певного коду, відповідні зміни будуть внесені.
Стосовно
Код аналогічного договору
Дата подання: 19 квітня 2024 12:57
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:40
Згідно вимог до аналогічного договору - під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на надання послуг 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення. Звертаємо вашу увагу, що встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання аналогічних договорів саме із відображенням певного коду Єдиного державного класифікатора ДК 021:2015 в аналогічних договорах, що повинні надати учасники, розцінюється як дискримінація, оскільки учасники не можуть передбачити вибір кодування за вказаним класифікатором з боку замовників і до того ж можуть бути надані копії аналогічних договорів з приватними контрагентами, де взагалі не буде вказаний код класифікатора, але по суті послуги такий договір буде відповідати вимогам замовника. Просимо усунути вимогу щодо зазначення конкретного коду в предметі договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Згідно Закону та з урахуванням Особливостей Замовник встановив вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Саме виконаних аналогічних договорів, а не діючих. Договір вважається виконаним після того як сторони повністю виконали свої права та обов'язки. Тобто, був поставлений весь товар/роботи/послуги та за них була здійснена оплата.
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Згідно Закону та з урахуванням Особливостей Замовник встановив вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Саме виконаних аналогічних договорів, а не діючих. Договір вважається виконаним після того як сторони повністю виконали свої права та обов'язки. Тобто, був поставлений весь товар/роботи/послуги та за них була здійснена оплата.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
279 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Михайлова Тетяна Володимирівна |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МУШКІН ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БЕСАГА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА #2939106901 |
Переможець |
279 900,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 08:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 07:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 15:25
|
ДУ№1від14.05.24 ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА_Дог№69-ВТОвід14.05.24 (посл.пран.).pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 15:21
|
Дог ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА_№ 69-ВТО від 14.05.24 (посл.пран.).pdf | укладений |
15 травня 2024 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до розділу 6 договору Сторони домовились: 1.1. Внести зміни в пункт 1.1 розділу 1 договору та викласти його в наступній редакції: «1.1. Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 No 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затвердженого Законом України від 24.02.2022 No 2102-ІХ) - із змінами, вимог Закону України від 25.12.2015 No 922-V1II «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 No 114-ІX - із змінами та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - із змінами. Виконавець зобов'язується у 2024 році надати Замовнику послуги з прання, сушіння та прасування білизни, що зазначені в специфікації (додаток No 1) та калькуляції (додаток No 2) до договору, а Замовник - прийняти і оплатити надані послуги в порядку та на умовах цього договору.». 1.2. Внести зміни в пункт 7.7 розділу 7 договору та викласти його в наступній редакції: «7.7. Виконавець несе відповідальність за дотримання підпорядкованими йому працівниками правил і норм техніки безпеки під час надання послуг, а також за дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм, передбачених чинним законодавством України.». |
Номер договору про закупівлю: | 69-ВТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з прання,сушіння та прасування білизни. | 10000 | кілограм |
27,99
UAH
|