Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект наочних посібників-стендів «Вибухонебезпечні предмети» для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
370 500,00 UAH
UA-2023-06-21-014550-a ● b89c0a662c414977adaddbec59826dd1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Вебсайт: | http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Євгенія Білоцька +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 15:48 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 370 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 852,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Комплект наочних посібників-стендів «Вибухонебезпечні предмети»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11501, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 липня 2023
ДК 021:2015: 39154100-7 — Виставкові стенди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий в повному обсязі, відповідної якості товар. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2023 08:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2023 08:13 |
ТД нова редакція.doc | |
28 червня 2023 08:13 |
ТД нова редакція.doc | |
28 червня 2023 08:13 |
Перелік змін.docx | |
28 червня 2023 08:13 |
Перелік змін.docx | |
28 червня 2023 08:13 |
Порівняльна таблиця ТД.docx | |
28 червня 2023 08:13 |
Порівняльна таблиця ТД.docx | |
26 червня 2023 14:44 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
26 червня 2023 14:44 |
Додаток 4 Проект договору нова редакція.docx | |
26 червня 2023 14:44 |
Додаток 4 Проект договору нова редакція.docx | |
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця ТД.docx | |
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця ТД.docx | |
26 червня 2023 14:43 |
Перелік змін.docx | |
26 червня 2023 14:43 |
Перелік змін.docx | |
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця.docx | |
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця.docx | |
21 червня 2023 16:09 |
Додаток 1.docx | |
21 червня 2023 16:09 |
Додаток 1.docx | |
21 червня 2023 16:09 |
ДОДАТОК 3.doc | |
21 червня 2023 16:09 |
ДОДАТОК 3.doc | |
21 червня 2023 16:09 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx |
28 червня 2023 08:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 червня 2023 08:13 |
ТД нова редакція.doc
|
||||||
28 червня 2023 08:13 |
ТД нова редакція.doc
|
||||||
28 червня 2023 08:13 |
Перелік змін.docx
|
||||||
28 червня 2023 08:13 |
Перелік змін.docx
|
||||||
28 червня 2023 08:13 |
Порівняльна таблиця ТД.docx
|
||||||
28 червня 2023 08:13 |
Порівняльна таблиця ТД.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:44 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:44 |
Додаток 4 Проект договору нова редакція.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:44 |
Додаток 4 Проект договору нова редакція.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця ТД.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця ТД.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:43 |
Перелік змін.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:43 |
Перелік змін.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця.docx
|
||||||
26 червня 2023 14:43 |
Порівняльна таблиця.docx
|
||||||
21 червня 2023 16:09 |
Додаток 1.docx
|
||||||
21 червня 2023 16:09 |
Додаток 1.docx
|
||||||
21 червня 2023 16:09 |
ДОДАТОК 3.doc
|
||||||
21 червня 2023 16:09 |
ДОДАТОК 3.doc
|
||||||
21 червня 2023 16:09 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 19:37
Щодо окремих положень п. 6 розділу 1 ТД
Шановний Замовник! В п. 6 розділу 1 ТД зокрема зазначено наступне:
" 6.3. Розрахунки за надану ПОСЛУГУ будуть здійснені через органи державного казначейства України.
6.4. Учасник визначає ціну на надання ПОСЛУГИ, яку він повинен надати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також враховує витрати на страхування, транспортування, навантаження та розвантаження, а також інші витрати.
6.5. Ціни вказуються за кожну одиницю виміру ПОСЛУГИ із урахуванням кількості та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції."
Проте предметом закупівлі є ТОВАР, а не послуга. Вимагаю привести у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
" 6.3. Розрахунки за надану ПОСЛУГУ будуть здійснені через органи державного казначейства України.
6.4. Учасник визначає ціну на надання ПОСЛУГИ, яку він повинен надати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також враховує витрати на страхування, транспортування, навантаження та розвантаження, а також інші витрати.
6.5. Ціни вказуються за кожну одиницю виміру ПОСЛУГИ із урахуванням кількості та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції."
Проте предметом закупівлі є ТОВАР, а не послуга. Вимагаю привести у відповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2023 11:51
Будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 19:51
Щодо окремих вимог п. 1.1. розділу 3 ТД
Шановник Замовник! В п. 1.1. розділу 3 ТД зокрема зазначено наступне:
"- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів (згідно додатку 1); ".
Проте в Додатку 1 не зазначено перелік документів для подання Учасником.
Вимагаю привести у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
"- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів (згідно додатку 1); ".
Проте в Додатку 1 не зазначено перелік документів для подання Учасником.
Вимагаю привести у відповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2023 11:17
Будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 20:08
Щодо встановленого кваліфікаційного критерію
Шановний Замовник! Пунктом 5 розділу 3 ТД та п. 2.1.1. Додатку 3 до ТД Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності в Учасника автотранспортних засобів (вказано В МНОЖИНІ, тобто Замовником вимагається наявність в Учасника більше ніж одного автотранспортного засобу), необхідних для виконання умов договору. При цьому предметом закупівлі є 19 комплектів стендів вагою 10 кг кожний (згідно Додатку 1). Тобто загальная вага Товару згідно закупівлі складає 190 кг. Для постачання товару такої ваги не потрібно декількох автотранспортних засобів - більше ніж достатньо одного, навіть легкового, автомобіля або забезпечення Постачальником кур'єрської доставки перевізником по типу Нова Пошта. З урахуванням наведеного, вважаю дискримінацією встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності в Учасника власних або орендованих транспортних засобів. Вимагаю виключити вказану дискримінаційну вимогу з ТД, тобто привести у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2023 10:35
В пункті 2.1.1 зазначається й інший спосіб здійснення поставки підтверджений відповідним документом.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 20:36
Щодо вимог п. 4.9. Додатку 3
Шановний Замовник! П. 4.9. Додатку 3 до ТД встановлено наступне: "4.9. Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я побатькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство."
Вимагаю зазначити, що вказана вимога стосується тільки Учасників - юридичних осіб.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю зазначити, що вказана вимога стосується тільки Учасників - юридичних осіб.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2023 10:01
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV, інформація про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) повинна міститися в ЄДР виключно щодо юридичних осіб. Перелік же відомостей про фізичних осіб-підприємців, які містяться в ЄДР відповідно до частини четвертої статті 9 Закону № 755-IV, не включає зазначену вище інформацію. Крім того, саме поняття «кінцевий бенефіціарний власник (контролер)» (пункт 20 частини першої статті 1 Закону № 1702-VII) стосується виключно юридичних осіб, оскільки фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, не має статусу юридичної особи відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України і не може мати бенефіціарного власника (контролера).
Таким чином, на фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не поширюються вимоги про внесення в ЄДР відомостей про кінцевого бенефіціарного власника, а отже до учасника, який є фізичною особою, не може бути застосована підстава для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка передбачена пунктом 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII.
Таким чином, на фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не поширюються вимоги про внесення в ЄДР відомостей про кінцевого бенефіціарного власника, а отже до учасника, який є фізичною особою, не може бути застосована підстава для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка передбачена пунктом 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 20:58
Щодо окремих положень договору
Шановний Замовник! В Додатку 4 до ТД зокрема зазначено наступне: "4.5.Замовник зобов'язаний прийняти замовлений товар і розрахуватися за нього перед Постачальником з урахуванням розділу 3, 4 та у разі відсутності письмових зауважень керівників закладів.". Прошу уточнити про яких керівників яких закладів йде мова і яке відношення вони мають до приймання Товару за договором, та внести відповідні зміни в Додаток 4.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2023 10:23
Будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 22:22
Щодо вимог п. 5.2. розділу 3 ТД
Шановний Замовник! В п. 5.2. розділу 3 ТД зазначено наступне: "5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 5.1 цієї документації всі документи згідно переліку.".
Проте в п. 5.2. нема ані порядку, ані переліку. Вимагаю привести у відповідність.
Проте в п. 5.2. нема ані порядку, ані переліку. Вимагаю привести у відповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2023 10:13
п. 5.2 згідно п. 5.1 цієї документації всі документи згідно переліку:
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 22:33
Щодо вимог п. 6.1. розділу 3 ТД
Шановник Замовник! В п. 6.1. розділу 3 ТД зазначено наступне:
"6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 цієї документації).".
Проте в Додатку 1 не зазначено перелік документів для подання Учасником.
Вимагаю привести у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
"6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 цієї документації).".
Проте в Додатку 1 не зазначено перелік документів для подання Учасником.
Вимагаю привести у відповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2023 11:09
Будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 25 червня 2023 22:44
Щодо положеннь п. 6 розділу 6 ТД
Шановний Замовник! У п. 6 розділу 6 ТД є посилання на статтю 17 Закону ("...або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону..."), що, на мій погляд, дещо недоречно для відкритих торгів з особливостями. Вимагаю уточнити та привести у відповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2023 10:52
Будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-06-21-014550-a.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 27 червня 2023 17:57
Щодо строку подання тендерних пропозицій
Шановний Замовник! В п. 1.1. розділу 4 ТД зазначено наступне: "1.1. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 29.06.2023 року до 00:00 год. "
Вказаний строк не відповідає зазначеному в електронній системі закупівель (01 липня 2023 00:00).
Вимагаю привести у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Вказаний строк не відповідає зазначеному в електронній системі закупівель (01 липня 2023 00:00).
Вимагаю привести у відповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 червня 2023 08:01
Будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
313 500,00
UAH з ПДВ
|
273 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТЕТЕРЯТНИК ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
356 250,00
UAH з ПДВ
|
274 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
360 981,00
UAH з ПДВ
|
284 981,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ" |
355 680,00
UAH з ПДВ
|
349 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2959918263 |
Переможець |
273 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2023 15:20
|
Дод.у.№1 від 12.07.2023р. до дог.№103 від 12.07.2023р..pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 15:05
|
Договір №103 від 12.07.2023р..pdf | укладений |
12 липня 2023 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) Загальну суму договору від 12.07.2023 року №103 про закупівлю товарів «Комплект наочних посібників-стендів «Вибухонебезпечні предмети» для закладів загальної середньої освіти (далі - Товар), ДК 021:2015:39150000-8 — Меблі та приспособи різні» в розмірі 273 000, 00 грн.. (Двісті сімдесят три тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ зменшити на 0,02 грн. (0 гривень 02 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |