Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 11:59 |
Очікувана вартість: | 6 095 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 478,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування здійснюється Замовником – Виконавцю за надані послуги на основі оформлених актів по мірі надходження коштів з міського бюджету, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 11:54 |
Додаток 4 п 47 Особливостей.docx | |
15 грудня 2023 11:54 |
Додаток 3.docx | |
15 грудня 2023 11:54 |
Додаток 2.docx | |
15 грудня 2023 11:54 |
Додаток 1.docx | |
15 грудня 2023 11:54 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000008 ● 760aec84faaa429e8175d7072ab2eb31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.12.2023 № 72-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.12.2023 № 72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-12-15-007517-a від 15.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 13:27:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт – ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м.Тернополі на 2024 рік », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-007517-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-01 12:18:34
Пояснення
Повідомляємо, що уповноважена особа діє згідно затвердженого положення та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Закупівля проводиться замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до листа відділу експлуатації інженерно-транспортних споруд. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/65963.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-02 09:08:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт – ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м.Тернополі на 2024 рік», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-007517-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Замовником у відповіді від 01.01.2024 вказано «технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до листа відділу експлуатації інженерно-транспортних споруд».
У зв’язку з чим, прошу надати скан-копію листа відділу експлуатації інженерно-транспортних споруд на підставі якого визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі ?
2. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
У зв’язку з чим прошу пояснити причини незазначення у тендерній документації місця виконання робіт надання послуг?
3.Аналізом оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю встановлено, що у них відсутня інформація про місця виконання робіт надання послуг.
У зв’язку з чим прошу пояснити причини незазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів та у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю місця виконання робіт надання послуг?
4. У зв’язку із ти, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації не зазначено конкретні місця виконання робіт надання послуг прошу надати перелік місць де буде проводитися поточний ремонт – ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м.Тернополі на 2024 рік, а саме вказати назви вулиць, номера будинків на яких будуть проводитися відповідні роботи ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 13:18:28
Пояснення
На Ваш запит від 02.01.2024р. щодо надання пояснення, повідомляємо, що у тендерній документації та у Додатку 2 на закупівлю послуг: «Поточний ремонт – ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м.Тернополі на 2024 рік» (ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) передбачено місце надання послуг: територія міста Тернополя.
Окрім цього, беручи до уваги лист від балансоутримувача мереж теплопостачання та враховуючи аварійний стан даних мереж і систематичні прориви на території міста Тернополя передбачити місце виконання робіт не вбачається за можливе.
Враховуючи вищевикладене, та те що дані роботи несуть у собі систематичний характер, керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та результату обстеження ділянок місць розкопок - проведено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі на основі попередніх цін власних закупівель замовника (укладених аналогічних договорів) минулих періодів, які містяться в електронній системі закупівель «Prozorro» (копії документів додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-09 09:01:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт – ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м.Тернополі на 2024 рік», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-007517-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Замовником у відповіді від 05.01.2024 вказано «… беручи до уваги лист від балансоутримувача мереж теплопостачання та враховуючи аварійний стан даних мереж і систематичні прориви на території міста Тернополя передбачити місце виконання робіт не вбачається за можливе.». Окрім цього, до відповіді додано лист КП теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради від 11.12.2023 за №2700/3, у якому вказано, що комісією в складі представників КП «Тернопільміськтеплокомуненерго», представника відділу технічного нагляду та представництва УЖКГ 20.11.2023 проведено обстеження місць розкопів, які підлягають відновленню після ліквідації пошкоджень ділянок теплових мереж. За результатами комісії складено акт (додається) та встановлено обсяг робіт, які необхідно виконати у 2024 році.
До відповіді додано скан-копію документа із назвою дефектний акт який мітить один підпис щодо якого відсутні ініціали особи яка його підписала.
У зв’язку із тим, що представник Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради 20.11.2023 приймав участь у комісією з проведення обстеження місць розкопів, які підлягають відновленню після ліквідації пошкоджень ділянок теплових мереж та відповідно складав та підписував дефектний акт щодо обстеження місць розкопів, які підлягають відновленню після ліквідації пошкоджень ділянок прошу надати перелік місць де буде проводитися поточний ремонт – ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м.Тернополі на 2024 рік ?
2. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Згідно з пунктом 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об`єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом процедури закупівлі UA-2023-12-15-007517-a є «Поточний ремонт – ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м.Тернополі на 2024 рік». Але у тендерній документації та додатках до неї (технічній специфікації - додаток 1 та проект договору -додаток 2) Замовник не визначив конкретні лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури міста Тернопіль, які підлягають поточному ремонту.
У зв’язку з чим прошу пояснити причину порушення при визначенні предмета закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-12 12:21:18
Пояснення
Згідно п.2.3 Наказу №154 від 23.09.2003 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів», власник, за поданням балансоутримувача, щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту об'єкта благоустрою на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів.
Разом з цим, відповідно до п.14. Особливостей, закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради є балансоутримувачем магістральних та розподільчих теплових мереж міста Тернополя та основним виробником тепла в м. Тернополі і надає послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води споживачам міста.
На основі Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 31 грудня 2008 р. за № 1310/16001 та Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 5 березня 2007 р. за № 197/13464 підприємство забезпечує готовність об'єктів комунальної власності в т.ч. і теплових мереж до роботи в опалювальний період.
В процесі підготовки теплова мережа підлягає гідравлічним випробуванням на міцність і щільність трубопроводів тиском:
-1,6 МПа (16 кгс/см2) — для магістральних теплових мереж;
-1,2 МПа (12 кгс/см2) — для розподільчих теплових мереж;
які проводяться у неопалювальний період.
За результатами гідравлічних випробувань на ділянках теплових мереж, які не пройшли гідровипробування проводяться розкопи з забезпечення виконання ремонтних робіт з ліквідації поривів на дорогах, тротуарах та прибудинкових територіях.
На даний час на підприємстві більше 70% теплових мереж вичерпали свій термін експлуатації, через що не можливо передбачити на якій ділянці теплової мережі станеться порив.
В зв'язку із введенням воєнного стану на всій території України з 24 лютого 2022 року згідно Закону України про критичну інфраструктуру (із змінами, внесеними згідно із Законом №2684-IX від 18.10.2022р) підприємство є оператором критичної інфраструктури, і немає правових підстав надавати інформацію про розміщення розкопів на ділянках теплових мереж.
Враховуючи зазначене, управлінням, як Замовником закупівлі, згідно «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708, визначено предмет закупівлі за лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а саме: магістральною та розподільчою тепловою мережею міста Тернополя.
Тому, у тендерній документації та у проєкті договору вказано місце надання послуг: територія міста Тернополя. Та згідно п.7.3.8. проєкту договору передбачено обов’язок виконавця «здійснювати обстеження місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах і прибудинкових територіях для їх своєчасної ліквідації».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері закупівель, а саме закупівлі UA-2023-12-15-007517-a при моніторингу проведення закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області та висновку від 16.01.2024р. прийнято рішення щодо відміни відкритих торгів керуючись ч.2. п.50 Особливостей а саме, замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-01-22 10:51:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто
2024-10-11 11:45:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Данилюк Ольга Ігорівна |
5 803 567,00
UAH з ПДВ
|
5 803 567,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Данилюк Ольга Ігорівна #3159101901 |
Переможець |
5 803 567,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2023 15:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 11:06 |
Кінець періоду оскарження: | 02 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 лютого 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері закупівель, а саме закупівлі UA-2023-12-15-007517-a при моніторингу проведення закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області та висновку від 16.01.2024р. прийнято рішення щодо відміни відкритих торгів керуючись ч.2. п.50 Особливостей а саме, замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
22 січня 2024 11:06
|
Електронний підпис |
22 січня 2024 11:00
|
Протокол відміни.pdf |