Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-12-20-013316-c ● bcad1fa11c734b719352f8cf76a56685
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Сагайдачного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Iнша подія | Після підписання акта виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 40 |
Iнша подія | Після отримання оригіналу висновку (звіту) експертизи (повторної експертизи) з завіреною копією в одному примірнику | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 14:49 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
20 грудня 2021 14:49 |
Додаток 2 Проект Договору.doc | |
20 грудня 2021 14:49 |
Додаток 3 Інші документи.doc | |
20 грудня 2021 14:49 |
Додаток 4 Завдання на проектування.doc | |
20 грудня 2021 14:49 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог та завдання на проектування
Дата подання: 21 грудня 2021 17:42
Дата відповіді: 22 грудня 2021 11:06
Добрий день. Просимо надати роз'яснення з приводу наступних питань:
1. Вимога до наявного персоналу : інженер-проектувальник із інженерно-будівельного проектування забезпечення механічного опору та стійкості (не нижче об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2,); інженер-проектувальник із технічного обстеження будівель та споруд; архітектор в частині архітектурного об’ємного планування; інженер-проектувальник в частині інженерних вишукувань; інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженер в частині Інженерно-будівельне проектування доріг. Адже згідно з поданого завдання на проектування в проекті передбачається виконання розчистки русла ріки що в свою чергу не потребує відповідних інженерів як мінімум з технічного обстеження будівель, архітектора з архітектурно - будівельного проектування.
2. Даний вид діяльності а саме розчистка русла та планування берегів підпадає під дію закону про оцінку впливу на довкілля та вимагає розробку відповідної документації а саме ОВД , водночас у вашому завданні вказана розробка ОВНС.
3. Робоча назва проектної документації а саме: "Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області" є не зовсім коректною адже фізично не можна ремонтувати природнє русло річки , його можна спрямляти але точно не капітально ремонтувати. Як на нас в у вашому випадку коректніше було б застосувати в назві термін "Роботи пов'язані з покращенням гідрологічного режиму та санітарного стану річки...."
Просимо за можливості переглянути технічні вимоги до даної закупівлі та надати більш коректнішу тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За розглядом Вашого звернення інформуємо:
1. Замовником сформовано вимоги до наявного персоналу з метою виготовлення якісної проектно-кошторисної документації, яку в послідуючому буде передано на проходження державної експертизи.
2. Назва проектної документації "Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області" визначена замовником, оскільки містить роботи капітального характеру. Крім того, бюджетне призначення під даний вид робіт затверджено на сесії міської ради.
3. В завданні на проектування, що визначено замовником, п.17 Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище» та «оцінка впливу на довкілля» - згідно чинного законодавства.
Для внесення змін в тендерну документацію необхідно змінити кінцевий строк подання пропозицій. В результаті чого закупівлю неможливо буде провести в поточному році. Просимо Вас з розумінням віднестися до залишення тендерної документації без змін. Дякуємо.
1. Замовником сформовано вимоги до наявного персоналу з метою виготовлення якісної проектно-кошторисної документації, яку в послідуючому буде передано на проходження державної експертизи.
2. Назва проектної документації "Капітальний ремонт русла річки Турія від греблі Ковельського водосховища до шляхопроводу по вул. Сагайдачного в м. Ковелі Волинської області" визначена замовником, оскільки містить роботи капітального характеру. Крім того, бюджетне призначення під даний вид робіт затверджено на сесії міської ради.
3. В завданні на проектування, що визначено замовником, п.17 Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище» та «оцінка впливу на довкілля» - згідно чинного законодавства.
Для внесення змін в тендерну документацію необхідно змінити кінцевий строк подання пропозицій. В результаті чого закупівлю неможливо буде провести в поточному році. Просимо Вас з розумінням віднестися до залишення тендерної документації без змін. Дякуємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Ковелькомунпроект #32232304 |
Переможець |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 11:46
|
ДУ № 2 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 12:53
|
ДУ № 1 від 30.12.2022р..pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 09:19
|
Додатки до договору № 5 від 11.01.2022р..pdf | укладений |
13 січня 2022 09:17
|
Договір № 5 від 11.01.2022р..pdf | укладений |
13 січня 2022 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |