Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лазерний принтер
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000639-b ● bc7bea89b25d44d4bc4ea4f3ba93cbc6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення |
Код ЄДРПОУ: | 01982270 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Винница, В. Стуса 11 |
Контактна особа: |
Осадчук Анастасія +380432673368 zakup_drzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2019 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 58 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Уточнення: Учасник у тендерній пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Лазерний принтер (загальний фонд, обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, В. Стуса, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 11:18 |
Оголошення.docx | |
26 вересня 2019 10:58 |
технічні вимоги та умови.docx | |
26 вересня 2019 10:58 |
проект договору.docx | |
26 вересня 2019 10:58 |
форма цінової пропозиції.docx |
27 вересня 2019 13:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2019 11:18 |
Оголошення.docx
|
|||
26 вересня 2019 10:58 |
технічні вимоги та умови.docx
|
|||
26 вересня 2019 10:58 |
проект договору.docx
|
|||
26 вересня 2019 10:58 |
форма цінової пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 вересня 2019 06:43
Дата відповіді: 27 вересня 2019 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання - Замовник обрав модель принтера і буде розглядати тільки пропозиції, які будуть відповідати вимогам Замовника.
На рахунок зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, будуть внесені уточнення у закупівлю, так як Замовник теж зацікавлений отримати відповідний товар.
Замовник є не платником ПДВ, тому до уваги братиметься кінцева ціна з урахуванням податків та витрат. Постачальника.
На рахунок зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, будуть внесені уточнення у закупівлю, так як Замовник теж зацікавлений отримати відповідний товар.
Замовник є не платником ПДВ, тому до уваги братиметься кінцева ціна з урахуванням податків та витрат. Постачальника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-26-000639-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2499113588
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:22
Прохання відхилити пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та ФОП Зубарик Олександр Васильович
Шановний замовнику! Прошу звернути увагу на наступне: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ подав декларацію про відповідність у своїй тендерній пропозиції прострочену, на першій сторінці(Документ у приложенні) є номер телефону для довідки про строк дії цієї декларації. Вона прострочена. Тому просимо відхилити пропозицію ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ. Що стосується ФОП Зубарик Олександр Васильович, він подав у складі своєї тендерної пропозиції висновок СЄС який закінчую строк своєї дії 19-го червня 2019 року, сьогодні 4-е жовтня 2019 року, тобто вона також прострочена, що і є причиною для відхилення. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 16:16
Вимога видхилена як недійсна, розцінюється як маніпулювання та тиск на Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-26-000639-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2499113588
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:15
ПОВТОРНЕ прохання відхилити пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та ФОП Зубарик Олександр Васильович
Шановний замовнику! Прошу звернути увагу на наступне: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ подав декларацію про відповідність у своїй тендерній пропозиції прострочену, на першій сторінці(Документ у приложенні) є номер телефону для довідки про строк дії цієї декларації. Вона прострочена. Тому просимо відхилити пропозицію ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ. Що стосується ФОП Зубарик Олександр Васильович, він подав у складі своєї тендерної пропозиції висновок СЄС який закінчую строк своєї дії 19-го червня 2019 року, сьогодні 4-е жовтня 2019 року, тобто вона також прострочена, що і є причиною для відхилення. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 16:17
Вимога видхилена як недійсна, розцінюється як маніпулювання та тиск на Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ |
53 274,00
UAH з ПДВ
|
47 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубарик Олександр Васильович |
49 140,00
UAH з ПДВ
|
48 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
49 010,00
UAH з ПДВ
|
49 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
53 898,00
UAH з ПДВ
|
53 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
57 642,00
UAH з ПДВ
|
57 642,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252 |
Переможець |
47 996,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 10:03
|
договір 2210_258.docx | укладений |
17 жовтня 2019 10:01
|