Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 44210000-5 – конструкції та їх частини (торгівельні павільйони, прилавки)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000197-a b88df9ebf90143aabcfeb10591a806fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янко Сергій Вікторович

+380472450057 35377360@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Черкаські ринки" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35377360
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 221, офіс 11
Контактна особа: Янко Сергій Вікторович
+380472450057
35377360@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:26
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
конструкції та їх частини (торгівельні павільйони, прилавки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Добровольського та бул. Шевченка (частина площі 700-річчя); вул. Сумгаїтська, поблизу будинку 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 11:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 11:23
Павiльйони проект договору.docx
23 серпня 2019 11:23
Павiльйони ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000010 ● e4ce575709de4c8bb2cb958c2e7472ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.10.2019 № 93
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 16.10.2019 № 93

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-08-23-000197-a, 23.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-16 14:35:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-23-000197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав технічна специфікація тендерної документації містить посилання на конструкцію або тип предмета закупівлі, при цьому таке посилання не обґрунтоване та не містить вираз «або еквівалент»?
- з яких підстав пропозицію переможця торгів ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» не відхилено на підставі пункту 2 частини другої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як останнім не завантажено до електронної системи документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-25 16:39:53

ПОЯСНЕННЯ

За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини» (UA-2019-08-23-000197-a) маємо наступні пояснення:
Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 44210000-5 – конструкції та їх частини (торгівельні павільйони, прилавки), відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить детальний опис товару, що закуповується, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товаром, що закуповується, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не містить вираз «або еквівалент», тому що технічні характеристики не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
На виконання вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надав на адресу замовника оригінали документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-05 13:12:05

Роз'яснення щодо висновку

Заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про результати моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини» (UA-2019-08-23-000197-a):
Відповідно до вимог ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» 23.10.2019 в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору №1 від 16.10.2019 та розміщено додаткову угоду №1 від 23.10.2019, яка передбачає зменшення ціни договору, без зміни кількості та якості товару. При цьому, замовником через автоматизований електронний майданчик вносились дані щодо суми договору після внесення змін, як це передбачено формою повідомлення про внесення змін до договору, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. Однак, повідомлення у форматі PDF, яке система ПРОЗОРРО формує самостійно не відображається п.14 та п.15 «ПОВІДОМЛЕННЯ».
Замовник не має технічної можливості змінити форму повідомлення, яка формується електронною системою закупівель.
Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» за ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому що вищевказані документи були надані переможцем торгів в оригіналі на адресу замовника у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про результати моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини» (UA-2019-08-23-000197-a): Відповідно до вимог ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» 23.10.2019 в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору №1 від 16.10.2019 та розміщено додаткову угоду №1 від 23.10.2019, яка передбачає зменшення ціни договору, без зміни кількості та якості товару. При цьому, замовником через автоматизований електронний майданчик вносились дані щодо суми договору після внесення змін, як це передбачено формою повідомлення про внесення змін до договору, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. Однак, повідомлення у форматі PDF, яке система ПРОЗОРРО формує самостійно не відображається п.14 та п.15 «ПОВІДОМЛЕННЯ». Замовник не має технічної можливості змінити форму повідомлення, яка формується електронною системою закупівель. Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» за ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому що вищевказані документи були надані переможцем торгів в оригіналі на адресу замовника у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.

2019-11-05 14:02:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та надано пояснення через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" 479 500,00
UAH з ПДВ
479 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСБУД-2017" 479 700,00
UAH з ПДВ
479 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 16:56
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:44
технічна частина.pdf
05 вересня 2019 16:44
ст 17.pdf
05 вересня 2019 16:44
повноваження директора.pdf
05 вересня 2019 16:44
наявність працівників.pdf
05 вересня 2019 16:44
GARANTIYA_14 400_00UAH.zip

Публічні документи

04 вересня 2019 14:41
Електронний підпис
04 вересня 2019 14:41
Квал 5.pdf
04 вересня 2019 14:41
Квал 4.pdf
04 вересня 2019 14:41
Квал 3.pdf
04 вересня 2019 14:41
Квал 2.pdf
04 вересня 2019 14:41
Квал 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС"

ТОВ "ТРАНСБУД-2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС"
#38715519
Переможець 479 500,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС"
#38715519
479 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 18:20
додаткова угода до дог 1 (павільйони).pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 18:19
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 13:05
договір 1 від 16.10.2019.pdf укладений
16 жовтня 2019 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML