Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор
Очікувана вартість
4 039 811,00 UAH
UA-2022-01-14-005112-a b97a8f9dc9304a5eba01749890617e5c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдана Крушец

+380950287244 1agro.if@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФРАНКІВСЬК АГРО" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44315975
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул.Залізнична, будинок 22
Контактна особа: Богдана Крушец
+380950287244
1agro.if@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Беручи до уваги той факт, що Замовником було двічі відмінено відкриті торги через відсутність достатньої кількості учасників, враховуючи з метою забезпечення стабільного функціонування комунального підприємства та виконання ним поставлених завдань у 2022 році, враховуючи те, що ТОВ «А-ТЕРА» був єдиним учасником відмінених відкритих торгів по закупівлі трактора, керуючись пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно провести переговорну процедуру та укласти договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти з ТОВ «А-ТЕРА» щодо закупівлі трактора на загальну суму 4 039 811,00 грн. з ПДВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 14:56
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Трактор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано Франківськ, вулиця Залізнична , будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору сплачується за рахунок коштів Замовника Аванс 10 Робочі 20
Поставка товару сплачується за рахунок кредитних коштів банку Пiсляоплата 10 Робочі 80

Тендерна документація

14 січня 2022 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 14:53
IMG_0001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-15-000129 ● ceeaaddbb417487aaf71e2d616ca0cee
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2022 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.02.2022 №91

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2022 року № 91

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2022-01-14-005112-a від 14.01.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА"
#38181454
Переможець 4 039 811,00
UAH з ПДВ
14 січня 2022 14:56

Документи

14 січня 2022 14:56
Електронний підпис
14 січня 2022 14:55
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2022 14:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА"
#38181454
4 039 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2022 14:56
Електронний підпис
14 січня 2022 14:55
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 13:21
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 11:28
Договір.pdf укладений
25 січня 2022 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 039 811,00
UAH (в тому числі ПДВ 673 301,83 UAH)