Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт міжквартального роз'їзду (від перехрестя вул.М.Грушевського, Інтернаціональна до вул.Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області
Очікувана вартість
8 053 008,00 UAH
UA-2023-04-21-005207-a ● b94bc7aea6914fca91b37a9036ae1234
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43330285 |
Вебсайт: | http://phm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
Контактна особа: |
Більченко Олег Петрович +380456751883 budjkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 8 053 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 265,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міжквартального роз'їзду (від перехрестя вул.М.Грушевського, Інтернаціональна до вул.Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, м.Переяслав, міжквартальний роз'їзд від перехрестя вул.М.Грушевського, Інтернаціональна до вул.Б.Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 12:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 12:18 |
Додаток 5 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
21 квітня 2023 12:18 |
ДОдаток 4 Проект договору.docx | |
21 квітня 2023 12:18 |
Додаток 3 Критерії оцінки учасників та переможця.docx | |
21 квітня 2023 12:18 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf | |
21 квітня 2023 12:18 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
21 квітня 2023 12:18 |
Тендерна документація Капітальний ремонт міжквартального розїзду м Переяслав Київської області.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення обсягів робіт
Дата подання: 26 квітня 2023 16:19
Дата відповіді: 28 квітня 2023 15:06
В Технічному завданні пункт 44 "Знак дорожній 5.65.2" повинен бути в м2, так як це інформаційний знак, який вказує на назву якогось об'єкту. Будь ласка, вкажіть площу цього знаку
Відповідь: Вимоги до дорожнього знаку повинні відповідати розділу 7 ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху ЗНАКИ ДОРОЖНІ Загальні технічні умови Правила застосування
кваліфікація працівників
Дата подання: 26 квітня 2023 21:14
Дата відповіді: 28 квітня 2023 15:49
Доброго дня, шановний Замовник, просимо уточнення, згідно вимоги у ТД, ви вимагаєте надати:
-учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
Якщо, у нас, як у потенційного учасника є саме інженер з охорони праці, який відповідальний за дотримання вимог з охорони праці, і веде інструктаж для всіх працівників чи буде помилкою, надання документів підтвердження саме на інженера з ОП?. Дякую за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог частини 2 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації :"учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників."
АБЗ
Дата подання: 27 квітня 2023 11:46
Дата відповіді: 28 квітня 2023 15:23
Просимо надати розяснення - Замовник вимагає надати копію договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, чинного протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням можливості його поставки для даного предмету закупівлі із посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі, а також засвідчені копії документів (накладних або актів приймання-передачі), що підтверджують співпрацю учасника та придбання асфальтобетону та/або ЩМАС у контрагента, з яким укладено договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, що надається учасником згідно даного пункту, у попередніх закупівлях, договірних зобов’язаннях з ремонту автомобільних доріг;
- асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Для чого підтвердження ЩМАС, якщо ЩМАС згідно Додатку 2. Технічне завдання не використовується????
Просимо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно проекту передбачено вибір учасником закупівлі асфальтобетону та/або ЩМАС у контрагента на вибір, тобто це не зобов'язує учасника використовувати саме ЩМАС.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 27 квітня 2023 13:09
Дата відповіді: 28 квітня 2023 15:26
Шановний Замовнику, чи буде достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, наданий учасником договір на виконання робіт з реконструкції дорожнього покриття за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
Відповідь: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником буде достатньо надання договору на виконання робіт з реконструкції дорожнього покриття за кодом ДК 021:2015-4523000-8.
Уточнення Технічного завдання
Дата подання: 27 квітня 2023 16:42
Дата відповіді: 28 квітня 2023 15:16
Добрий день! Просимо конкретизувати у Технічному завданні Додаток 2 наступні пункти:
Роздiл 2. Штучні споруди п.3 Перекладання горловин цегляних колодязів трирядною кладкою – відсутня опорна плита – це помилка чи непередбачено проектом?
Роздiл 3. Дорожній одяг. Тип 1. Підсилення дорожнього одягу п.10 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] – яка марка та тип асфальтобетонної суміші?
Роздiл 5. Укріплення узбіччя п.18 Укріплення узбіччя гравійною [щебеневою] сумішшю товщиною 10 см – який тип суміші?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По розділу 2 Штучні споруди проектом передбачено нарощування горловин оглядових колодязів цеглою. Інші існуючі інженерні мережі та комунікації перевлаштовувати проектом не передбачено.
По розділу 3 Дорожній одяг тип 1 згідно проекту передбачено "Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1.
Розділ 5 .Згідно проекту передбачено укріплення узбіч з щебенево-піщаної суміші С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013, товщиною 10 см з урахуванням призми укосу - 7,45 куб.м.
По розділу 3 Дорожній одяг тип 1 згідно проекту передбачено "Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1.
Розділ 5 .Згідно проекту передбачено укріплення узбіч з щебенево-піщаної суміші С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013, товщиною 10 см з урахуванням призми укосу - 7,45 куб.м.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-21-005207-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40864614
Дата подання: 27 квітня 2023 23:34
Дата подання: 27 квітня 2023 23:34
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 травня 2023 17:23
рішення від 01.05.2023 № 5637.pdf
Дата публікації: 01 травня 2023 17:23
інформація про перенесення розгляду скарги та запит (Замовнику)від 09.05.2023 № 442.pdf
Дата публікації: 10 травня 2023 11:19
інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2023 № 6499.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 12:13
рішення від 15.05.2023 № 6499.pdf
Дата публікації: 18 травня 2023 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням уповноваженої особи відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради №22 від 19.05.2023 року виконані вимоги Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення № 6499-р/пк-пз від 15 травня 2023 року
Протокольне рішення (протокол № 22)
Уповноваженої особи замовника – відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради
(код ЄДРПОУ 43330285)
19.05. 2023 року м. Переяслав
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про внесення змін до тендерної документації (далі — Тендерна документація), оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі і «Капітальний ремонт міжквартального роз’їзду (від перехрестя вулиці М.Грушевського, Інтернаціональна до вулиці Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області» код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Закупівля)
2. Про розміщення в електронній системі закупівель змін, що вносяться до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін, що вносяться.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2023-04-21-005207-а.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферы публічних закупівель від 15.05.2023 №6499-р/пк-пз стосовно скарги ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» зобов’язано Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт міжквартального роз’їзду (від перехрестя вулиці М.Грушевського, Інтернаціональна до вулиці Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-21-005207-а, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, зокрема:
1.Виключення з пункту 2.1. частини 2 розділу ІІ додатку 3 Документації абзаців третього –сьомого наступного змісту:
«Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.
Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.»
2. Виключення з пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Документації абзаців одинадцятого – шістнадцятого та абзаців вісімнадцятого – двадцять першого наступного змісту:
«1. Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті, з інформацією щодо типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель), його місцезнаходження, потужність;
- у підтвердження наявності в учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає засвідчені копію документів, що підтверджують право власності або обліку, а також бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного заводу, який включений учасником до довідки, на балансі Учасника за підписом керівника та головного бухгалтера або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця;
- у підтвердження наявності в учасника орендованих (лізинг) асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає копію договору оренди (лізингу), чинного протягом всього строку виконанні робіт, що є предметом закупівлі, а також оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (орендодавця за договором) щодо не заперечення використання учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, в потрібній кількості протягом усього строку виконанні робіт визначеного договором про закупівлю;
- у разі відсутності власних/орендованих/лізинг виробництв, учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку у довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний завод - його місцезнаходження, потужностей, запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. У підтвердження інформації, викладеної в довідці, учасник надає копію договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, чинного протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням можливості його поставки для даного предмету закупівлі із посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі, а також засвідчені копії документів (накладних або актів приймання-передачі), що підтверджують співпрацю учасника та придбання асфальтобетону та/або ЩМАС у контрагента, з яким укладено договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, що надається учасником згідно даного пункту, у попередніх закупівлях, договірних зобов’язаннях з ремонту автомобільних доріг;
- асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
- учасник у складі пропозиції надає належним чином посвідчені копії дозвільних документів асфальтобетонного заводу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (дозвіл);
2. Для підтвердження якості щебенево-піщаної суміші (ЩПС), учасник надає діючий сертифікат(-и) відповідності ДСТУ Б В.2.7-30:2013 з протоколами випробувань на кожну фракцію ЩПС, яка буде використовуватися при виконанні робіт. Сертифікат відповідності повинен бути виданий випробувальною лабораторією, акредитованою на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17065, що підтверджується даними Реєстру акредитованих ООВ Національного агентства з акредитації України, та діючий радіаційний сертифікат(-и) на всі фракції ЩПС, яка буде використовуватися при виконанні робіт. В складі пропозиції учасник, якщо він не є власником сертифікату відповідності, надає чинний на дату розкриття пропозицій договір на придбання всіх фракцій ЩПС, укладений з власником(- ами) сертифікату(-ів) відповідності, а якщо учасник є власником сертифікату(-ів), то він надає документи, підтверджуючі наявність в такого учасника виробничих потужностей для виробництва ЩПС.
3. Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність сертифікованої (атестованої) вимірювальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю;
- документ, що підтверджує право власності/оренди/обліку та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну лабораторію учасника або копію чинного договору з усіма додатками про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії, з наданням документів, що підтверджує сертифікацію (атестацію) вимірювальної лабораторії;
- гарантійний лист учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та інші види лабораторних та інженерно-випробувальних робіт.»
Враховуючи викладене, необхідно внести зміни до Тендерної документації шляхом: -виключення з пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Документації абзаців одинадцятого – шістнадцятого та абзаців вісімнадцятого – двадцять першого;
-виключення з пункту 2.1. частини 2 розділу ІІ додатку 3 Документації абзаців третього –сьомого та затвердження нової редакції тендерної документації.
Згідно зі змінами строк подання тендерних пропозицій закінчується не раніше ніж за чотири дні з моменту внесення змін до тендерної документації.
Для цього розроблено проєкт нової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться.
Зазначені документи відповідають вимогам Замовника та нормам чинного законодавства.
На підставі вищенаведеного наявні підстави для затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться, для проведення Закупівлі згідно з розглянутим проєктом.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 51 Особливостей зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Таким чином, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та перелік змін, що вносяться, у строк, встановлений пунктом 51 Особливостей.
ВИРІШИВ(-ЛА):
1. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться.
2. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа відділу капітального будів-
ництва та житлово-комунального господарства
Переяславської міської ради Олег БІЛЬЧЕНКО
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2023 09:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Очікує рішення |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 09:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 15:08 |
Кінець періоду оскарження: | 02 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 02 червня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.05.2023 №6499-р/пк-пз стосовно скарги ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» зобов’язано Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт міжквартального роз’їзду (від перехрестя вулиці М.Грушевського, Інтернаціональна до вулиці Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-21-005207-а, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-потралі Уповноваженого органу 19.05.2023 року о 9 годині 34 хв. на електронному майданчику «Держазупівлі.Онлайн» по закупівлі № UA-2023-04-21-005207-а, в розділ «Коментар замовника щодо усунення порушення» Замовником розміщена інформація, а саме копія протокольного рішення (протокол №22) від 19.05.2023 року прийнятого уповноваженою особою відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради Більченком О.П. щодо внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.05.2023 №6499-р/пк-пз. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття пропозицій відбулось 19.05.2023 року о 9 годині 37 хв., внаслідок чого відсутня технічна можливість внесення Замовником змін до тендерної документації по закупівлі № UA-2023-04-21-005207-а на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.05.2023 №6499-р/пк-пз. Враховуючи викладене та відповідно до підпункту 2 пункту 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи вищенаведене, зокрема, що за Процедурою закупівлі здійснено розкриття Пропозицій, без технічної можливості внесення змін до Тендерної документації, наявні порушення, які неможливо усунути. Тому, запропоновано відмінити проведення відкритих торгів з особливостями по об’єкту «Капітальний ремонт міжквартального роз’їзду (від перехрестя вулиці М.Грушевського, Інтернаціональна до вулиці Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області» (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-21-005207-а). Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 51 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Протокольним рішення (протокол №23) від 22 травня 2023 року уповноважена особа Замовника вирішив: 1. Відмінити Закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт міжквартального роз’їзду (від перехрестя вулиці М.Грушевського, Інтернаціональна до вулиці Б.Хмельницького) в м.Переяслав Київської області» код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) на суму 8053008,00 грн. (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-21-005207-а) на підставі підпункту 2 пункту 51 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі Уповноважена особа відділу капітального будів- ництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради Олег БІЛЬЧЕНКО |
Документи:
22 травня 2023 15:08
|
Електронний підпис |
22 травня 2023 15:06
|
протокол уповноваженої особи №23 від 22 травня 2023 року |