Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 4 Жмеринської міської об'єднаної територіальної громади Вінницької області за адресою: м.Жмеринка, вул.Київська,3
Очікувана вартість
403 656,00 UAH
UA-2022-07-06-007168-a ● b96858cdb3b146beba7b997dd7b0ceca
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І - ІІІ СТУПЕНІВ №4 КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТI |
Код ЄДРПОУ: | 26244099 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Вікторія Ісько +380679700185 zosh4zm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2022 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2022 15:50 |
Очікувана вартість: | 403 656,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 036,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 4 Жмеринської міської об'єднаної територіальної громади Вінницької області за адресою: м.Жмеринка, вул.Київська,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, Київська 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2022 20:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2022 20:36 |
додаток №3 проект зміни.docx | |
08 липня 2022 20:36 |
Перелiк_змiн.docx | |
06 липня 2022 16:29 |
додаток №1.docx | |
06 липня 2022 16:29 |
додаток №2 форма тендерної пропозиції.docx | |
06 липня 2022 16:29 |
додаток №3 проект договору.docx | |
06 липня 2022 16:29 |
додаток №4 кваліфікаційні критерії.docx | |
06 липня 2022 16:29 |
тендерна документація.docx |
08 липня 2022 20:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2022 20:36 |
додаток №3 проект зміни.docx
|
|||
08 липня 2022 20:36 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
06 липня 2022 16:29 |
додаток №1.docx
|
|||
06 липня 2022 16:29 |
додаток №2 форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
06 липня 2022 16:29 |
додаток №3 проект договору.docx
|
|||
06 липня 2022 16:29 |
додаток №4 кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
06 липня 2022 16:29 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін
Дата подання: 07 липня 2022 12:01
Дата відповіді: 08 липня 2022 20:28
1. Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання - сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та , так як відповідно до норм чинного законодавства сертифікація є необовязковою. Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі., А також, дискримінуєте усіх учаників крім виробників. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме роботи, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації.
Систему екологічного управління ISO 14001:2015; цей стандарт стосується безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці.
ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу
Так, застосовуючи сертифікати ISO Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до тендерної документації під час проведення закупівлі чим порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Чи акт про відсутність зауважень до об’ємів робіт між учасником та замовником є обов’язковим документом та буде впливати на кваліфікацію учасника у разі його відсутності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Слід зауважити, що ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Призначення цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні із соціально-економічними потребами.
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.
Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
Також зазначаємо, що ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю" є національним стандартом України, чинним від 01.07.2016, що установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація, в тому числі, повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги Замовника.
Відповідність систем управління якістю виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 оцінюється органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). За результатом оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 видається сертифікат відповідності.
Орієнтація на Замовника та задоволеність Замовника є основними принципами, на яких базується зазначений стандарт. Право замовника на встановлення законних вимог щодо акредитації органу з оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015, відповідає вказаним принципам та жодним чином не суперечить положенням стандарту.
Акредитація органів з оцінки відповідності (органів сертифікації), проводиться у відповідності до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Згідно зі статтею 1 зазначеного Закону акредитація органів з оцінки відповідності – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Статтею 6 Закону встановлено, що Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує державної політики у сфері економічного розвитку.
Відповідно до пункту 1 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 08.02.2017 №161, НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ є національним органом України з акредитації. Пунктом 6 зазначеного положення визначено, що Основними завданнями НААУ є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; усунення технічних бар'єрів у торгівлі. До основних функцій НААУ віднесено: акредитацію органів з оцінки відповідності (надалі – ООВ); проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації; ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, інші функції.
Порядок проведення акредитації ООВ затверджено Настановою з управління НААУ від 30.08.2019 № 270-Я та містить вичерпний перелік заходів, яких необхідно вжити ООВ для проходження акредитації.
Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності є відкритим, розміщений на веб-порталі НААУ (за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/). Згідно даних, отриманих за вказаним посиланням, до перелік органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих НААУ включено 80 таких органів.
Отже діяльність НААУ щодо акредитації ООВ чітко регламентована чинним законодавством, здійсниться на засадах рівності та прозорості, не містить ознак надання переваг будь-яким суб’єктам чи їх групам.
Таким чином вимога щодо надання учасником сканкопії з оригіналу або копії сертифікату ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості учасника, що виданий уповноваженим на те органом сертифікації, відповідає чинному законодавству та не призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації. Для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об'єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, учасники мають достатньо часу для того (у розпорядженні учасників є 4 робочих дні), щоб знайти можливість і час звернутися до уповноваженої особи та провести ознайомлення з об'єктом та об'ємами робіт.
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.
Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
Також зазначаємо, що ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю" є національним стандартом України, чинним від 01.07.2016, що установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація, в тому числі, повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги Замовника.
Відповідність систем управління якістю виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 оцінюється органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). За результатом оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 видається сертифікат відповідності.
Орієнтація на Замовника та задоволеність Замовника є основними принципами, на яких базується зазначений стандарт. Право замовника на встановлення законних вимог щодо акредитації органу з оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015, відповідає вказаним принципам та жодним чином не суперечить положенням стандарту.
Акредитація органів з оцінки відповідності (органів сертифікації), проводиться у відповідності до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Згідно зі статтею 1 зазначеного Закону акредитація органів з оцінки відповідності – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Статтею 6 Закону встановлено, що Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує державної політики у сфері економічного розвитку.
Відповідно до пункту 1 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 08.02.2017 №161, НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ є національним органом України з акредитації. Пунктом 6 зазначеного положення визначено, що Основними завданнями НААУ є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; усунення технічних бар'єрів у торгівлі. До основних функцій НААУ віднесено: акредитацію органів з оцінки відповідності (надалі – ООВ); проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації; ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, інші функції.
Порядок проведення акредитації ООВ затверджено Настановою з управління НААУ від 30.08.2019 № 270-Я та містить вичерпний перелік заходів, яких необхідно вжити ООВ для проходження акредитації.
Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності є відкритим, розміщений на веб-порталі НААУ (за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/). Згідно даних, отриманих за вказаним посиланням, до перелік органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих НААУ включено 80 таких органів.
Отже діяльність НААУ щодо акредитації ООВ чітко регламентована чинним законодавством, здійсниться на засадах рівності та прозорості, не містить ознак надання переваг будь-яким суб’єктам чи їх групам.
Таким чином вимога щодо надання учасником сканкопії з оригіналу або копії сертифікату ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості учасника, що виданий уповноваженим на те органом сертифікації, відповідає чинному законодавству та не призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації. Для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об'єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, учасники мають достатньо часу для того (у розпорядженні учасників є 4 робочих дні), щоб знайти можливість і час звернутися до уповноваженої особи та провести ознайомлення з об'єктом та об'ємами робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2022 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
402 650,00
UAH
|
402 650,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОРБУД ПЛЮС |
403 000,00
UAH
|
403 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354 |
Переможець |
402 650,00
UAH
|
25 липня 2022 19:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2022 22:39
|
ДУ №1 поточний ремонт.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2022 22:37
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2022 13:35
|
Договір.pdf | укладений |
05 серпня 2022 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до розділу 3, а саме п. 3.1 викласти в наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 370 387,10 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 100/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |