Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоровя" Житомирської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 13548722 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Покровська, 37 |
Контактна особа: |
Тетяна Ясинецька +380978122067 autobaza.zt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 3 432 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 716,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: місцевий бюджет, власні кошти | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2020 10:58 |
тендерна документація паливо.doc | |
15 січня 2020 10:58 |
Зміни до тендерної документації (3).docx | |
15 січня 2020 10:58 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
14 січня 2020 17:13 |
Зміни до тендерної документації (3).docx | |
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 3 Документальне підтвердження стаття 17.docx | |
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 5 Проект Договору.docx |
15 січня 2020 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 січня 2020 10:58 |
тендерна документація паливо.doc
|
||||||
15 січня 2020 10:58 |
Зміни до тендерної документації (3).docx
|
||||||
15 січня 2020 10:58 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
14 січня 2020 17:13 |
Зміни до тендерної документації (3).docx
|
||||||
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 3 Документальне підтвердження стаття 17.docx
|
||||||
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
|
||||||
09 січня 2020 13:33 |
Додаток 5 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Читайте уважно ТД!!!!!!!!!!!!!!!
В додатку №2 до ТД Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до ст. 16 Закону
Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Для учасників:
- копії документів(договора на орендовані бензовози, технічні паспорти або договори на надання послуг з перевезень пального бензовозами, тощо…), що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л, один з яких має бути об’ємом до 2000л;
Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ.
(АБО ДОГОВОРИ НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПЕРЕВЕЗЕНЬ).
Нам дуже важливо ,що одна з цистерн,яка знаходиться на території автобази вміщає до 2000л(до,а не 2000л!!!!!!) .І нам не має різниці чи бензовозом чи секційним бензовозом Ви привизете пальне до 2000л, а не рівно 2000л. Заключайте договора оренди чи договорами перевезень з фірмами, які мають бензовози даної колібровки.
Інформацію про можливість зберігання пального у Постачальника зазначено в електронній формі оголошення.
Цитуємо:
Доставка за рахунок постачальника попередньо погодженими партіями, відстрочка платежу до 90 к.д. по мірі надходжень партій товару, можливість укладення договорів зберігання.
Але саме лише для ВАС ми обов'язково внесемо зміни , що у Постачальника має зберігатися пальне.
Зміни:Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ та надати гарантійний лист, що пальне буде зберігатися у Постачальника.
Хоча для всіх решти учасників і так зрозуміло, що база зберігання вимагається, для того, щоб там зберігати пальне Замовника.
Підстава: ЗУ від 23.11.2018 №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».
Вимоги про усунення порушення
1) Згідно пункту 1. Додатку 2 потрібно надати: «…Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ»
Учасник надав договір №10 від 27.12.2019 року , в якому зазначається мета оренди п.2.1. : «використання орендованого майна з метою надання роздрібно-оптової торгівлі паливно-мастильними матеріалами». Проте вимагається інформація про базу зберігання пального, а не щоо торгівлі з неї.
Тобто, у договорі №10 відсутня інформація про право ЗБЕРІГАТИ паливо у даному місці, що свідчить про невідповідність вимозі замовника в частині документального підтвердження «бази зберігання пального».
Також, пункт 3.1. Договору № 10 від 27.12.2019 року зазначає: 2 термін оренди складає два роки з моменту прийняття об’єкту». ОДНАК, відсутнє будь-яке підтвердження про прийняття об’єкту ( зазвичай це акти прийому-передачі), що дає підстави вважати про відсутність даного прийняття об’єкту.
2) Згідно п.1 розділу ІІІ потрібно надати « Файл: «Інформація щодо відповідності ст.17 закону.pdf і вказується Додаток 3». У даному додатку міститься гарантійний лист та вимога «Учасник заповнює таблицю в графі «Підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника». Тобто, даний додаток повинен бути у складі пропозиції учасників і ВІДСУТНЯ вимога щодо надання інформації у довільній формі.
ОДНАК, у пропозиції учасника ФОП Гладун ВІДСУТНІЙ даний гарантійний лист відповідно до Додатку 3, що свідчить про невідповідність учасника вимогам тендерної документації.
3) відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації вимагається «Надати гарантійний лист щодо терміну поставки протягом 4 годин з подачі письмової заявки Замовника».
Учасник ФОП Гладун вказав поставку товару « на протязі 4 годин від дати подачі замовлення», що не відповідає вимозі Замовника «протягом 4 годин з подачі заявки». Тобто, учасник гарантує поставку «на протязі 4 годин З ДАТИ ПОДАЧІ замовлення», що свідчить про поставку пального на наступний день у проміжок від 00:00 годин до 04:00 годин ночі !
Таким чином, учасник ФОП Гладун НЕ підтвердив можливість поставки пального протягом 4 годин З ПОДАЧІ ЗАЯВКИ!
Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував формальний підхід до розгляду та оцінки пропозиції ФОП Гладун та порушив законні інтереси Скаржника.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція ФОП Гладун має бути відхиленою на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ФОП Гладун.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
2. Помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції котра не впливає на її зміст вважається формальною. Відповідно гарантійний лист про відповідність ст. 17 поданий учасником за відмінною формою впливає на його зміст(ст. 22 ЗУ ПРО публічні закупівлі), відповідно дана помилка вважається формальною, що допускається тендерною документацією.
3.Також з письмового звернення до учасника було надане роз’яснення, що була допущена механічна помилка під час друкування та вважати «термін поставки протягом 4 годин з подачі письмової заявки Замовника», що і малося на увазі.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет вирішив, що пропозиція ФОП Гладун відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000061 ● 445c00fed69a41d2b6b5ee79cba05158
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.05.2020
№ 32
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.05.2020 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-01-09-000872-с Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-20 13:48:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-09-000872-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель КУ «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоровя» Житомирської обласної ради укладено додаткові угоди від 04.03.2020 року № 2 та від 19.03.2020 року № 4 до договору від 14.02.2020 року № 13, укладеного з ФОП Гладун С.М. на внесення змін до істотних умов вказаного договору в частині, зокрема збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 2 та № 4 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження, зокрема документального підтвердження коливання ціни на бензин марки А-95, бензин марки А-92 та дизельне паливо на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-21 16:33:33
Пояснення по моніторингу UA-M-2020-05-18-000061закупівлі по предмету «Нафта та дистиляти» щодо обґрунтування укладання додаткових угод № 2 від 04.03.2020 та № 4 від 19.03.2020р. до договору від 14.02.2020р. № 13, укладеного з ФОП Гладун С.М.
04.03.2020р. ФОП Гладун С. М звернувся до установи та голови тендерного комітету з інформацією про підвищення цін на паливно-мастильні матеріали на внутрішньому ринку України та проханням скоригувати ціни на пальне, які були визначені в Договорі та встановити їх на наступному рівні(лист-звернення від 04.03.2020 № 90):
- Дизельне паливо – 16,85 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-95 – 16,50 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-92 – 16,30 грн за 1 л з урахуванням транспортування.
Для обґрунтування зазначених цін Учасник надав експертні висновки Київської торгово-промислової палати від 04.03.2020 № Ц-217 та Ц- 220 року. Ціни у листі зверненні на пальне не перевищують цін у експертних висновках.
На підставі даного листа та наданих експертних висновків було укладено додаткову угоду № 2 від 04.03.2020р.
19.03.2020 до тендерного комітету звернувся Учасник ФОП Гладун С.М. з інформацією про підвищення цін на паливно-мастильні матеріали на внутрішньому ринку України і проханням скоригувати ціни на пальне, які були визначені в Договорі та встановити їх на наступному рівні (лист –звернення від 19.03.2020р. № 75):
- Дизельне паливо – 18,40 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-95 – 19,30 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-92 – 18,70 грн за 1 л з урахуванням транспортування.
Для обґрунтування Учасник надав експертний висновок Київської торгово-промислової палати від 18.03.2020 № Ц- 269 року . Ціни у листі зверненні на пальне не перевищують цін у експертних висновках.
На підставі наданого листа та експертного висновку було укладено додаткову угоду № 4 від 19.03.2020р.
Відповідно до пп.1.4.п.1. Договору згідно ст.36 п.4. ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII ціна за одиницю товару може бути змінена не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Також відповідно роз’яснення Мінекономрозвитку України від 07.04.2015 року №3303-05/11398-07 Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю Замовник при коливанні ціни протягом дії договору про закупівлю може вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін. Відповідно можна укладати декілька додаткових угод до договору про закупівлю. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Сканкопії звернень та експертних висновків додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір про закупівлю товарів за державні кошти від 14.02.2020 № 13 розірвано додатковою угодою від 11.06.2020 № 6 до даного договору.
2020-06-11 13:37:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі.
2020-06-11 16:30:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" |
2 497 560,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
2 489 400,00
UAH з ПДВ
|
2 397 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД СИГМА ТРЕЙД" |
3 420 000,00
UAH з ПДВ
|
3 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" #2617602835 |
Переможець |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 13:30
|
Додаткова угода 6.PDF | укладений |
11 червня 2020 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2020 17:41
|
Додаткова угода № 5.PDF | зміни до договору |
06 квітня 2020 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2020 12:04
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
19 березня 2020 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 15:16
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
05 березня 2020 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2020 16:30
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
04 березня 2020 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2020 14:21
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
18 лютого 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 13:58
|
Договір 13.PDF | укладений |
14 лютого 2020 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесена ціна договору за лютий 2020 року згідно кошторису |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з рішенням двадцять восьмої сесії VІІ скликання Житомирської обласної ради від 12.11.2019 року № 1677 «Про припинення комунальної установи «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я» Житомирської обласної ради» вирішено припинити Комунальну установу «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я» Житомирської обласної ради шляхом перетворення її в комунальне некомерційне підприємство «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я» Житомирської обласної ради. Зміни вносяться в реквізити замовника та перенесення невиконаних зобовязань. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |