Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Чернігівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 05460798 |
Вебсайт: | https://stu.cn.ua/ |
Місцезнаходження: | 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шекченка, 95 |
Контактна особа: |
Сиса Дмитро Миколайович +380681031433 dmitriy.sysa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2024 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 55 090 078,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275 450,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням умов викладених нижче. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00 грн., або, якщо Учасник є нерезидентом України – еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). У реквізитах гарантії: щодо повного найменування гаранта (зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта); щодо повного найменування принципала, яким є Учасник процедури закупівлі (зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження); щодо повного найменування бенефіціара, яким є Замовник (зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія /категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»/; адреса місцезнаходження); сума гарантії (зазначається цифрами і словами); назва валюти (словами; у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34); дата початку строку дії гарантії (зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності); зазначається дата закінчення строку дії гарантії; зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»); в інформації щодо тендерної документації (зазначаються: дата рішення Замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі); строк сплати коштів за гарантією (зазначається в робочих або банківських днях). Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною гарантії. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам Тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до Тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Таке забезпечення надається у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої згідно п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. Розмір забезпечення складає: 5% від вартості договору у вигляді банківської гарантії, оформленої згідно п. 2 Розділу ІІІ цієї документації, на період до завершення виконання робіт за договором. Строк дії забезпечення охоплює строк виконання робіт. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника – гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п. 19 Порядку) та від 04 грудня 2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі 20 % вiд Договірної ціни на строк не більше 6 місяців. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 проєкту Договору, але не менше 13 (тринадцяти) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті (сплачуться без нарахування ПДВ) Підряднику на підставі платіжних документів, підписаних Замовником та погоджених і підписаних Міністерством освіти та науки (МОН). | Аванс | 45 | Календарні | 20 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 2-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і електронних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи), та ін. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті (сплачуться без нарахування ПДВ) Підряднику на підставі платіжних документів, підписаних Замовником та погоджених і підписаних Міністерством освіти та науки (МОН). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 75 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті (сплачуться без нарахування ПДВ) Підряднику на підставі платіжних документів, підписаних Замовником та погоджених і підписаних Міністерством освіти та науки (МОН). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000034 ● 58f7bf5a2c5e46409dde9279fcf6da48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-11-21-009146-a 21.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 10:58:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями по закупівлі робіт: «ДК 021:2015-45453000-7 – «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку № 1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 55 090 078,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-21-009146-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Протокол розкриття тендерної пропозиції Консорціум «УТБ» Замовником оприлюднено 22.12.2024. Станом на 14.01.2025 відсутня інформація щодо результатів розгляду тендерної пропозиції Консорціум «УТБ».
В зв’язку з чим строк розгляду тендерної пропозиції Консорціум «УТБ», перевищує п’ять робочих днів з дня її визначення найбільш економічно вигідною та не оприлюднено протокол щодо аргументованого продовження строку розгляду тендерної пропозиції Консорціум «УТБ» відповідно до вимог пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) ?
4. З яких причин Замовником не надано технічної можливості учаснику процедури закупівлі підтвердити підстави, зазначені в підпункті 10 пункту 47 Особливостей шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 10:11:40
Пояснення на запит
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу ID: UA-M-2025-01-13-000034 закупівлі робіт з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99 (ID: UA-2024-11-21-009146-a) повідомляємо наступне.
Щодо Запитання 1.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі, яка здійснюється в межах бюджетної програми 2201610 «Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток», джерелом фінансування якої є кредитні кошти, що отримані відповідно до Фінансової угоди (Проект «Вища освіта України») між Україною та Європейським інвестиційним банком від 19.12.2016 FI № 84.172 Serapis № 2012 0493, ратифікованої Законом України від 08.11.2017 № 2186-VIII та Угоди про грант Фонду Е5Р (Проект «Вища освіта України») між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 16.04.2020 № 560-ІХ.
Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99», виконаній згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших нормативних документів. Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) № 0122-4299-24-УЕГ/А від 26 серпня 2024 (Реєстраційний номер EX01:3660-8858-4167-5455). В проектно-кошторисній документації міститься детальний опис робіт, технічні вимоги, обсяги та види робіт.
Зокрема інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (обґрунтування) міститься у окремих файлах: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м.Чернігів, вул.Шевченка, 99» ТОМ 9 КОШТОРИС 2023-CH_3_1_D_АБ (додається); Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м.Чернігів, вул.Шевченка, 99» ТОМ 4 ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ 2023-CH_3_1_D_ЕЕ (додається), а також в Експертному звіті (реєстраційний номер PD01:3047-6268-1399-8227) на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3444476171801069395/optype=4 та Плані управління екологічними та соціальними питаннями /ПУЕСП/ (додається).
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з урахуванням рекомендацій Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99», згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі Експертного звіту (реєстраційний номер PD01:3047-6268-1399-8227) на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3444476171801069395/optype=4, з врахуванням кошторисної вартості за результатами експертизи.
Крім того, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з урахуванням загальної граничної суми коштів міжнародної технічної допомоги, яка може бути використана в рамках реалізації програми для реципієнта – Національний університет «Чернігівська політехніка», ЄДРПОУ 05460798.
Щодо Запитання 2.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів», університетом як розпорядником бюджетних коштів оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99» по закупівлі ID: UA-2024-11-21-009146-a шляхом розміщення вище згаданої інформації на власному веб-сайті (режим доступу – https://stu.cn.ua/wp-content/uploads/2024/11/1_richnyj-plan-zakupivel-na-2025-rik-vid-21.11.2024.pdf).
Щодо Запитання 3.
Пунктом 37 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України. На період дії воєнного стану в Україні діяльність публічних закупівель регулюється Законом з урахуванням Особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості).
Відповідно до абзацу 4 пункту 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методик оцінки, зазначених замовником у Тендерній документації, шляхом визнання тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію ціна якої є найнижчою.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахування вимог пункту 37 Особливостей та пункту 43 Особливостей.
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. При цьому, такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У зв’язку з необхідністю детального розгляду великого обсягу документів, наданих в складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» (код ЄДРПОУ 44547450) в межах відкритих торгів (з особливостями): «ДК 021:2015-45453000-7 – «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99» (Код ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 –«Капітальний ремонт і реставрація»), ID: UA-2024-11-21-009146-a та у зв'язку з воєнним станом в країні, частими повітряними тривогами виникла нагальна необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» (код ЄДРПОУ 44547450) по процедурі ID: UA-2024-11-21-009146-a до 20 робочих днів.
27.12.2024 (12:27) було збільшено строк кваліфікації вищезгаданого учасника та продовжено термін розгляду його пропозиції, як результат 27.12.2024 (12:48) електронною системою закупівель згенеровано Електронний ПРОТОКОЛ/ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду пропозиції/пропозицій UA-2024-11-21-009146-a (додається), який розміщено у вільному доступі в системі електронних закупівель.
Щодо Запитання 4.
Університет як юридична особа, що є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, для здійснення закупівель відповідно до норм Закону «Про публічні закупівлі» приєднано до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», який розміщено за адресою: https://www.dzo.com.ua – це один з 12 авторизованих майданчиків. Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» є частиною електронної системи закупівель, відносно якого Уповноваженим органом прийнято рішення про авторизацію за першим та третім, другим та четвертим рівнями акредитації, згідно з Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (із змінами, доповненнями та у відповідних актуальних редакціях).
Закупівлю робіт – «ДК 021:2015-45453000-7 – «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99» (Код ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 –«Капітальний ремонт і реставрація»), ID: UA-2024-11-21-009146-a здійснено шляхом застосування відкритих торгів з особливостями.
Відкриті торги з особливостями – тип процедури, яку можуть оголошувати замовники згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно ІНСТРУКЦІЇ Замовникам «Відкриті торги з особливостями», яка розміщена за адресою: https://www.dzo.com.ua в розділі «ІНСТРУКЦІЇ КОРИСТУВАЧА /ІНСТРУКЦІЇ / ЗАМОВНИКАМ»: «….. Якщо очікувана вартість закупівлі більше 20 мл. грн., то в розділі ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, система автоматично ставить галочку біля даного пункту (у період подання пропозицій даний критерій редагується)…….», тобто авторизованим електронним майданчиком, через який здійснено публікацію закупівлі ID: UA-2024-11-21-009146-a автоматично забезпечено технічну можливість учаснику процедури закупівлі підтвердити підстави, зазначені в підпункті 10 пункту 47 Особливостей (Постанови № 1178).
До пояснення додається:
ПКД – Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м.Чернігів, вул.Шевченка, 99» ТОМ 9 КОШТОРИС 2023-CH_3_1_D_АБ – на 342 аркушах;
ПКД – Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м.Чернігів, вул.Шевченка, 99» ТОМ 4 ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ 2023-CH_3_1_D_ЕЕ – на 57 аркушах;
План управління екологічними та соціальними питаннями – на 53 аркушах;
ПРОТОКОЛ/ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду пропозиції/пропозицій UA-2024-11-21-009146-a – на 2 аркушах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО ВЖИТТЯ ЗАХОДІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ. УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ проведено моніторинг ID: UA-M-2025-01-13-000034 закупівлі робіт з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99 (ID: UA-2024-11-21-009146-a), за наслідками якого складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-21-009146-a від 17.01.2025 року, яким встановлено наступне: «… II. КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА… Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує відмінити відкриті торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів……». Згідно РЕЄСТРУ отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-11-21-009146-a в межах даної тендерної закупівлі пропозицію подано одним учасником – КОНСОРЦІУМ «УТБ» (код ЄДРПОУ 44547450). За результатами розгляду, тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «УТБ» (код ЄДРПОУ 44547450) ВІДХИЛЕНО – 15 січня 2025 року (09:36), з причини не виправлення виявлених університетом після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані КОНСОРЦІУМ «УТБ» у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення університетом в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИСНОВОК про результати моніторингу (ID: UA-M-2025-01-13-000034) процедури закупівлі № UA-2024-11-21-009146-a з зобов’язаннями відмінити відкриті торги, опубліковано в системі електронних закупівель – 17 січня 2025 року. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», після відхилення пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «УТБ» (код ЄДРПОУ 44547450) розпочався період оскарження на дане прийняте університетом рішення (зг. пункту 59 Постанови № 1178 – скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника). Якщо в закупівлі стадія оскарження рішення замовника про відхилення пропозиції учасника, замовник не має можливості відмінити закупівлю. При цьому замовник зможе відмінити таку закупівлю тільки після того як завершиться період оскарження таких рішень. Відповідно до пункту 51 Постанови № 1178 ВІДКРИТІ ТОРГИ АВТОМАТИЧНО ВІДМІНЯЮТЬСЯ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником). Враховуючи той факт, що на дату публікації в системі електронних закупівель (17 січня 2025 року) ВИСНОВКУ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-21-009146-a /МОНІТОРИНГ ID: UA-M-2025-01-13-000034/ з зобов’язаннями відмінити відкриті торги, тендерну пропозицію єдиного учасника даних відкритих торгів вже було відхилено (дискваліфіковано) 15 січня 2025 року і тривав період оскаржень на дане прийняте університетом рішення та враховуючи норму пункту 51 Постанови № 1178, щодо АВТОМАТИЧНОЇ ВІДМІНИ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником), повідомляємо, що зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (згідно ВИСНОВКУ про результати моніторингу (ID: UA-M-2025-01-13-000034) процедури закупівлі № UA-2024-11-21-009146-a) щодо відміни відкритих торгів – ВИКОНАНО – після завершення періоду оскаржень на рішення університету, щодо відхилення тендерної пропозиції єдиного учасника, 21 січня 2025 року (00:00) електронною системою закупівель відкриті торги ID: UA-2024-11-21-009146-a було АВТОМАТИЧНО ВІДМІНЕНО.
2025-01-24 13:00:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги пункту 41, підпункту 10 пункту 47, абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УТБ" |
49 853 476,23
UAH
|
49 853 476,23
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УТБ" #44547450 |
Відхилено |
49 853 476,23
UAH
|
15 січня 2025 09:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2025 12:30
|