Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підмітально-прибиральна машина
Очікувана вартість
26 811 000,00 UAH
UA-2024-08-22-003820-a ● bb50fceabc754c4c9da23065f5cf5182
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2024 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 26 811 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 268 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Підмітально-прибиральна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаною у відповідному замовленні адресою розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34144430-1 — Підмітально-прибиральні машини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних перераховує Постачальнику кошти в розмірі до 30% від загальної ціни Товару. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Остаточні розрахунки за поставлений Товар, з урахуванням раніше сплачених коштів відповідно до п. 4.1.1. Договору, здійснюються протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати належної реєстрації Товару в органах внутрішніх справ, уповноважених на проведення такої реєстрації. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2024 11:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2024 11:23 |
Додаток 5 до ТД. Проект договору.docx | |
22 серпня 2024 11:23 |
Тендерна документація.docx | |
22 серпня 2024 11:23 |
Додаток 1 до ТД. Перелік УЧАСНИКУ.docx | |
22 серпня 2024 11:23 |
Додаток 4 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
22 серпня 2024 11:23 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx | |
22 серпня 2024 11:23 |
Додаток 2 до ТД. Перелік ПЕРЕМОЖЦЮ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
payment
Дата подання: 22 серпня 2024 18:00
Дата відповіді: 23 серпня 2024 08:24
cannot depend on registration. It is not the sellers, but YOUR responsibility. The seller is responsible for supplying products in order. Change your corruption-fed terms.
Відповідь: Згідно ч.1. статті 627 Цивільного кодексу України, кожна із сторін є вільною у визначенні умов договору. КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» визначили умови проекту договору та виклали їх у складі тендерної документації. Ви маєте право або погодитись на наші умови і укласти з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» договір згідно ч.1 статті 638 Цивільного кодексу України, або відмовитись від укладення договору. У цьому полягає принцип свободи договору.
Щодо внесення змін
Дата подання: 23 серпня 2024 13:01
Дата відповіді: 26 серпня 2024 16:52
Шановний замовник. Усі відомі та провідні виробники компактного комунального обладнання вже припинили випуск машин з двигунами внутрішнього згоряння на угоду електричним моделям, бо це приносить менше шкоди навколишньому середовищу і має суттєву економію вартості утримання протягом усього життєвого циклу. Не підвищуючи вартість закупівлі, маємо можливість запропонувати повністю електричну модель, що за своїми функціональними та операційними можливостями не поступається дизельним (запитуваній в тому числі), натомість у багатьох аспектах навіть краща. Просимо розширити вимоги стосовно приводу (силового агрегату) та передбачити можливість електричного приводу з наступними (не гіршими) характеристиками для електричного приводу:
Батарея:
- ємність батареї – не менше 54кВт/год
- тип Li-ion
- напруга 96 В
- робочий час не менше 10 годин на одному заряді
Зарядка:
- наявність звичайної системи заряджання на борту
- наявність швидкої зарядки (не більше 1,5 години від 0 до 100%)
Привід:
- Повний привід
- Електричний привід з наявною системою рекуперації енергії 40 кВт
- 4 незалежні електромотори
- Робоча швидкість 0-18 км/год
- Транспортна швидкість 0-40 км/год
Обладнання, що пропонується європейського виробництва та відповідає усім галузевим стандартам. Звертаємо увагу, що електричні моделі у 1.5 рази дорожче дизельних, тому на наше глибоке переконання в бюджеті закупівлі присутня значна корупційна складова, та за запитуваними параметрами відповідає тільки один виробник, а саме Hako GmbH.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за Ваше звернення та пропозицію щодо розширення технічних вимог тендеру для можливості закупівлі електричних машин замість машин з двигунами внутрішнього згоряння. Однак, після ретельного аналізу, змушені зазначити кілька причин, через які на даний момент не можемо підтримати впровадження використання електричної техніки.
Стабільність та надійність експлуатації.
Техніка з двигунами внутрішнього згоряння є більш незалежною від зовнішніх факторів, таких як електропостачання, і має добре відпрацьовану та перевірену роками систему обслуговування та експлуатації. У разі виникнення надзвичайних ситуацій або відключень електроенергії, машини з ДВС зможуть продовжувати виконувати свої функції без значних перебоїв. Враховуючи поточну ситуацію, закупівля електричного обладнання наразі несе значні ризики, оскільки можливість його використання може бути обмежена або повністю втрачена через перебої з електропостачанням. Це, в свою чергу, може призвести до неефективного витрачання бюджетних коштів, оскільки обладнання може залишитися незатребуваним на тривалий час.
Ретельний аналіз ринку.
Під час підготовки тендерної документації було проведено ретельний аналіз ринку, та на основі цього складено технічне завдання. Вимоги, зазначені у тендерній документації, відповідають доступним на ринку моделям від кількох виробників. Таким чином, технічне завдання було розроблено таким чином, щоб забезпечити конкуренцію та максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Виходячи з наведених аргументів, змінювати технічні вимоги для включення електричних машин наразі не є доцільним.
Стабільність та надійність експлуатації.
Техніка з двигунами внутрішнього згоряння є більш незалежною від зовнішніх факторів, таких як електропостачання, і має добре відпрацьовану та перевірену роками систему обслуговування та експлуатації. У разі виникнення надзвичайних ситуацій або відключень електроенергії, машини з ДВС зможуть продовжувати виконувати свої функції без значних перебоїв. Враховуючи поточну ситуацію, закупівля електричного обладнання наразі несе значні ризики, оскільки можливість його використання може бути обмежена або повністю втрачена через перебої з електропостачанням. Це, в свою чергу, може призвести до неефективного витрачання бюджетних коштів, оскільки обладнання може залишитися незатребуваним на тривалий час.
Ретельний аналіз ринку.
Під час підготовки тендерної документації було проведено ретельний аналіз ринку, та на основі цього складено технічне завдання. Вимоги, зазначені у тендерній документації, відповідають доступним на ринку моделям від кількох виробників. Таким чином, технічне завдання було розроблено таким чином, щоб забезпечити конкуренцію та максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Виходячи з наведених аргументів, змінювати технічні вимоги для включення електричних машин наразі не є доцільним.
your answer
Дата подання: 23 серпня 2024 14:07
Дата відповіді: 23 серпня 2024 14:10
Of course. We prefer to pass on your tender.
Відповідь: Звернення не стосується предмету закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕРХЕР" |
26 809 000,00
UAH з ПДВ
|
26 809 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕРХЕР" #34003237 |
Відхилено |
26 809 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 16:31
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій