Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Олег Пелих +0322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 5 722 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 612,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену Замовником, а саме: с.Волиця, вул.Шевченка 1а, Мостиський район, Львівська область.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування: Субвенція з державного бюджету і місцеве фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 12:11 |
Рішення про внесення змін 13.02.docx | |
13 лютого 2020 12:11 |
Тендерна документація Волиця 13.02.docx | |
31 січня 2020 18:30 |
Технічне завдання Волиця.docx | |
31 січня 2020 18:30 |
Додаток 5 Проект договору Волиця.docx |
13 лютого 2020 12:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2020 12:11 |
Рішення про внесення змін 13.02.docx
|
|||
13 лютого 2020 12:11 |
Тендерна документація Волиця 13.02.docx
|
|||
31 січня 2020 18:30 |
Технічне завдання Волиця.docx
|
|||
31 січня 2020 18:30 |
Додаток 5 Проект договору Волиця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-10-000004 ● 402156a38cf145e8926111b59d636bf3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2020 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2020 № 66
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-31-004765-a 31.01.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведеної закупівлі Замовником отримано запит від Уповноваженого органу про що повідомляємо: Щодо свідоцтва платника ПДВ Замовник під час формування тендерної документації врахував положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону та зазначив інформацію у п.1.1.6 ч.1.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції про те, що: Ціна тендерної пропозиції формується з врахуванням ПДВ або без ПДВ залежно від системи оподаткування потенційного Учасника. До того ж у додатку №1 ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” передбачена можливість запропонувати Учаснику ціну або з ПДВ, або без ПДВ. Саме тому вимоги Закону у цій частині не порушені, адже це передбачено у п.1.1.6 ч.1.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а опис методики взятий з примірної тендерної документації, однак він несе собою лише рекомендаційний характер та приклад того, як сформувати тендерну документацію Замовнику. У замовника немає обов’язку зазначати цю інформацію саме у Розділі 5 «Оцінка тендерних пропозицій». Щодо аналогічного договору Керуючись вимогами ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник надає копію аналогічного договору № 50 від 28.12.2018 року із сумою суму 6 830 000,00 грн. Зазначений договір має бути виконаний повністю про що надані у складі тендерної пропозиції учасника підтверджуючі документи, а саме довідки за формою КБ-3. Надані документи відповідають вимогам тендерної документації, адже присутні дві довідки КБ-3 за жовтень 2019 року, де в одній міститься інформація щодо виконаних робіт в першій колонці довідки, де вказана вартість робіт виконаних від початку будівництва до дати звітного періоду в сумі 6 488 500,00 гривень, а в іншій (у завантаженій копії документа сума підкреслена рожевим кольором) в останній колонці довідки, де зазначають суму виконаних робіт за місяць вказана вартість 341 500, 00 грн. Якщо додати обидві суми з довідок форми КБ-3 за жовтень, а саме: 6 488 500,00 та 341 500, 00, то отримаємо саме вартість договору 6 830 000,00 грн. Тож відсутні будь-які сумніви з приводу не повного виконання договору чи надання недостовірної інформації Учасником. Щодо гарантійного листа на меблі Вимогами тендерної документації визначено, що Учасник має надати гарантійний лист на підтвердження можливості постачати меблі корпусні медичні та меблі медичні спеціальні. Перелік таких меблів не чітко не викреслений, а вказано лише загальне поняття: меблі корпусні медичні та меблі медичні спеціальні. Тому вважаємо, що подання такого листа з можливістю безперебійного постачання товару належної якості, кількості та в строки цілком підтверджує вказану вимогу. В листі міститься найменування товаровиробника, назва товару, що буде постачатись, назва закупівлі та номер оголошення, тож всі критерії, які Замовник хотів побачити зазначені. Щодо укладеного договору Замовником оприлюднено додаткову угоду №1/20 від 14.04.2020 року до укладеного договору №5 від 13.04.2020 року. Ця ж угода оприлюднена в системі здійснення закупівель 15.04.2020 року. Серед одних з пунктів змін міститься коригування п. 5.1 Розділу № 5, однак п.10.1 дійсно не змінено. Замовник задля усунення механічної помилки та приведення у відповідність усіх умов договору найближчим часом розмістить Додаткову угоду. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
2020-05-05 11:01:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" |
5 521 578,17
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАТИР-ІНВЕСТ" |
5 718 285,16
UAH з ПДВ
|
5 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРЕСТИЖ-СТИЛЬ |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД" |
5 710 000,00
UAH з ПДВ
|
5 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" #42827574 |
Відхилено |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 13:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАТИР-ІНВЕСТ" #39225796 |
Відхилено |
5 110 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 14:03
|
ТОВ ПРЕСТИЖ-СТИЛЬ #32126765 |
Відхилено |
5 115 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 14:07
|
ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД" #03585082 |
Переможець |
5 710 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 19:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 17:44
|
дод.уг.2 розірвання.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2020 09:47
|
дод.уг.1.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 10:57
|
дог.5.pdf | укладений |
13 квітня 2020 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, уточнення договірної ціни на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |