Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (34927100-2 - Дорожня сіль)
Очікувана вартість
14 190 000,00 UAH
UA-2024-05-31-007849-a ● b8acd8d31591440d8b3c1c521c7e0293
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05446166 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2 |
Контактна особа: |
Ільченко Дарія Вікторівна 380504357315 02089@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 12:42 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 12:42 |
Очікувана вартість: | 14 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 (сто двадцять) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинно відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії на реквізити: п/р UA073052990000026001025034774 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 283800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Гарантія виконання Договору на закупівлю забезпечується шляхом надання Переможцем, з яким передбачається укласти Договір грошового забезпечення в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошового забезпечення в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), витрачаються Замовником на розвиток підприємства. Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення на кошти грошової застави в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині порушення строків здійснення поставки, що визначені згідно цієї документації, часткової або повної відмови учасника від постачання товару згідно договору, або тимчасового припинення постачання товару, що сталось з вини учасника. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно ч.7 ст. 33 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 тонна
ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (34927100-2 - Дорожня сіль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02089, Україна, Київська область, Київ, Броварський проспект, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2024 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2024 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
26 червня 2024 15:43 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
26 червня 2024 15:43 |
Додаток 3 Проєкт договору зі змінами.docx | |
26 червня 2024 15:43 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії зі змінами.docx | |
26 червня 2024 15:43 |
Додаток 2 Технічні вимоги зі змінами.docx | |
31 травня 2024 16:48 |
Тендерна документація.docx | |
31 травня 2024 16:48 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
31 травня 2024 16:48 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
31 травня 2024 16:48 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx |
26 червня 2024 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2024 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
26 червня 2024 15:43 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
26 червня 2024 15:43 |
Додаток 3 Проєкт договору зі змінами.docx
|
|||
26 червня 2024 15:43 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
|
|||
26 червня 2024 15:43 |
Додаток 2 Технічні вимоги зі змінами.docx
|
|||
31 травня 2024 16:48 |
Тендерна документація.docx
|
|||
31 травня 2024 16:48 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
31 травня 2024 16:48 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
31 травня 2024 16:48 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника
Дата подання: 04 червня 2024 19:47
Дата відповіді: 05 червня 2024 15:58
Шановні замовники! У тендерній документації щодо даної закупівлі міститься, серед іншого, вимога щодо забезпеченість транспортом для перевезення товару, що є предметом закупівлі (зазначити кількість (не менше 10 одиниць)) і надати документи на право власності (якщо власний автотранспорт) у вигляді технічних паспортів або оригінал чинного договору оренди чи перевезення з відповідною специфікацією (якщо автотранспорт орендований чи використовується на умовах договору перевезення/надання послуг);
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен зазначити інформацію про залучення не менше 10 одиниць транспорту для перевезення товару.
Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість учасникам які мають залучений автотраспорт шляхом укладання договору експедиційних послуг прийняти участь у зазначеній закупівлі.
Також не зрозуміло з якою метою Замовником торгів встановлено вимогу щодо наявності транспорту (власного, орендованого або по договору надання послуг, тощо) у кількості не менше 10 одиниць. Якими розрахунками керувався Замовник при встановлені такої вимоги.
Для поставки усього предмету закупівлі не потрібно залучати транспорт у кількості не менше 10 одиниць.
Відповідно до п. 2 розділу 1 Додатку 1 до ТД, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», учасник у складі пропозиції повинен надати Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного договору, копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору (видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі мають відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних), лист-відгук від замовника, який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи у вигляді КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі виконаний в обсязі не менше ніж 50% від суми очікуваної вартості даної закупівлі.
Учасники які мають аналогічні договори укладені та виконані в повному обсязі але не за зазначений період 2022-2023 роки не мають можливості прийняти участь у закупівлі.
Встановивши мінімальний обсяг аналогічного договору "не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі", Замовник встановив додатковий, непередбачений Законом кваліфікаційний критерій - критерій обсягу виконаного учасником аналогічного договору. Особливості та Закон не надає Замовнику права розширеного тлумачення та доповнення статті 16 Закону шляхом встановлення мінімального обсягу виконаного учасником аналогічного договору.
Вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації Замовника.
Звертаємо увагу, що з приводу саме таких вимог замовників колегією АМКУ неодноразово приймались рішення щодо визнання таких вимог дискримінаційними та скасування результатів відкритих торгів з особливостями. Тому вимагаємо виключити дану вимогу із складу тендерної документації замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день Стосовно автомобілів. Потенційний учасник сам відповів на звернення. У вимогах Замовника вимагається підтвердження наявності автотранспорту для доставки товару зокрема на підставі догвору на надання послуг. Це можуть бути також і експідиційні послуги. Обмежень не було зазначено. Уважно дивітся вимоги документації. Кількість автотранспорту виникла через необхідність поставити певну кількість товару в обмежені терміни через особливості джерел фінансування Замовника. Якщо ви перевезете 1500 тон двома автомобілями за 10 днів, будь ласка.
Стосовно аналогічного договору. Виконувати обов'язки за договором в період дії військового стану значно складніше, тому для доказу надійності вимагається підтвердження постачання саме в ці роки дії воєнного стану.
Стосовно аналогічного договору. Виконувати обов'язки за договором в період дії військового стану значно складніше, тому для доказу надійності вимагається підтвердження постачання саме в ці роки дії воєнного стану.
Відповідність санітарно-гігієнічним нормам
Дата подання: 26 червня 2024 16:17
Дата відповіді: 27 червня 2024 12:57
Доброго дня! В тендерній документації наявна вимога про надання документа, який підтверджує що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам, санітарним вимогам та є безпечним для здоров’я та життя. Який саме документ мається на увазі? Довідка в довільній формі від учасника буде вважалися таким документом? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Свою вимогу щодо відповідності нормам та вимогам що є безпечними для здоров'я та життя Замовник повністю відтворив з пункту 10.10. розділу 10 Правила приймання ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови», яке регламентує класифікацію, технічні вимоги та порядок виконання випробувань протиожеледних матеріалів, які виготовляють і застосовують у твердому чи рідкому стан і для боротьби
із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4 [2]. Вимоги цього стандарту поширюються на суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, які застосовують протиожеледні матеріали
для боротьби із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах.
Цей стандарт містить вимоги, спрямовані на безпеку життя, здоров' я та майна громадян, охорону довкілля. У пункті 10.10. зазначено: Підприємство-виробник має супроводжувати кожну партію протиожеледних матеріалів документом
(паспортом), у якому зазначено: назву організації-виробника, назву продукції, дата виготовлення, массу партії, показники властивостей, що підтверджують в ідповідність вимогам цього стандарту, та познаку цього стандарту. Оскільки комісія АМКУ заборонила вимагати технічний паспорт саме від виробника, у змінах до документації зазначений технічний паспорт також від вантажовідправника. Або іншийдокумент, в якому відповідна щодо компетенції стверджувати про факт безпечності для здоров'я та життя організація підтверджує зазначені якості товару. Якщо Учасник бере на себе таку відповідальність та готовий особисто відповідати за відповідність свого товару зазначеним якостям та при перевірці незалежною лабораторією ці якості товару будуть підтверджені , тоді розумійте виконання цієї вимоги як зазначено у зверненні.
із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4 [2]. Вимоги цього стандарту поширюються на суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, які застосовують протиожеледні матеріали
для боротьби із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах.
Цей стандарт містить вимоги, спрямовані на безпеку життя, здоров' я та майна громадян, охорону довкілля. У пункті 10.10. зазначено: Підприємство-виробник має супроводжувати кожну партію протиожеледних матеріалів документом
(паспортом), у якому зазначено: назву організації-виробника, назву продукції, дата виготовлення, массу партії, показники властивостей, що підтверджують в ідповідність вимогам цього стандарту, та познаку цього стандарту. Оскільки комісія АМКУ заборонила вимагати технічний паспорт саме від виробника, у змінах до документації зазначений технічний паспорт також від вантажовідправника. Або іншийдокумент, в якому відповідна щодо компетенції стверджувати про факт безпечності для здоров'я та життя організація підтверджує зазначені якості товару. Якщо Учасник бере на себе таку відповідальність та готовий особисто відповідати за відповідність свого товару зазначеним якостям та при перевірці незалежною лабораторією ці якості товару будуть підтверджені , тоді розумійте виконання цієї вимоги як зазначено у зверненні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-31-007849-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:44689471
Дата подання: 04 червня 2024 18:03
Дата подання: 04 червня 2024 18:03
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2024 16:39
рішення від 06.06.2024 № 9924.pdf
Дата публікації: 06 червня 2024 16:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2024 № 10564.pdf
Дата публікації: 19 червня 2024 14:42
рішення від 18.06.2024 № 10564.pdf
Дата публікації: 21 червня 2024 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2024 15:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
11 484 000,00
UAH з ПДВ
|
11 200 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
11 682 000,00
UAH з ПДВ
|
11 225 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
12 474 000,00
UAH з ПДВ
|
11 226 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» |
11 715 000,00
UAH з ПДВ
|
11 431 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
13 695 000,00
UAH з ПДВ
|
11 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" |
14 186 700,00
UAH з ПДВ
|
12 473 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Переможець |
11 200 068,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 11:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2024 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 15:52
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2024 14:51
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2024 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2024 12:29
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2024 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 11:49
|
Договір.pdf | укладений |
24 липня 2024 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 57/24-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 57/24-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 57/24-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (34927100-2 - Дорожня сіль) | 3300 | тонна |
3 393,96
UAH з ПДВ
|