Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ "КИЇВСЬКА КАРТИННА ГАЛЕРЕЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02224293 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Терещенківська, 9 |
Контактна особа: |
Людмила Романенко +380674565150 rls@knag.museum |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2023 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2023 13:15 |
Очікувана вартість: | 10 220 987,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 209,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України шляхом перерахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок Підрядника проміжними платежами за фактично виконані етапи Робіт відповідно до Календарного графіку виконання Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати (форма КБ-3) та Підсумкових відомостей ресурсів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати Робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2023 13:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2023 13:19 |
Оголошення.PDF | |
09 серпня 2023 13:19 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000035 ● 7b4b61aecbc2462d8de6183ffc1577b4
- Статус: завершено ● Дата: 02 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-08-09-006173-a 09.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 13:18:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реставрації будівлі Національного музею «Київська картинна галерея» по вул. Терещенківська,9 у Шевченківському районі м.Києва. Усунення пошкоджень внаслідок воєнних дій у період збройної агресії російської федерації проти України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-09-006173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-04 14:48:10
Відповідь на запит Держаудитслужби
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит від 04.10.2023 року Національний музей «Київська картинна галерея» повідомляє наступне. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі (Код за ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні роботи) «Реставрація будівлі Національного музею "Київська картинна галерея" по вул. Терещенківська, 9 у Шевченківському районі м. Києва. Усунення пошкоджень внаслідок воєнних дій у період збройної агресії Російської Федерації проти України». (Назва об’єкта культурної спадщини (згідно з Державним реєстром нерухомих пам’яток України, рішенням про взяття на державний облік або Переліком об’єктів культурної спадщини): Будинок Київського музею російського мистецтва, де містилася приватна колекція М.А. Терещенка, кінець ХІХ - початок ХХ століття охоронний № 260060-Н Постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 р. № 928 занесеного до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, як пам’ятка історії національного значення, Музей російського мистецтва, 1877, 1882-1883, 1884 рр. охоронний № 47 Рішенням виконавчого комітету Київської міськради народних депутатів від 22.11.1982 № 1804, архітектурна та містобудівельна пам’ятка) здійснено на підставі науково-проектної документації, яку було розроблено у 2023 році ТОВ АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «РЕСТАВРАТОР» ( 880-2023-3М). Архітектурні та реставраційні рішення вказаної науково-проектної документації по об’єкту, виконано у відповідності до: Закону України «Про охорону культурної спадщини»; ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»; інших нормативних та інструктивних документів, що регламентують виконання науково-проектної документації та будівельних робіт за видом будівництва «Реставрація», що підтверджено погодженням Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), про що свідчить відповідний лист-погодження та витяг з Реєстру будівельної діяльності (додається). На проект отримано позитивний експертний звіт № 01-0114-23/ЦБ від 19 червня 2023 ФІЛІЇ КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ (додається). Розмір бюджетного призначення визначено Наказом Департаменту культури ВО КМР (КМДА) №17 від 23.01.2023 р. «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації» (Додається). Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена на підставі кошторисної частини проекту. Том 3 вказаного Проекту «3.2. Зведений кошторисний розрахунок, об’єктні та локальні кошториси (К) 880-2023-3-2. (Додається) та проведеного первинного моніторингу цін та розцінок. Водночас, під час визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, окрім Проекту використовувалися вимоги пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета Закупівлі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» розміщена на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» КМДА (Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту) за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C1E5E8737314EB79C2258A0400349833 та на сайті музею https://knag.museum/index.php/uk/muzei/derzhavni-zakupivli.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2023 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БРФ Відродження |
8 990 460,00
UAH з ПДВ
|
8 990 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БРФ Відродження #40722813 |
Переможець |
8 990 460,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:23
|
Додаткова угода № 3 до Договору підряду №08-24-01 від 24.08.2023року.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:51
|
Додаткова угода №2 до Договору підряду № 08-24-01 від 24.08.2023р.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:37
|
Додаткова угода №1 до Договору підряду №08-24-01 від 24.08.2023р.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 16:13
|
Договір підряду №08-24-01 від 24.08.2023р..PDF | укладений |
25 серпня 2023 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 08/24-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 08/24-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 21.11.2023 року з ініціативи Замовника було залучено КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВЕКСПЕРТИЗА" до виконання з консультаційних послуг в галузі будівництва на об'єкті: Реставрація будівлі Національного музею "Київська картинна галерея" по вул. Терещенківська,9 у Шевченківському районі м. Києва. Усунення пошкоджень внаслідок воєнних дій у період збройної агресії російської федерації проти України (1 пусковий комплекс) у частині перевірки вартості та кількості матеріалів, механізмів, відповідності кошторисних норм до проектної документації та факту виконання, перевірки обсягів на об’єкті, відповідність інших витрат до нормативної бази, щодо надання таких послуг. 18.12.2023року було проведено засідання робочої групи за участю заступника генерального директора з розвитку та утримання музею Радченко В.М. та провідного інженера Третьякова В.І,. провідного інженера Клименка М.А. Членами робочої групи була надана інформація, що за результатами перевірки виконаних обсягів робіт за жовтень-листопад 2023 року, отримано лист № 304-1266 від 18.12.2023 року, в якому було рекомендовано змінити норми КВ 13 на норми КВ 10 у зв’язку з фактичним виконанням робіт. Після повідомлення Підрядника про рекомендації КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» та проведення з ним переговорів (лист № 060/35-559/1 від 18.12.2023 року), рекомендації КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА» було враховано частково, виходячи з виконаних обсягів робіт. На підставі чого були внесенні зміни до договору № 08/24-01 від 24.08.2023 року та була підписана Додаткова угода №3 від 19.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 08/24-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |