Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Technical service of the pellet boiler DK 021: 2015: 50530000-9 - Services for the repair and technical maintenance of technology
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380630307343 gedzunalena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kamyansk City Council "Kamyansk Heat Supply Company" |
National ID: | 32130551 |
Contact point: |
+380630307343 gedzunalena@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 8 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 листопада 2021 15:28 |
Enquiries until: | 26 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 8 280 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 41 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом сто двадцяти календарних днів після підписання Акту здавання-приймання послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 10:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 10:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc | |
11 листопада 2021 10:32 |
ТД_ технічне обслуговування котелень 2022 _зміни.doc |
11 листопада 2021 10:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2021 10:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
|
|||
11 листопада 2021 10:32 |
ТД_ технічне обслуговування котелень 2022 _зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо Вашу увагу, що з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях
закупівлі просимо ставити всі запитання, які Вам необхідно з’ясувати,
через електронну систему закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000058 ● ad1a7de85cd845e98de9b78555387530
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2022 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2022 № 125
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 125
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
15. UA-2021-11-05-002544-c
КП Кам’янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія»
8 280 000,00
Технічне обслуговування пелетних котелень Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-29 17:05:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Технічне обслуговування пелетних котелень)», за кодом ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-002544-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-04 13:00:14
Пояснення
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-11-05-002544-c. По суті запиту пояснюємо наступне:
Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України,
Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України, головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань;
Як вбачається з вищевикладеного, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється ні головним розпорядником, ні розпорядником бюджетних коштів.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до ст. 326 ЦК України, у державній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить державі Україна. Від імені та в інтересах держави Україна право власності здійснюють відповідно органи державної влади. Управління майном, що є у державній власності, здійснюється державними органами, а у випадках, передбачених законом, може здійснюватися іншими суб'єктами.
Відповідно до п.п. 1.1. Статуту КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" (надалі – Статут), Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія» (далі – Підприємство) є комунальним унітарним підприємством, створеним міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів України.
Відповідно до п.п. 4.1. Статуту, підприємство, для здійснення господарської діяльності, наділяється майном, яке є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське. Комунальне майно закріплюється за підприємством на праві господарського відання. Майно Підприємства, придбане ним у процесі здійснення господарської діяльності, належить йому на праві господарського відання, є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське.
Таким чином, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" наділено майном виключно територіальної громади м. Кам‘янське і не має жодного відношення до державної власності, а тому не являється суб‘єктом господарювання державного сектору економіки в розумінні п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Оскільки КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється головним розпорядником, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб‘єктом господарювання державного сектору економіки, і проводить дану закупівлю за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель), отже положення п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не застосовуються до нашого підприємства.
Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 року затвердженої Мінекономіки.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-04 17:58:47
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Технічне обслуговування пелетних котелень)»
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-06 13:18:58
Надання відповіді
Надання відповіді щодо проведення закупівлі UA-2021-11-05-002544-c
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив Ваш запит.
По суті запиту пояснюємо наступне:
Тендерною документацією, умовами закупівлі і змістом проєкту договору не передбачено надання експертного звіту.
Замовник проводив закупівлю для придбання саме послуг а не робіт на об’єктах Замовника.
Змість послуг викладено в Додатку 2 до тендерної документації.
В умовах укладеного договору та додатком № 1 до Договору визначено об’єкти на яких надаються послуги.
Нормативно не врегулювано проведення експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації об’єкта на закупівлю послуг.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС-21» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС-21» |
8 264 000,00
UAH з ПДВ
|
8 264 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
8 280 000,00
UAH з ПДВ
|
8 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС-21» #44595881 |
Переможець |
8 264 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 10:09
|
00.08.0074 Послуги з ремонту котелень.pdf | укладений |
28 грудня 2021 10:08
|