Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобільне паливо (дизельне паливо)
Automobile fuel (diesel fuel)
Automobile fuel (diesel fuel)
Очікувана вартість
7 334 073,00 UAH
UA-2021-04-27-005295-a ● bc66a2071a37450e8baa93fe39b8acf3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Контактна особа: |
Віталій Савчук +380978327728 rivnesshmd@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Олена Отроцюк +380977571869 rivne103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Utility company "Regional Centre of Emergency Medical Aid and Catastrophe Medicine" of Rivne Oblast Council |
National ID: | 26353256 |
Contact point: |
Vitalij Savchuk +380978327728 rivnesshmd@gmail.com |
Additional contacts: |
Олена Отроцюк +380977571869 rivne103@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 7 334 073,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 340,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 квітня 2021 13:55 |
Enquiries until: | 21 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 травня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 7 334 073 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 73 341 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240000 літр
Дизельне паливо (ДП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Diesel fuel
CPV: 09134200-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Кількість АЗС учасника та/або партнерські АЗС у Рівненській області:: | 30% |
Кількість понад 45: | 30% |
Кількість від 30 до 45: | 20% |
Кількість від 20 до 30: | 10% |
Кількість до 10: | 0% |
27 квітня 2021 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 13:56 |
ТД Пальне.docx | |
27 квітня 2021 13:56 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
27 квітня 2021 13:56 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії, вимоги ст.17.docx | |
27 квітня 2021 13:56 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
27 квітня 2021 13:56 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-27-005295-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 11 травня 2021 13:27
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно підпункту 2.1 п.2 додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, згідно якої учасник повинене надати гарантійний лист про те, що він є Власником або Орендарем АЗС в м.Рівне (запропонованої у складі своєї тендерної пропозиції), тобто згідно умов тендерної документації учасник повинен бути Власником або Орендарем АЗС в м.Рівне.
Вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які не мають власних бао орендованих АЗС, а здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
Як зазначає Антимонопольний комітет України, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Таким чином, включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа про те, що він є Власником або Орендарем АЗС (запропонованої у складі своєї тендерної пропозиції), Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, Замовник не довів вимогу щодо наявності власної або орендованої повинна бути АЗС в м.Рівне, атже частка структурних підрозділів замовника (станції, підстанції), які розташовані в м.Рівне, складає лише 8% від загальної кількості, відстань найбільш віддаленої підстанції підстанція екстреної (швидкої) медичної допомоги до м.Рівне складає 180 км!!!
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: умову ТД, згідно якої учасник повинен бути Власником або Орендарем АЗС, вилучити.
Звертаємо увагу, що згідно наявної практики закупівель товарів за ДК 09130000-9, жодний регіональний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, крім КП ОЦЕМД ТА МК РОР, не встанолює дискримінаційні вимоги щодо наявності у учасників власних та/або орендованих АЗС.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Згідно підпункту 2.1 п.2 додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, згідно якої учасник повинене надати гарантійний лист про те, що він є Власником або Орендарем АЗС в м.Рівне (запропонованої у складі своєї тендерної пропозиції), тобто згідно умов тендерної документації учасник повинен бути Власником або Орендарем АЗС в м.Рівне.
Вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які не мають власних бао орендованих АЗС, а здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
Як зазначає Антимонопольний комітет України, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Таким чином, включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа про те, що він є Власником або Орендарем АЗС (запропонованої у складі своєї тендерної пропозиції), Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, Замовник не довів вимогу щодо наявності власної або орендованої повинна бути АЗС в м.Рівне, атже частка структурних підрозділів замовника (станції, підстанції), які розташовані в м.Рівне, складає лише 8% від загальної кількості, відстань найбільш віддаленої підстанції підстанція екстреної (швидкої) медичної допомоги до м.Рівне складає 180 км!!!
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: умову ТД, згідно якої учасник повинен бути Власником або Орендарем АЗС, вилучити.
Звертаємо увагу, що згідно наявної практики закупівель товарів за ДК 09130000-9, жодний регіональний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, крім КП ОЦЕМД ТА МК РОР, не встанолює дискримінаційні вимоги щодо наявності у учасників власних та/або орендованих АЗС.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2021 16:10
Відповідно до статті 5 Закону публічні закупівлі здійснюються за принципами, серед яких добросовісна конкуренція, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлення вимог в тендерній документації замовника з ініціативи учасника суперечить принципу добросовісної конкуренції. Згідно із п.4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради (далі Центр) проводить свою діяльність відповідно до положень Закону України «Про екстрену медичну допомогу».
Основними завданнями системи екстреної медичної допомоги є організація та забезпечення: надання доступної, безоплатної, своєчасної та якісної екстреної медичної допомоги відповідно до цього Закону, у тому числі під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; медико-санітарного супроводу масових заходів та заходів за участю осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона; взаємодії з аварійно-рятувальними підрозділами міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
Основними принципами функціонування системи екстреної медичної допомоги є: постійна готовність до надання екстреної медичної допомоги;
оперативне та цілодобове реагування на виклики екстреної медичної допомоги;
доступність та безоплатність екстреної медичної допомоги, її своєчасність, якість та пріоритетність; послідовність та безперервність надання екстреної медичної допомоги та її відповідність єдиним вимогам; регіональна екстериторіальність.
Ключову роль у виконанні покладених обов’язків на Центр, відіграє саме санітарний транспорт який за добу обслуговує в середньому 650 викликів по всій області, в тому числі майже 360 викликів в м. Рівне, а вся Рівненська станція екстреної(швидкої) медичної допомоги обслуговує більше половини викликів всієї області.
У 2018 році Центр вже потрапив у ситуацію коли постачальник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" надав у складі своєї тендерної пропозиції (id закупівлі UA-2018-03-27-002014-b) безліч партнерських договорів, а саме: з ТОВ «Техойл Трейд», ТОВ «Лівайн Торг», ТОВ «МОТТО-ЄВРО», ТОВ «Донбас-Трейд-Ойл», ТОВ «ВІАДУК», ТОВ «ГАЗТРАНС-ОЙЛ», ДП «Авіком Рівне», ТОВ «АЗС-СЕРВІС», ФОП Кінчур І.М.,ПП «АМІК Україна», але вже починаючи з вересня 2018 року майже всі партнери ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" почали відмовлятися заправляти автомобілі Центру посилаючись на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" не виконує своїх партнерських зобов’язань, а перед Центром партнери ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" жодних зобов’язань не мають, що спричинило ситуацію при якій надання екстреної медичної допомоги населенню області було під загрозою. Відсутність можливості заправки автомобілів Центру могла б призвести до катастрофічних та непоправних наслідків на території Рівненської області.
Також на запити тендерного комітету Центру були отримані листи від деяких постачальників пального на території Рівненської області та, зважаючи на судову практику, наявні законні та обґрунтовані підстави вважати, що укладений партнерський договір між учасником торгів і його постачальником не гарантує поставку пального Замовнику торгів, адже сторона партнерського договору (постачальник) не несе жодної відповідальності перед Замовником торгів.
Дане питання також підіймалося на засіданні Антимонопольного комітету України (id скарги UA-2018-03-27-002014-b.a1) і було встановлено, що зобов’язання перед Замовником торгів несе лише Учасник торгів і наданий ним партнерський договір не може гарантувати поставку товарів.
Необхідність включення вимог, викладених в п.2.1. Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» Замовником була обґрунтована, адже на території м. Рівне є близько 60 АЗС різноманітних брендів, що унеможливлює дискримінацію Учасників та вказує на еквівалент вимогам тендерної документації. Отже потенційні Учасники даних відкритих торгів в будь якому разі будуть пропонувати пальне однієї із АЗС, які знаходяться на території м.Рівне. Закупівля пального у прямих постачальників не є дискримінаційною вимогою і будь хто із власників АЗС, які знаходяться у м.Рівне можуть приймати участь у відкритих торгах на рівних умовах, що унеможливлює дискримінацію.
Встановлення вимог в тендерній документації замовника з ініціативи учасника суперечить принципу добросовісної конкуренції. Згідно із п.4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради (далі Центр) проводить свою діяльність відповідно до положень Закону України «Про екстрену медичну допомогу».
Основними завданнями системи екстреної медичної допомоги є організація та забезпечення: надання доступної, безоплатної, своєчасної та якісної екстреної медичної допомоги відповідно до цього Закону, у тому числі під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; медико-санітарного супроводу масових заходів та заходів за участю осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона; взаємодії з аварійно-рятувальними підрозділами міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
Основними принципами функціонування системи екстреної медичної допомоги є: постійна готовність до надання екстреної медичної допомоги;
оперативне та цілодобове реагування на виклики екстреної медичної допомоги;
доступність та безоплатність екстреної медичної допомоги, її своєчасність, якість та пріоритетність; послідовність та безперервність надання екстреної медичної допомоги та її відповідність єдиним вимогам; регіональна екстериторіальність.
Ключову роль у виконанні покладених обов’язків на Центр, відіграє саме санітарний транспорт який за добу обслуговує в середньому 650 викликів по всій області, в тому числі майже 360 викликів в м. Рівне, а вся Рівненська станція екстреної(швидкої) медичної допомоги обслуговує більше половини викликів всієї області.
У 2018 році Центр вже потрапив у ситуацію коли постачальник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" надав у складі своєї тендерної пропозиції (id закупівлі UA-2018-03-27-002014-b) безліч партнерських договорів, а саме: з ТОВ «Техойл Трейд», ТОВ «Лівайн Торг», ТОВ «МОТТО-ЄВРО», ТОВ «Донбас-Трейд-Ойл», ТОВ «ВІАДУК», ТОВ «ГАЗТРАНС-ОЙЛ», ДП «Авіком Рівне», ТОВ «АЗС-СЕРВІС», ФОП Кінчур І.М.,ПП «АМІК Україна», але вже починаючи з вересня 2018 року майже всі партнери ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" почали відмовлятися заправляти автомобілі Центру посилаючись на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" не виконує своїх партнерських зобов’язань, а перед Центром партнери ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" жодних зобов’язань не мають, що спричинило ситуацію при якій надання екстреної медичної допомоги населенню області було під загрозою. Відсутність можливості заправки автомобілів Центру могла б призвести до катастрофічних та непоправних наслідків на території Рівненської області.
Також на запити тендерного комітету Центру були отримані листи від деяких постачальників пального на території Рівненської області та, зважаючи на судову практику, наявні законні та обґрунтовані підстави вважати, що укладений партнерський договір між учасником торгів і його постачальником не гарантує поставку пального Замовнику торгів, адже сторона партнерського договору (постачальник) не несе жодної відповідальності перед Замовником торгів.
Дане питання також підіймалося на засіданні Антимонопольного комітету України (id скарги UA-2018-03-27-002014-b.a1) і було встановлено, що зобов’язання перед Замовником торгів несе лише Учасник торгів і наданий ним партнерський договір не може гарантувати поставку товарів.
Необхідність включення вимог, викладених в п.2.1. Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» Замовником була обґрунтована, адже на території м. Рівне є близько 60 АЗС різноманітних брендів, що унеможливлює дискримінацію Учасників та вказує на еквівалент вимогам тендерної документації. Отже потенційні Учасники даних відкритих торгів в будь якому разі будуть пропонувати пальне однієї із АЗС, які знаходяться на території м.Рівне. Закупівля пального у прямих постачальників не є дискримінаційною вимогою і будь хто із власників АЗС, які знаходяться у м.Рівне можуть приймати участь у відкритих торгах на рівних умовах, що унеможливлює дискримінацію.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 червня 2021
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВІКОМ РІВНЕ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВІКОМ РІВНЕ" |
7 080 000,00
UAH з ПДВ
|
7 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 956 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" |
7 296 000,00
UAH з ПДВ
|
7 056 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 939 200 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" #34781258 |
Переможець |
7 056 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 15:47
|
Д.у. № 6 від 25.01.2022.PDF | зміни до договору |
27 січня 2022 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 15:52
|
Д.у. № 5.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2021 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 14:08
|
Д.у. № 4 Західенергопостач.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 15:25
|
Д.у. №3 від 01.12.2021 Західенергопостач.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2021 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 12:25
|
додаткова угода № 2 від 24.09.21 ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2021 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 11:37
|
Д.у. №1 до договору 131.PDF | зміни до договору |
18 червня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 11:10
|
Договір 131 від 18.06.2021 р..PDF | укладений |
18 червня 2021 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із Постановою КМУ, якою вводиться державне регулювання цін на нафтопродукти та встановлені граничні рівні торговельної надбавки до середньої ціни дизельного пального і бензину, сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг: Ціна цього Договору становить 6981600,00 грн (Шість мільйонів дев'ятсот вісімдесят одна тисяча шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ. З ціна за одиницю з ПДВ, грн. - 29,09; Кількість, л - 240000. |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати від 23.09.2021 р. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару до 10%:дизельне паливо: з 29,09грн. до 29,59 грн. за 1л. з ПДВ. Ціна цього Договору становить 6981591,48 грн (Шість мільйонів дев'ятсот вісімдесят одна тисяча п'ятсот дев'яносто одна грн. 48 коп.) з ПДВ. З ціна за одиницю з ПДВ, грн. - 29,59; Кількість, л - 237972. |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 12 Договору і викласти реквізити Замовника у розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до пп1. п.10.3. Договору Сторони домовилися викласти пункти 1.1. та 1.2. Договору в новій редакції «1.1.Учасник приймає на себе зобов’язання передати Замовнику у власність паливо рідинне (код національного класифікатора України ДК 021 :2015 «Єдиний закупівельний словник» - 0913000-9 «Нафта і дистиляти) (надалі – Товар), а Замовник зобов’язується сплатити і прийняти Товар, що визначений в асортименті та за вказаною ціною: 1.2. Асортимент товару : 1 Дизельне паливо: 120000 л; Ціна - 29,09 грн., Сума: 3 490 800,00 2 Дизельне паливо: 117970 л; Ціна 29,59 грн., Сума: 3 490 732,30 Всього: 6 981 532,30 грн. 1.2. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 6 981 532 грн. 30 коп. (Шість мільйонів дев’ятсот вісімдесят одна тисяча п’ятсот тридцять дві грн. 30 коп.) в тому числі ПДВ 1 163 588 грн. 72 коп.». |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Відповідно до ч. 6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», п. 10.3 Договору, Сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку: 1.2. Викласти п.9.2. Договору в наступній редакції: «Цей Договір вступає в дію з моменту підписання та діє до 31 березня 2022 року, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань відповідно до цього Договору.» 1.3. Викласти п..5.1 Договору в наступній редакції «Строк поставки Товарів – 2021- 2022 роки. Місце поставки (передачі) Товарів (талонів або штрих карток): за адресою Замовника: Рівненська область, місто Рівне, вулиця Котляревського,5. Заправка пальним автомобілів Замовника у кожному районі Рівненської області. |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.8 п.10.3 Договору, у зв'язку із продовженням дії договору про закупівлю на строк , достатній для проведення закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, сторони дійшли згоди: 1.Викласти п.1.1, 1.2. Договору в наступній редакції: «1.1.Учасник приймає на себе зобов’язання передати Замовнику у власність паливо рідинне (код національного класифікатора України ДК 021 :2015 «Єдиний закупівельний словник» - 0913000-9 «Нафта і дистиляти) (надалі – Товар), а Замовник зобов’язується сплатити і прийняти Товар, що визначений в асортименті та за вказаною ціною: Асортимент товару на 2021 рік: Дизельне паливо-120000л,ціна 29,09 грн., сума: 3490800,00 грн.; Дизельне паливо-117970л, ціна 29,59 грн., сума:3490732,30 грн. Всього:6981532,30 грн. Асортимент товару на 2022 рік Дизельне паливо-41750л, ціна 33,80 грн.сума:1411150,00 грн. 2. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «Початкова ціна цього Договору становить 7056000,00 грн. в т.ч. ПДВ-1176000,00грн. Остаточна ціна Договору на 2021 рік 6981532,грн. в т.ч. ПДВ 1163588,72грн. Ціна цього Договору на 2022 рік становить 1411150,00грн.в тому числі ПДВ 235191,67 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |