Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зберігання зерна сільськогосподарських культур
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2022-02-01-007512-b ● b8ea2ac7080344e6a693de93506bff15
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Асканійська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 35435081 |
Вебсайт: | http://www.askaniyadsds.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 74862, Україна , Херсонська обл., с. Тавричанка, вул. 40 років Перемоги, 16 |
Контактна особа: |
Наталія Курохта +380663174414 kurohta1975@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 07:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування
Річний план закупівель.
Найменування замовника Асканійська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України.
1.1. Місцезнаходження замовника*. вул. 40 років Перемоги, 16, с. Тавричанка, Каховський район, Херсонська область, 74862.
1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 35435081
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги зберігання зерна сільськогосподарських культур, ДК 021:2015- 63120000-6 — Послуги зберігання та складування.
3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.
4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року
6.Умови оплати: Поклажодавець зобов’язується провести оплату наданих послуг протягом 10-ти банківских днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг.
7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 80 000,00 грн. (Вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) *: 07.02.2022 р.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) *: 10.02.2022р.
10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» -єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
11.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%
14. Джерело фінансування: Державний бюджет (спец. Фонд).
15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками:
Курохта Наталія Олександрівна, уповноважена особа Асканійської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України, e-mail: askaniyskadsds@gmail.com , тел. +380663174414.
Інша інформація:
Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи:
16.1. Цінову пропозицію електронних торгів учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку 2 до Оголошення.
16.2. Підтвердження статусу та повноважень уповноваженої особи Учасника на підписання договору за результатами спрощеної закупівлі, що підтверджується копіями наступних документів:
- протокол зборів засновників або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників, або наказ про призначення керівника, або довіреність (доручення) керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше (для юридичних осіб);
- статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту.
- копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, сформованого у 2020 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності.
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для Учасника, який є платником податку на додану вартість; свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли Учасник є платником єдиного податку.
16.3. Письмова згода з умовами, що зазначені в проекті договору про закупівлю.
16.4. Гарантійний лист в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженої особи) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик послуг відповідно до вимог Оголошення та Додатків до нього.
16.5. Складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено у Оголошенні (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція).
16.6. Довідка в довільній формі про виконання Учасником не менше одного аналогічного по предмету закупівлі договору із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ і номеру телефону контрагента, дати укладення та виконання договору, предмета договору. Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є надання послуг зберігання зерна сільськогосподарських культур. Учасник, для підтвердження виконання такого договору в повному обсязі, повинен надати в своїй тендерній пропозиції належним чином завірену копію договору з усіма додатками (якщо такі є в наявності) та копії документу/документів, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі, наприклад, актів виконаних робіт, товарних накладних тощо.
16.7. Під час проведення спрощеної процедури закупівлі усі документи, що готуються Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та усі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі.
УВАГА!!!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на пропозицію в цілому.
2) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП. Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію (у тому числі до визначеної в оголошенні частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). У разі подання більше ніж однієї пропозиції (у тому числі до визначеної в оголошенні частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами) замовник відхиляє пропозицію учасника згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
У разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі):
Додаток № 1 – Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
Додаток № 2 – Форма пропозиції.
Додаток № 3 – Проект договору про закупівлю;
Розгорнути
Згорнути
Найменування замовника Асканійська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України.
1.1. Місцезнаходження замовника*. вул. 40 років Перемоги, 16, с. Тавричанка, Каховський район, Херсонська область, 74862.
1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 35435081
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги зберігання зерна сільськогосподарських культур, ДК 021:2015- 63120000-6 — Послуги зберігання та складування.
3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.
4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року
6.Умови оплати: Поклажодавець зобов’язується провести оплату наданих послуг протягом 10-ти банківских днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг.
7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 80 000,00 грн. (Вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) *: 07.02.2022 р.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) *: 10.02.2022р.
10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» -єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
11.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%
14. Джерело фінансування: Державний бюджет (спец. Фонд).
15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками:
Курохта Наталія Олександрівна, уповноважена особа Асканійської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України, e-mail: askaniyskadsds@gmail.com , тел. +380663174414.
Інша інформація:
Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи:
16.1. Цінову пропозицію електронних торгів учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку 2 до Оголошення.
16.2. Підтвердження статусу та повноважень уповноваженої особи Учасника на підписання договору за результатами спрощеної закупівлі, що підтверджується копіями наступних документів:
- протокол зборів засновників або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників, або наказ про призначення керівника, або довіреність (доручення) керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше (для юридичних осіб);
- статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту.
- копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, сформованого у 2020 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності.
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для Учасника, який є платником податку на додану вартість; свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли Учасник є платником єдиного податку.
16.3. Письмова згода з умовами, що зазначені в проекті договору про закупівлю.
16.4. Гарантійний лист в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженої особи) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик послуг відповідно до вимог Оголошення та Додатків до нього.
16.5. Складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено у Оголошенні (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція).
16.6. Довідка в довільній формі про виконання Учасником не менше одного аналогічного по предмету закупівлі договору із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ і номеру телефону контрагента, дати укладення та виконання договору, предмета договору. Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є надання послуг зберігання зерна сільськогосподарських культур. Учасник, для підтвердження виконання такого договору в повному обсязі, повинен надати в своїй тендерній пропозиції належним чином завірену копію договору з усіма додатками (якщо такі є в наявності) та копії документу/документів, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі, наприклад, актів виконаних робіт, товарних накладних тощо.
16.7. Під час проведення спрощеної процедури закупівлі усі документи, що готуються Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та усі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі.
УВАГА!!!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на пропозицію в цілому.
2) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП. Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію (у тому числі до визначеної в оголошенні частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). У разі подання більше ніж однієї пропозиції (у тому числі до визначеної в оголошенні частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами) замовник відхиляє пропозицію учасника згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
У разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі):
Додаток № 1 – Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
Додаток № 2 – Форма пропозиції.
Додаток № 3 – Проект договору про закупівлю;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зберігання зерна сільськогосподарських культур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74862, Україна, Херсонська область, Каховський р-н, с.Тавричанка, вулиця 40 років Перемоги, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поклажодавець зобов’язується провести оплату наданих послуг протягом 10-ти банківских днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2022 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 14:12 |
Додаток_1.docx | |
01 лютого 2022 14:12 |
Додаток_2__Форма_пропозицii-1.docx | |
01 лютого 2022 14:12 |
Договір зберігання - зерно.doc | |
01 лютого 2022 14:12 |
Оголошення спрощеної закупівлі.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій