Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДК 021:2015: 31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок ( Джерело безперебійного живлення)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2023-08-23-011919-a ● ba21c8e02e30407a8839eee31233c678
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романчук +380989265588, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Джерело безперебійного живлення модульне потужністю 120кВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Київська 78Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2023 19:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2023 18:59 |
ТД.doc | |
11 жовтня 2023 18:59 |
ЗМІНИ.doc |
11 жовтня 2023 19:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2023 18:59 |
ТД.doc
|
|||
11 жовтня 2023 18:59 |
ЗМІНИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-23-011919-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПЛАЙМТЕКС", Код ЄДРПОУ:41741376
Дата подання: 25 серпня 2023 15:31
Отримання акту огляду об’єкту
Шановний Замовник,
У пункті 7 розділу Загальні вимоги Додатку 3 до тендерної документації закупівлі № UA-2023-08-23-011919-a ви висунули наступну вимогу: "7. Учасник повинен надати акт огляду об’єкту з підписом - учасника і представника замовника."
В той же час в тендерній документації не міститься порядок отримання такого акту та його форма.
У зв'язку з цим просимо вас чітко визначити:
- порядок отримання вищезазанченого акту;
- його форму та необхідний зміст (що самє має бути оглянуто, з якою метою і які висновкі повинні бути надані в акті);
- час і місце в яке має прибути представник учасника для виконання огляду і підписання акту;
- відповідальну особу з вашого боку яка буде приймати участь в огляді і буде мати право і обов'язок підписати вищезазначений акт у термін, що забезпечить своєчасне подання учасником даного акту у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
У пункті 7 розділу Загальні вимоги Додатку 3 до тендерної документації закупівлі № UA-2023-08-23-011919-a ви висунули наступну вимогу: "7. Учасник повинен надати акт огляду об’єкту з підписом - учасника і представника замовника."
В той же час в тендерній документації не міститься порядок отримання такого акту та його форма.
У зв'язку з цим просимо вас чітко визначити:
- порядок отримання вищезазанченого акту;
- його форму та необхідний зміст (що самє має бути оглянуто, з якою метою і які висновкі повинні бути надані в акті);
- час і місце в яке має прибути представник учасника для виконання огляду і підписання акту;
- відповідальну особу з вашого боку яка буде приймати участь в огляді і буде мати право і обов'язок підписати вищезазначений акт у термін, що забезпечить своєчасне подання учасником даного акту у складі тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2023 14:58
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу UA-2023-08-23-011919-a.b1.
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне:
1) Щодо порядку отримання акту огляду то Учасник у період уточнень, визначеного електронною системою закупівель, повинен провести огляд місця поставки товару та надати акт в складі пропозиції з підписом уповноваженої особи Замовника;
2) Форма та необхідний зміст акту огляду в довільній формі;
3) Час і місце в яке має прибути представник учасника для виконання огляду і підписання акту узгоджується безпосередньо з уповноваженою особою Замовника, контактні дані якої зазначені в тендерній документації та в електронній системі закупівель.
4) Відповідальну особу з нашого боку яка буде приймати участь в огляді і буде мати право і обов'язок підписати вищезазначений акт у термін, що забезпечить своєчасне подання учасником даного акту у складі тендерної пропозиції є саме уповноважена особа Замовника з якою узгоджується час і місце в яке має прибути представник учасника для виконання огляду і підписання акту.
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне:
1) Щодо порядку отримання акту огляду то Учасник у період уточнень, визначеного електронною системою закупівель, повинен провести огляд місця поставки товару та надати акт в складі пропозиції з підписом уповноваженої особи Замовника;
2) Форма та необхідний зміст акту огляду в довільній формі;
3) Час і місце в яке має прибути представник учасника для виконання огляду і підписання акту узгоджується безпосередньо з уповноваженою особою Замовника, контактні дані якої зазначені в тендерній документації та в електронній системі закупівель.
4) Відповідальну особу з нашого боку яка буде приймати участь в огляді і буде мати право і обов'язок підписати вищезазначений акт у термін, що забезпечить своєчасне подання учасником даного акту у складі тендерної пропозиції є саме уповноважена особа Замовника з якою узгоджується час і місце в яке має прибути представник учасника для виконання огляду і підписання акту.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-23-011919-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПЛАЙМТЕКС", Код ЄДРПОУ:41741376
Дата подання: 25 серпня 2023 16:53
Дата подання: 25 серпня 2023 16:53
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси ТОВ "ПЛАЙМТЕКС"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2023 16:15
рішення від 29.08.2023 № 13547.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2023 16:14
інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2023 № 14195.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2023 12:58
рішення від 06.09.2023 № 14195.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2023 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуто, закупівля приведена у відповідність.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 11:10 |
Кінець періоду оскарження: | 28 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 жовтня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з тим, що Тендерна документація не була приведена у відповідність до змін у чинному законодавстві України |
Документи:
17 жовтня 2023 11:10
|
Електронний підпис |
17 жовтня 2023 11:09
|
589.pdf |