Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЕНІЧЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04060008 |
Вебсайт: | http://genich-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 75500, Україна , Херсонська обл., місто Генічеськ, ВУЛИЦЯ МІСЬКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ольга Пуляєва +380509278578 pulaeva1974@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
У зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, керуючись абзацом третім пункту 2 частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки протягом періоду, визначеного абз. 4 п. 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» (а саме упродовж двох років з дня отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії), функції постачальників універсальних послуг можуть виконувати виключно електропостачальники, створені у результаті здійснення заходів з відокремлення операторів системи розподілу, згідно з положеннями пункту 13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів потужністю до 50 кВт, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт.
Враховуючи вищезазначені обставини, замовник вирішив обрати переговорну процедуру (скорочена) для закупівлі послуг з розподілу електричної енергії, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями;
Зміни до річного плану закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГЕНІЧЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на 2021 рік;
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 14:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строки, визначені в рахунку, але не менше 5 робочих днів від дати отримання Споживачем цього рахунка, або протягом 5 робочих днів від строку оплати, зазначеного в комерційній пропозиції, прийнятої Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
27 квітня 2021 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 14:33 |
Протокол_№_215_вiд_27.04.2021р..pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-07-000038 ● 352de2046d6e4e6ab8d460e78cc73a30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
07.07.2021 № 370
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-04-27-006112-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 08:41:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі електричної енергії Виконавчим комітетом Генічеської міської ради вартістю 474 405,28 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-006112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 16:07:35
Відповідь на запит
Пояснення, інформація та документи на запит
Виконавчий комітет Генічеської міської ради є розпорядником коштів Генічеської територіальної громади, власником майна, активів та зобов’язань сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів відповідно до рішення Генічеської міської ради про початок реорганізації сільських, селищних, міських рад шляхом приєднання до Генічеської міської ради, з метою подальшого належного функціонування закладів соціальної сфери:
1. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 59 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Плавської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
2. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 60 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Петрівської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
3. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 61 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Павлівської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
4. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 62 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Озерянської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
5. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 63 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Новоіванівської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
6. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 64 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Новодмитрівської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
7. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 65 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Новогригорівської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
8. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 66 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Партизанської селищної ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
9. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 67 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Новоолексіївської селищної ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
10. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 68 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Щорсівської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
11. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 69 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Чонгарської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
12. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 70 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Червонської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
13. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 71 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Азовської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
14. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 72 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Щасливцевської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
15. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 73 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Стрілківської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
16. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 74 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Стокопанівської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
17. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 75 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Сокологірненської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
18. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 76 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Рівненської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
19. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області II сесії VIII скликання від 16 грудня 2020року № 77 «Про початок реорганізації виконавчого комітету Привільненської сільської ради шляхом приєднання до виконавчого комітету Генічеської міської ради»
20. Рішення Генічеської міської ради Херсонської області III сесії VIII скликання від 18 січня 2021року № 205 «Про приймання майна(адміністративні будівлі)».
Вказані виконавчі комітети сільських та селищних рад у державному реєстрі не припинено, триває інвентаризація.
Очікувану вартість закупівлі електричної енергії за номером ID: UA-2021-04-27-006112-а розраховано виходячи з фактичної потреби, що виникла в процесі об’єднання громади.
Кошти для проведення закупівлі були додатково виділені рішенням Генічеської міської ради Херсонської області V сесії VIII скликання від 25 березня 2021 року № 340 «Про внесення змін до рішення позачергової сесії міської ради VIII скликання від 23 грудня 2020 року № 85 «Про бюджет Генічеської міської територіальної громади на 2021рік».
Посилання на сторінку власного веб-сайту http://genich-rada.gov.ua/ розділ ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ
До відповіді додаються скановані копії рішень № 59-77; № 205; № 340 з Довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2021 рік.
- Відповідь на запит.pdf
- Довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2021рік № 24 від 02.04.2021р..pdf
- Рішення сесії № 340 від 25.03.21р. Про внесення змін до рішення позачергової сесії міської ради від 23.12.20р.№85 Про бюджет Генічеської міської територіальної громади.pdf
- рішення-1-57.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 15:15:22
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії Виконавчим комітетом Генічеської міської ради (далі – Замовник) вартістю 474 405,28 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-006112-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 20 Закону визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
В той же час, Замовником проведено переговорну процедуру закупівель згідно абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме, якщо роботи товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин.
Однак, відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими цим законом. Постачання електричної енергії у розумінні цього закону не належить до сфери природних монополій та є конкурентним видом діяльності.
Таким чином, Замовником не враховано норми частини 1 статті 3 та пункту 1 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо конкурентного ринку електричної енергії.
Враховуючи вищевикладене поясніть, чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону, за наявності ринку електричної енергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-14 21:15:56
Пояснення по запиту
Доповнення до пояснення по суті запиту моніторингу UA-M-2021-07-07-000038 від 08.07.2021р.
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі електричної енергії Виконавчим комітетом Генічеської міської ради вартістю 474 405,28 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-27-006112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надаємо додаткове пояснення через електронну систему закупівель на моніторинг Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 07 липня 2021 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія - ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія»)
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-27-006112-a
Виконавчий комітет Генічеської міської ради повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ринок електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1470 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії». Під час проведення переговорної процедури закупівлі, зокрема в запрошенні учаснику передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення для постачання електричної енергії, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2021 рік та рішення сесії №340 від 25.03.2021 року та становив 474 405,28 грн. Запланований обсяг – 121 324.43 кВт.
Очікувана вартість визначалась відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2300 від 02.12.2020р. та пункту 3 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становила 474 405,28 грн. Обсяг постачання електричної енергії на 2021р. становить 121 324.43 кВт/год для потреб функціонування закладів соціальної сфери, які в свою чергу є малими побутовими споживачами електричної енергії. Очікувана вартість встановлена Замовником в межах затверджених бюджетних асигнувань.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту http://genich-rada.gov.ua/ розділ ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ
Додаткові документи до пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія - ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія»)
Пояснення по зверненню від 09.07.2021р. «Враховуючи вищевикладене поясніть, чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону, за наявності ринку електричної енергії? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.»
Відповідно до п. 93 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII, універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.
Відповідно до п. 42 ч. 1 ст.1 Закону України «Про ринок електричної енергії», малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт.
Відповідно до частини 3 статті 63 Закону № 2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. «Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг» затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року № 1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». «Порядок формування цін на універсальні послуги» затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1177. Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню. У відповідності до норм пункту 13 розділу ХVІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2019-VIII, із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання, та упродовж трьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", код ЄДРПОУ 42117825 (далі – ТОВ «ХОЕК») отримало ліцензію на постачання електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429). ТОВ «ХОЕК», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, упродовж трьох років (з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2021 року) виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Херсонської області. Отже ТОВ «ХОЕК» є єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування здійснення діяльності замовника - Херсонській області.
Об’єкти виконавчого комітету Генічеської міської ради: нежитлові будівлі, вуличне освітлення, заклади дошкільної освіти приєднані до систем розподілу/передачі електричної енергії АТ «Херсонобленерго». Питання формування ціни на універсальні послуги регулюється Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 р. № 1177, якою затверджено «Порядок формування ціни на універсальні послуги», відповідно до вимог якої ТОВ «ХОЕК» розраховуються ціни на універсальні послуги, з подальшим їх оприлюдненням на офіційному сайті ТОВ «ХОЕК» та засобах масової інформації. Ціна на універсальні послуги та їх складові для малих непобутових споживачів. ТОВ «ХОЕК», приєднаних до систем розподілу/передачі електричної енергії АТ «Херсонобленерго». Тариф не перевищує ціни універсальної послуги для малих непобутових споживачів (з урахуванням послуг з передачі та розподілу), встановлений для малих непобутових споживачів ТОВ «ХОЕК», приєднаних до систем розподілу/передачі електричної енергії АТ «Херсонобленерго»). Таким чином, постачання (продаж) електричної енергії постачальником універсальної послуги ТОВ «ХОЕК» виконавчому комітету Генічеської міської ради (бюджетній установі) здійснюється за ціною, що не перевищує ціну універсальної послуги для малих непобутових споживачів (з урахуванням послуг з передачі та розподілу) на відповідній території відповідно до пункту 31 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 р. № 272 «Про внесення зміни до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».
Замовником було прийнято рішення про закупівлю електричної енергії постачальником універсальної послуги ТОВ «ХОЕК» виконавчому комітету Генічеської міської ради (бюджетній установі) за ціною, що не перевищує ціну універсальної послуги для малих непобутових споживачів (з урахуванням послуг з передачі та розподілу) на відповідній території відповідно до пункту 31 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 р. № 272 «Про внесення зміни до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».
Документальне підтвердження того, що об’єкти відносяться до малих непобутових споживачів:
1. Додаток №3 до додаткової угоди від 14.12.2011р. (потужність приєднання 32,0 кВт)
2. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля смт.Новолексіївка, вул. Дружби народів,15; потужність приєднання 11,0 кВт)
3. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля смт.Новолексіївка, вул. Дружби народів,15; потужність приєднання 9,0 кВт)
4. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля смт.Рикове, вул. Центральна,28; потужність приєднання 8,0 кВт)
5. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Новогригорівка, вул..Пушкіна,8; потужність приєднання 7,0 кВт)
6. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Новодмитрівка, вул.Шевченка,26; потужність приєднання 5,0 кВт)
7. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Новоіванівка вул..Миру,30; потужність приєднання 7,0 кВт)
8. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Павлівка вул.Центральна,118-Б; потужність приєднання10,0 кВт)
9. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Петрівка вул.Центральна,1; потужність приєднання 7,0 кВт)
10. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Плавське, вул.Романенка,20; потужність приєднання 6,0 кВт)
11. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Привільне вул.Українки Л,58; потужність приєднання 10,0 кВт)
12. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Рівне, вул.Центральна,28; потужність приєднання 10,0 кВт)
13. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Сокологірне, вул.Центральна,1; потужність приєднання 5,0 кВт)
14. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Стрілкове, вул.Центральна,105 Є; потужність приєднання 5,0 кВт)
15. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Щасливцеве, вул..Миру,26; потужність приєднання 20,0 кВт)
16. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Олексіївка, вул.Щабовти,23; потужність приєднання11,0 кВт).
17. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Червоне вул.Центральна,11; потужність приєднання 15,0 кВт)
18. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Чонгар, вул.Гагаріна,18А; потужність приєднання 25,0 кВт)
19. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Азовське, вул..Миру,36; потужність приєднання 8,0 кВт)
20. Додаток №2 до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019р. №1284 (Паспорт точки розподілу нежитлова будівля с.Азовське, вул..Миру,40; потужність приєднання 3,0 кВт)
21. Мережі вуличного освітлення с.Генічеська Гірка, потужність приєднання 13,5 кВт
22. Мережі вуличного освітлення смт.Новоолексіївка, потужність приєднання 6 кВт
23. Мережі вуличного освітлення смт.Новоолексіївка, потужність приєднання 6 кВт
24. Мережі вуличного освітлення с.Рівне, потужність приєднання 10 кВт
25. Мережі вуличного освітлення с.Рівне, потужність приєднання 4,5 кВт
26. Мережі вуличного освітлення с.Петрівка, потужність приєднання 5 кВт
27. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 5,3кВт
28. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 5,2 кВт
29. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 4,8кВт
30. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 9,3кВт
31. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 24,0кВт
32. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 4,8кВт
33. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 5,0кВт
34. Мережі вуличного освітлення с.Приозерне, потужність приєднання 5,0кВт
35. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 6,6кВт
36. Мережі вуличного освітлення с.Щасливцеве, потужність приєднання 5,6кВт
37. Стрілковський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 25,0кВт
38. Новоіванівський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 11,0кВт
39. Стокопанський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 30,0кВт
40. Рівненський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 30,0кВт
41. Новогригорівський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 25,0кВт
42. Ногайський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 15,0кВт
43. Привільненський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 25,0кВт
44. Павлівський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 15,0кВт
45. Новоефремівський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 10,0кВт
46. Новоолексіївський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 38,0кВт
47. Новоолексіївський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 38,0кВт
48. Семихатський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 15,0кВт
49. Догмарівський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 30,0кВт
50. Риківський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 30,0кВт
51. Петрівський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 25,0кВт
52. Плавський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 11,0кВт
53. Озерянський заклад дошкільної освіти, потужність приєднання 5,0кВт
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-21 21:21:47
Аргументовані заперечення
Просимо скасувати висновок про результати моніторингу UA-M-2021-07-07-000038 закупівлі ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія - ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія») у частині встановлення порушень, зокрема своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710, порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 цього Закону.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржується висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15.07.2021р. |
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 540/3856/21 |
Дата відкриття провадження: | 03 серпня 2021 |
Документи:
05 серпня 2021 16:37
|
Ухвала про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі.doc |
05 серпня 2021 15:57
|
Електронний підпис |
28 липня 2021 10:21
|
1.pdf |
28 липня 2021 10:21
|
Позовна заява-1.pdf |
05 серпня 2021 16:37
|
Ухвала про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі.doc |
05 серпня 2021 15:57
|
Електронний підпис |
28 липня 2021 11:54
|
Електронний підпис |
28 липня 2021 10:21
|
1.pdf |
28 липня 2021 10:21
|
Позовна заява-1.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42117825 |
Переможець |
474 405,28
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 18:40
|
Звіт_про виконання договору.pdf | укладений |
07 липня 2021 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 09:29
|
Дог. № 37502068-1 від 06.05.21 ХОЕК.pdf | укладений |
07 травня 2021 09:17
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 травня 2021 10:25
|
138 485,54 UAH | UA868201720344280033000039245 Виконком Генічеської міської ради |
UA803524570000026032300529885 ТОВ "Херсонська обласна ЕК" |
Оплачений |
13 травня 2021 11:45
|
226 395,63 UAH | UA868201720344280033000039245 Виконком Генічеської міської ради |
UA803524570000026032300529885 ТОВ "Херсонська обласна ЕК" |
Оплачений |
27 травня 2021 11:36
|
10 136,25 UAH | UA868201720344280033000039245 Виконком Генічеської міської ради |
UA803524570000026032300529885 ТОВ "Херсонська обласна ЕК" |
Оплачений |
16 червня 2021 15:30
|
30 538,80 UAH | UA868201720344280033000039245 Виконком Генічеської міської ради |
UA803524570000026032300529885 ТОВ "Херсонська обласна ЕК" |
Оплачений |
29 червня 2021 09:56
|
68 849,06 UAH | UA868201720344280033000039245 Виконком Генічеської міської ради |
UA803524570000026032300529885 ТОВ "Херсонська обласна ЕК" |
Оплачений |