Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул.Винниченка, будинок 63 |
Контактна особа: |
Ігор Парадюк +380673270399 0673271706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2023 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2023 11:53 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2023 11:53 |
Очікувана вартість: | 315 527 282,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 155 272,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1577636.41 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 15:34 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ Договору на капітальний ремонт 2023 із Змінами.doc | |
28 вересня 2023 15:34 |
Додаток № 2 Технічна специфікація (із змінами 28.09.2023).rtf | |
28 вересня 2023 15:34 |
ТД О 030214 км 23+300 до км 34+300 (із змінами 28.09.2023).docx | |
28 вересня 2023 15:34 |
Зміни що вносяться 28.09.2023.docx | |
27 вересня 2023 14:47 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії (із змінами 27.09.2023).docx | |
27 вересня 2023 14:47 |
Зміни що вносяться 27.09.2023.docx | |
25 вересня 2023 08:58 |
Зміни що вносяться (25.09.2023 р.).docx | |
22 вересня 2023 09:22 |
Зміни що вносяться.docx | |
21 вересня 2023 10:53 |
Додаток № 5 н.р..docx | |
21 вересня 2023 10:53 |
Додаток № 4 н.р..docx | |
21 вересня 2023 10:53 |
Додаток № 6 u_136_СД_ПМ. сенкевичівка.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо керуватися останніми версіями тендерної документації наданої Замовником, в тому числі Додаток №2 Технічна специфікація (зі змінами) від 22.09.2023.
Згідно «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» Укрупнені Показники Вартості видів робіт включають всі необхідні для виконання робіт ресурси і статті витрат за виключенням резерву на ризики і інфляцію.
Надані в відомості обсягів робіт BOQ марки і технічні характеристики матеріалів і конструкцій є інформативно-уточнюючими для оптимального визначення вартості видів робіт і окремо не оцінюються.
Наявність марок і технічних характеристик матеріалів і конструкцій вказаних Замовником в відомості обсягів робіт BOQ в Договірній Ціні Тендерної пропозиції учасника торгів є обов'язковою.
По суті заданих запитань повідомляємо наступне:
Щодо питання 1
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
Щодо питання 2
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
Щодо питання 3
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
Щодо питання 4.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З огляду на вищевикладене та на те, що Асфальтобетон є одним із основних матеріалів необхідних для виконанні робіт, що є предметом закупівлі, замовник вправі передбачати в тендерній документації технічні та якісні характеристики даного матеріалу та встановлювати спосіб документального підтвердження його відповідності вимогам замовника.
Той факт, що оцінка відповідності асфальтобетонних сумішей в Україні не є обов’язковою, жодним чином не свідчить про неможливість отримання такого сертифікату на добровільних засадах.
У більшості провідних виробників асфальтобетону та асфальтобетонних гарячих сумішей є в наявності сертифікат відповідності та атестат виробництва на асфальтобетонних сумішей. При цьому, кожен потенційний Учасник Тендеру має можливість пропонувати матеріали будь якого виробника/виробників, які відповідають вимогам Тендерної документації. Таким чином, вважаємо, що вимога Документації щодо надання учасниками сертифікату відповідності та атестату виробництва на асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний»» є обґрунтованою та недискримінаційною.
Замовником прийнято рішення не вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 жовтня 2023 13:40
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000086 ● 6f4fd0bbb5994ae1929c7c46a667afb2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.11.2023 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-21-003448-a від 21.09.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-22 11:14:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030214 /Н-17/-Сенкевичівка-Липа-Берестечко від км 23+300 до км 34+300 Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-21-003448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-27 16:20:58
Пояснення Замовника
На запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030214 /Н-17/-Сенкевичівка-Липа-Берестечко від км 23+300 до км 34+300 Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-21-003448-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Питання 1
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Щодо питання 1 повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030214 /Н-17/-Сенкевичівка-Липа-Берестечко від км 23+300 до км 34+300 Волинської області» передбачені проектно-кошторисною документацією, розробленою ТОВ «СТОА» з експертним звітом (позитивним) від 07.09.2023 № 07/445-09/23 щодо розгляду проектно-когторисної документації на будівництво за робочим проектом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030214 /Н-17/-Сенкевичівка-Липа-Берестечко від км 23+300 до км 34+300 Волинської області».
Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030214 /Н-17/-Сенкевичівка-Липа-Берестечко від км 23+300 до км 34+300 Волинської області» відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України.
На підставі зазначених вище документів наказом від 19.09.2023 № 76-од Замовником затверджено інвесторську кошторисну документацію на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030214 /Н-17/-Сенкевичівка-Липа-Берестечко від км 23+300 до км 34+300 Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-09-21-003448-a/.
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію Експертного звіту (позитивного) від 07.09.2023 № 07/445-09/23 щодо розгляду проектно-когторисної документації на будівництво за робочим проектом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030214 /Н-17/-Сенкевичівка-Липа-Берестечко від км 23+300 до км 34+300 Волинської області»;
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 19.09.2023 № 76-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2023 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
290 278 778,69
UAH з ПДВ
|
290 278 778,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
297 909 658,09
UAH з ПДВ
|
294 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Рішення скасоване |
290 278 778,69
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 11:07
|
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Рішення скасоване |
294 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2023 08:42
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Відхилено |
290 278 778,69
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 09:40
|
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
294 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2023 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2023 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:32
|
ДУ №01 до Договору №32-к_05-07_23.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 10:32
|
Договір № 32-к_05-07_23 від 15.11.2023.PDF | укладений |
15 листопада 2023 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування зміни в юридичну адресу підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 32-к/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |