Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повадження з побутовими відходами
Очікувана вартість
39 289,54 UAH
UA-2022-01-24-015127-b bc3aea1bfd614aafbaade6ccad614b3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Іщук

+380957729786 ekonom.8888.z@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398888
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А
Контактна особа: Катерина Іщук
+380957729786
ekonom.8888.z@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з повадження з побутовими відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з повадження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

24 січня 2022 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛУЦЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"
#30659101
Переможець 39 289,54
UAH з ПДВ
24 січня 2022 16:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 12:59
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 12:55
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 09:49
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
29 липня 2022 09:47
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:36
Договір № 331.pdf укладений
24 січня 2022 16:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з повадження з побутовими відходами 12 послуга 3 274,12
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі договору, сума, на яку коригується Договір, становить: 2256,29 грн (дві тисячі двісті п’ятдесят шість грн 29 коп), в т.ч. ПДВ 376,05 грн ( триста сімдесят шість грн 05 коп). Внести зміни до Договору № 331 від 19 січня 2022 року і викласти в наступній редакції: «пункт 6.2. Згідно з рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 15.06.2022 №276-1 «Про кориговані тарифи на послуги, що надаються Луцьким спеціальним комунальним автотранспортним підприємством «Луцькспецкомунтранс» тариф на послугу з поводження за 1 куб. метр відходів на момент укладення цього Договору становить: Луцьк організації – 121,49 за 1 куб.м.побутових відходів(твердих). Крім того Споживач сплачує чинну ставку ПДВ. Сума Договору становить 37033,25 грн.(Тридцять сім тисяч тридцять три гривні 25 копійок) В тому числі ПДВ – 6172,21 грн.
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з повадження з побутовими відходами 11 послуга 3 366,66
UAH з ПДВ