Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з модернізації програмного комплексу «Єдина інформаційна аналітична система Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України»» на базі комп’ютерної програми «Фармакорішення»
Очікувана вартість
22 000 000,00 UAH
UA-2022-03-15-000806-c ba124cecb8dd4b47bb951aa5ab9edd8b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Олена

04420217001221 serdyuk@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Сердюк Олена
04420217001221
serdyuk@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Підстава для проведення переговорів – пункт 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником;
існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2022 13:05
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Передача Замовнику прав використання на програмні продукти «Фармакорішення» та «Криптос Гейт Плас»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
4 послуга
Адаптація ЄІАС згідно Технічного завдання та Технічних вимог для ЄІАС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
3 послуга
Побудова Комплексної системи захисту інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку протягом 3-х банківських днів з дати підписання Актів виконаних робіт/передачі ліцензії (далі – Акт) та наданням Виконавцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-01-000013 ● 1222f522c0d64c428c760ea94e6453e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2022 10:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.06.2022 № 123

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-03-15-000806-c 15.03.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-08 15:28:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з модернізації програмного комплексу «Єдина інформаційна аналітична система Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України»» на базі комп’ютерної програми «Фармакорішення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-15-000806-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
рПояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-12 17:06:15

Вих. № 789/17-22 від 12.07.2022 на запит від 08.07.2022 № f82dc60c2f1a43c1a0e6e594646ba52f

Надання інформації та документів за запитом

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-07-26 18:27:08

На Висновок від 25.07.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-15-000806-с від 25.07.2022

Звернення відповідно до частини восьмої статі 8 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто

порушення усунуто

2022-08-04 16:48:41

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ілайф»
#36049014
Переможець 16 400 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2022 13:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2022 13:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ілайф»
#36049014
16 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2023 15:16
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 13:21
72230000 Ілайф модернізація ЄІАС на базі Фармакорішення 48 5 (ДОДАТКОВА УГОДА 5).pdf зміни до договору
30 березня 2023 13:20
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 14:41
72230000 Ілайф модернізація ЄІАС на базі Фармакорішення 48 5 (ДОДАТКОВА УГОДА 4).pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:40
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 13:30
72230000 Ілайф модернізація ЄІАС на базі Фармакорішення 48 5 (ДОДАТКОВА УГОДА 3).pdf зміни до договору
11 листопада 2022 13:29
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 12:06
72230000 Ілайф модернізація ЄІАС на базі Фармакорішення 48 5 (ДОДАТКОВА УГОДА 2).pdf зміни до договору
05 серпня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2022 14:03
72230000 Ілайф модернізація ЄІАС на базі Фармакорішення 48 5 (ДОДАТКОВА УГОДА).jpg зміни до договору
22 квітня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 15:41
72230000 Ілайф модернізація ЄІАС на базі Фармакорішення 48 5.pdf укладений
05 квітня 2022 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 0322/01/48/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До тексту договору унесено зміни, які не стосуються істотних умов договору. Виправлено виключно технічні помилки.
Номер договору про закупівлю: 0322/01/48/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 0322/01/48/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.03.2023. Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання деяких зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 0322/01/48/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 30.06.2023. Внесення змін до календарного плану, який є Додатком 2 до Договору (зміни стосуються продовження строку виконання деяких зобов'язань) без збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 0322/01/48/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 16 258 333,33
UAH (в тому числі ПДВ 375 000,00 UAH)