Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
джерела безперебійного живлення
Очікувана вартість
593 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000683-a ● bbdbc835a0af4c90b4184abd50c2c35a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг |
Код ЄДРПОУ: | 39369133 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Смоленська, 19 |
Контактна особа: |
Шевчук Катерина Павлівна +380442044877 shevchuk@nerc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 593 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161 шт
джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі Товару. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 15:15 |
Тендерна документація ДБЖ 13.02.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:50
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
1) Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Вимоги до учасника викладено відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та в пункті 5 розділу 1 Тендерної документації. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції визначено розділом 5 Тендерної документації.».
3) Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
4) Учасники подають тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ (або без ПДВ - якщо Учасник не є платником ПДВ). Учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції.
1) Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Вимоги до учасника викладено відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та в пункті 5 розділу 1 Тендерної документації. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції визначено розділом 5 Тендерної документації.».
3) Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
4) Учасники подають тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ (або без ПДВ - якщо Учасник не є платником ПДВ). Учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" |
321 360,00
UAH з ПДВ
|
321 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" |
589 956,67
UAH з ПДВ
|
484 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДАТАСТРІМ |
549 990,00
UAH з ПДВ
|
499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" |
560 388,00
UAH з ПДВ
|
560 388,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
592 998,00
UAH з ПДВ
|
592 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" #43099315 |
Відхилено |
321 360,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 17:49
|
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" #40916850 |
Відхилено |
484 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:51
|
ТОВ ДАТАСТРІМ #37814762 |
Відхилено |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 13:14
|
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" #39189678 |
Відхилено |
560 388,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 11:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #37570643 |
Відхилено |
592 998,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 12:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 березня 2020 12:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі