Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2021 15:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
16 листопада 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 15:35 |
обсяги робітВОБ.rtf | |
16 листопада 2021 15:35 |
Договір МАЛАК Т новий на 4904414,56.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000051 ● 049055003897498e9ed3fa5547420263
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2022 № 15
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.06.2022 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-16-011272-a 16.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 15:36:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція казарм №13/2 і №13/4 з надбудовою третього поверху під багатоквартирний житловий будинок по вул. Космонавтів в м. Ніжин, Чернігівської області. Перша та друга черги будівництва. (Друга черга будівництва будинок №13/4)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-16-011272-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-11-16-011272-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури - пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати перелік робіт та їх обсяг відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (експертний звіт, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо) та перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-21 17:30:38
Інформація по зверненню
Відповідно до Вашого звернення надсилаємо Вам інформацію по закупівлі
- Договірна ціна 1.pdf
- Договірна ціна 2.pdf
- Договірна ціна 3.pdf
- Експертний звіт 2.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок 2.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- ЛК211.pdf
- ЛК212.pdf
- ЛК213.pdf
- ЛК214.pdf
- ЛК215.pdf
- ЛК216.pdf
- ЛК217.pdf
- ЛК411.pdf
- ЛК611.pdf
- ЛК612.pdf
- ЛК613.pdf
- ЛК711.pdf
- ЛК211кориг.pdf
- ЛК212кориг.pdf
- ЛК213кориг.pdf
- ЛК214кориг.pdf
- ЛК215кориг.pdf
- ЛК216кориг.pdf
- ЛК217кориг.pdf
- ЛК218кориг.pdf
- ЛК219кориг.pdf
- ЛК411кориг.pdf
- ЛК611кориг.pdf
- ЛК612кориг.pdf
- ЛК613кориг.pdf
- ЛК711кориг.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вас, що всі документи, які підтверджують законність закупівлі були Вам надіслані. Вважаємо, що збитки державі не нанесено.
2022-07-04 09:43:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЛАК Т" #37750730 |
Переможець |
4 904 414,56
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 08:53
|
Додаткова угода 1 до _413.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 10:18
|
Кошториси до дог 413.pdf | укладений |
30 листопада 2021 10:18
|
Договір_413.pdf | укладений |
30 листопада 2021 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |