Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стелаж-органайзер (ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі)
Очікувана вартість
14 200,00 UAH
UA-2021-09-03-001575-c ● ba4c3f86cdb045ec9824c515425d76ab
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Тетяна Крупка +380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Електронною системою закупівель двічі автоматично відмінено тендер за предметом закупівлі Стелаж-органайзер (ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі) у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (унікальні номери процедур закупівель в електронній системі закупівель: UA-2021-07-05-005989-с, UA-2021-07-28-011284-b).
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного та відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Офісу Генерального прокурора встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі та прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі за предметом Стелаж-органайзер (ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі) з ФОП Науменко І.С.
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного та відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Офісу Генерального прокурора встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі та прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі за предметом Стелаж-органайзер (ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі) з ФОП Науменко І.С.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 10:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стелаж-органайзер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39135100-8 — Стелажі-органайзери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
03 вересня 2021 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 09:56 |
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-28-011284-b.pdf | |
03 вересня 2021 09:56 |
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-05-005989-c.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Науменко І.С. #2889708288 |
Переможець |
14 200,00
UAH
|
03 вересня 2021 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 09:56
|
Договір.pdf | укладений |
14 вересня 2021 09:53
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 жовтня 2021 12:55
|
14 200,00 UAH | UA058201720343190001000000164 Офіс Генерального прокурора |
UA563805260000002600190117057 ФОП Науменко Ірина Сергіївна |
Оплачений |