Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060510 Сімаківка – Бараші – Пулини – Коростишів - Котлярка км 61+321 - км 65+183 Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
46 337 336,40 UAH
UA-2020-10-28-002281-a b84f88d74d8847fab7f00cf23ad3a26d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 14:56
Очікувана вартість: 46 337 336,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 686,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 231686 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060510 Сімаківка – Бараші – Пулини – Коростишів - Котлярка км 61+321 - км 65+183 Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11215, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 060510 Сімаківка - Бараші - Пулини - Коростишів - Котлярка, км 61+321 - км 65+183
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 19:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:35
ТД кап. ремонт Сімаківка... (1).docx
17 листопада 2020 19:35
Додаток 7 Проект договору.rar
17 листопада 2020 19:35
Перелік змін на 17.11.2020.pdf
13 листопада 2020 17:43
Перелік змін на 13.11.2020.pdf
10 листопада 2020 15:33
Перелік змін.pdf
04 листопада 2020 18:03
Перелік змін.pdf
04 листопада 2020 18:03
Додаток 2 Технічне завдання сімаківка-бараші кап. ремонт.pdf
17 листопада 2020 19:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:35
ТД кап. ремонт Сімаківка... (1).docx
13 листопада 2020 17:43
ТД кап. ремонт Сімаківка....docx
10 листопада 2020 15:33
ТД кап. ремонт Сімаківка....docx
28 жовтня 2020 10:39
ТД кап. ремонт Сімаківка....docx
17 листопада 2020 19:35
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:43
Додаток 7 Проект договору.rar
04 листопада 2020 18:03
Додаток 7 Проект договору.rar
28 жовтня 2020 10:39
Додаток 7 Проект договору.rar
17 листопада 2020 19:35
Перелік змін на 17.11.2020.pdf
13 листопада 2020 17:43
Перелік змін на 13.11.2020.pdf
10 листопада 2020 15:33
Перелік змін.pdf
04 листопада 2020 18:03
Перелік змін.pdf
04 листопада 2020 18:03
Додаток 2 Технічне завдання сімаківка-бараші кап. ремонт.pdf
28 жовтня 2020 10:39
Додаток 2 Тех. завдання кап.ремонт Сімаківка....pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 31 жовтня 2020 19:52
Дата відповіді: 02 листопада 2020 10:09
Просимо розяснити Замовника про аналогічний досвід - аналогічний договір повинен бути виконаний? чи можливо надати аналогічний договір з підтвердженням, який виконаний частково? Дякуємо
Відповідь: Так, дозволяється надання аналогічного договору, який виконаний частково.
Звернення за роз'ясненнями
Дата подання: 02 листопада 2020 21:56
Дата відповіді: 04 листопада 2020 19:19
Шановний Замовнику. Надайте пояснення, що саме Ви мали на увазі? Коли додати наступну вимогу до ТД: "На підтвердження дотримання під час виконання робіт норм щодо транспортування асфальтобетонних сумішей, встановлених Зміною № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84, Учасник зобов'язаний надати гарантійний лист в довільній формі, в якому необхідно підтвердити дану інформацію."А саме: ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. (пояснення). Тобто, Що саме хоче бачити Замовник під "якому необхідно підтвердити дану інформацію"? Яку саме інформацію? Транспортну схему? Умови ТД повині бути чітко прописані, якщо ж ні, то це може бути розцінене, як дискримінація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Повідомляємо, що відповідно до умов зазначених у Формі 1 Додатку 6 Тендерної документації "На підтвердження дотримання під час виконання робіт норм щодо транспортування асфальтобетонних сумішей, встановлених Зміною № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84, Учасник зобов'язаний надати гарантійний лист в довільній формі, в якому необхідно підтвердити дану інформацію." Подання у складі пропозиції Учасника гарантійного листа разом із транспортною схемою доставки асфальтобетонних сумішей до місця виконання робіт для підтвердження вищезгаданих ДБН (якщо зазначена інформація не суперечить іншим документам у складі тендерної пропозиції Учасника) - дозволяється.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 42 684 035,99
UAH з ПДВ
42 684 035,99
UAH з ПДВ
Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 43 126 951,20
UAH з ПДВ
43 126 951,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 44 492 185,21
UAH з ПДВ
44 492 185,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 14:38
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:34
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:08
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:08
Довідки з МВС від 11.11.2020.pdf
24 листопада 2020 22:38
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:37
9. Право власності на АБЗ.pdf
24 листопада 2020 22:37
ДЦ Сімаківка-Бараші Ч.3.pdf
24 листопада 2020 22:37
ДЦ Сімаківка-Бараші Ч.2.pdf
24 листопада 2020 22:37
ДЦ Сімаківка-Бараші Ч.1.pdf
24 листопада 2020 22:37
47.Згода з проектом договору.pdf
24 листопада 2020 22:37
45. Витяг від 10.11.2020р..pdf
24 листопада 2020 22:37
40.1.Виписка з банку.pdf
24 листопада 2020 22:37
36. Вiдомостi_про_учасника.pdf
24 листопада 2020 22:37
30. Календарний графік.pdf
24 листопада 2020 22:37
29. Технічне завдання.pdf
24 листопада 2020 22:37
23.Фін.звітність.rar
24 листопада 2020 22:37
22. Лист-відгук.pdf
24 листопада 2020 22:37
17.Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2020 22:37
11. Картка ОЗ-6_КДМ-2067.pdf
24 листопада 2020 22:37
10. Копія дозволу на викиди.pdf
24 листопада 2020 22:37
8.imd
24 листопада 2020 22:37
2.Відомості про обладнення.pdf
24 листопада 2020 22:37
1. Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 22:53
Електронний підпис
24 листопада 2020 22:50
63. Досвід виконанна робіт.rar
24 листопада 2020 22:50
33. Фінансова спроможность.rar
24 листопада 2020 22:49
41. частина 5.pdf
24 листопада 2020 22:49
41. частина 6.pdf
24 листопада 2020 22:49
41 Розрахунки з додатками ч.2.pdf
24 листопада 2020 22:49
41. частина 4.pdf
24 листопада 2020 22:49
41 Розрахунки з додатками ч.1.pdf
24 листопада 2020 22:49
39. Рішення засновника.rar
24 листопада 2020 22:49
10. Статут.pdf
24 листопада 2020 22:49
8. Копія ліцензії.pdf
24 листопада 2020 22:49
65. лист підтвердження.pdf
24 листопада 2020 22:49
51. Копія договору МТБ.pdf
24 листопада 2020 22:49
28. Сертифікат ISO.PDF
24 листопада 2020 22:49
22. Лист згода про санкції.pdf
24 листопада 2020 22:48
11. Опис до статуту.pdf
24 листопада 2020 22:48
9. Довідка щодо ліцензії.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 20:49
Електронний підпис
24 листопада 2020 19:39
13. О Документи АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:39
42. Кошторис 1.pdf
24 листопада 2020 19:39
54. О Витяг ЄДРПОУ від 01.10.2019.pdf
24 листопада 2020 19:39
60. Відгук.pdf
24 листопада 2020 19:39
45. Календарний графік робіт.pdf
24 листопада 2020 19:39
38. О Фін звітність за 2019 р.pdf
24 листопада 2020 19:39
33. О Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 19:39
67. Тех завдання.pdf
24 листопада 2020 19:39
29. ЦПХ та накази.pdf
24 листопада 2020 19:39
15. Гарантійний лист АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:39
12. Довідка про АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:39
14. О ФОРМА ОЗ_6 АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:39
9. О Інформація про МТБ.pdf
24 листопада 2020 19:39
26. О Переклад паспорту АБЗ.pdf
24 листопада 2020 19:39
8. Лист підтвердження Умань.pdf
24 листопада 2020 19:39
8. Лист підтвердження БЦ Шеу.pdf
24 листопада 2020 19:39
7. Договір Умань завірений.pdf
24 листопада 2020 19:39
8. Лист підтвердження Асф +.pdf
24 листопада 2020 19:39
7. Договір Нова технологія.pdf
24 листопада 2020 19:39
0. Реєстр документів.pdf
24 листопада 2020 19:39
42. Кошторис 3.pdf
24 листопада 2020 19:39
1. Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 19:38
7. Договір ЕРД установка.pdf
24 листопада 2020 19:38
42. Кошторис 2.pdf
24 листопада 2020 19:38
42. Кошторис 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 42 684 035,99
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
42 684 035,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:35
Додаткова угода_4 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 17:50
ДУ №3 від 26.04.2021 Сімаківка-Бараші.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 15:57
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 14:42
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:41
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:48
105-20.pdf укладений
14 грудня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору № 105-20 від 14.12.2020 р., Сторони домовились доповнити даний Договір пунктом 4.15 наступного змісту: «Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641».
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору №105-20 від 14.12.2020 р., Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 4.15 Договору № 105-20 : «Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)».
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 розділу ІІІ «ДОГОВІРНА ЦІНА» Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 40 980 326,41 (сорок мільйонів дев'ятсот вісімдесят тисяч триста двадцять шість грн 41 коп) у тому числі ПДВ 6 830 054,40 (шість мільйонів вісімсот тридцять тисяч п'ятдесят чотири грн 40 коп) (Додаток № 1 до цього Договору). 2. Викласти Додаток №1 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток №3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни) в новій редакції, що додається. 5. У зв’язку зі зміною реквізитів Сторін викласти розділ XXV «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 980 326,41
UAH (в тому числі ПДВ 6 830 054,40 UAH)