Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з адміністрування програмного забезпечення
Очікувана вартість
1 224 000,00 UAH
UA-2023-06-05-009848-a b84fc81b3dd94b06be6ce578580dce20
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабалик Олена Володимирівна

380487505452 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Бабалик Олена Володимирівна
380487505452
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 штуки
Послуги з адміністрування програмного забезпечення (обслуговування):
Ліцензія на право використання Комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed» у період з 01.05.2023 року по 31.12.2023 року включно (вісім місяців) із розширеною технічною підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
80 Година
Розбір звітів від Національної служби здоров’я України (НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

05 червня 2023 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2023 15:11
пояснення щодо одиниці виміру.docx
05 червня 2023 15:03
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Сінергія
#41683220
Переможець 1 224 000,00
UAH
05 червня 2023 15:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 11:46
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 12:39
дод.4.pdf зміни до договору
17 січня 2024 12:37
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2024 12:14
Додаткова 3.pdf зміни до договору
01 січня 2024 12:13
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 09:49
Додаткова 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 09:46
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2023 13:01
дод. угода 1.pdf зміни до договору
13 червня 2023 12:59
144.6.pdf укладений
05 червня 2023 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін та викласти пункт 10.1. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 144/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі зміни прізвища директора Ліцензіара з «Жукова» на «Чернова», Сторони домовились внести зміни у Договір, а саме змінити преамбулу тексту договору та викласти її у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 144/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 8 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 144/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно застосувавши п.п, 8 п, 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 144/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2024
Сума оплати за договором: 1 468 800,00
UAH