Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 14202233 |
Місцезнаходження: | 18022, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, будинок 52 |
Контактна особа: |
Гук Ірина Петрівна +380504642836 gukirina2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 437 780,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 188,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 50000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 18:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 18:12 |
Додаток 3.pdf | |
12 січня 2023 18:12 |
ТД 9.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000008 ● dc969c1eb6be43c89218deb9dc841301
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:13 |
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-01-12-010034-a
12.01.2023 Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області, код ЄДРПОУ 14202233
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 16:00:26
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 12:37:19
Пояснення
На Ваш запит надаємо пояснення.
СТОСОВНО ПЕРШОГО ПИТАННЯ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Заплановано організовувати харчування в закладах загальної середньої освіти міста за формою мультипрофільне меню «Страва на вибір». Для забезпечення виконання норм харчування, визначених постановою КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» розроблене чотиритижневе сезонне меню з можливістю вибору страви, що погоджене в Черкаському міському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області.
Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі: згідно рішення Черкаської міської ради від 09.11.2021 №13-13 «Про затвердження Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» зі змінами, внесеними рішенням Черкаської міської ради від 09.12.2021 №15-24, рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 30.08.2022 №666, рішенням Черкаської міської ради від 01.12.2022 №33-19. За програмою орієнтовна вартість харчування в день одного учня для вікової категорії 6-11 років становить 64,84 грн., для учнів 11-14 років – 67,84 грн., для учнів 14-18 років – 69,79 грн.
Надання послуг передбачає одноразове харчування у робочі дні навчального періоду 2023 року наступних категорій дітей:
• віком 6-11 років. Орієнтовна кількість – 21573 діто-днів;
• віком 11-14 років. Орієнтовна кількість – 16677 діто-днів;
• віком 14-18 років. Орієнтовна кількість – 13005 діто-днів.
Розмір витрат та очікувана вартість предмету закупівлі визначені з урахуванням кількості діто-днів та «Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки.»
СТОСОВНО ДРУГОГО ПИТАННЯ.
По-перше, у Вашому запиті на отримання пояснень не вказано, які саме положення чинного законодавства порушено при складанні тендерної документації.
По-друге, тендерна документація розроблена відповідно до п. 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості)», а саме: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Інформація про це міститься у частині 1 розділу I. «Загальні положення» тендерної документації: «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості)».
Крім того, наказом МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 680 від 13.04.2016 затверджена Примірна тендерна документація, якою замовники керуються при складанні тендерної документації при проведенні відкритих торгів. Щодо частини 3. «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Примірна тендерна документація не містить особливих вимог щодо її змісту. Крім того, вищевказаним Наказом визначено, що «Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.» Інформація, що стосується проекту договору викладена замовником у п. 3.1. частини 3 розділу IV тендерної документації. Інше (п.3.2, п.3.3) стосується порядку укладання договору, та визначено замовником на власний розсуд.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація розроблена з урахуванням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ, з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок від 31.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a 12 січня 2023 року Черкаською гімназією №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «ДК 021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-010034-a (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-12-010034-a) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178. 01.02.2023 року за результатами проведеної закупівлі між Черкаською гімназією №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області та фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ларисою Петрівною було укладено договір про надання послуг №2 (в подальшому – Договір) з ціною 3 437 779,95 грн. 01.02.2023 року між Черкаською гімназією №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області та фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ларисою Петрівною враховуючи кошторисні призначення Замовника укладено додаткову угоду №1, якою було зменшено ціну Договору до 2 729 152,52грн. та відповідно обсяг закупівлі. 08.05.2023 року на підставі рішення Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 №111 було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a. 31.05.2023 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a головним державним аудитором Хитренко Л.В. (в подальшому – держаудитор) в системі оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено недотримання норм пункту 28 Особливостей, пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі встановлено порушення норм пункту 3 розділу І Порядку №708. Вважаємо, що висновок за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a від 31.05.2023 року (в подальшому – висновок) є незаконним, необґрунтованим, неконкретизованим, протиправним, таким, що ґрунтується виключно на суб’єктивних та таких, що не відповідають дійсності висновках держаудитора Східного офісу Держаудитслужби, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного. 1. Щодо порушення норм пункту 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (в подальшому – Порядок №708) Держаудитором у висновку в обґрунтування невідповідності зазначено, що правила визначення замовником предмета закупівлі здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг визначено у Порядку визначення предмету закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783). Так, згідно з пунктом 3 розділу І Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом встановлено, що за процедурою закупівлі UA-2023-01-12-010034-a Замовником визначено вид предмету закупівлі – 55320000-9: Послуги з організації харчування, при цьому норми і Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затверджені постановою кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (в подальшому – Порядок №305). В обґрунтування своїх висновків держаудитор зазначає, що за умовами проєкту договору (Додаток №2 до тендерної документації) надання послуг передбачає приготування та видачу готових страв для одноразового харчування осіб, які навчаються у закладі Замовника, у робочі дні навчального періоду 2023 року. Постачальник надає послуги у приміщенні Черкаської гімназії №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області, розташованому за адресою: м. Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, 52, при цьому, Постачальник використовує приміщення харчоблоку цього закладу для приготування страв, а приміщення їдальні – для харчування дітей, в подальшому держаудитор вказує, що відповідно до визначень у пункті 3 Порядку №305 спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку визначено як аутсорсинг та підводить підсумок, що відповідно до умов тендерної документації, фактично предметом закупівлі є послуги їдалень за ДК 021:2015 – 55510000-8. Пунктом 3 розділу І Порядку №708 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, ще термін товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 перші чотири цифри визначають клас. Згідно п.15 Порядку №305 способами організації харчування є: 1) приготування та реалізація готових страв закладом освіти та закладом оздоровлення та відпочинку самостійно (працівниками, що входять до штатного розпису закладу); 2) організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг). У такому разі штат їдальні (харчоблоку), буфету не належить до штатного розпису відповідного закладу. Згідно пп.1 п.3 Порядку №305 аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку. Отже, Порядок №305 передбачає, що аутсорсинг це спосіб організації харчування і висновок держаудитора, що при аутсорсингу необхідно застосовувати код ДК 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень» ґрунтується виключно на суб’єктивному сприйнятті і жодним чинним нормативним документом ці доводи не підтверджуються. 2. Щодо недотримання норм пункту 28 Особливостей, пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Держаудитор у висновку встановив недотримання Замовником пункту 28 Особливостей, пункту 17 частини 2 статті 22 Закону в частині зазначення у тендерній документації відомостей щодо посади посадової особи (посадових осіб) замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 цих особливостей. У висновку відсутні будь-які порушення зобов’язань передбачені пунктом 28 Особливостей, у зв’язку з чим, твердження держаудитора щодо порушення цього пункту є надуманими та необґрунтованими. Згідно пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Дійсно, Замовником було допущено технічну помилку та не зазначено посаду уповноваженої особи на здійснення зв’язку з учасниками, однак, така технічна помилка не призводить до наслідків передбачених п.5 ч.1 ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Також держаудитор зазначив, що у пункті 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей, тоді як відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Замовника зазначено: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, при цьому, не обґрунтовує та не конкретизує в чому саме полягає порушення пункту 17 Особливостей. У зв’язку з чим, з викладеного вбачається, що держаудитором було не виявлено порушення, а виключно суб’єктивно не сприйняте формулювання викладеного тексту. Виходячи з вищевикладеного, відсутні підстави передбачені статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» за якими договір про закупівлю є нікчемним.
2023-06-07 17:26:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 31.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a оскаржено до Черкаського окружного адміністративного суду 12.06.2023 |
Дата публікації: | 12 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 580/4678/23 |
Дата відкриття провадження: | 19 червня 2023 |
Документи:
27 червня 2023 11:52
|
Електронний підпис |
12 червня 2023 13:49
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА |
3 437 780,00
UAH
|
3 437 780,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА #2581801922 |
Переможець |
3 437 780,00
UAH
|
24 січня 2023 10:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2023 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 09:59
|
ДУ 5.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 17:25
|
ДУ 4.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2023 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 12:24
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
23 серпня 2023 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 14:19
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2023 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 14:34
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2023 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 14:22
|
договір надання послуг _2.PDF | укладений |
03 лютого 2023 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2 729 152,52 грн. (два мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят дві гривні 52 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів - 17343, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 1124520,12; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 13160, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 892774,40; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 10200, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 711858,00; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2729152,52. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2 399 247,84 грн. (два мільйони триста дев’яносто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 84 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 13877, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 899784,68; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 11762, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 797934,08; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 10052, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 701529,08; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2399247,84. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «2 083 944,00 грн. (два мільйони вісімдесят три тисячі дев’ятсот сорок чотири гривні 00 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 12556, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 814131,04; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 8562, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 580846,08; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 9872, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 688966,88; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2083944,00. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2 013 585,76 грн. (два мільйони тринадцять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 76 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 12016, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 779117,44; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 8041, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 545501,44; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 9872, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 688966,88; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2013585,76. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 1 743 620,96 грн. (один мільйон сімсот сорок три тисячі шістсот двадцять гривень 96 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 15517, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 1006122,28; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 9649, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 654588,16; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 1188, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 82910,52; ВСЬОГО, грн. без ПДВ – 1743620,96. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |