Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, будинок 66 |
Контактна особа: |
Стадник Оксана Василівна 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2024 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2024 16:39 |
протокол та перелік змін.pdf | |
17 вересня 2024 16:39 |
Додаток3нова редакція.doc | |
16 вересня 2024 15:54 |
Додаток4.doc | |
16 вересня 2024 15:54 |
Додаток1.doc | |
16 вересня 2024 15:54 |
ТДсіль2024нове.doc | |
16 вересня 2024 15:54 |
Додаток2.doc | |
16 вересня 2024 15:54 |
проект_договорусіль2024.doc |
17 вересня 2024 16:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2024 16:39 |
протокол та перелік змін.pdf
|
|||
17 вересня 2024 16:39 |
Додаток3нова редакція.doc
|
|||
16 вересня 2024 15:54 |
Додаток4.doc
|
|||
16 вересня 2024 15:54 |
Додаток1.doc
|
|||
16 вересня 2024 15:54 |
ТДсіль2024нове.doc
|
|||
16 вересня 2024 15:54 |
Додаток2.doc
|
|||
16 вересня 2024 15:54 |
проект_договорусіль2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-25-000041 ● 12d3955eb81f44cba4fad445f81275c9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2024 № 70-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.11.2024 №70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2024-09-16-011558-a від 16.09.2024 -дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-26 09:45:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Кам’яна сіль (Сіль технічна)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-16-011558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 08:32:30
про надання пояснень
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2024-rik
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2024 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» |
5 475 000,00
UAH з ПДВ
|
5 099 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
5 557 500,00
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
5 249 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" |
5 616 000,00
UAH з ПДВ
|
5 339 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
5 816 880,00
UAH з ПДВ
|
5 369 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ресурс Транс Груп" |
5 749 200,00
UAH з ПДВ
|
5 599 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
5 764 500,00
UAH з ПДВ
|
5 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Грін-Сол" |
5 717 000,00
UAH з ПДВ
|
5 717 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» #44689471 |
Рішення скасоване |
5 099 999,99
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 08:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2024 16:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» #44689471 |
Відхилено |
5 099 999,99
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 08:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Рішення скасоване |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 08:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Відхилено |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 08:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" #44003566 |
Рішення скасоване |
5 249 999,90
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 09:21
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" #44003566 |
Відхилено |
5 249 999,90
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 09:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" #33221885 |
Рішення скасоване |
5 339 400,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2024 08:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 13:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" #33221885 |
Відхилено |
5 339 400,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2024 08:18
|
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Відхилено |
5 369 940,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2024 11:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2024 09:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ресурс Транс Груп" #44932504 |
Переможець |
5 599 440,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 08:31
|
Додаток52ВТ.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 08:27
|
Договір52ВТ.pdf | укладений |
27 листопада 2024 08:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення під видатки замовника |
Номер договору про закупівлю: | 52-ВТ/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Кам’яна сіль (Сіль технічна) | 1380 | тонна |
3 732,96
UAH з ПДВ
|