Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи по об’єкту: «Реконструкція навчального корпусу Грем'яченського ліцею Цуманської селищної ради Волинської області по вул. Грушевського, 60 в с. Грем'яче Луцького району Волинської області»(ДК 021:2015 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-04-30-001962-b ● ba9bd3849a6a4c04b4d3480f6fda3c07
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Цуманська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333885 |
Місцезнаходження: | 45233, Україна , Волинська обл., смт. Цумань, вул. Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Філюк +380634500907,+380687521513 tsuman.sr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 10:44 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 14:51 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1500,00 грн. (0,5 % очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом дії тендерної пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа – «Страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити; суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться закупівля у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; повну назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридична адреса; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридична адреса; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); у гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії; порядок та умови виплати страхового відшкодування. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи по об’єкту: «Реконструкція навчального корпусу Грем'яченського ліцею Цуманської селищної ради Волинської області по вул. Грушевського, 60 в с. Грем'яче Луцького району Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 14:53 |
Оголошення нова редакція.docx |
06 травня 2021 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2021 14:53 |
Оголошення нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
що до виконання робіт
Дата подання: 06 травня 2021 10:08
Дата відповіді: 06 травня 2021 11:34
Шановний замовник яким чином ви уявляєте проєктувальник може розробити погодити з Вами та пройти експертизу за 10 днів бо строк виконанняня до 30.05.2021?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Це помилка, яку найближчим часом виправимо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-30-001962-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КБ АРХПРОСТІР", Код ЄДРПОУ:37023065
Дата подання: 21 травня 2021 16:55
Оскарження рішення замовника
ТОВ «КБ Архпростір» стверджує, що його пропозицію було відхилено протиправно та незаконно, чим порушено його права на виконання замовлення та отримання коштів.
Так, стосовно першої підстави зазначаємо наступне.
В розумінні Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), а саме його ч. 4, ч. 5 ст. 14, перша підстава відмови стосувалась вимоги Відповідача щодо предмета закупівлі, оскільки вимога містилась не в оголошенні, а в додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і стосувалась власне проекту, проєктних робіт – предмета закупівлі. А саме, щоб проєктні роботи були виконані працівниками належної кваліфікації.
Звертаємо увагу, що в п. 2 Розділу ІІ Додатку 2 Оголошення визначено довільну форму довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Замовник ставив вимоги щодо надання учасником довідки у довільній формі про наявність працівників та щодо підтвердження їх кваліфікації. На виконання вказаних вимог ТОВ «КБ Архпростір» у складі своєї пропозиції надав таку довідку, де зазначив всіх наявних у нього працівників. Також ТОВ «КБ Архпростір» надав кваліфікаційні сертифікати тих працівників, стосовно яких Замовник вимагав обов’язково підтвердити їх кваліфікацію.
Таким чином, ТОВ «КБ Архпростір» виконав вимогу Замовника навіть у більшому обсязі, ніж вимагалось – підтвердив наявність по-перше, більшої кількості працівників, по-друге, підтвердив наявність працівників, які мають не тільки сертифікати, які вимагались як обов’язкові, а й надав додаткові, зокрема: сертифікати інженера-проектувальника Шумського А. В. про право виконання інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; сертифікати інженера-геодезиста Каваціва О. Д. про право проведення топографічно-геодезичних і картографічних робіт. Тому, вважаємо, відмовляти з причини ненадання сертифікатів працівників, які (працівники) включені у довідку довільної форми, - було протиправним. Замовник неправильно застосував вимоги п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону про закупівлі, оскільки така вимога ТОВ «КБ Архпростір» була виконана в повному (і навіть більшому) обсязі.
Стосовно другої підстави.
В розумінні Закону про закупівлю (ч. 4, ч. 5 ст. 14), друга підстава відмови стосувалась вимоги (яка навіть не сформульована Замовником в обсязі, щоб можна було вважати її вимогою) щодо предмета закупівлі, оскільки вона містилась не в оголошенні, а в додатку до оголошення про закупівлю і стосувалась власне проекту, проєктних робіт – предмета закупівлі. Додатково до викладеного вище, ТОВ «КБ Архпростір» переконаний та стверджує, що ця підстава відмови є повністю надуманою. Звертаємо увагу, що словосполучення «надати гарантійний лист» Замовником зазначено лише в рядку напроти словосполучення «Розмір кошторисної заробітної плати 10628,39 грн.». Крім цього, Замовником не вказано, який саме зміст гарантійного листа має бути. Також відсутні будь-які вимоги чи пояснення Замовника стосовно того, що певний гарантійний лист стосується й інших позицій з переліку, крім позиції стосовно кошторисної заробітної плати. Таким чином, вказані дії підтверджують неправильне застосування Замовником вимоги п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону про закупівлі, оскільки неможливо порушити вимогу, яка по суті не існувала.
Крім цього, у роз'ясненні Мінекономіки (узагальнена відповідь № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 «Щодо спрощений закупівель», в Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі») щодо спрощених закупівель вказано : «Перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі є менш деталізованим, ніж відповідний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій в процедурі закупівлі відкриті торги. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Тому замовнику рекомендується чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі, та будь-які інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника.», що було проігноровано.
Позивач не погоджується з рішенням про визнання ТОВ «АРХІТОП» переможцем закупівлі, яке оформлене протоколом уповноваженої особи Відповідача № 1 від 18.05.2021р. вважає його протиправним і незаконним, вимагає скасувати вказане рішення та визнати переможцем ТОВ «КБ Архпростір», а у разі неможливості цього – відмінити спрощену закупівлю.
Додатково повідомляємо, що для захисту своїх прав, учасник – ТОВ «КБ Архпростір» звернувся до Волинського окружного адміністративного суду (21.05.2021р. до вказаного суду подано відповідні позовні матеріали), що може потягти для Замовника негативні наслідки, в тому числі, але не виключно, майнового (фінансового) характеру.
Розгорнути
Згорнути
Так, стосовно першої підстави зазначаємо наступне.
В розумінні Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), а саме його ч. 4, ч. 5 ст. 14, перша підстава відмови стосувалась вимоги Відповідача щодо предмета закупівлі, оскільки вимога містилась не в оголошенні, а в додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і стосувалась власне проекту, проєктних робіт – предмета закупівлі. А саме, щоб проєктні роботи були виконані працівниками належної кваліфікації.
Звертаємо увагу, що в п. 2 Розділу ІІ Додатку 2 Оголошення визначено довільну форму довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Замовник ставив вимоги щодо надання учасником довідки у довільній формі про наявність працівників та щодо підтвердження їх кваліфікації. На виконання вказаних вимог ТОВ «КБ Архпростір» у складі своєї пропозиції надав таку довідку, де зазначив всіх наявних у нього працівників. Також ТОВ «КБ Архпростір» надав кваліфікаційні сертифікати тих працівників, стосовно яких Замовник вимагав обов’язково підтвердити їх кваліфікацію.
Таким чином, ТОВ «КБ Архпростір» виконав вимогу Замовника навіть у більшому обсязі, ніж вимагалось – підтвердив наявність по-перше, більшої кількості працівників, по-друге, підтвердив наявність працівників, які мають не тільки сертифікати, які вимагались як обов’язкові, а й надав додаткові, зокрема: сертифікати інженера-проектувальника Шумського А. В. про право виконання інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; сертифікати інженера-геодезиста Каваціва О. Д. про право проведення топографічно-геодезичних і картографічних робіт. Тому, вважаємо, відмовляти з причини ненадання сертифікатів працівників, які (працівники) включені у довідку довільної форми, - було протиправним. Замовник неправильно застосував вимоги п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону про закупівлі, оскільки така вимога ТОВ «КБ Архпростір» була виконана в повному (і навіть більшому) обсязі.
Стосовно другої підстави.
В розумінні Закону про закупівлю (ч. 4, ч. 5 ст. 14), друга підстава відмови стосувалась вимоги (яка навіть не сформульована Замовником в обсязі, щоб можна було вважати її вимогою) щодо предмета закупівлі, оскільки вона містилась не в оголошенні, а в додатку до оголошення про закупівлю і стосувалась власне проекту, проєктних робіт – предмета закупівлі. Додатково до викладеного вище, ТОВ «КБ Архпростір» переконаний та стверджує, що ця підстава відмови є повністю надуманою. Звертаємо увагу, що словосполучення «надати гарантійний лист» Замовником зазначено лише в рядку напроти словосполучення «Розмір кошторисної заробітної плати 10628,39 грн.». Крім цього, Замовником не вказано, який саме зміст гарантійного листа має бути. Також відсутні будь-які вимоги чи пояснення Замовника стосовно того, що певний гарантійний лист стосується й інших позицій з переліку, крім позиції стосовно кошторисної заробітної плати. Таким чином, вказані дії підтверджують неправильне застосування Замовником вимоги п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону про закупівлі, оскільки неможливо порушити вимогу, яка по суті не існувала.
Крім цього, у роз'ясненні Мінекономіки (узагальнена відповідь № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 «Щодо спрощений закупівель», в Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі») щодо спрощених закупівель вказано : «Перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі є менш деталізованим, ніж відповідний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій в процедурі закупівлі відкриті торги. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Тому замовнику рекомендується чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі, та будь-які інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника.», що було проігноровано.
Позивач не погоджується з рішенням про визнання ТОВ «АРХІТОП» переможцем закупівлі, яке оформлене протоколом уповноваженої особи Відповідача № 1 від 18.05.2021р. вважає його протиправним і незаконним, вимагає скасувати вказане рішення та визнати переможцем ТОВ «КБ Архпростір», а у разі неможливості цього – відмінити спрощену закупівлю.
Додатково повідомляємо, що для захисту своїх прав, учасник – ТОВ «КБ Архпростір» звернувся до Волинського окружного адміністративного суду (21.05.2021р. до вказаного суду подано відповідні позовні матеріали), що може потягти для Замовника негативні наслідки, в тому числі, але не виключно, майнового (фінансового) характеру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2021 10:30
Шановний Учасник!
Вашу вимогу у закупівлі UA-2021-04-30-001962-b вважаємо безпідставною, незаконною та необґрунтованою, у зв’язку із наступним.
1. Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік інформації, яка обов’язково зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Окрім обов’язкових тринадцяти пунктів, ч. 3 ст. 14 Закону передбачає, що «в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація». Тобто Замовник має право зазначити в умовах спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, на власний розсуд. Звідси випливає, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки слід розглядати, як невід’ємні частини. З огляду на викладене, не можна розмежовувати такі поняття як «оголошення» та «додатки до оголошення», як це робить автор вимоги.
2. Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачено надання учасниками: «довідки у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Обов’язково підтвердити наявність працівників із кваліфікацією: «інженер-проектувальник в частині кошторисної документації», «інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості», «інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань», «експерт з технічного обстеження будівель та споруд», «архітектор в частині створення об’єкта архітектури», спеціаліста з проведення сертифікації енергетичної ефективності будівель, спеціаліста з проведення обстеження інженерних систем.
Щодо вказаних у довідці працівників Учасник надає копії документів, які підтверджують трудові відносини із такими працівниками (або цивільно-правові угоди із виконавцями робіт).
Учасник також надає копії сертифікатів ВКАЗАНИХ У ДОВІДЦІ ПРАЦІВНИКІВ».
Учасник не виконав вказану вимогу Замовника. Так, учасник завантажив довідку, в якій вказав працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, тобто будуть залучені до ВИКОНАННЯ договору про закупівлю. В той же час, у складі пропозиції ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» відсутні сертифікати/атестати/свідоцтва про відповідну кваліфікацію таких працівників, ВКАЗАНИХ У ДОВІДЦІ (тобто тих, яких ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» мало намір залучити до ВИКОНАННЯ договору про закупівлю): Кошель Марія Святославівна, Коба Артур Вікторович, Білоус Дар’я Юріївна, Юзвяк Юрій Романович. Відтак, зі змісту наданих учасником документів вбачається, що ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» мав намір залучити до виконання проектних робіт НЕСЕРТИФІКОВАНИХ/НЕКВАЛІФІКОВАНИХ/НЕАТЕСТОВАНИХ працівників. Більше того, відомості про таких працівників в у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва ВІДСУТНІ.
Зазначене є неприпустимим з огляду на складність та важливість об’єкту проектування – реконструкції Грем’яченського ліцею. Так, неправильні проектні рішення некваліфікованих працівників можуть призвести не лише до суттєвих майнових/фінансових наслідків, але й поставити під загрозу життя та здоров’я людей, зокрема учнів закладу освіти та його персоналу.
Замовник – Цуманська селищна рада, як орган місцевого самоврядування, який в силу приписів ст. 19 Конституції України має діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, не може допустити подібного.
Окрім цього, вказівка учасника на ДОВІЛЬНІСТЬ довідки позбавлена будь-якого змісту, адже додатком 2 до Оголошення чітко передбачено, що «Учасник також надає копії сертифікатів ВКАЗАНИХ У ДОВІДЦІ ПРАЦІВНИКІВ». Тобто, в будь-якому випадку, учасник повинен був ПЕРЕЛІЧИТИ у довідці працівників, а також надати копії відповідних документів про кваліфікацію працівників, ПЕРЕЛІЧЕНИХ у довідці.
Той факт, що Замовник вимагав від учасників обов’язково підтвердити наявність певних працівників не означає, що учасники можуть не надавати документи про кваліфікацію ІНШИХ працівників, адже вказівка на таких працівників у довідці означає про НАМІР учасника залучити їх до ВИКОНАННЯ договору про закупівлю.
3. Додатком 1 до оголошення вимагалось надати гарантійний лист про те, що: «кошторисну документацію скласти відповідно до Зміни № 2 до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятої наказом Національного органу стандартизації від 16.04.2018 року № 102. У зведеному кошторисному розрахунку передбачити:
• Кошти на утримання служби замовника
• Вартість проектно-вишукувальних робіт
• Вартість експертизи проектної документації
• Кошти на здійснення авторського нагляду
• Кошторисний прибуток
• Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій
• Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва
• Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
• Розмір кошторисної заробітної плати 10628,39 грн».
Учасник надав гарантійний лист ЛИШЕ ЩОДО РОЗМІРУ КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 10628,39 грн., що не відповідає встановленій Замовником вимозі.
Звертаємо увагу, що словосполучення «надати гарантійний лист» Замовником зазначено лише НЕ «ЛИШЕ в РЯДКУ НАПРОТИ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ «РОЗМІР КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 10628,39 грн.», як вказує учасник у своїй вимозі, а В КІНЦІ ВСІХ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ПУНКТІВ.
В даному випадку учасник сам собі суперечить, адже в аналогічній ситуації, де вимагалось надання гарантійного листа щодо погодження із замовником основних проектних рішень та відомості матеріальних ресурсів, ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» надав гарантійний лист щодо ДВОХ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ПУНКТІВ. Виникає запитання: яким чином учасник В СХОЖИХ ВИМОГАХ ЗАМОВНИКА в одному випадку зрозумів вимогу, а в іншому – ні?
Необґрунтованим є також твердження учасника про те, що «не вказано, який саме зміст гарантійного листа має бути». У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ЧІТКО передбачено зміст гарантійних листів. Знову ж таки, запитання: яким чином учасник зрозумів ЗМІСТ гарантійного листа «3.3. Строк виконання робіт: до 30.09.2021 р., (надати гарантійний лист)» та надав правильний гарантійний лист, проте у описаному вище випадку, чомусь, не зрозумів ЗМІСТУ гарантійного листа?
Також звертаємо увагу, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Жодних запитань, уточнень, а тим більше ВИМОГ, від ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» не надходило, отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі було цілком зрозумілим для учасника ДО подання пропозиції, але стало незрозумілим ПІСЛЯ розгляду пропозицій.
4. Замовник обізнаний про право будь-якої особи звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
В свою чергу повідомляємо, що втручання в процедури закупівель, будь-який вплив чи тиск на Замовника при прийнятті рішень заборонені законом та тягнуть за собою відповідальність.
Вимога ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» була створена 21.05.2021р. о 16:55 год., тобто в кінці робочого дня та тижня. Вказане свідчить про те, що учасник умисне створює всі умови для того, щоб Замовник не зміг, відповідно до вимог Закону, відповісти на вимогу учасника в електронній системі, за що передбачена адміністративна відповідальність та чималий штраф.
Окрім цього, вживання у вимозі таких понять, як «позивач» та «відповідач», посилання на «звернення до Волинського окружного адміністративного суду» мають на меті лише одне – вплинути на об’єктивність, законність та неупередженість прийнятих Замовником рішень.
Принагідно інформуємо про те, що вказана закупівля є важливою для Замовника, адже своєчасне виготовлення проектної документації сприятиме залученню державних коштів для реконструкції Грем’яченського ліцею. Саме у зв’язку з цим у оголошення містило вимогу про обов’язкове надання забезпечення пропозиції. У випадку безпідставного судового оскарження ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» зазначеної закупівлі, Цуманська селищна рада в обов’язковому порядку звернеться до суду для відшкодування збитків та упущеної вигоди, спричиненої незаконними діями ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», а також до інших компетентних органів для надання оцінки дій працівників ТОВ «КБ АРХПРОСТІР».
Враховуючи наведене вище, вимога учасника є безпідставною, незаконною та необрунтованою та підлягає відхиленню.
Вашу вимогу у закупівлі UA-2021-04-30-001962-b вважаємо безпідставною, незаконною та необґрунтованою, у зв’язку із наступним.
1. Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік інформації, яка обов’язково зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Окрім обов’язкових тринадцяти пунктів, ч. 3 ст. 14 Закону передбачає, що «в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація». Тобто Замовник має право зазначити в умовах спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, на власний розсуд. Звідси випливає, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки слід розглядати, як невід’ємні частини. З огляду на викладене, не можна розмежовувати такі поняття як «оголошення» та «додатки до оголошення», як це робить автор вимоги.
2. Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачено надання учасниками: «довідки у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Обов’язково підтвердити наявність працівників із кваліфікацією: «інженер-проектувальник в частині кошторисної документації», «інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості», «інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань», «експерт з технічного обстеження будівель та споруд», «архітектор в частині створення об’єкта архітектури», спеціаліста з проведення сертифікації енергетичної ефективності будівель, спеціаліста з проведення обстеження інженерних систем.
Щодо вказаних у довідці працівників Учасник надає копії документів, які підтверджують трудові відносини із такими працівниками (або цивільно-правові угоди із виконавцями робіт).
Учасник також надає копії сертифікатів ВКАЗАНИХ У ДОВІДЦІ ПРАЦІВНИКІВ».
Учасник не виконав вказану вимогу Замовника. Так, учасник завантажив довідку, в якій вказав працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, тобто будуть залучені до ВИКОНАННЯ договору про закупівлю. В той же час, у складі пропозиції ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» відсутні сертифікати/атестати/свідоцтва про відповідну кваліфікацію таких працівників, ВКАЗАНИХ У ДОВІДЦІ (тобто тих, яких ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» мало намір залучити до ВИКОНАННЯ договору про закупівлю): Кошель Марія Святославівна, Коба Артур Вікторович, Білоус Дар’я Юріївна, Юзвяк Юрій Романович. Відтак, зі змісту наданих учасником документів вбачається, що ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» мав намір залучити до виконання проектних робіт НЕСЕРТИФІКОВАНИХ/НЕКВАЛІФІКОВАНИХ/НЕАТЕСТОВАНИХ працівників. Більше того, відомості про таких працівників в у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва ВІДСУТНІ.
Зазначене є неприпустимим з огляду на складність та важливість об’єкту проектування – реконструкції Грем’яченського ліцею. Так, неправильні проектні рішення некваліфікованих працівників можуть призвести не лише до суттєвих майнових/фінансових наслідків, але й поставити під загрозу життя та здоров’я людей, зокрема учнів закладу освіти та його персоналу.
Замовник – Цуманська селищна рада, як орган місцевого самоврядування, який в силу приписів ст. 19 Конституції України має діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, не може допустити подібного.
Окрім цього, вказівка учасника на ДОВІЛЬНІСТЬ довідки позбавлена будь-якого змісту, адже додатком 2 до Оголошення чітко передбачено, що «Учасник також надає копії сертифікатів ВКАЗАНИХ У ДОВІДЦІ ПРАЦІВНИКІВ». Тобто, в будь-якому випадку, учасник повинен був ПЕРЕЛІЧИТИ у довідці працівників, а також надати копії відповідних документів про кваліфікацію працівників, ПЕРЕЛІЧЕНИХ у довідці.
Той факт, що Замовник вимагав від учасників обов’язково підтвердити наявність певних працівників не означає, що учасники можуть не надавати документи про кваліфікацію ІНШИХ працівників, адже вказівка на таких працівників у довідці означає про НАМІР учасника залучити їх до ВИКОНАННЯ договору про закупівлю.
3. Додатком 1 до оголошення вимагалось надати гарантійний лист про те, що: «кошторисну документацію скласти відповідно до Зміни № 2 до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятої наказом Національного органу стандартизації від 16.04.2018 року № 102. У зведеному кошторисному розрахунку передбачити:
• Кошти на утримання служби замовника
• Вартість проектно-вишукувальних робіт
• Вартість експертизи проектної документації
• Кошти на здійснення авторського нагляду
• Кошторисний прибуток
• Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій
• Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва
• Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
• Розмір кошторисної заробітної плати 10628,39 грн».
Учасник надав гарантійний лист ЛИШЕ ЩОДО РОЗМІРУ КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 10628,39 грн., що не відповідає встановленій Замовником вимозі.
Звертаємо увагу, що словосполучення «надати гарантійний лист» Замовником зазначено лише НЕ «ЛИШЕ в РЯДКУ НАПРОТИ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ «РОЗМІР КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 10628,39 грн.», як вказує учасник у своїй вимозі, а В КІНЦІ ВСІХ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ПУНКТІВ.
В даному випадку учасник сам собі суперечить, адже в аналогічній ситуації, де вимагалось надання гарантійного листа щодо погодження із замовником основних проектних рішень та відомості матеріальних ресурсів, ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» надав гарантійний лист щодо ДВОХ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ПУНКТІВ. Виникає запитання: яким чином учасник В СХОЖИХ ВИМОГАХ ЗАМОВНИКА в одному випадку зрозумів вимогу, а в іншому – ні?
Необґрунтованим є також твердження учасника про те, що «не вказано, який саме зміст гарантійного листа має бути». У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ЧІТКО передбачено зміст гарантійних листів. Знову ж таки, запитання: яким чином учасник зрозумів ЗМІСТ гарантійного листа «3.3. Строк виконання робіт: до 30.09.2021 р., (надати гарантійний лист)» та надав правильний гарантійний лист, проте у описаному вище випадку, чомусь, не зрозумів ЗМІСТУ гарантійного листа?
Також звертаємо увагу, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Жодних запитань, уточнень, а тим більше ВИМОГ, від ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» не надходило, отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі було цілком зрозумілим для учасника ДО подання пропозиції, але стало незрозумілим ПІСЛЯ розгляду пропозицій.
4. Замовник обізнаний про право будь-якої особи звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
В свою чергу повідомляємо, що втручання в процедури закупівель, будь-який вплив чи тиск на Замовника при прийнятті рішень заборонені законом та тягнуть за собою відповідальність.
Вимога ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» була створена 21.05.2021р. о 16:55 год., тобто в кінці робочого дня та тижня. Вказане свідчить про те, що учасник умисне створює всі умови для того, щоб Замовник не зміг, відповідно до вимог Закону, відповісти на вимогу учасника в електронній системі, за що передбачена адміністративна відповідальність та чималий штраф.
Окрім цього, вживання у вимозі таких понять, як «позивач» та «відповідач», посилання на «звернення до Волинського окружного адміністративного суду» мають на меті лише одне – вплинути на об’єктивність, законність та неупередженість прийнятих Замовником рішень.
Принагідно інформуємо про те, що вказана закупівля є важливою для Замовника, адже своєчасне виготовлення проектної документації сприятиме залученню державних коштів для реконструкції Грем’яченського ліцею. Саме у зв’язку з цим у оголошення містило вимогу про обов’язкове надання забезпечення пропозиції. У випадку безпідставного судового оскарження ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» зазначеної закупівлі, Цуманська селищна рада в обов’язковому порядку звернеться до суду для відшкодування збитків та упущеної вигоди, спричиненої незаконними діями ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», а також до інших компетентних органів для надання оцінки дій працівників ТОВ «КБ АРХПРОСТІР».
Враховуючи наведене вище, вимога учасника є безпідставною, незаконною та необрунтованою та підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-30-001962-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КБ АРХПРОСТІР", Код ЄДРПОУ:37023065
Дата подання: 21 травня 2021 23:53
Оскарження визнання переможця
ВИМОГА
1. Найменування Замовника- Цуманська селищна рада
2. Номер повідомленя про проведення Закупівлі, щодо яких ініціюється Вимога –UA-2021-04-30-001962-b
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати –
неправомірне визнання переможця ТОВ «Архітоп (Протокол №1 уповноваженої особи з організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг Цуманської селищної ради від 19.05.2021)
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування
Згідно Протокол №1 уповноваженої особи з організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг Цуманської селищної ради від 19.05.2021 Замовник неправомірно вирішив визнати переможцем спрощеної закупівлі пропозицію учасника – ТОВ «Архітоп», який запропонував найдорожчу цінову пропозицію 300 000,00 грн (що є 100% від очікуваної вартості закупівлі), що на 56 000,00грн вище економічно вигіднішої цінової пропозиції учасника ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», що суперечить статті 3 Закону України Про публічні закупівлі , яка визначає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «Архітоп» не відповідає вимогам умов Оголошення про спрощену закупівлю та містить значну кількість недоліків, помилок, неточностей та не відповідає кваліфікаційним критеріям. Зокрема:
1. 1. В пропозиції ТОВ «Архітоп» в цивільно-правових договорах з Відюк Т.О. та Пінчук О.В. відсутні будь які паспортні дані, індивідуальний податковий номер (графи присутні, але не заповнені), що не дає змоги ідентифікувати особу підписанта цивільно-правових договорів. Неможливо встановити, що підписанти договорів і є інженерами-проектувальниками, на яких надані сертифікати.
2. 2. В пропозиції ТОВ «АРХІТОП» надано сертифікат Серія АР №006498 виданий 26.02.2013 року інженера-проектувальника в частині інженерних вишукувань. Враховуючи Статтю 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», яка визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою КМ України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554, у разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку.
В пропозиції ТОВ «Архітоп» не надано підтвердження чинності даного сертифікату, оскільки сертифікат видано більше ніж 5 років, не підтверджено підвищення кваліфікації, тому він вважається недійсним. Тому в пропозиції не надано підтвердження наявності інженера-проектувальника в частині виконання інженерних вишукувань, що не відповідає вимогам умовам закупівлі.
3. У вимогах до спрощеної закупівлі вимагалось надання копій документів, що підтверджують право використання ліцензованого програмного забезпечення для кошторисного розрахунку.
В пропозиції ТОВ «Архітоп» надано договір на використання програмного комплексу АВК-5. (для кошторисного розрахунку вартості будівельно-монтажних робіт) однак не надано підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення для кошторисного розрахунку вартості проектно-вишукувальних робіт типу АС4 ПИР або еквівалент. (в нас предмет закупівлі розроблення проектно-кошторисної документації)
Тобто, ТОВ «Архітоп» не виконав вимогу, щодо надання копій документів, що підтверджують право використання ліцензованого програмного забезпечення для кошторисного розрахунку в повному обсязі.
4. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 затверджено Національний стандарт України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. Пункт 5.27 даного стандарту зазначає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності:
- органів державної влади України, органів місцевого самоврядування;
- підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій).
Жодна копія надана Учасником ТОВ «Архітоп», яка вимагалася Замовником, не є належним чином посвідчена відповідно до вимог законодавства, оскільки не містить, дати посвідчення документу, посади особи, що завіряє документ та відсутній надпис «Згідно з оригіналом»), що є порушенням ДСТУ 4163-2003, який є обов’язковим для підприємств всіх форм власності, а отже документація не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищенаведені факти та керуючись ст. 14 п.13.1. ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.5.3.1 Оголошення Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
пропозиція учасника ТОВ "Архітоп" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» вимагає Замовника переглянути рішення про визнання переможцем ТОВ «Архітоп» по даній закупівлі, оскільки це рішення суперечить ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема про справедливу конкуренцію і економію державних коштів.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася:
ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», КОД ЄДРПОУ 37023065,
Директор ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» О.М. Дорош
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування Замовника- Цуманська селищна рада
2. Номер повідомленя про проведення Закупівлі, щодо яких ініціюється Вимога –UA-2021-04-30-001962-b
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати –
неправомірне визнання переможця ТОВ «Архітоп (Протокол №1 уповноваженої особи з організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг Цуманської селищної ради від 19.05.2021)
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування
Згідно Протокол №1 уповноваженої особи з організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг Цуманської селищної ради від 19.05.2021 Замовник неправомірно вирішив визнати переможцем спрощеної закупівлі пропозицію учасника – ТОВ «Архітоп», який запропонував найдорожчу цінову пропозицію 300 000,00 грн (що є 100% від очікуваної вартості закупівлі), що на 56 000,00грн вище економічно вигіднішої цінової пропозиції учасника ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», що суперечить статті 3 Закону України Про публічні закупівлі , яка визначає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «Архітоп» не відповідає вимогам умов Оголошення про спрощену закупівлю та містить значну кількість недоліків, помилок, неточностей та не відповідає кваліфікаційним критеріям. Зокрема:
1. 1. В пропозиції ТОВ «Архітоп» в цивільно-правових договорах з Відюк Т.О. та Пінчук О.В. відсутні будь які паспортні дані, індивідуальний податковий номер (графи присутні, але не заповнені), що не дає змоги ідентифікувати особу підписанта цивільно-правових договорів. Неможливо встановити, що підписанти договорів і є інженерами-проектувальниками, на яких надані сертифікати.
2. 2. В пропозиції ТОВ «АРХІТОП» надано сертифікат Серія АР №006498 виданий 26.02.2013 року інженера-проектувальника в частині інженерних вишукувань. Враховуючи Статтю 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», яка визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою КМ України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554, у разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку.
В пропозиції ТОВ «Архітоп» не надано підтвердження чинності даного сертифікату, оскільки сертифікат видано більше ніж 5 років, не підтверджено підвищення кваліфікації, тому він вважається недійсним. Тому в пропозиції не надано підтвердження наявності інженера-проектувальника в частині виконання інженерних вишукувань, що не відповідає вимогам умовам закупівлі.
3. У вимогах до спрощеної закупівлі вимагалось надання копій документів, що підтверджують право використання ліцензованого програмного забезпечення для кошторисного розрахунку.
В пропозиції ТОВ «Архітоп» надано договір на використання програмного комплексу АВК-5. (для кошторисного розрахунку вартості будівельно-монтажних робіт) однак не надано підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення для кошторисного розрахунку вартості проектно-вишукувальних робіт типу АС4 ПИР або еквівалент. (в нас предмет закупівлі розроблення проектно-кошторисної документації)
Тобто, ТОВ «Архітоп» не виконав вимогу, щодо надання копій документів, що підтверджують право використання ліцензованого програмного забезпечення для кошторисного розрахунку в повному обсязі.
4. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 затверджено Національний стандарт України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. Пункт 5.27 даного стандарту зазначає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності:
- органів державної влади України, органів місцевого самоврядування;
- підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій).
Жодна копія надана Учасником ТОВ «Архітоп», яка вимагалася Замовником, не є належним чином посвідчена відповідно до вимог законодавства, оскільки не містить, дати посвідчення документу, посади особи, що завіряє документ та відсутній надпис «Згідно з оригіналом»), що є порушенням ДСТУ 4163-2003, який є обов’язковим для підприємств всіх форм власності, а отже документація не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищенаведені факти та керуючись ст. 14 п.13.1. ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.5.3.1 Оголошення Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
пропозиція учасника ТОВ "Архітоп" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» вимагає Замовника переглянути рішення про визнання переможцем ТОВ «Архітоп» по даній закупівлі, оскільки це рішення суперечить ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема про справедливу конкуренцію і економію державних коштів.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася:
ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», КОД ЄДРПОУ 37023065,
Директор ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» О.М. Дорош
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2021 10:35
Шановний Учасник!
Вашу вимогу у закупівлі UA-2021-04-30-001962-b вважаємо безпідставною, незаконною та необґрунтованою, у зв’язку із наступним.
1. Учасник посилається на те, що «Замовник неправомірно вирішив визнати переможцем спрощеної закупівлі пропозицію учасника – ТОВ «Архітоп», який запропонував найдорожчу цінову пропозицію 300 000,00 грн (що є 100% від очікуваної вартості закупівлі), що на 56 000,00 грн вище економічно вигіднішої цінової пропозиції учасника ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», що суперечить статті 3 Закону України Про публічні закупівлі, яка визначає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Повідомляємо, що при оцінці тендерних пропозицій було дотримано вказані принципи здійснення публічних закупівель. В той же час, посилання на те, що пропозиція ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» є меншою на 56 000,00 грн позбавлено аргументованого змісту, адже, за такою логікою, Замовник не повинний звертати увагу на документи учасників, а брати до увагу лише ціну. В такому разі, для перемоги у тендері можна не завантажувати необхідні документи, а обмежитись низькою ціною – абсурд.
2. Учасник також зазначає: «в пропозиції ТОВ «Архітоп» в цивільно-правових договорах з Відюк Т.О. та Пінчук О.В. відсутні будь які паспортні дані, індивідуальний податковий номер (графи присутні, але не заповнені), що не дає змоги ідентифікувати особу підписанта цивільно-правових договорів. Неможливо встановити, що підписанти договорів і є інженерами-проектувальниками, на яких надані сертифікати».
Відповідно до вимог цивільного законодавства України, договір вважається укладеним тоді, коли сторони, погодивши всі умови договору, підписали його. Відсутність індивідуального податкового номеру не може бути підставою для визнання такого правочину недійсним.
Таким чином, учасник ТОВ «Архітоп» в цій частину дотримався вимог Замовника.
3. Щодо «нечинності» сертифіката АР №006498, виданий 26.02.2013, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність», на яку посилається скаржник, «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. ВІДОМОСТІ ПРО ДОТРИМАННЯ ЦИХ ВИМОГ ВНОСЯТЬСЯ ДО ЄДИНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА». Автор вимоги, чомусь, «згубив» останнє речення цитованої статті. Цілком логічно з боку автора вимоги, адже відповідно до відомостей із ВІДКРИТОЇ (!!!) Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, сертифікат АР №006498, виданий 26.02.2013, є ЧИННИМ.
Отже, ТОВ «Архітоп» підтвердив наявність сертифікованого працівника, виконавши вимогу Закону.
4. Щодо програмного забезпечення повідомляємо наступне.
Додатком до Оголошення вимагалось наступне: «Учасник надає копії документів, що підтверджують право використання ліцензованого програмного забезпечення для КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ».
Учасник виконав цю вимогу, надавши копії документів, які підтверджують право використання ПЗ «АВК-5», яка призначена для КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ.
Програма типу «АС4 ПИР» використовується для виконання ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ робіт, які ПЕРЕДУЮТЬ роботам із виготовлення проектно-кошторисної документації.
5. Щодо завіряння копій документів. Повідомляємо, що Оголошення Замовника не містить вимоги щодо завіряння документів відповідно до стандарту ДСТУ 4163-2003, адже, відповідно до вимог Оголошення, «всі документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машино зчитування».
Окрім цього, ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» спотворює інформацію, адже на копіях, які надав ТОВ «Архітоп», є напис «копія вірна», що, по суті відповідає напису «з оригіналом згідно». Окрім цього, вказано і посаду Коноза С.А. – «директор».
Таким чином, і в цій частині ТОВ «Архітоп» дотримався вимог Замовника.
Враховуючи наведене вище, вимога її автора є безпідставною, необґрунтованою та підлягає відхиленню.
В свою чергу, повідомляємо Вас про те, що будь-який тиск та вплив на діяльність Замовника тягнуть за собою відповідальність, передбачену Законом. Створення вимоги о 23:53 год., перед вихідними, спрямоване на те, щоб уповноважена особа із закупівель Замовника не мала технічної змоги відповісти на вимогу, що передбачає адміністративну відповідальність та чималий штраф. Вважаємо такі дії ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» незаконними та протиправними, а тому будемо вимушені звернутись до компетентних органів.
Вашу вимогу у закупівлі UA-2021-04-30-001962-b вважаємо безпідставною, незаконною та необґрунтованою, у зв’язку із наступним.
1. Учасник посилається на те, що «Замовник неправомірно вирішив визнати переможцем спрощеної закупівлі пропозицію учасника – ТОВ «Архітоп», який запропонував найдорожчу цінову пропозицію 300 000,00 грн (що є 100% від очікуваної вартості закупівлі), що на 56 000,00 грн вище економічно вигіднішої цінової пропозиції учасника ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», що суперечить статті 3 Закону України Про публічні закупівлі, яка визначає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Повідомляємо, що при оцінці тендерних пропозицій було дотримано вказані принципи здійснення публічних закупівель. В той же час, посилання на те, що пропозиція ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» є меншою на 56 000,00 грн позбавлено аргументованого змісту, адже, за такою логікою, Замовник не повинний звертати увагу на документи учасників, а брати до увагу лише ціну. В такому разі, для перемоги у тендері можна не завантажувати необхідні документи, а обмежитись низькою ціною – абсурд.
2. Учасник також зазначає: «в пропозиції ТОВ «Архітоп» в цивільно-правових договорах з Відюк Т.О. та Пінчук О.В. відсутні будь які паспортні дані, індивідуальний податковий номер (графи присутні, але не заповнені), що не дає змоги ідентифікувати особу підписанта цивільно-правових договорів. Неможливо встановити, що підписанти договорів і є інженерами-проектувальниками, на яких надані сертифікати».
Відповідно до вимог цивільного законодавства України, договір вважається укладеним тоді, коли сторони, погодивши всі умови договору, підписали його. Відсутність індивідуального податкового номеру не може бути підставою для визнання такого правочину недійсним.
Таким чином, учасник ТОВ «Архітоп» в цій частину дотримався вимог Замовника.
3. Щодо «нечинності» сертифіката АР №006498, виданий 26.02.2013, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність», на яку посилається скаржник, «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. ВІДОМОСТІ ПРО ДОТРИМАННЯ ЦИХ ВИМОГ ВНОСЯТЬСЯ ДО ЄДИНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА». Автор вимоги, чомусь, «згубив» останнє речення цитованої статті. Цілком логічно з боку автора вимоги, адже відповідно до відомостей із ВІДКРИТОЇ (!!!) Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, сертифікат АР №006498, виданий 26.02.2013, є ЧИННИМ.
Отже, ТОВ «Архітоп» підтвердив наявність сертифікованого працівника, виконавши вимогу Закону.
4. Щодо програмного забезпечення повідомляємо наступне.
Додатком до Оголошення вимагалось наступне: «Учасник надає копії документів, що підтверджують право використання ліцензованого програмного забезпечення для КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ».
Учасник виконав цю вимогу, надавши копії документів, які підтверджують право використання ПЗ «АВК-5», яка призначена для КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ.
Програма типу «АС4 ПИР» використовується для виконання ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ робіт, які ПЕРЕДУЮТЬ роботам із виготовлення проектно-кошторисної документації.
5. Щодо завіряння копій документів. Повідомляємо, що Оголошення Замовника не містить вимоги щодо завіряння документів відповідно до стандарту ДСТУ 4163-2003, адже, відповідно до вимог Оголошення, «всі документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машино зчитування».
Окрім цього, ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» спотворює інформацію, адже на копіях, які надав ТОВ «Архітоп», є напис «копія вірна», що, по суті відповідає напису «з оригіналом згідно». Окрім цього, вказано і посаду Коноза С.А. – «директор».
Таким чином, і в цій частині ТОВ «Архітоп» дотримався вимог Замовника.
Враховуючи наведене вище, вимога її автора є безпідставною, необґрунтованою та підлягає відхиленню.
В свою чергу, повідомляємо Вас про те, що будь-який тиск та вплив на діяльність Замовника тягнуть за собою відповідальність, передбачену Законом. Створення вимоги о 23:53 год., перед вихідними, спрямоване на те, щоб уповноважена особа із закупівель Замовника не мала технічної змоги відповісти на вимогу, що передбачає адміністративну відповідальність та чималий штраф. Вважаємо такі дії ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» незаконними та протиправними, а тому будемо вимушені звернутись до компетентних органів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" |
244 000,00
UAH з ПДВ
|
244 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТОП" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" #37023065 |
Відхилено |
244 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 10:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТОП" #43541154 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 15:19
|
До звіту.docx | укладений |
14 січня 2022 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 11:02
|
Договір Архітоп.pdf | укладений |
24 травня 2021 09:48
|