Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вакуумних туалетів
Очікувана вартість
2 798 220,00 UAH
UA-2020-01-29-000259-c bb52488430a8497cbd0101da334a21a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:22
Очікувана вартість: 2 798 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 978,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83946 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Заслонка (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Заслонка (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Вакуумний насос V3.0.2K 600 (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Датчик тиску V1.0 0,2 bar, Au (goldko) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Клапан магнітний 2/2-канальний 1/4" 24VDC (NORGREN 8496004.82640400) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Фільтр із регулятором напівавтоматичний (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:22
договір остаточна редакція 308 (4).docx
29 січня 2020 10:22
ТД_57-20_Запасні частини до вакуумних туалетів (1).doc
29 січня 2020 10:22
Оголошення (3).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-000259-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 02 березня 2020 16:40
Скарга 259 від 02.03.2020
Скарга 259 від 02.03.2020
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 20:01
рішення від 05.03.2020 № 4225 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:01
рішення від 23.03.2020 № 5481.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:28

Документи подані скаржником

02 березня 2020 16:40
Платіжне доручення 2 (2).pdf
02 березня 2020 16:40
Скарга 259.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 2 475 000,00
UAH з ПДВ
2 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" 2 798 112,00
UAH з ПДВ
2 798 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОМАКС ГРУП" 2 798 220,00
UAH з ПДВ
2 798 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IННОВАЦIЙНА КОМПАНIЯ ВIЗЕРIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 798 220,00
UAH з ПДВ
2 798 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 17:19
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:19
Сертифікати від Evac.pdf
14 лютого 2020 17:19
Протокол 14.pdf
14 лютого 2020 17:19
Наказ (1).pdf
14 лютого 2020 17:19
Лист-відгук.pdf
14 лютого 2020 17:19
Лист-відгук від ЦЗВ.pdf
14 лютого 2020 17:19
Лист відгук (1).pdf
14 лютого 2020 17:19
Лист від Евак ГмбХ.pdf
14 лютого 2020 17:18
Зразок паспорт.pdf
14 лютого 2020 17:18
ДУ-1 до договору 18234.pdf
14 лютого 2020 17:18
Договор 19555 ТОВ АТОР (6).pdf
14 лютого 2020 17:18
Договір з ЦЗВ.pdf
14 лютого 2020 17:18
договір 18234.pdf
14 лютого 2020 17:18
атестат ISO 8О072.pdf
14 лютого 2020 17:18
166 Лист гарантія.pdf
14 лютого 2020 17:18
164 Довідка.pdf
14 лютого 2020 17:18
163 Лист згода.pdf
14 лютого 2020 17:18
161 Технічне завдання.pdf
14 лютого 2020 17:18
160 Лист підтвердження.pdf
14 лютого 2020 17:18
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 09:35
Довідка ДПІ та МВС.pdf
14 лютого 2020 15:57
Рейтинг_Скан.pdf
14 лютого 2020 15:57
Рейтинг.zip
14 лютого 2020 15:57
Ліцензія_скан.pdf
14 лютого 2020 15:57
Лiцензiя.zip
14 лютого 2020 15:57
Довіреність_скан.pdf
14 лютого 2020 15:57
Довiренiсть_Рижий.zip
14 лютого 2020 15:57
Гарантия_419.zip
14 лютого 2020 15:56
Технічна частина 000259-с.rar

Публічні документи

30 січня 2020 12:22
умови договору.pdf
30 січня 2020 12:22
рішення.pdf
30 січня 2020 12:22
наказ.pdf
30 січня 2020 12:22
лист-згода.pdf
30 січня 2020 12:22
екологічні норми.pdf
30 січня 2020 12:22
досвід.pdf
30 січня 2020 12:22
довідка відомості.pdf
30 січня 2020 12:22
декларація.pdf
30 січня 2020 12:22
iso.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 13:55
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:54
3. наказ _1_.pdf
14 лютого 2020 13:54
5. лист-згода.pdf
14 лютого 2020 13:54
6.Довідка ст.17.pdf
14 лютого 2020 13:54
7.Технічне завдання.pdf
14 лютого 2020 13:54
2.Довідка реквізити.pdf
14 лютого 2020 13:54
8.Гарантийний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"

ТОВ "ЛОМАКС ГРУП"

ТОВ "IННОВАЦIЙНА КОМПАНIЯ ВIЗЕРIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."
#38381956
Відхилено 2 475 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 09:05
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
Переможець 2 798 112,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
2 798 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 11:04
Звіт 20221 АМБ.rtf укладений
07 лютого 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:59
АМБ 221 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:58
Повідомлення по старому 221 АМБ (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 22:58
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 13:13
20221-ДУ (1).pdf зміни до договору
14 травня 2020 13:13
пов (1) (1).docx зміни до договору
14 травня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 17:36
Договір та доп угода №1, № УЗ-ЦЛ -20221Ю від 2.04.2020. (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2020 17:36
пов (1) (1).docx зміни до договору
03 квітня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:18
Договір та доп угода №1, № УЗ-ЦЛ -20221Ю від 2.04.2020..pdf укладений
03 квітня 2020 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 3 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. П. 4.2, 4.3, 7.1 викладено в новій редакції 13. Номер додаткової угоди.. уз/цл-20221/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін - 2 798 112,00 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20221/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20221/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 3 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Зміна реквізитів 13. Номер додаткової угоди.. уз/цл-20221/ю/ду2 14. Сума договору після внесення змін. Без змін - 2 798 112,00 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20221/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20221/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору: пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 6.2, 12.1 Договору, Додатку №1 Договору. 13. Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20221/Ю/ДУ-3. 14. Сума договору після внесення змін: 3 357 734,40 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20221/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20221/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 352 557,60
UAH (в тому числі ПДВ 558 759,60 UAH)