Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аксесуари до робочого одягу
Очікувана вартість
682 396,24 UAH
UA-2023-05-10-006997-a ● b91adb6a63864e77adb99bb77f744877
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Контактна особа: |
Юлія Сторожук +380976468443 yuliastorojuk@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2023 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 682 396,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 823,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Килим діелектричний 75х75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Діелектричні рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
6 пара
Рукавички теплостійкі (краги зварювальника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Рукавички трикотажні з полегшеним полімерним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
250 пара
Рукавички трикотажні з крапковим покриттям долоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 штуки
Щиток захисний сітчатий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Рукавички п’ятипалі спилкові комбіновані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Рукавички спілкові комбіновані утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
5 штуки
Браслет антистатичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
4 штуки
Щиток лицьовий електрозварювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
300 штуки
Протигаз типу ГП-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
6 штуки
Каска захисна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
5 пара
Наколінники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 12:52 |
Тендерна документація.docx | |
10 травня 2023 12:52 |
Тендерна документація.docx | |
10 травня 2023 12:52 |
Додаток2. Проект Договору.docx | |
10 травня 2023 12:52 |
Додаток2. Проект Договору.docx | |
10 травня 2023 12:52 |
Додаток 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності вимогам, визначеним в пункті 44 Особливостей..docx | |
10 травня 2023 12:52 |
Додаток 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності вимогам, визначеним в пункті 44 Особливостей..docx | |
10 травня 2023 12:52 |
Додаток 1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx | |
10 травня 2023 12:52 |
Додаток 1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Дата подання: 11 травня 2023 12:33
Дата відповіді: 13 травня 2023 10:59
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2023 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
В зв’язку з тим, що вичерпний опис характеристик необхідного протигазу скласти неможливо, в назві використано загальновідому назву ГП-7 із застосуванням слова «типу» лише для однозначного розуміння характеристик предмету закупівлі і замовником і учасниками.
Додаток 1 до ТД також містить наступне формулювання: У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Тобто, документацією передбачено можливість для учасників запропонувати еквівалентні протигази, що будуть задовільняти встановлені технічні вимоги.
Окремо звертаємо увагу, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь про що тендерна документація містить окреме застереження.
В зв’язку з тим, що вичерпний опис характеристик необхідного протигазу скласти неможливо, в назві використано загальновідому назву ГП-7 із застосуванням слова «типу» лише для однозначного розуміння характеристик предмету закупівлі і замовником і учасниками.
Додаток 1 до ТД також містить наступне формулювання: У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Тобто, документацією передбачено можливість для учасників запропонувати еквівалентні протигази, що будуть задовільняти встановлені технічні вимоги.
Окремо звертаємо увагу, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь про що тендерна документація містить окреме застереження.
Щодо відповідності протигазу ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 11 травня 2023 12:49
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:01
Шановний замовнику, у пункті 11 таблиці "Інформація про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі" Додатку № 1 до ТД, Ви зазначаєте що "Протигаз типу ГП-7" має відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання". Уточніть будь-ласка, відповідність даного Протигазу ще стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування", який відповідає за відповідність фільтру міжнародному стандарту Вам не потрібно!? Зважаючи на те Протигаз - це засіб індивідуального захисту, який складається із захисної маски і фільтру, даний продукт має відповідати щонайменше ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017 !!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «у разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
У випадку, якщо ДСТУ втратять чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ.
Відповідно, при підготовці пропозиції всім учасникам забезпечено можливість запропонувати товар, виготовлений згідно діючих нормативних документів (ДСТУ).
Крім того, документація містить мінімальний опис технічних вимог, що спрямоване на недопущення дискримінації і розширення кола потенційних учасників, які зможуть запропонувати якісний товар за ринковими цінами.
Зважаючи на вказане, зміни про які йдеться у зверненні можуть порушувати основні принципи здійснення закупівель, що полягають в максимальній економії, ефективності та пропорційності, привести до обмеження кола потенційних учасників закупівлі, дискримінації та, як наслідок неможливість економії бюджету та/або відміни закупівлі.
У випадку, якщо ДСТУ втратять чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ.
Відповідно, при підготовці пропозиції всім учасникам забезпечено можливість запропонувати товар, виготовлений згідно діючих нормативних документів (ДСТУ).
Крім того, документація містить мінімальний опис технічних вимог, що спрямоване на недопущення дискримінації і розширення кола потенційних учасників, які зможуть запропонувати якісний товар за ринковими цінами.
Зважаючи на вказане, зміни про які йдеться у зверненні можуть порушувати основні принципи здійснення закупівель, що полягають в максимальній економії, ефективності та пропорційності, привести до обмеження кола потенційних учасників закупівлі, дискримінації та, як наслідок неможливість економії бюджету та/або відміни закупівлі.
Щодо несумісності складових частин протигазу
Дата подання: 11 травня 2023 12:54
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:01
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм).
Згідно Додатку № 1 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)" Ви зазначаєте що, Протигаз типу ГП-7 має відповідати міжнародному стандарту EN148-1 (нарізне з’єднання Rd40х1/7”). Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що протигаз ГП-7 виготовлений відповідно до ТУ Г-10-1103-82 (належать Міністерству Оборони рф), де Протигазова маска відповідає стандарту ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм), а не ДСТУ EN148-1:2004 (нарізне з’єднання Rd40х1/7”). Протигазових масок МГП або МП-04 з різьбою Rd 40*1/7" (ДСТУ EN148-1:2004) НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ! В даному факті Ви можете переконатись переглянувши інформацію на сайті офіційних заводів виробників - АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства Російської Федерації ( https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Коробка фільтрувально-поглинальна (фільтр), як складова протигазу може виготовлятись відповідно ДСТУ EN148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"), але в разі її комплектації з такою маскою (МГП або МП-04), призведе до того, що складові протигазу (маска, фільтр) будуть мати РІЗНІ РІЗЬБОВІ З'ЄДНАННЯ, а відтак не сумісні! Використання за призначенням протигазу із несумісними складовими, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Враховуючи наведені факти, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
В зв’язку з тим, що вичерпний опис характеристик необхідного протигазу скласти неможливо, в назві використано загальновідому назву ГП-7 із застосуванням слова «типу» лише для однозначного розуміння характеристик предмету закупівлі і замовником і учасниками.
Окремо звертаємо увагу, що в описі технічних характеристик протигазу чітко визначено: З’єднувач для фільтру – нарізне з’єднання Rd40х1/7” (EN 148-1); З’єднувач до маски – нарізне з’єднання Rd40х1/7” (EN 148-1).
Відтак, умовами документації передбачено, що різьбові з’єднання складових протигазу повинні бути сумісними.
В зв’язку з тим, що вичерпний опис характеристик необхідного протигазу скласти неможливо, в назві використано загальновідому назву ГП-7 із застосуванням слова «типу» лише для однозначного розуміння характеристик предмету закупівлі і замовником і учасниками.
Окремо звертаємо увагу, що в описі технічних характеристик протигазу чітко визначено: З’єднувач для фільтру – нарізне з’єднання Rd40х1/7” (EN 148-1); З’єднувач до маски – нарізне з’єднання Rd40х1/7” (EN 148-1).
Відтак, умовами документації передбачено, що різьбові з’єднання складових протигазу повинні бути сумісними.
тип SX
Дата подання: 11 травня 2023 13:11
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:03
згідно ДСТУ EN 14387:2017 Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування, маркування, Тип SX (п.5.1.1 ДСТУ EN 14387) - застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Прошу згідно п. 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017 вказати час захисної дії речовин які маркуються під позначенням SX (бойові отруйні речовини: зарин, зоман, табун, VX гази, іприт, люїзит), а також згідно п.п 8.2.і) для фільтрів SX - відповідну максимальну концентрацію від якої захищає фільтр. Також згідно ДСТУ зазначте будь-ласка якими необхідними документами слід підтвердужувати вищезазначені параметри.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що згідно ДСТУ розшифровка типів речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника:
- Ціану хлору – 18 хв.;
- фосгену – 110 хв.;
- зарину – 90 хв.;
- хлору – 30 хв.;
- аміаку – 50 хв.;
- сірководню – 50 хв.;
- діоксину сірки – 28 хв.;
- циклогексану – 70 хв.;
- ціану водню – 30 хв.;
- ацетонітрилу – 20 хв.;
- хлористого водню – 40 хв.;
- хлористого водню – 30 хв.;
- хлорпікрину – 90 хв.
Спосіб підтвердження визначено в технічних вимогах.
- Ціану хлору – 18 хв.;
- фосгену – 110 хв.;
- зарину – 90 хв.;
- хлору – 30 хв.;
- аміаку – 50 хв.;
- сірководню – 50 хв.;
- діоксину сірки – 28 хв.;
- циклогексану – 70 хв.;
- ціану водню – 30 хв.;
- ацетонітрилу – 20 хв.;
- хлористого водню – 40 хв.;
- хлористого водню – 30 хв.;
- хлорпікрину – 90 хв.
Спосіб підтвердження визначено в технічних вимогах.
Щодо захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 11 травня 2023 13:44
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:04
Шановний Замовнику, просимо Вас у відповідності до п. 6.12.3.1 та п 8.2.і) ДСТУ EN 14387:2017 "Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування, маркування" вказати час захисної дії, а також концентрацію випробовувального газу в повітрі (у мг/л) для кожної Бойової отруйної речовини, що вказана у Додатку № 1 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)" у пункті 11 "Протигаз типу ГП-7", а саме для зарину, зоману, табуну, VX газів, іприту, люїзиту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) повинно становити не менше показників визначених у діючих державних стандартах (ДСТУ, тощо), зокрема ДСТУ EN 14387:2017 визначає вимоги до фільтрів скомбінованих, а також їх випробування. Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги наведених стандартів та з метою уникнення обмеження конкуренції конкретизувати показники концентрації газів у повітрі для товару, що є предметом закупівлі. Головною метою закупівлі є відповідність товару встановленим вимогам, що підтверджується належними документами.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 11 травня 2023 13:55
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:05
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, перелік документів які Ви вимагаєте у пункті 11 Додатку № 1 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)"
щодо Протигазу, а саме: сертифікат про експертизу зразка, декларацію про відповідність та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.! В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ із зазначенням захисних властивостей від БОР типу зарин, зоман, іприт та ін.! Даний документ може бути оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, лише у випадку позитивних результатів випробувань на БОР, які проводились в одній із "Визначених лабораторій Організацією із заборони хімічної зброї" (OPCW Designated Laboratories), яка акредитована ОЗХЗ та має всі необхідні дозволи та доступу до оригінальних БОР (зарин, зоман, іприт та ін.) для проведення такого роду випробувань. Повідомляємо Вам, що згідно із інформацією офіційного сайту Організації із заборони хімічної зброї станом на 6 квітня 2022 р. таких лабораторій всього 24 у 21 державах світу, з них ЖОДНОЇ в Україні та Сербії! Враховуючи вищенаведену інформацію, а також з метою недопущення недобросовісних постачальників просимо Вас зазначити у технічних вимогах до закупівлі надання Сертифікату якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт та ін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з українським законодавством існує поняття сертифікат якості, проте чіткого визначення йому в нормативних документах не надається.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Щодо відповідності протигазу ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 13 травня 2023 16:49
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:00
Шановний Замовнику просимо Вас не нехтувати озвученим Вам зауваження стосовно тендерної документації, в частині відповідності протигазу ДСТУ EN 14387:2017, а все ж таки привести її у відповідність до норм чинного законодавства, а саме СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях» (Далі - СОУ). У пункт 1.3 СОУ вказано що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж opгaни викoнaвчoï влaди, opгaни мicцeвoгo caмoвpядувaння, iншi дepжaвнi opгaни, OPГAНIЗAЦIÏ ТA ПIДПPИЄМCТВA, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.33 СОУ чітко зазначено, що: "Пpoтигaзoвi тa cкoмбiнoвaнi фiльтpи ЗIЗOД бeз нaгнiтaння пoвiтpя пoвиннi вiдпoвiдaти вимoгaм ДCTУ EN 14387 i мaти унiвepcaльнi зaxиcнi влacтивocтi зa клacaми peчoвин нe мeншe нiж A, B, E, K". Окрім цього, в самому ж ДCTУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування" в Розділі 1 сказано: "Цей стандарт поширюється на протигазові та скомбіновані фільтри, призначені для використання у складі самовсмоктувальних засобів індивідуального захисту органів дихання". Таким чином відповідність Протигазу ДCTУ EN 14387:2017 - це обов'язкова норма чинного законодавства у сфері цивільного захисту і ніякого відношення до дискримінації та обмеження кола учасників немає! Просимо внести даний стандарт у технічні вимоги до Протигазу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як правильно вказано у вашому зверненні саме фільтри повинні відповідати ДCTУ EN 14387:2017.
Враховуючи вказане, а також наявність у технічному описі протигазу вимоги щодо відповідності фільтрів вимогам ДCTУ EN 14387:2017, документація не потребує змін у цій частині.
Враховуючи вказане, а також наявність у технічному описі протигазу вимоги щодо відповідності фільтрів вимогам ДCTУ EN 14387:2017, документація не потребує змін у цій частині.
Щодо ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 13 травня 2023 17:04
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:01
Шановний Замовнику, враховуючи те як часто у своїх роз'ясненнях Ви посилаєтесь на ДСТУ EN 14387:2017, просимо Вас даний стандарт внести у перелік вимог щодо Протигазу (відповідність ДСТУ EN 136:2003, ДСТУ EN 14387:2017).
Відповідь: У технічному описі протигазу наявна вимога щодо відповідності фільтрів вимогам ДCTУ EN 14387:2017, тому документація не потребує змін у цій частині
Щодо захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 13 травня 2023 18:14
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:01
Шановний Замовнику, якщо Ви зазначаєте в роз'ясненні захисні властивості фільтру по специфікації виробника, а саме "- Ціану хлору – 18 хв.; - фосгену – 110 хв.; - зарину – 90 хв.; - хлору – 30 хв.; - аміаку – 50 хв.; - сірководню – 50 хв.; - діоксину сірки – 28 хв.; - циклогексану – 70 хв.; - ціану водню – 30 хв.; - ацетонітрилу – 20 хв.; - хлористого водню – 40 хв.; - хлористого водню – 30 хв.; - хлорпікрину – 90 хв", просимо дані значення внести в тендерну документацію щоб вони були обов'язкові до виконання!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) повинно становити не менше показників визначених у діючих державних стандартах (ДСТУ, тощо), зокрема ДСТУ EN 14387:2017 визначає вимоги до фільтрів скомбінованих, а також їх випробування. Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги наведених стандартів та з метою уникнення обмеження конкуренції конкретизувати показники концентрації газів у повітрі для товару, що є предметом закупівлі. Головною метою закупівлі є відповідність товару встановленим вимогам, що підтверджується належними документами.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 13 травня 2023 18:25
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:02
Шановний Замовнику, просимо Вас все ж таки відповідально поставитись до інформації щодо підтвердження захисних властивостей фільтру від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.! Перелік документів, які Ви вимагаєте (сертифікат про експертизу зразка, декларацію про відповідність та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар) НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.!
Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника(!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника воману. Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сьогоднішніх умовах воєнного стану. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо Вас додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт та ін."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з українським законодавством існує поняття сертифікат якості, проте чіткого визначення йому в нормативних документах не надається.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Згідно з українським законодавством існує поняття сертифікат якості, проте чіткого визначення йому в нормативних документах не надається.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Згідно з українським законодавством існує поняття сертифікат якості, проте чіткого визначення йому в нормативних документах не надається.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Щодо поставки контрафактного продукту
Дата подання: 13 травня 2023 18:28
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:02
Шановний Замовнику, просимо Вас відповідально поставитися до факту контрафактного походження Протигазів типу ГП-7, які пропонуються на Українському ринку! В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації (держави-агресора). Наявність у таких компаній Сертифікатів відповідності/експертизи типу, це не підтвердження виготовлення "українського протигазу ГП-7"!! Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля) який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. Прийміть до уваги, що ігнорування Вами вищенаведених фактів є публічним для широкого загалу, в тому числі для контролюючих органів. Закупівля Протигазів ГП-7 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням (у разі застосування зброї масового знищення проти України в сучасних умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації) може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за виявлену небайдужість. Наведена інформація обов’язково буде врахована при розгляді пропозицій учасників.
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Дата подання: 13 травня 2023 18:33
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:02
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-7 держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-7 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за виявлену небайдужість. Наведена інформація обов’язково буде врахована при розгляді пропозицій учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
682 380,00
UAH з ПДВ
|
682 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Переможець |
682 380,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2023 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 08:10
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 14:19
|
Догорвір № 82 від 05.06.2023 р..PDF | укладений |
05 червня 2023 14:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Килим діелектричний 75х75 | 10 | штуки |
864,00
UAH з ПДВ
|
Діелектричні рукавички | 10 | пара |
624,00
UAH з ПДВ
|
Рукавички теплостійкі (краги зварювальника) | 6 | пара |
132,00
UAH з ПДВ
|
Рукавички трикотажні з полегшеним полімерним покриттям | 10 | пара |
54,00
UAH з ПДВ
|
Рукавички трикотажні з крапковим покриттям долоні | 250 | пара |
12,60
UAH з ПДВ
|
Щиток захисний сітчатий | 10 | штуки |
576,00
UAH з ПДВ
|
Рукавички п’ятипалі спилкові комбіновані | 10 | пара |
86,40
UAH з ПДВ
|
Рукавички спілкові комбіновані утеплені | 10 | пара |
162,00
UAH з ПДВ
|
Браслет антистатичний | 5 | штуки |
432,00
UAH з ПДВ
|
Щиток лицьовий електрозварювача | 4 | штуки |
384,00
UAH з ПДВ
|
Протигаз типу ГП-7 | 300 | штуки |
2 160,00
UAH з ПДВ
|
Каска захисна | 6 | штуки |
138,00
UAH з ПДВ
|
Наколінники | 5 | пара |
450,00
UAH з ПДВ
|