Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання, передавання тривожних сповіщень в приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №45 "Країна дитинства" по вул. Героїв Майдану, 85-А в м. Чернівці (ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
609 195,00 UAH
UA-2024-06-27-010609-a ● b8a4b6b844c546bea876610a6d649cd6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №45 «КРАЇНА ДИТИНСТВА» ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21430420 |
Вебсайт: | http://sites.google.com/view/zdo45chernivtsi |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 85-а |
Контактна особа: |
Іван Рус +30992251242 rus45rim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 20:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2024 11:12 |
Початок аукціону: | 15 липня 2024 11:12 |
Очікувана вартість: | 609 195,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 091,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання, передавання тривожних сповіщень в приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №45 "Країна дитинства" по вул. Героїв Майдану, 85-А в м. Чернівці (ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Героїв майдану, 85-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 90 (девяносто) календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2024 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2024 15:59 |
П. 2. Додаток 2 до тендерної документації (технічне завдання) (зміна 1 ).docx | |
08 липня 2024 15:59 |
П. 2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зміна 1).docx | |
08 липня 2024 15:59 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024) (зміна 1).docx | |
08 липня 2024 15:59 |
П. 3. Додаток 3 до тендерної документації (проект договору) (зміна 1).docx | |
08 липня 2024 15:59 |
П. 6 Протоко про внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи.docx | |
08 липня 2024 15:59 |
П. 6 Протоко про внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи.docx (1).p7s |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2024 11:15
Дата відповіді: 01 липня 2024 11:49
Відповідно до Додатку 1 п.1.2.2 учасник повинен "До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)."
Чи підпадає у вираз "інші документи" накази про призначення працівників на посаду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Дописувачу, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та стосовно Вашого запитання повідомляємо, що наказ на призначення може надаватись тільки на зовнішіх сумісників, на постійних працівників надається копія трудових книжок та при необхідності накази на прийняття, під іншими документами можуть також надаватись цивільно-правові договори.
Щодо персональних даних
Дата подання: 01 липня 2024 14:12
Дата відповіді: 02 липня 2024 10:54
Замовником вимагається від учасника надати у складі тендерної пропозиції документи щодо уповноваженої особи на підписання тендерної документації (копію паспорта 1-3ст. та ідентифікаційний код). Вимагання таких копій документів від посадової особи учасника є неправомірним, ці дані є персональними даними посадової особи. Законом України "Про публічні закупівлі" Постановою про Особливості, примірною тендерною документацієї ніде не зазначено, що Замовник встановлює в тендерній документації дану вимогу. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації Замовника та прибрати неправомірну вимогу, залишити тільки надання цих документів для учасника як фізичної соби, а не посадової особи учасника (уповноважену особу), що підписує тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний дописувачу повідомляємо, що відповідно до тендерної документації факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Дані документи потрібно для перевірки Замовником інформації визначених пунктом 47 Особливостей
кваліфікаційний критерій
Дата подання: 01 липня 2024 16:11
Дата відповіді: 02 липня 2024 10:44
Шановний замовнику, уважно ознайомившись з умовами ТД та іншою інформацією, у нас виникло питання: у ТД ви передбачаєте надання ОДНОГО З докуметів, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). А у відповіді на поставлене питання ви вказуєте: "...на постійних працівників надається копія трудових книжок ТА при необхідності накази на прийняття...". Тобто передбачаєте обовязок надання трудових книжок ТА при необхідності накази на прийняття. Чи правильно ми трактуємо, що надання лише наказів на прийняття працівників на роботу є достатнім підтвердженням? Оскільки обидва ці документа (трудові і накази) слугують підтвердженням єдиного факту - наявності трудових відносин, і їх одночасне надання лише "обтяжує" пакет тендерних документів учасників. Дякуємо за чітку відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДОброго дня, шановний Дописувачу повідомляємо, шо на штатних працівників надання копій трудових книжок обов'язкове, накази на прийняття на роботу за бажанням учасників
трудові книжки
Дата подання: 02 липня 2024 11:20
Дата відповіді: 04 липня 2024 22:20
Шановний замовнику. 05.02.2021 Верховною Радою було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі — Закон). Набрання чинності - 10.06.2021. Законом запроваджується облік трудової діяльності працівника в електронній формі в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Виходячи зі змісту частини 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону, перехідний період «від паперової трудової книжки» до «електронної трудової книжки» триватиме 5 років.
Відомості про трудову діяльність з 10.06.2021 вносяться або працівником, або роботодавцем. Після перенесення даних у е-формат роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки працівникові на руки під підпис.
Зважаючи, що з 10.06.2021 можна використовувати як паперову трудову книжку, так й електронну форму вже наявних або внесених відомостей про трудову діяльність, замовникам не варто вимагати в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі подання учасниками в складі тендерної пропозиції / пропозиції скан-копії трудових книжок.
До складу вимоги про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для постачання товару, виконання робіт або надання послуг, можна додати вираз «… або інший документ», що дозволить потенційному учаснику самостійно обрати вид документа, який підтвердить наявність відповідних працівників.
Враховуючи вимоги вашої ТД, ви правильно прописали АЛЬТЕРНАТИВУ, тобто надання ОДНОГО З документів. А зараз, у відповіді на питання ви плутаєте і себе, і нас, вимагаючи ОБОВЯЗКОВО копії трудових книжок, які вимагати не маєте права. Просимо врахувати це, оскільки ваша ТД НЕ МСТИТЬ беззаперечного обовязку надавати трудові книжки, а відповіді на питання суперечать чинному законодавству
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, для підтвердження також можно надати витяги з електронних трудових книжок
Щодо персональних даних
Дата подання: 02 липня 2024 11:51
Дата відповіді: 04 липня 2024 22:20
Відповідно до пункту 47 Особливостей перевіряється інформація керівника юридичної особи. Якщо пропозицію підписано не керівником юридичної особи, а уповноваженим на підписання (посадова особа) навіщо тоді йому надавати ідентифікаційний код та копію паспорта?
Відповідь: Доброго дня, надання вказаних документів обов'язкове
уточнення невідповідностей
Дата подання: 03 липня 2024 14:01
Дата відповіді: 04 липня 2024 22:21
Шановний Замовнику! Тендерною документацією вимагається надати "Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам Додатку 2 із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, без зазначення вартості кожної окремої складової робіт". Проте, у документі під назвою "Додаток 2 до тендерної документації (технічне завдання) " у вас зазначено, що це "Додаток 3 до тендерної документації". І назва цього додатку "Надання послуг з поточного ремонту (заміна вікон та дверей) Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №45 "Країна Дитинства" Чернівецької міської ради, за адресою: м. Чернівці, Шевченківський р-н, вул. Героїв Майдану 85 А", що не відповідає предмету закупівлі. Просимо внести зміни, оскільки неможливо буде надати гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, в подальшому будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
перелік змін
Дата подання: 08 липня 2024 16:29
Дата відповіді: 09 липня 2024 23:57
Шановний замовнику, Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни,
що вносяться замовником до тендерної документації,
розміщуються та відображаються в електронній системі
закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації
додатково до початкової редакції тендерної документації.
Замовник разом із змінами до тендерної документації в
окремому документі оприлюднює ПЕРЕЛІК ЗМІН, що
вносяться. Зазначена у цій частині інформація
оприлюднюється замовником відповідно до статті 10
Закону. 8 липня 2024 року ви внесли зміни до ТД, проте перелік таких змін У ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ НЕ ОПУБЛІКУВАЛИ, чим порушили Закон. ДАСУ у висновку за результатами моніторингу НЕОДНОРАЗОВО визнавала таке порушення, наприклад по процедурі закупівлі UA-2021-02-09-010564-a. Вимагаємо здійснити заходи, спрямовані на усунення порушення та опублікувати У ОКРЕМОМУ ФАЙЛІ ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний дописувачу повідомляємо що законом України "Про публічні закупівлі" та постановою 1178 не затверджено форму переліку змін, та не передбачено змісту переліку змін, у звязку із чим замовником у довільній формі відображено перелік змін у файлі " П. 6 Протоко про внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи.docx" що доданий обдночасно із завантаженням оновленої тендерної документації.
Відсутність переліку змін
Дата подання: 09 липня 2024 07:44
Дата відповіді: 09 липня 2024 23:58
Шановний Замовнику, Вами були внесені зміни до ТД та додатків ТД. Оприлюдніть перелік змін.
Не порушуйте Закон.
Відповідь: Доброго дня, шановний дописувачу повідомляємо що законом України "Про публічні закупівлі" та постановою 1178 не затверджено форму переліку змін, та не передбачено змісту переліку змін, у звязку із чим замовником у довільній формі відображено перелік змін у файлі " П. 6 Протоко про внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи.docx" що доданий обдночасно із завантаженням оновленої тендерної документації. Замовник чітко дотримується вимог законодавства під час проведення закупівель. Успіху Вам.
персональні дані
Дата подання: 09 липня 2024 09:51
Дата відповіді: 09 липня 2024 23:52
На стор. 16 вашої тендерної документації вказано:
Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції.
В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції.
Одночасно, 8 липня ви внесли зміни і доповнили додаток 1 до ТД пунктом 4.7, що передбачає надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено Учасником підписувати (завіряти) документи, що надаються Учасником. Внесіть зміни, а то ваша ТД містить суперечливі одна одній вимоги. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний дописувачу повідомляєм, що даний пунк ТД стосується учасника (суб'єкта господарювання), а не фізичних осіб -посадових осіб учасника, тому надання листа згоди обовязкове.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2024 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНА ОХОРОНА ТИГР" |
392 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ" |
328 518,67
UAH з ПДВ
|
319 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
444 983,07
UAH з ПДВ
|
383 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
477 152,63
UAH з ПДВ
|
385 908,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
470 400,00
UAH з ПДВ
|
428 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" |
428 468,22
UAH з ПДВ
|
428 468,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЧЕРНІВЦІ СІТІ БУД |
589 999,00
UAH з ПДВ
|
589 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНА ОХОРОНА ТИГР" #44961687 |
Переможець |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2024 22:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2024 18:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 14:09
|
!ДУ2 ТИгр 27092024 (1).pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2024 11:32
|
!ДУТигр300824.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2024 19:16
|
!Дог45ПротипожежнаОхорТигр280000,00__.pdf | укладений |
07 серпня 2024 19:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | родовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |