Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прилеглої території Хмельницької дитячої школи мистецтв "Райдуга" по вул. Курчатова 9 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
1 568 301,00 UAH
UA-2020-06-10-000583-a b94c870138bb489d8edacde2fa25e470
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелегеда Іван Борисович

+380382657769 kultura_xm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02231293
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 30
Контактна особа: Шелегеда Іван Борисович
+380382657769
kultura_xm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:39
Очікувана вартість: 1 568 301,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт прилеглої території Хмельницької дитячої школи мистецтв "Райдуга" по вул. Курчатова 9 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Курчатова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору передоплата 30% Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт післяоплата 70% Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 10:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:53
ТД_1568301.docx
10 червня 2020 10:53
Додаток_4.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток_2.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток_1.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток 5.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток 3.doc
11 червня 2020 10:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:53
ТД_1568301.docx
10 червня 2020 10:53
Додаток_4.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток_2.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток_1.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток 5.doc
10 червня 2020 10:53
Додаток 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-15-000012 ● 9d7c5752c6f24b058ae33fc1ea24e302
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2020 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.06.2020 36

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 15.06.2020 №36
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2020-06-10-000583-a 10.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г. В.


В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами опрацювання наданих зауважень, торги відмінено

2020-06-19 11:11:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 19.06.2020 №7)

2020-06-19 12:13:06

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 11:12
Кінець періоду оскарження: 30 червня 2020 00:00
Дата відміни: 30 червня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушення
Документи:
19 червня 2020 11:12
Електронний підпис
19 червня 2020 11:10
Протокол