Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ |
Код ЄДРПОУ: | 00191017 |
Вебсайт: | http://www.kpvp.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, проспект Миру 15-А |
Контактна особа: |
Алёна Коробка +380564048306 vmtp05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 635 926,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 359,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2023 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2023 16:13 |
4542 проект договору Додаток 3.docx | |
10 квітня 2023 16:13 |
4542 заміна вікон та дверей КахВК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «Глорія-В» вважає таке відхилення необґрунтованим та повністю неправомірним виходячи з наступного.
Замовник посилається на те, що Учасником надано у складі пропозиції загальні розрахунки по закупівлі в цілому: договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат, що суперечить вимогам ТД.
Проте, зазначаємо, що по-перше Учасником надано окремо по кожному об’єкту локальні кошториси, дефектні акти, відомості ресурсів та підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису.
По-друге, що стосується договірної ціни та пояснювальної записки до неї, розрахунку прибутку та адміністративних витрат; оскільки закупівля оголошена одним лотом на загальну очікувану вартість 4 635 926,00 грн., то відповідно і договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надано на загальну суму всієї закупівлі.
Також оскільки, предметом даної закупівлі є: «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу (ДК021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи)» у кількості 1 послуга, та договір із переможцем укладатиметься один на загальну вартість послуги, яка є предметом даної закупівлі, то відповідно і договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат повинні надаватись на всю послугу з Поточного ремонту по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу (ДК021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи), що повністю відповідає вимогам даної закупівлі, технічної специфікації та вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Якщо Замовник хоче договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, то дана закупівля повинна була бути оголошена по лотах, де кожен об’єкт згідно даної закупівлі поивнен був би бути окремим лотом.
В противному випадку надання договірної ціни та пояснювальної записки до неї, розрахунку прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, є порушенням умов даної закупівлі.
Крім цього, оскільки у складі пропозиції Учасника надано договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат на весь об’єм робіт визначених у Додатку № 2 до документації, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Враховуючи це, навіть якщо Замовник вважає, що Учасник повинен був надати договірну ціну та пояснювальну записку до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, Замовник повинен був надати Учаснику час на виправлення невідповідностей згідно із п.40 Особливостей, оскільки це є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, , виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи це, рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Глорія-В» є повністю неправомірним та необґрунтованим, і таким, що суперечить принципам закріпленим у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо від Замовника скасувати дане рішення, в інакшому випадку ми звертатимемось до АМКУ та до правоохоронних органів.
Також зазначаємо, що визнання переможцем даної закупівлі будь-якого Учасника, у складі пропозиції якого договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надані окремо по кожному об’єкту, вважатиметься грубим порушенням Замовником умов даної закупівлі та вимог законодавства України у сфері публічних закупівель та потягне за собою відповідні юридичні наслідки.
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та Особливостей.
Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Разом із тим відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, які зазначено у Додатку 2 до цієї документації, визначені замовником без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В підтвердження вимог (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо предмету закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати: заповнену форму передбачену Додатком 2 до цієї документації, лист у довільній формі про те, що якість послуг, які будуть надаватися/виконуватися буде відповідати нормам чинного законодавства.
Абзацом 3 пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, окремо по кожному об’єкту, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Слід зазначити, що окремих вимог стосовно інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація ТД замовника не містить, крім визначеного у вищенаведеному пункті 6 Розділу 3 ТД.
Додаток 2 до тендерної документації містить в собі технічні, якісні та кількісні характеристики, що складається з дефектних актів, якими визначено види, перелік та обсяг робіт/послуг за об’єктами, а саме:
насосна станція НС-6 Каховського водопровідного комплексу, інв.№10059;
прохідної насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№10079;
насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№ 10077;
будівлі насосної станції N5 Каховського водопровідного комплексу інв.№10050;
будівлі насосної станції N3 Каховського водопровідного комплексу інв.№10025;
прохідної станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10082;
корпусу службового станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10083;
блока вхідних пристроїв фільтрів станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№20145;
будівлі насосної станції N2 Каховського водопровідного комплексу інв.№10024;
будівлі насосної станції N1 Каховського водопровідного комплексу інв.№10022;
майстерні з навісом автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10093;
прохідної автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10095.
Проте, як вбачається Учасником ТОВ «Глорія-В» у складі його ТП було надано загальні розрахунки, по закупівлі в цілому: договірна ціна та пояснювальна записка до неї, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надано на загальну суму всієї закупівлі, що суперечить вищезазначеній вимозі ТД.
З урахуванням вищезазначеного, Учасником ТОВ «Глорія-В» не було надано: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, чим порушено вимоги ТД.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Глорія-В» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При цьому, підстави для відхилення тендерних пропозицій чітко регламентовані у пункті 41 Особливостей, в даному випадку, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Крім того слід зазначити, що ані пункт 41, ані інші пункти Постанови 1178, не містять будь-яких виключень, та не містять правових підстав для тлумачення замовником умов ТД в залежності від змісту наданих учасниками тендерної пропозиції, за наявності невідповідності наданих документів умовам ТД.
Крім того, просимо врахувати і правову позицію Верховного суду, яка відображена у тому числі, у постанові Верховного суду від 26.02.2020 по справі № 620/1150/19, у якій чітко відображено що ненадання учасником документу, який чітко вказаний у тендерній документації є прямим порушенням і невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а тому Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію (сторінка 4, у тому числі п. 33 постанови).
Таким чином, Замовник мав всі законодавчі підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Глорія-В» на підставі зазначеної норми.
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» незгодне з таким рішенням, вважає відхилення неправомірним та таким, що не ґрунтується на нормах чинного законодавства та не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник посилається на те, що Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не було надано: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат, що суперечать вимогі ТД.
Зазначене твердження не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки частиною 6 розділу 3 ТД зазначено перелік документів, що вимагається «а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат». Відповідно до тієї ж частини 6 розділу 3 ТД Замовник зазначив, що «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, окремо по кожному об’єкту». ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» на вимогу ТД, за результатами ознайомлення з дефектними актами, надано договірну ціну до договору, пояснювальну записку; локальний кошторис до договірної ціни на кожен інвентарний номер (як зазначає замовник «по об’єкту»); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису на кожен інвентарний номер (як зазначає замовник «по об’єкту»); розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Керуючись пунктом 21 частини 2 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 921 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2008 р. № 1017) тендерна пропозиція — пропозиція щодо певного предмета закупівлі або його частини (лота), яка готується та подається замовнику особою, що підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі, в порядку, передбаченому цим Положенням і тендерною документацією;
Відповідно до пункту 26 частини 2 того ж Положення предмета закупівлі (лот) — визначена замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції, внесені на переговорах при застосуванні процедури закупівлі в одного учасника. Кількість тендерних пропозицій на кожну окрему частину предмета закупівлі при проведенні торгів не може бути меншою ніж дві.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
У випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота).
Поряд з цим виходячи зі змісту статей 22, 25 та 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо.
Звертаємо увагу, що закупівля UA-2023-04-10-010127-a не містить лотів, відповідно надання нами Договірної ціни, пояснювальної записки, розрахунку прибутку та адміністративних витрат на закупівлю – відповідає вимогам норм чинного законодавства.
Підставою для надання документів окремо по кожному об’єкту є закупівля з лотами, що відповідає частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищевикладеним, рішення уповноваженої особи замовника Олени Коробки, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, є неправомірним, необґрунтованим та прийняте з порушення основоположним норм Закону України «Про публічні закупівлі». З метою уникнення нашого звернення до Антимонопольного комітету для відновлення наших прав порушених внаслідок прийняття незаконного рішення просимо скасувати протокольне рішення № 28/04 від 28.04.2023 та оголосити нас переможцем закупівлі або відмінити закупівлю та оголосити нову, склавши тендерну документацію у відповідності до норм чинного законодавства.
Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», як такої що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації надаємо наступні пояснення.
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та Особливостей.
Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Разом із тим відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, які зазначено у Додатку 2 до цієї документації, визначені замовником без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В підтвердження вимог (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо предмету закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати: заповнену форму передбачену Додатком 2 до цієї документації, лист у довільній формі про те, що якість послуг, які будуть надаватися/виконуватися буде відповідати нормам чинного законодавства.
Абзацом 3 пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, ОКРЕМО ПО КОЖНОМУ ОБ’ЄКТУ, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Слід зазначити, що окремих вимог стосовно інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація ТД замовника не містить, крім визначеного у вищенаведеному пункті 6 Розділу 3 ТД.
Додаток 2 до тендерної документації містить в собі технічні, якісні та кількісні характеристики, що складається з дефектних актів, якими визначено види, перелік та обсяг робіт/послуг за об’єктами, а саме:
насосна станція НС-6 Каховського водопровідного комплексу, інв.№10059;
прохідної насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№10079;
насосної станції 3-го підйому Каховського водопровідного комплексу інв.№ 10077;
будівлі насосної станції N5 Каховського водопровідного комплексу інв.№10050;
будівлі насосної станції N3 Каховського водопровідного комплексу інв.№10025;
прохідної станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10082;
корпусу службового станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№10083;
блока вхідних пристроїв фільтрів станції очищення Каховського водопровідного комплексу інв.№20145;
будівлі насосної станції N2 Каховського водопровідного комплексу інв.№10024;
будівлі насосної станції N1 Каховського водопровідного комплексу інв.№10022;
майстерні з навісом автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10093;
прохідної автогаражу Каховського водопровідного комплексу інв.№.10095.
Проте, як вбачається Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у складі його ТП було надано загальні розрахунки, по закупівлі в цілому, а саме: договірна ціна та пояснювальна записка до неї, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок прибутку та адміністративних витрат надано на загальну суму всієї закупівлі, що суперечить вищезазначеній вимозі ТД.
З урахуванням вищезазначеного, Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не було надано: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат окремо по кожному об’єкту, чим порушено вимоги ТД.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Замовник мав всі законодавчі підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» на підставі зазначеної норми.
Вказана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3524-р/пк-пз від 21.03.2023 року.
Звертаємо вашу увагу, що підстави для відхилення тендерних пропозицій чітко регламентовані у пункті 41 Особливостей, в даному випадку, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Крім того слід зазначити, що ані пункт 41, ані інші пункти Постанови 1178, не містять будь-яких виключень, та не містять правових підстав для тлумачення замовником умов ТД в залежності від змісту наданих учасниками тендерної пропозиції, за наявності невідповідності наданих документів умовам ТД.
Також, на думку учасника, підставою для надання документів окремо по кожному об’єкту є закупівля з лотами, що відповідає частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З такою позицією учасника погодитися не можна з огляду на наступне.
Відповідно до п.п. 31, 32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги вцілому.
Скарги до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000077 ● 01a39256ea8c41bfb79484c4b348c280
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2023 15:06 |
22.06.2023 № 145
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2023 № 145
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2023-04-10-010127-a 10.04.2023 КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-27 16:15:19
Про надання пояснення
Питання до пояснення додаються у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-30 16:33:18
Відповідь на звернення
Уповноваженою особою ДЕРЖАВНОГО ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ» (далі - ДПП "КПВП", замовник) розглянуто запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі: «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-10-010127-a) та повідомляється наступне.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Враховуючи зміст запитуваної інформації та те, що Закон України «Про публічні закупівлі» чи Постанова 1178 не містить зобов’язуючих норм щодо змісту та форми обґрунтування, як окремого, чітко визначеного законодавством документа, стосовно розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості, а також обов’язку щодо оприлюднення такої інформації (документа) на сторінці власного веб-сайту, уповноважена особа Замовника дійшла висновку, що в правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020. У зв’язку з наведеним уповноважена особа Замовника вважає за необхідне зазначити, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-10-010127-a) оскільки закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ДПП "КПВП", без залучення коштів державного бюджету. Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі ДПП "КПВП", які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне:
1) Одночасно із введенням у дію пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 4-1 Постанови.
2) Пункт 4-1 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування:
1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
2) розміру бюджетного призначення,
3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті.
Визначений у пункті 4-1 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації.
Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення». В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів ДПП «КПВП» унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 4-1 Постанови на таку закупівлю. Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів підприємством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі». Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться уповноваженою особою Замовника однозначно: Пункт 4-1 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів.
3) Висновок уповноваженої особи Замовника щодо того, що Пункт 4-1 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті: https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603 Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено: «Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність. Окрім того постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру бюджетного призначення. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у бюджетних ресурсах на закупівлю».
* постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Крім того додатково просимо звернути увагу на наступне. У якості підстави проведення моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитсужби зазначено: «виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Зазначена підстава передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 частини 2 статті 8 Закону та кореспондує з пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Слід зазначити, що наведені веб-портали не є веб-сайтами замовника, а до складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація у Законі України «Про публічні закупівлі» чи Особливостях відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови Кабінету Міністрів. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону). Відповідно до абз. 15 частини 1 статті 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом презумпції правомірності діяльності суб’єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків суб’єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю). Враховуючи вищезазначене та відповідно до ст. 19 Конституції України, вважаємо, що у Східного офісу Держаудитслужби відсутня правова підстава витребувати обумовлену інформацію, а у уповноваженої особи Замовника, відповідно, обов’язок її надавати.
Додатково повідомляємо, що розмір очікуваної вартості було розраховано за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 4 635 926,00 грн, що відповідає розміру очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства, та складені на підставі затверджених дефектних актів.
2. Щодо «ненадання Переможцем документів для обґрунтування ціни його пропозиції та документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Відповідно до п.п. 31, 32 ст.1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації;
- Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 44 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Разом із тим відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 цієї документації, окремо по кожному об’єкту, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Слід зазначити, що окремих вимог стосовно інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація ТД замовника не містить, крім визначеного у вищенаведеному пункті 6 Розділу 3 ТД.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що містить виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції встановлені в п.41 та 42 Особливостей, а саме:
«41. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
42. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).»
Окремо слід зазначити, що тендерною документацією не встановлена вимога щодо надання учасником «договірної ціни та пояснювальної записки до неї, розрахунку прибутку та адміністративних витрат на суму, яку Учасник вказує у файлі «Тендерна пропозиція (вікна, двері)» та у електронній системі закупівель, а саме 4 579 926 ,67 гривень», на яку посилається Східний офіс, а замість того учасником було надано вказані та інші передбачені умовами розрахунки окремо по кожному об’єкту, як того вимагали умови ТД.
З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що Учасником ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" надано необхідну інформацію та документи, як того вимагала ТД, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його ТП. Також слід зазначити що, вимогами Закону та Особливостей не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам ТД, що нею не встановлені.
3. Стосовно 3-го пункту запиту про надання пояснень.
Предметом закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-10-010127-a) була закупівля послуг з «Поточного ремонту по заміні вікон та дверей на об’єктах Каховського водопровідного комплексу».
Поточний ремонт будівлі – комплекс ремонтно-будівельних робіт
з метою відновлення її конструкцій та систем інженерного обладнання, а також підтримання експлуатаційних якостей, не пов'язаних зі зміною основних техніко-економічних показників.
Відповідно до законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт.
Пунктом 1.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) зазначено: Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін.
Враховуючи положення чинних законодавчих та нормативних документів у сфері будівництва, а також те що Замовник може поширити дію окремих положень Настанови на поточний ремонт, Замовником, у Розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, підрозділі 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі детально зазначено, які види витрат повинні враховуватись учасником при розрахунку ціни пропозиції шляхом складання договірної ціни. А саме: договірна ціна з пояснювальною запискою до неї; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат, також зазначено вид договірної ціни – динамічна.
У складі тендерної пропозиції учасника всі вищезазначені розрахунки враховані та надані, чим підтверджено відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю.
Крім того зазначаємо, згідно з Настановою, кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з сукупності цілого ряду факторів, розмір яких залежить, у тому числі від виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів, та за динамічної договірної ціни не враховуються.
Також, згідно положень Настанови, до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами враховуються при новому будівництві, реконструкції, реставрації, технічному переоснащенні та капітальному ремонті в тривалих контрактах.
Договір за результатами процедури закупівлі укладено 15.05.2023 р., строк надання послуг – 60 календарних днів з дати укладання договору.
Поширення зазначеної норми Настанови Замовником на поточний ремонт, а саме включення замовником до видів витрат, які повинні враховуватись учасником при складанні договірної ціни інфляції, було б необґрунтованим у частині: виду будівництва, строку будівництва, структури робіт та призвело б до збільшення вартості і до не раціонального використання коштів.
Виходячи з вищенаведеного, Переможець врахував всі передбачені тендерною документацією витрати у своїй ціновій пропозиції, надав відповідні розрахунки та підтвердив відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю.
4. Стосовно 4-го пункту запиту про надання пояснень.
Виходячи з положень вищезазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін.
Відповідно до Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи пункту 2.4 Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15.
Зазначаємо, так як Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи використовуються застосовно до поточного ремонту, а вказаний пункт розповсюджується саме на капітальний ремонт, то відсутність застосування підвищувального коефіцієнта 1,15 до часу експлуатації машин і механізмів при поточному ремонті не є застосовним. Крім того, зазначена норма не є обов’язковою, так як у її визначені вона лише надає можливість її застосувати на розсуд підрядника, для збільшення вартості робіт.
Виходячи з вищенаведеного, Переможець врахував всі передбачені тендерною документацією витрати у своїй ціновій пропозиції, надав відповідні розрахунки та підтвердив відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень, про аргументовані заперечення або про про причини неможливості усунення порушень
2023-07-24 11:41:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
3 770 700,00
UAH з ПДВ
|
3 770 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
4 002 927,12
UAH з ПДВ
|
4 002 927,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
4 579 926,67
UAH з ПДВ
|
4 579 926,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
3 770 700,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 16:02
|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Відхилено |
4 002 927,12
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 15:10
|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Переможець |
4 579 926,67
UAH з ПДВ
|
05 травня 2023 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 18:21
|
Дод. у. №1-107.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 16:53
|
Дог 107.pdf | укладений |
17 травня 2023 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |