Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення
Maintenance of the water area of the sea port of Izmayil for maintaining its navigational dimensions through operational dredging.
Очікувана вартість
52 000 000,00 UAH
UA-2020-09-10-003527-c bca4e5e79c4f4a71a6611466f5c6495b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority)
National ID: 38728402
Contact point: Saliy Sergiy
+380677606863
izmailampu@gmail.com

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 15:21
Очікувана вартість: 52 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1560000 UAH
Publication date: 10 вересня 2020 14:06
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 52 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 260 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45240000-1: Будівництво гідротехнічних об’єктів


Scope of the procurement
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення)
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Maintenance of the water area of the sea port of Izmayil for maintaining its navigational dimensions through operational dredging.
CPV: 45240000-1
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплати фактично наданих Послуг здійснюються по кожній ділянці днопоглиблення, на підставі оригіналів рахунків, виставлених Виконавцем, та підписаних Сторонами документів, передбачених п. 13.3. та 13.4. Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів наданих Послуг та отримання оригіналів відповідних рахунків (за останньою з подій). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:55
Додатки 1-6 до Технічних вимог (ДОДАТОК 3).docx
09 жовтня 2020 16:55
Тендерна документація зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 4 зі змінами .docx
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 2 зі змінами .doc
09 жовтня 2020 16:55
Оголошення про проведення зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 7 зі змінами .docx
09 жовтня 2020 16:55
Перелік змін.docx
09 жовтня 2020 16:55
Оголошення англ зі змінами.docx
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 5 зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 6 зі змінами.docx
10 вересня 2020 14:03
Додатки 1-6 до Технічних вимог (ДОДАТОК 3).docx
10 вересня 2020 14:03
Тендерна документація.doc
10 вересня 2020 14:03
Оголошення про проведення.doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 7 .docx
10 вересня 2020 14:03
Оголошення англ.docx
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 6.docx
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 4 .docx
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 2 .doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 3.doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 5.doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 1.doc
09 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:55
Додатки 1-6 до Технічних вимог (ДОДАТОК 3).docx
09 жовтня 2020 16:55
Тендерна документація зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 4 зі змінами .docx
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 2 зі змінами .doc
09 жовтня 2020 16:55
Оголошення про проведення зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 7 зі змінами .docx
09 жовтня 2020 16:55
Перелік змін.docx
09 жовтня 2020 16:55
Оголошення англ зі змінами.docx
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 5 зі змінами.doc
09 жовтня 2020 16:55
ДОДАТОК 6 зі змінами.docx
10 вересня 2020 14:03
Додатки 1-6 до Технічних вимог (ДОДАТОК 3).docx
10 вересня 2020 14:03
Тендерна документація.doc
10 вересня 2020 14:03
Оголошення про проведення.doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 7 .docx
10 вересня 2020 14:03
Оголошення англ.docx
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 6.docx
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 4 .docx
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 2 .doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 3.doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 5.doc
10 вересня 2020 14:03
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про тендерне забезпечення
Дата подання: 29 вересня 2020 11:43
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:53
Шановний, Замовник! У тендерній документації для відкриття тендерного забезпечення вказані не міжнародні банки. Тому компанія-нерезидент не в змозі відкрити таке забезпечення. Для забезпечення рівності всіх учасників, просимо виключити з тендерної документації вимоги про тендерне забезпечення.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник розглянув Ваше запитання та повідомляє наступне:
Відповідно п.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи (далі- гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає: 1 560 000, 00 грн (один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Окрім того, в п.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» зазначено, що «Учасник нерезидент може вказати суму банківської гарантії в іноземній валюті. При цьому, її розмір має бути еквівалентним 1 560 000, 00 грн (один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, що встановлений Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Банківська гарантія надана через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків:»
Назва банку Місце знаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку

ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» м. Київ 322313 EXBSUAUX

ПАТ «Державний ощадний банк України» Філія-Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» м. Одеса м. Одеса 328845 COSBUAUKODE
ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ 320478 UGASUAUK


У зв’язку з вищевикладеним, Ваше прохання, щодо виключення з Тендерної документації вимоги про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, задоволенню не підлягає.
Питання про Свідоцтво судноплавства України про днопоглиблювальні і промірні роботи
Дата подання: 29 вересня 2020 15:34
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:54
Компанія-нерезидент не має в Україні постійного представництва, тому не має можливості отримати Свідоцтво судноплавства України з дозволом на днопоглиблювальні і промірні роботи. Для забезпечення рівності всіх учасників, просимо тендерний комітет змінити вимоги до учасників, видаливши пункт з обов'язковим наданням Свідоцтво судноплавства України з дозволом на днопоглиблювальні і промірні роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник розглянув Ваше запитання та повідомляє наступне:
У тендерній документації відсутня вимога щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції Свідоцтва про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт - днопоглиблювальні роботи).
Що стосується вимоги замовника викладеної в п.7 Додатка 7 до Тендерної документації щодо обов’язкового надання копії діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції Свідоцтва про визнання Учасника (та/або іншого суб’єкту господарювання, якого Учасник планує залучити як субвиконавця для надання послуг, за укладеним договором) Регістром судноплавства України на виконання промірних робіт, то виходячи зі змісту вимоги, у разі відсутності у Учасника чинного Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України на виконання промірних робіт, Замовником допускається залучення, на підставі господарського та/або іншого договору, визнаної Регістром Судноплавства України промірної партії для виконання промірних робіт.
У зв’язку з вищевикладеним, Ваше прохання, щодо зміни вимог до Учасників в частині виключення пункту з обов'язковим наданням чинного Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України на виконання промірних робіт, задоволенню не підлягає.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-10-003527-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРШИП", Код ЄДРПОУ:40572876
Дата подання: 20 листопада 2020 14:47
СКАРГА
на рішення тендерного комітету Ізмаїльської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-10-003527-c, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2020 15:23
рішення від 24.11.2020 № 21730 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 15:22
рішення від 03.12.2020 № 22426 .pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати раніше прийняте рішення (протокол засідання тендерного комітету від 16.11.2020) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТАРШИП", на підставі рішення №22426-р/пк-пз від 03.12.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "СТАРШИП" такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним та іншим вимогам визначеним у тендерній документації та допустити до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2020 16:40

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 11:53
1.pdf
20 листопада 2020 11:53
2.pdf
20 листопада 2020 11:54
Скарга.pdf

Документи подані замовником

17 грудня 2020 16:40
Протокол ТК.PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-12-31-000004 • d1aad2a012a84b818333d42051292525
Автор звернення: ТОВ СТАРШИП
Дата створення звернення: 2020-12-31 18:21
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
10 вересня 2020 р. на сайті Prozorro було розміщено оголошення про здійснення закупівлі «Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення», (номер в Prozorro UA-2020-09-10-003527-c). Тендерні пропозиції були надані двома учасниками: ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» та ТОВ «СТАРШИП». У відповідності з п.1 розділом №3 Тендерної документації «Учасник процедури закупівлі повинен розмістити в електронній системі закупівель всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник процедури закупівлі.» Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут», в листі – гарантії №8/21/09 від 21.09.2020 р. в п. 13 вказано, що ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» протягом останніх трьох років не мало фактів дострокового розірвання договорів про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання чи були застосовані санкції у вигляді штрафів/чи покриття збитків. Звертаємо Вашу увагу, на той факт, що замовником послуг закупівлі «Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення» (номер в Prozorro UA-2020-09-10-003527-c), є ДП «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» в особі Ізмаїльської філії, та замовником послуг згідно закупівлі «Технічне обслуговування підхідного каналу та акваторії Бердянського морського порту шляхом експлуатаційного днопоглиблення», (номер в Prozorro UA-2019-05-24-000433-c) та «Технічне обслуговування підхідного каналу та акваторії Маріупольського морського порту шляхом експлуатаційного днопоглиблення», (номер в Prozorro UA-2019-04-26-000606-c) є також ДП «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» в особі відповідних філій. ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» в довідці про відповідний аналогічний досвід надання послуг надає акти наданих послуг в портах Бердянськ та Маріуполь. Як вбачається з актів про закінчення надання послуг в портах Маріуполь та Бердянськ від 19 червня 2020 р. та 15 червня 2020 р. відповідно, послуги по договорам надані не в повному об’ємі, тому на ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» за невиконання умов ДВОХ договорів, було накладено штраф. З тексту вищевказаних актів про закінчення надання послуг вбачається, що існує як мінімум ще один доповнення/акт (чи будь-який інший документ) до кожного договору надання послуг в портах Маріуполь та Бердянськ, в яких визначена суть та розрахунок накладених на ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» штрафів, та надання яких до тендерної пропозиції, могло суттєво вплинути на рішення тендерного комітету Ізмаїльскої філії на стадії кваліфікації та допуску ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут». Однак ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут», не дивлячись на вимоги п.2 Додатку №1 до Тендерної документації «Послуг з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення», (номер в Prozorro UA-2020-09-10-003527-c), не надав тендерному комітету Ізмаїльскої філії всю необхідну інформацію. Особливу увагу необхідно звернути на той факт, що по ДВОХ останніх договорах ДП «АМПУ» на проведення днопоглиблювальних робіт на ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» було накладено штрафи за недотримання строків виконання договорів та згідно чого зі сторони ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» нема жодних роз’яснень чи спростовуючих документів. Таким чином, в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут».
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 грудня 2020
UA-2020-09-10-003527-cbca4e5e79c4f4a71a6611466f5c6495b
Найменування закупівельника: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження закупівельника: 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване технічне бюро Азімут" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 17:51
ТОВ УКРСТРОЙСЕРВІС Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 15:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРШИП" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 15:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРШИП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги – Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення) Номер закупівлі UA-2020-09-10-003527-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції наданий документ «Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів» (вих.№03/21/09 від 21.09.2020) в якій невірно вказана назва замовника аналогічних послуг його адреса та ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ. Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів (не менше двох). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка)» Згідно наданих учасником в складі тендерної документації копій договорів, вказаних в документі «Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів» (вих.№03/21/09 від 21.09.2020), замовником послуг є інший контрагентів. Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати виправлену Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів (не менше двох) з обов’язковими відомостями про контрагентів. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції не надані копії Додаткових угод до договорів вказаних в документі «Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів» (вих.№03/21/09 від 21.09.2020) та які є їх невід’ємними частинами. Відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці». Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії Додаткових угод до договорів вказаних в документі «Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів» (вих.№03/21/09 від 21.09.2020) та які є їх невід’ємними частинами 3. Учасником в складі тендерної пропозиції наданий документ «Довідка про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» (вих.№04/21/09 від 21.09.2020) в якій відсутня інформація про технічний стан вказаного обладнання. Відповідно п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази необхідно надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), з яким укладено відповідний договір, а також строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у учасника днопоглиблювального обладнання та ґрунтовідвізного судна.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати Довідку в якій зазначити всю інформацію, що вимагалась замовником в п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:26
допки по дог 15-В-ФДФ-19.pdf
13 листопада 2020 13:26
допки по дог 20-В-ФДФ-19.pdf
16 жовтня 2020 06:23
Лицензия заверенная.pdf
16 жовтня 2020 06:23
Лицензия заверенная.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Класс МАМОРА + перевод.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Флаг МАМОРА + переклад.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Проект договора.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Протокол 8.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Лицензия заверенная.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 6 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Довідка про реквізити.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 5 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Протокол зборів 12.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Баланс 1 п. 2020.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 2 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 4 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 1 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 3 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Класс МАМОРА + перевод.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Флаг МАМОРА + переклад.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Проект договора.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Статут Азімут.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Протокол 8.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Протокол зборів 12.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Лицензия заверенная.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Довідка про реквізити.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 6 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Довідка банк рахунки.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 5 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Баланс 1 п. 2020.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 4 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 1 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 3 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Бухгалтерська довідка.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Статут Азімут.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Довідка банк рахунки.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Бухгалтерська довідка.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 2 до тех вимог.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ТОВ «УКРСТРОЙСЕРВІС» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги – Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення) Номер закупівлі UA-2020-09-10-003527-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, тощо необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі, крім того договір оренди промірного обладнання №02/010317 від 01.03.2017 надано не в повному обсязі – відсутній Додаток №2, що є додатком до договору. Відповідно п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази необхідно надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), з яким укладено відповідний договір, а також строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у учасника: - ґрунтовідвізного судна; - днопоглиблювального обладнання, а саме судна з механізованим обладнанням для вилучення грунта.» Учасником на виконання вищезазначеної вимоги замовника в складі тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення.№UA-2020-09-10-003527-c» (№09/10/20-1 від 09.10.2020р) (далі-Довідка МТБ), згідно якої все обладнання зазначене учасником в Довідці МТБ є залученим. Відповідно п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації «У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу). В разі якщо наданий договір містить загальний опис послуг/робіт, без чіткої ідентифікації в ньому майна, зазначеного в Довідці, додатково необхідно надати довідку відповідного контрагента учасника про задіяність відповідного майна в рамках виконання наданого учасником договору.» Відповідно п.1 Розділу3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації: «Скановані копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та без графічного редагування. У випадку, коли завантажений документ (копія документу) прочитати (розібрати) неможливо, такий документ вважається неподаним.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів щодо задіяння відповідного обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначених в Довідці МТБ) без графічного редагування. Договір оренди промірного обладнання №02/010317 від 01.03.2017 в повному обсязі та без графічного редагування. 2. Учасником в складі документів тендерної пропозиції надана «Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі послуги Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення).№UA-2020-09-10-003527-c» (№09/10/20-2 від 09.10.2020р) в якій не зазначен строк (термін) дії вказаних договорів. Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації Учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів (не менше двох). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка);» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей, необхідно надати довідку про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з дотриманням всіх вимог замовника, зазначених в п.1 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копії договорів (з додатками), що зазначені в документі «Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі послуги Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення).№UA-2020-09-10-003527-c» (№09/10/20-2 від 09.10.2020р) та копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в документі «Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі послуги Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення).№UA-2020-09-10-003527-c» (№09/10/20-2 від 09.10.2020р). Відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці». Відповідно п.3 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме акти приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт, або інші документи, передбачені такими договорами.» Учасником на виконання вимог п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації надані копії договорів №1006-1 від 10.06.2016р. укладеного з ТОВ «М.В. Карго» та №0417-12 від 20.04.2017р. укладеного з ТОВ «ТІС-Контейнерний термінал», які містять графічне редагування. Учасником на виконання вимог п.3 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації надані копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ2в), які містять графічне редагування. Відповідно п.1 Розділу3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації: «Скановані копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та без графічного редагування. У випадку, коли завантажений документ (копія документу) прочитати (розібрати) неможливо, такий документ вважається неподаним.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії договорів №1006-1 від 10.06.2016р. укладеного з ТОВ «М.В. Карго» та №0417-12 від 20.04.2017р. укладеного з ТОВ «ТІС-Контейнерний термінал» без графічного редагування та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по вищезазначеним договорам без графічного редагування. 4. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в документі «Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі послуги Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення).№UA-2020-09-10-003527-c» (№09/10/20-2 від 09.10.2020р), а саме: - відповідно п.4 Додатку 1 до Договору №0417-12 від 20.04.2017р. попередній загальний обсяг днопоглиблювальних робіт (уточняється промірами) визначено в кількості 79 686 м3, на підтвердження виконання вказаного договору учасником в складі документів тендерної пропозиції наданий Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт від 13.06.2017 (за червень 2017 року) в якому обсяг днопоглиблювальних робіт визначено в кількості 78 968 м3; - відповідно п.4 Додатку 1 до Договору №1006-1 від 10.06.2016р. попередній загальний обсяг днопоглиблювальних робіт (уточняється промірами) визначено в кількості 720 000 м3, згідно Додаткової угоди №5 від 24.04.2017 обсяг збільшено на невідоме значення. На підтвердження виконання вказаного договору учасником в складі документів тендерної пропозиції надані Акти приймання виконаних будівельних робіт в яких обсяг виконаних днопоглиблювальних робіт складає 832 260 м3. Враховуючи вищезазначене, визначити повноту виконання Договору №1006-1 від 10.06.2016р. ( з урахуванням Додаткової угоди №5 від 24.04.2017) замовнику неможливо. Відповідно п.3 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації Учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме акти приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт, або інші документи, передбачені такими договорами.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей, необхідно надати документальне підтвердження виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці №09/10/20-2 від 09.10.2020р. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:11
37 Статут.pdf
19 жовтня 2020 13:10
24 Фінансова звітність.pdf
19 жовтня 2020 13:10
23 Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 13:10
22 Повноваження.pdf
19 жовтня 2020 13:10
19 Проєкт договору.pdf
19 жовтня 2020 13:09
1 Довідка мат-техн база.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ТОВ «СТАРШИП» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги – Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення) Номер закупівлі UA-2020-09-10-003527-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, тощо необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. Відповідно п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази необхідно надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), з яким укладено відповідний договір, а також строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у учасника: - ґрунтовідвізного судна; - днопоглиблювального обладнання, а саме судна з механізованим обладнанням для вилучення грунта.» Учасником на виконання вищезазначеної вимоги замовника в складі тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі - Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення) (Вих.№07/10-20 від 14.10.2020р) (далі-Довідка МТБ), згідно якої все обладнання зазначене учасником в Довідці МТБ є задіяним на підставі тайм-чартерних угод. Відповідно п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації «У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу). В разі якщо наданий договір містить загальний опис послуг/робіт, без чіткої ідентифікації в ньому майна, зазначеного в Довідці, додатково необхідно надати довідку відповідного контрагента учасника про задіяність відповідного майна в рамках виконання наданого учасником договору.» Відповідно п.1 Розділу3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації: «Скановані копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та без графічного редагування. У випадку, коли завантажений документ (копія документу) прочитати (розібрати) неможливо, такий документ вважається неподаним.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів щодо задіяння відповідного обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначених в Довідці МТБ) без графічного редагування. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копії договорів (з додатками), що зазначені в документі «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (Вих.№08/10-20 від 14.10.2020р) та копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в документі «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (Вих.№08/10-20 від 14.10.2020р). Відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці». Відповідно п.3 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме акти приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт, або інші документи, передбачені такими договорами.» Учасником на виконання вимог п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації надані копії договорів №2110/19 від 21.10.2019р. та №2603/20 від 26.03.2020 укладених з ТОВ «ІЛС ШИППІНГ», які містять графічне редагування. Учасником на виконання вимог п.3 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації надані копії Актів Виконаних Робіт, які містять графічне редагування. Відповідно п.1 Розділу3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації: «Скановані копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та без графічного редагування. У випадку, коли завантажений документ (копія документу) прочитати (розібрати) неможливо, такий документ вважається неподаним.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії договорів №2110/19 від 21.10.2019р. та №2603/20 від 26.03.2020 укладених з ТОВ «ІЛС ШИППІНГ» без графічного редагування та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по вищезазначеним договорам без графічного редагування. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язання по договору, зазначеному в документі «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (Вих.№08/10-20 від 14.10.2020р), а саме: - відповідно п. ІІ.І розділу ІІ Договору №2110/19 від 21.10.2019р. попередній загальний об’єм днопоглиблювальних робіт (включаючи похибку 20 см., що враховується при перевищенні проектної квоти, за винятком днопоглиблювальних робіт біля причалів) визначено в кількості 11 000 кубічних метрів, на підтвердження виконання вказаного договору учасником в складі документів тендерної пропозиції наданий Акт Виконаних Робіт №1 від 12.11.2019р. До Договору №2110/19 від 21.10.2019р. в якому об’єм днопоглиблювальних робіт визначено в кількості 10 369,60 м3; Відповідно п.3 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації Учаснику для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме акти приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт, або інші документи, передбачені такими договорами.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей, необхідно надати документальне підтвердження виконання в повному обсязі зобов’язань по Договору №2110/19 від 21.10.2019р. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:16
чартер ИЛС СТШ.pdf
13 листопада 2020 11:16
Протокол №11.pdf
13 листопада 2020 11:16
Довідка досвід.pdf
13 листопада 2020 11:16
TC ELS-Stone 02.10.20 final.pdf
13 листопада 2020 11:16
contract 260320 ELS-SH.pdf
13 листопада 2020 11:16
contract 211019 ELS-SH.pdf
19 жовтня 2020 15:51
Банк скан.pdf
19 жовтня 2020 15:31
Angelo B свід.pdf
19 жовтня 2020 15:31
Quick Silver свід.pdf
19 жовтня 2020 13:50
Гарантія 9754-20.7z
19 жовтня 2020 13:50
Лист для клієнті1.7z
19 жовтня 2020 13:50
Витяг із Статуту.7z
19 жовтня 2020 13:50
Наказ Фролова Ю.1.7Z
19 жовтня 2020 13:50
Банківська ліцензі1.7z
19 жовтня 2020 13:50
Протокол НР.7Z
19 жовтня 2020 13:50
8 Витяг Старшип.pdf
19 жовтня 2020 13:50
12 Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 13:50
7 РСУ Старшип.pdf
19 жовтня 2020 13:50
6 Довідки Ізмаїл.pdf
19 жовтня 2020 13:50
5 Додатки 1-6.pdf
19 жовтня 2020 13:50
4 Технічні вимоги.pdf
19 жовтня 2020 13:50
2 Тайм-чартерні угоди.pdf

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:16
чартер ИЛС СТШ.pdf
13 листопада 2020 11:16
Протокол №11.pdf
13 листопада 2020 11:16
Довідка досвід.pdf
13 листопада 2020 11:16
TC ELS-Stone 02.10.20 final.pdf
13 листопада 2020 11:16
contract 260320 ELS-SH.pdf
13 листопада 2020 11:16
contract 211019 ELS-SH.pdf
19 жовтня 2020 15:51
Банк скан.pdf
19 жовтня 2020 15:31
Angelo B свід.pdf
19 жовтня 2020 15:31
Quick Silver свід.pdf
19 жовтня 2020 13:50
Гарантія 9754-20.7z
19 жовтня 2020 13:50
Лист для клієнті1.7z
19 жовтня 2020 13:50
Витяг із Статуту.7z
19 жовтня 2020 13:50
Наказ Фролова Ю.1.7Z
19 жовтня 2020 13:50
Банківська ліцензі1.7z
19 жовтня 2020 13:50
Протокол НР.7Z
19 жовтня 2020 13:50
8 Витяг Старшип.pdf
19 жовтня 2020 13:50
12 Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 13:50
7 РСУ Старшип.pdf
19 жовтня 2020 13:50
6 Довідки Ізмаїл.pdf
19 жовтня 2020 13:50
5 Додатки 1-6.pdf
19 жовтня 2020 13:50
4 Технічні вимоги.pdf
19 жовтня 2020 13:50
2 Тайм-чартерні угоди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване технічне бюро Азімут"

ТОВ УКРСТРОЙСЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРШИП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРШИП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване технічне бюро Азімут" 48 000 000,00
UAH
38 250 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРШИП" 49 500 000,00
UAH
38 300 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:26
допки по дог 15-В-ФДФ-19.pdf
13 листопада 2020 13:26
допки по дог 20-В-ФДФ-19.pdf
16 жовтня 2020 06:23
Лицензия заверенная.pdf
16 жовтня 2020 06:23
Лицензия заверенная.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Класс МАМОРА + перевод.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Флаг МАМОРА + переклад.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Проект договора.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Протокол 8.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Лицензия заверенная.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 6 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Довідка про реквізити.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 5 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Протокол зборів 12.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Баланс 1 п. 2020.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 2 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 4 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 1 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:05
Д. 3 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Класс МАМОРА + перевод.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Флаг МАМОРА + переклад.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Проект договора.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Статут Азімут.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Протокол 8.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Протокол зборів 12.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Лицензия заверенная.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Довідка про реквізити.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 6 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Довідка банк рахунки.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 5 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Баланс 1 п. 2020.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 4 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 1 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 3 до тех вимог.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Бухгалтерська довідка.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Статут Азімут.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Довідка банк рахунки.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Бухгалтерська довідка.pdf
11 жовтня 2020 10:04
Д. 2 до тех вимог.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 11:16
чартер ИЛС СТШ.pdf
13 листопада 2020 11:16
Протокол №11.pdf
13 листопада 2020 11:16
Довідка досвід.pdf
13 листопада 2020 11:16
TC ELS-Stone 02.10.20 final.pdf
13 листопада 2020 11:16
contract 260320 ELS-SH.pdf
13 листопада 2020 11:16
contract 211019 ELS-SH.pdf
19 жовтня 2020 15:51
Банк скан.pdf
19 жовтня 2020 15:31
Angelo B свід.pdf
19 жовтня 2020 15:31
Quick Silver свід.pdf
19 жовтня 2020 13:50
Гарантія 9754-20.7z
19 жовтня 2020 13:50
Лист для клієнті1.7z
19 жовтня 2020 13:50
Витяг із Статуту.7z
19 жовтня 2020 13:50
Наказ Фролова Ю.1.7Z
19 жовтня 2020 13:50
Банківська ліцензі1.7z
19 жовтня 2020 13:50
Протокол НР.7Z
19 жовтня 2020 13:50
8 Витяг Старшип.pdf
19 жовтня 2020 13:50
12 Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 13:50
7 РСУ Старшип.pdf
19 жовтня 2020 13:50
6 Довідки Ізмаїл.pdf
19 жовтня 2020 13:50
5 Додатки 1-6.pdf
19 жовтня 2020 13:50
4 Технічні вимоги.pdf
19 жовтня 2020 13:50
2 Тайм-чартерні угоди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване технічне бюро Азімут"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРШИП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване технічне бюро Азімут"
#38920281
Очікує рішення 38 250 000,00
UAH
24 грудня 2020 15:42

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 січня 2021 16:43
Кінець періоду оскарження: 16 січня 2021 00:00
Дата відміни: 16 січня 2021 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер щодо закупівлі Ізмаїльською філією ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського МП) послуги - Будівництво гідротехнічних об'єктів за кодом СРV за ДК 021:2015 – 45240000-1 (Послуги з технічного обслуговування акваторії морського порту Ізмаїл для підтримки її навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення) на підставі п.1 частини першої статті 32 Закону (відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг).
Документи:
05 січня 2021 16:43
Електронний підпис
05 січня 2021 16:31
Протокол про відміну тендеру.pdf