Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали (Благоустрій населених пунктів (Камені бортові БР 100.20.8))
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2022-11-01-012177-a ● bcdd9c956dff41cea77852789491f0b6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 23045927 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Луцик +380679312654, +380544725158 ugkg_kon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 12:33 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 12:33 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 штуки
Камені бортові БР 100.20.8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп , пр.Миру,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 44114200-4 — Бетонні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий Товар здійснюється шляхом переказу грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника протягом 30-ти календарних днів з моменту його постачання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2022 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2022 15:46 |
Перелік змін до ТД 2.doc | |
09 листопада 2022 15:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.docx | |
04 листопада 2022 15:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx | |
04 листопада 2022 15:38 |
Перелік змін до ТД.doc | |
04 листопада 2022 15:38 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ зі змінами.docx | |
01 листопада 2022 18:23 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
01 листопада 2022 18:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
09 листопада 2022 15:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 листопада 2022 15:46 |
Перелік змін до ТД 2.doc
|
||||||
09 листопада 2022 15:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.docx
|
||||||
04 листопада 2022 15:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
|
||||||
04 листопада 2022 15:38 |
Перелік змін до ТД.doc
|
||||||
04 листопада 2022 15:38 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ зі змінами.docx
|
||||||
01 листопада 2022 18:23 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
01 листопада 2022 18:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технична специфікація
Дата подання: 03 листопада 2022 12:02
Дата відповіді: 04 листопада 2022 15:29
В техничній специфікації помилка в характеристиках товару. Висота: 80 мм має бути 200 мм Ширина: 200 мм має бути 80 мм.
Відповідь: Добрий день! Ваше питання було розглянуте та відповідно будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
1 894 400,00
UAH з ПДВ
|
1 754 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
1 756 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
1 960 000,00
UAH з ПДВ
|
1 864 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" #34854163 |
Очікує рішення |
1 754 400,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2022 13:02
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 14:22 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 21 грудня 2022 14:21 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
21 грудня 2022 14:22
|
Електронний підпис |
21 грудня 2022 14:21
|
Протокол 2.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-11-01-012177-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", Код ЄДРПОУ:34854163
Дата подання: 28 грудня 2022 13:56
Дата подання: 28 грудня 2022 13:56
Скарга
15.11.2022 відбулися відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали (Благоустрій населених пунктів (Камені бортові БР 100.20.8)), ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-01-012177-a, замовник – Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (надалі – “Замовник”).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрєвросвіт» (надалі – ТОВ «Укрєвросвіт», «Скаржник») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з умовами тендерної документації подало тендерну пропозицію.
За результатами закупівлі, пропозиція ТОВ «Укрєвросвіт» визначена найбільш економічно вигідною.
22.11.2022 замовником було прийнято рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрєвросвіт» до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст. 29 Закону України “Про публічіні закупівлі”, про що Замовником - Управлінням житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області складено протокол № 131 від 22.11.2022.
Так, згідно з ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Таким чином, з огляду на прийняте Замовником 22.11.2022 рішення про продовження строків розгляду тендерних пропозицій на 20 робочих днів (оформлене протоколом № 131 від 22.11.2022) - останнім днем розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» було 13.12.2022.
В зв’язку із тим, що Замовником ані у строк до 13.12.2022 (останній день продовженого строку розгляду пропозицій), ані у найближчі дні після завершення цього строку не прийнято та не опубліковано відповідного рішення щодо пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» - Скаржником 20.12.2022 на електронну пошту Замовника скеровано листа з вимогою розглянути подану ним тендерну пропозицію та за підсумками її розгляду, прийняти відповідне рішення.
Натомість, 21.12.2022 року Замовником прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали (Благоустрій населених пунктів (Камені бортові БР 100.20.8), яке оформлено протоколом № 182 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2022 (надалі – “Оскаржуване рішення”).
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – “Закон”) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – “Особливості”) з наступних підстав.
Варто зазначити, що як підставу для прийняття Оскаржуваного рішення Замовником зазаначено пп. 2 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), відповідно до якої визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Разом з цим, Замовником в обгрунтування Оскаржуваного рішення зазначено, що “в процесі розгляду пропозиції учасника було виявлено невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації”.
Як визначено пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Посилання на цю ж норму містить Оскаржуване рішення.
При цьому в Оскаржуваному рішенні Замовником зазначено, що постійні перебої з електропостачанням, перебої в роботі комп’ютерного обладнання та часта відсутність підключення до мережі ІНТЕРНЕТ, а також часті повітряні тривоги протягом робочого часу протягом останніх двох місяців у зв’язку із частими обстрілами російською федерацією території України практично повністю унеможливлювали роботу уповноваженої особи в електронній системі закупівель, у зв’язку з чим уповноважена особа не мала можливості у встановлені законодавством строки надати учаснику 24 години для уточнення поданої пропозиції.
Як насідок, Замовник приходить до висновку, що на його переконання, без дотримання цієї вимоги подальша оцінка пропозицій учасника та обрання переможця процедури закупівлі є неможливим без порушення вимог чинного закупівельного законодавства та прав учасників закупівлі, відтак уповноваженою особою прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі керуючись підпунктом 2 пункту 47 Особливостей.
Вважаємо, що положення пункту 47 Особливостей не передбачають таких підстав для відмови як “перебої з електропостачанням”, “перебої в роботі комп’ютерного обладнання”, часта відсутність підключення до мережі ІНТЕРНЕТ” чи “часті повіртряні тривогн”.
Так, на переконання Скаржника пп. 47 Особливостей встановлеено вичерпний перелік підстав за наявності яких Замовник має право відмінити відкриті торги, зокрема у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Також варто зазначити, що у відповідності до пп. 2 п. 47 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги лише у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Проте, Замовником у Оскаржованому рішенні не наведено жодних відомостей щодо того, у чому саме полягала так звана “невідповідність поданих Скаржником документів вимогам тендерної документації” чи дорущених Скаржником інших порушень та/або невідповідностей вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які мали б стати підставою для оприлюднення у встановлений п. 40 Особливостей строк Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, вважаємо, що Замовником у Оскаржуваному рішенні не доведено порушення ТОВ «Укрєвросвіт» вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не описано у чому саме полягали такі порушення, а також не доведено та документально не підтверджено, що неоприлюднення Замовником повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель у встановлений строк є підставою для відміни процедури закупівлі.
Варто зазначити, що положеннями пп. 1-6 п. 1 ст. 5 цього Закон України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників до яких входять:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На перекоання ТОВ «Укрєвросвіт, відміна процедури закупівлі без належного обгрунтування та без фактичного розгляду поданої пропозиції скаржника не узгоджується з задекларованими в Законі України «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи все вищевикладене, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 Код 44110000-4 Конструкційні матеріали (Благоустрій населених пунктів (Камені бортові БР 100.20.8), яке оформлено протоколом № 182 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2022
Додатки :
Вимога ТОВ «Укрєвросвіт»;
Протокол від 21.12.2022 №182
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2022 16:40
Рішення від 29.12.2022 № 7896.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2022 16:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2023 № 132.pdf
Дата публікації: 05 січня 2023 12:26
Рішення від 04.01.2023 № 132.pdf
Дата публікації: 06 січня 2023 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №132-р/пк-пз від 04.01.2023 виконано
Дата виконання рішення замовником: 13 січня 2023 17:02
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 17:15 |
Кінець періоду оскарження: | 24 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 24 січня 2023 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товару |
Документи:
13 січня 2023 17:15
|
Електронний підпис |
13 січня 2023 17:11
|
Протокол 4.pdf |